حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

المختلفه المطالب!

شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۰۹ ب.ظ

سلام بر دوستان

زیر باران رفتیم نماز...

هنرنمایی هاتونو هم دیدم

یکی از بهترین اتاق چتایی که دیده شده!!!

صدها کتاب در مورد جنگ و دقاع مقدس خوندم

ندیدم کتابی به خوبی "دا"


زنگ زدم خونه و زمان دقیق جشن تولد سه قلوهارو پرسیدم

قرار شد بهشون نگن که من دارم میام!

انشا الله فردا شب میرم شهرمون...



دیشب بابام زنگ زد بهم

گفت: اگه توت میخوای باس الان بیای!

بهش گفتم: اینجا واسه توت باس کیلویی 8000 تومن پول بدیم!!!

حیاط خونه مون درخت توتی داره که کل فامیلو ساپورت میکنه!

هر موقع فصل توت خونه باشم

مادرم دو بار در روز مجبورم میکنه برم توت بخورم!

واقعا مجبورم میکنه ها!!!

یکی صبحای زود 

یه بار هم عصرها

حال داشته باشم میرم تو باغچه و از درخت میرم بالا 

و همونجا با خیال راحت میشینم یه دل سیر توت میخورم

حال نداشته باشم میرم تو بالکن طبقه دو 

به اندازه ای که دو نفر سیر بشن توت هست که شاخه هاش تو بالکنه!


پ.ن:

یکی از سه قلوها که تو بغل من خواب رفته!

موقعی که رو مبل نشسته بودم!

(کلیک!)


  • ۹۳/۰۳/۰۳
  • حاجی ره

نظرات  (۳۸)

توت :(
حاجی بدبخت خفه شد :)
پاسخ:
کجا خفه شد؟
مثه فرشده خوابیده…
خیلی هم خوب حاجی شاتوته یا توت معمولی؟؟{توت تو عکسه}
ما تو حیاطمون 3تا درخت شاتوت داریم توت ما هم مث مال شما کل فامیل رو ساپورت می کنه هر روز یه خانواده از فامیل میاد توتاشونو می چینه..اما بنده به شخصه تنبلیم میاد برم توت بخورم میمونم توت که چیدن آوردن خونه اون درشت درشت سیاهاشو برمیدارم واسه خوردم...

حاجی قدر بدونین!قدر همین توتای  زورکی رو ...
کاش مادربزرگ هنوز مهربون بود...
کاش هنوز درخت توت به خاطر خونه سازی برای اون ذختر ار خدا بی خبر قطع نمیشد... کاش هنوز میتونستم برم رو پشت بوم و توتای خیلی شیرین رسیده بالای درختو بخوردم :(
  • عروس کوشولو
  • چرا همه داییا انقد خوبن؟؟؟برعکس عمه ها:|

    حاجی خعلی کیف میده اینطوری غافل کیرشون کنید

    من هنوزم دایام غاقل گیرم میکنن دوق میکنم :)))

    توت :| حالا امسال که ما کنکور داریم نمیریم بیرون همه دارن از توت و گوجه سبز و گیلاس و... مینویسن منم توت میخوام برم بالای درخت :(
    توت:)
    نوش جان...
    ی درخت شاهتوت خونه پدر پدرم هس ب چ عظمت مادر بزرگ خدابیامرزم همش زنگ میزد نگین بیا شاهتوت جمع کن منم میرفتم از درخت اویزون میشدم ینی :)))) +اما توت خیلی دوس ندارم خونه خالم ی درخت توت دارن اونم ب چ عظمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت همه میرن اونجا..حیاطشون باغه خونه خودمونم درخت شاهتوت هس اما هشت سالشه همسایه ها میان برا خوردن دی:
    چطوری درروز دوبار توت میخورین؟؟
    آقا محمد قل کوچیه هست؟
    حـاجی کـه یکیـه ؛ ولی امثـالِ حـاجی حـرص درآر کمـ نیس اِلا مـاشـالا !!
    پاسخ:
    خب بزنین همینو هم بپرونین یا خلاصش کنین
    بمونین با همونا که کم نیستن!
    والا...
    چه خوبه که میرین...خیلی خوشحال می شن...
    یادمه یه بار عموم بی این که بدونم برام کادو تولد گرفته بود..این قده ذوق کردم که نگو...
    بلوزه پوسیده شده بود ها...ولی من بازم می پوشیدمش....
    + منم توت می خوااااام...فردا می رم از توتای دانشگاه می خورم..:))
    پاسخ:
    یادش بخیر...
    مدرسه علمیه ما هم یه درخت توت داشت
    هر روز ازش آویزون بودیم!!!
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • بذار پاشم برا اون سقفت! :|
    کله ات نخوره یه وخ به سقف؟! بپوکی بپاشی به در و دیوار؟!!!
    پاسخ:
    ما دس پایین گرفتیم
    که در حدّ و وسع همه باشه!
    والا...
    :)))
    ینی به زنده موندن خودم امیدوار باشم...نه بابا...چه حاجیه مهلبونی...
    فیروزه ای کوجایی شمشیرتو بیار به این حاجی لقب فرا مهلبون بده ....
    پاسخ:
    مهلبون یا لقب منه یا ایشون؟!
    البته ایشون از من سرقت نموده!!!
    ی فیلمیم دیدم با این مضمون :))
    حاجی بنگاه ازدواج بزن :)))))))


    +کتاب دا ی مدت بابا خونه بود همون سالای 88
    ک 5 ...6 تا براش هدیه اوردن
    دوتاشو نگه داش بقیشو هدیه داد
    بعد اینکه خوند
    گفت خوبه ها
    اما نخون نمیدونم طاقت داری  یا نه :))))
    اما من ک خوندم :))))
    ینی اصن گوش ندادم ب حرفشون :)
    دی:
    الان راضیم دی:
    پاسخ:
    دوس دارم
    ولی هنوز زیرساخت های قانونی و فرهنگیش فراهم نیس تو جامعه ما!
  • دوشیزه فلانی
  • یعنی قد یه پرایدم بهتون پیشنهاد ندادن؟!
    ناکسا! :|
    پاسخ:
    من سقفی که میگیرم پنج تومنه!
    اونا گناهی ندارن!
    :)
    شمـا ریخـدنِ خـونـت عَ اوجـبَ حـلال هاس اَصـن !!
    پاسخ:
    یه جوری میگین انگار هزار تا حاجی دارین!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • باشه!
    ناراحت نشو!
    بیا دستت رو بذار رو سرم!
    اون گوشه هم شکلات تلخ 90 درصد هست! 
    هر چن تا میخای بردار! اما خمسش رو در کن!
    به من بده! :)))))))
    پاسخ:
    همین؟!
    نمیصرفه جون شما!
    من الان پیشنهاد بالای پنج میلیون دارم
    چون راهش دوره قبول نکردم!
    :)))))))
    مام ندیدیم پست به این پرُ پیمونی تـر ؛ چـه قشنگ بـود واقـن !!
    همـه جور حسی توش بـود ؛
    عَ خوردنِ قطره های بارون رو صورتتُ ترکیدنِ تخم ـای توت لا دنـدونـات ؛ خوابِ شیرینم بغلِ دایی که دیگه .. !

    فقط تهـش یـه حسرتِ گنـده مـونـد واسـه مـا عَ ایـن همـه حسـه خوبـه یـه جـا !!

    چـنـد صبـاحیـمـ هَـس کـه دیگـه فُـشُ کتک کـاری دلـه سـوزیـدمـونُ خنک نمیکنـه !!
    پاسخ:
    خب معادلای بهتری واسه فوش و کتک کاری پیدا کنین!
    :))))

  • پیمان/پیمانه!
  • آره یادمه..
    تازه با اون جا که از تو مدرسه پا و دست پیدا کرده بودن کول گرفته بودن و با شیطونی می آوردن برای دفن کردن کلی می زنم زیر خنده هنوز که یادم میاد!
    کاشان هم قسمت شد و راهی شدید و مشکلی پیش اومد خدایی نکرده یا کاری بود آدرس وب رو که دارین انشاءالله تعالی خبر بدید کاری از دستمون بر اومد دریغ نمی کنیم حاجی آقا.
    چمیدونی شاید قسمتت یکی از همین چش آبی هایی باشه که این روزا اتوبوس اتوبوس در حال گشتن توی شهر هستن.. خدا رو شکر توی سایه ثبات نسبی اوضاع سیاست خارجی کشور امسال ورود خارجی ها(مخصوصاً فرانسوی، اسپانیایی) ده ها برابر شده و درآمد توریسم شهر خیلی رفته بالا :)
    چشمامو به زور باز نگه داشتم برای این کامنته.. شب خوش.. جوجه و غاز و اردک و مرغ و کبوتر هم خودتونید.. شب خوش
  • دوشیزه فلانی
  • :/

    برو دستت رو مفت و مجانی بذار رو سر صدبارشوور مرده ها...! 

    + بختم بسته شد! کور شد! تو عنفوان شکوفایی پرپر شد! 

    بختم چُلوس خورد! :((
    پاسخ:
    نفرمایین!
    :(
  • مهندس بهشت
  • منکه خیلی اذیتش کردم حق دارید بایدم دلتون بسوزه
    پاسخ:
    خدا صبر و اجر بهشون بده!
    :)
    "اتفاقا تو فامیل اثر دست من معروفه به این کار!"

    حاجی ملتمسین دعای خیر زیادن نام ببرم یا خودتون میدونید اسامی رو؟؟هوم؟؟
    :))
    پاسخ:
    شرمنده صلواتی کار نمیکنیم!
  • دوشیزه فلانی
  • پ دستت رو سرم با دستکش...! :دی

    + صدساله بهت نگفتم بهترین حاجاقای دنیا...!
    پاسخ:
    مفت و مجانی؟!
    نچ!!!
  • دوشیزه فلانی
  • حاجی در پاسخ به اون دعا کردنتون باید بگم که:


    کل اگر طبیب بودی / سر خود دوا نمودی! 


    + دوشیزه فلانی بدجنس!!!

    پاسخ:
    اتفاقا تو فامیل اثر دست من معروفه به این کار!
    عاقا قبــــــــــول
    می ارزه
    شده کلیه چپ جوجه دکتر رو بفروشم جور میکنم!
    آدرس بدید بفرستم خدمتتون
    ^_^
    پاسخ:
    از کیسه خلیفه میبخشین!!!
  • مهندس بهشت
  • خب به سلامتی برین و برگردین ......خوج حالشون میکنید............یادش به خیر منم بچه بودم حیاطمون از این توت بنفشا داشت تا جون داشتیم میخوردیم لباسامون رنگی میشد بعدش جیغ مامانه بود که بلند میشد هی کجایی کودکی
    پاسخ:
    من کم کم داره دلم به حال مامانتون میسوزه!!!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • ببین چه جور پاسخت به من ملعبه ی دست دیگران شد...؟!! :)))))))))))))))))))))))


    پاسخ:
    بدی جمعی رو شاد کردی؟!
    :)))
    "علاوه بر هزینه بازپروری دایی گرام
    هزینه مسکن و خوراکو رفت و آمد بنده در این یکسال هم بر عهده شماس
    شرایطو قبول دارین؟!"

    حاجی با هزینه مسکن و رفت و آمدت مشکلی ندارم اما هزینه خوراک رو باید با بانک مرکزی یه مشورتی کنم ببینم وام میلیاردی میده بهم؟!!!ماشاا.. حاجیمون پیله شکمه(شکم فرااخ)یه ذره باید احتیاط بخرج داد در تصمیم!!
    والا
    ^_^
    پاسخ:
    به حر هال فکراتونو خوب بکنین!
    :)
    دیگه داشت پی و ریشه ی ساختمون رو درمیاورد خب.
    چه میدونم والا.
    من که نه توت میخوردم زیاد؛ نه میچیدم ازش.

    پاسخ:
    درخت توت جای بزرگ میخواد...
    توت خوردن و چیدن هم توفیق میخواد
    والا...
    :)
  • دوشیزه فلانی
  • دستی دستی داری منو رد می کنی هاااااا!
    خونه ی بخت منوط به یه مجهول الدوله اس که تشریف فرما بشه...! :|
    پاسخ:
    خب منم دعا که کرده اون مجهول معلوم بشه دیگه!
    والا...
  • پیمان/پیمانه!
  • توت توی کاشان قیمت چندانی نداره.. پارک ها و خیابون ها هم پر از درخت توت های مختلفه!
    من که رفتم بخوابم خیلی خسته و خوابالوام.. مرغ هم خودتونید.. والااااا!
    شب بر همگی خوش و خرم انشاءالله.:)
    پاسخ:
    حیف که نشد بیاییم این هفته...
    شب بر همه مرغا و کبوترا و جوجه ها خوش و خرم!!!
    :)))
    پاسخی که به  دوشیزه فلانی :)))))
    یه ضرب المثل داریم ما میگن "به توتی نمیارزه"منظور بی ارزشه
    حالا باید عوضش کنن
    توی کوچه ی ماهم 3 تا درخت توته هر کی رد میشه ازش اویزونه ایضا ما اول صبحی :))))

    ای جان چه راحت خوابیده 
    پاسخ:
    به نظر ما که توت خیلیم میارزه
    میوه به این آبداری و شیرینی!
    والا...

    ما یک درخت توت سیاه داشتیم با این کیفیت
    منتها پارسال قطعش کردن...
    پاسخ:
    پرهیز از قطع کردن درختان سرسبز، بر طول عمر انسان می افزاید!
    امام علی ع
    ایکاش دایی من م3 شما بودا
    آقا آدرس بده بفرستمش یه سالی با شما زندگی کنه شاید م3 شما شد!
    والا
    پاسخ:
    علاوه بر هزینه بازپروری دایی گرام
    هزینه مسکن و خوراکو رفت و آمد بنده در این یکسال هم بر عهده شماس
    شرایطو قبول دارین؟!
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • فک کنم " دا " رو تو 6 روز تموم کردم!
    حق با شماس.. 
    عالیه!
    پاسخ:
    ما هم تو همین حول و حوش!
  • پیمان/پیمانه!
  • توت اول صبح خوشمزه اس.. چون سرد و ترد هست.. چقده گرونه اونجا؟ بیام درخت توت بکارم درآمدش بد نیست انگاری:))
    پاسخ:
    عالیه!
    چی ارزونه مگه؟!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • حاجی آبروم رو بردی که...! :|
    اومدم خصوصیش کنمااا!

    + به همچنین و آمین! :)))
    پاسخ:
    به من چه؟!
    والا...
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • اون دست شفابخش شماس؟!!!! 
    دستت رو سرم حاجی...!

    ما هم یه زمانی درخت حیاطمون انجیر میداد یکی انقد! بعد هر صبح و عصر مجبور بودیم بچینیم! تازه انگوره هم همین طور بود.باشد که خونه ی جدیدمون هم این طور باشه!

    + خوشالم کردین که دارین میرین! :)
    پاسخ:
    ایشالا خونه بخت بزودی!!!
  • دوشیزه فلانی
  • اوووووووووووووووووووووووول!
    الان برم پست رو بخونم تازه! :| :دی
    پاسخ:
    :)))
    خدایا!
    دل اینارو که به چیزایی به این کوچیکی شاد میشن
    به شادی بیکران زندگی متاهی شاد کن!
    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی