حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

التحصّنیه!

شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۰ ب.ظ

 


با رای منفی خود 

اعتراض خود را به این اقدام (کلیک!) 

(با زدن فلش قرمز رو به پایین گوشه آن)

و اقدامات مشابه همچون: (کلیک!) و (کلیک!) 

که از تغییر نام خلیج همیشه فارس به خلیح العربی هم بدتره حتی

نشان دهید!!!


+ نشر دهید!

  • ۹۳/۰۳/۱۰
  • حاجی ره

نظرات  (۳۲)

هااان هوووووم کرو عفت کلوم داشده باش دهه خخخخخخخخخخخخخخخ :))
عاوووره باووو ما اصن خر ولی خر ک فوش نیسد ب قول رمیص سیبیلام گندس دیه :))
چاکککراتیم اباجی من همتونو هنو دارم میخونم بعله :))
  • کروکودیل پیر
  • چقدر این داش سهیل خره...
    سلام حاج آقا
    عید بر شما مبارک باشه.
    همیشه سلامت و تندرست باشین.
  • پرنده ی شکسته بال
  • سلام حاج آقا
    من منتظرم که جواب سوالمو بگیرما!!!!
  • دوشیزه فلانی
  • آقا یعنی چی؟!
    بیاین دیگه حاجاقا! 

    :(
    حاجی سوالامونو کی جواب میدید؟؟
    اصلا جواب میدید؟؟
    حداقل زمانشو بگید بدونیم.
  • دوشیزه فلانی
  • ما برگشتیم...!


    + چاکر حاجی...!
    الان چی شد.....
    باز من دوروز نبودم کل دنیای مجازی رو به هم ریختین....:((((
    الوووووووووووووووووووووووو...داداش سوهیییییییییییییییییییل...الان چی شد یه هوویی...
    خانوووووووووم مهندس....حالا باز دم شوما گرم گفتی میای دوباره....
    سنچاخی رو قبلا تنبیه کردم...
    ولی مستر سهیل خیلی بد موقع رفتین..اونم بدون توضیح...بهم برخورد ..جدی می گم...:((

    حاجی اگه داش سهیل رو دیدی حتما بهش بگو بدون اینکه به ما بگه و از ما نظر بخواد وبش رو بست و این فک نکنم درست باشه.

    بگو یادشه همیشه به جوجه چی میگفت؟

    ما هم بهش همینو میگیم.یا زودتر باز میکنی وبت رو یا ما هیچ کاری نمیتونیم بکنیم.

    کلی وقتی میخوندم مطالبش رو غم و غصه هام یادم میرفت.

    بهش بگین هر جا هست خدا پشت و پناهش باشه.

    اتفاقا من یه پست در این باره دیروز گذاشتم 
    در برابر اینا فقط باید:-\ شد 
    از طرفی به نظرم حق دارن خود دوست ندارن دیگه ادامه بدن...
    غم انگیز و رو اعصاب ولی خوب...
    من می دونم بسته شدن وب اون آقای سهیل واس این بوده که ما ورود پیدا کردیم بهش
    هرجا می رم سه سوت نویسنده ش دیگه قصد نداره بنویسه ...
    حالا خاموشم استیم نمی تونیم بریم بگیم دادا کجا ؟

    این قاعده دارای استثنا م هست :|

    آقا سهیل

    سلام

    یادتونه تو اولین کامنتی که برام گذاشتین چی نوشتین؟!

     

    نوشته بودین وبلاگتون رو نذر کردین

    نذرِ خندوندنِ دیگران

    آدم به نذرش اینطوری عمل میکنه؟!!!

     

     

    + کلی حرف دارم که بهتون بزنم !

    حیف که امکانش نیست...

    حیف...

    امشب دلی شکسته شد که باعث و باننیش باید جوابگو باشه!!

    من راضی نیستم حقَن!

    هی حاجی کاش ماهم میرفتیم یکی دلش تنگ میشد:(
    خانم مهندس داش سهیل شما دیگه چرا؟؟؟؟
    سلام
    ما نیز با گزینه مخالف و همچنین ارسال پیام خدمت خانم مهندس عزیز، مراتب اعتراضمون رو اعلام داشتیم.
    یه راه دیگه هم مونده که فردا صبح اجراش میکنیم...

    +کلا رفتن دوستان خیلی ناراحت کنندست، خصوصا که در بیشتر موارد دسترسی ای جز همین وبلاگ بهشون نداریم :(
  • پتانسیل ♥㋡
  • خُ شما برو به همونام بگو واسن تا اونیکه ز.. اضافی زده بیشدر بسوزه ؛ رفتنشون مگه جز خوشالیِ همین جماعتِ ؟!

    اینجور باشه همه باس درُ تخته کنن برن :(
  • پتانسیل ♥㋡
  • منحوس القدمم اصن!
    پامو گذاشتم بلاگ همه رفتن....
    هعییییییی
    هعی خانوم فرشده اگه فخط خودم بودم ک غم نبود لامصبا کار ب کار بضیا داشدن ک برا ما عزیزن پاک معصوم با حیا مگه میشه اصن بود و خوند رفیخ نوچ نموشه :))
    ناراحد نباوووشین اباجی نیگین خانوم 
    زندگی ینی همین ی روز هسدی ی روزم نیسدی حالا دلیل نبودنا فخط میفرقه
    یکی برا خاطر خودش میره یکی برا خاطر رفیقش میره یکی هم برا خاطر رفیقش میمونه نمیره یکی هم برا خاطر خودش میمونه
    چی شد الان خودمم گیج شدم عاغا کلا باس میرفدیم دیه ب نفع بود ناراحدی نداوووره ک 
    در ضمن بعععله شمام قاطی روفخای خانوم گل گلاب ما هموشه بودین و هسدین :))
    حاجی خودت بگم بدی ع دلم میاووود ینی نع که خخخخخخخخخخخخخخ :))
    سهیل خان ؛ این حاجی مقـروره ؛ نمیخواد بگه عَ دوریِ تُ مـرا تاب نیس ؛

    بیـا عُ برگرد دیگه ؛

    بعضیـا آدم نبـودنـد ؛ یـه چیـزی ول دادن ؛ شمـا که جنبه ت بـاش بیشتـر عَ ما نازک

    نارنجیـا بـاشـه !!

    اَصـن نیگـااا ؛ ایـن رفـدنتـون همـش تخصیـره اون چـار تـا دنـدونِ عقلیِ که کشیـدین ، بـذاریشـون سـره جـاش خـوب میشی !! خُ ؟!




  • خانم مهندس
  • پیمان /پیمانه!!!!واسه چی باید اعصابمون خرد شه!!!
    عاخه مگه آدم از دیدن معرفت دوستاش ناراحت میشه!!!
    دستت درد نکنه حاجی،بابت این پستت.
    ولی.....
    این باره چهارمی بود که فضای مجازی باعث ناراحتی ام میشه:|
    نخواستم تو وبم توضیح اش بدم....دوست نداشتم باناراحتی برم...همونطور که اون سه بار قبلی رو توضیح ندادم:|
    +بعدشم هستم هنوووووو کجا برم؛))فقط نمینویسم
  • پیمان/پیمانه!
  • شما پست گذاشتین و بقیه رو راهنمایی کردین که به تصمیم افراد لینک شده اعتراض کنند. آیا این اسمش می شه احترام گذاشتن به تصمیم اشخاص ذکر شده؟:))
    . بی ادبان ادب بشن 
    چاکککککرات همه روووفخا هسدیم دربسدیه دربسدی بخصوص حاجی عاغا ره خومون گل گلاب اصن ی وضی :))
    موخلصیم ب غوران :)))))))))))))



    حالا اینکه چاکرات رفقایین نمیدون م با منم هستین یا نه اما خیلی ناراحت شدم همه احتمالا بهتون گفتن اما من نتونستم و دیر رسیدم
    هرچند ی کامنت دادم بهتون
    اما خیلی ناراحتم
    خیلی
    خی لی
    پاسخ:
    ای سهیل بد!!!


    + ساعت یازده
    اینجا قم است
    خاموشی!!!
    :)))
    خب گاهی به یه جایی میرسی که فکر میکنی این بهترین کاره...

    + البته معترضیم...
    پاسخ:
    انشا الله که خیر باشه هر چی هس...
    حاجی خودتون میدونین چقده خاطرتون برام عزیزه ولی خوف دیه اینجوری یه کم شاوووید بی ادبان ادب بشن 
    چاکککککرات همه روووفخا هسدیم دربسدیه دربسدی بخصوص حاجی عاغا ره خومون گل گلاب اصن ی وضی :))
    موخلصیم ب غوران :)))))))))))))
    پاسخ:
    ما بیشتر تر!!!
    ما مراتب ناراحتی و نارضایتی رو کتبا خدمتشون اعلام کردیم :((
    پاسخ:
    انشا الله پیش بیاد
    هر چی که خیره...
    ..با خودم عهد کردم واسه برگشت کسی اقدامی نکنم..


    اَلِکیییییییییییی میگِ
    :))


    پاسخ:
    نه جون خودم!
  • پیمان/پیمانه!
  • حاجی یه توصیه می کنم بهت! بذار راحت باشن خودشون تصمیم بگیرن برای نوشتن یا ننوشتنشون.. این کار شما چیزی جز اعصاب خوردی براشون به همراه نداره..می مونن بین نوشتن به خاطر دیگران و ننوشتن به خاطر دل خودشون..
    من توی دنیا یاد گرفتم همیشه به تصمیم دیگران احترام بذارم حتی اگر به ضرر خودم باشه:)
    پاسخ:
    ما نیز کاری جز این پست که بدونن به یادشون هستیم و ... نکردیم
    مـردی اینـارُ برگردون حالا ؛

    :|
    پاسخ:
    با خودم عهد کردم واسه برگشت کسی اقدامی نکنم...
    بله متوجه شدم الان :)
    من فک کردم وب خودتونو میگین
    بوخودا نداره فلش قرمز!!
    :|
    من اعتراض دارممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
    پاسخ:
    وب خانم مهندس
    یعنی همون کلیک اولی سمت چپ کنار اون فلش سبزه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی