حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10355: الخرمشهریه...

شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۰۵ ب.ظ


ممد نبودی ببینی شهر آزاد گشته
خون یارانت پر ثمر گشته
ممد نبودی ببینی شهر آزاد گشته
خون یارانت پر ثمر گشته
آه و واویــــلا… کو جهان آرا
نور دو چشمان تر ما
ای نخل غلتیده به خون
اشکی از شادی
هم چو من بفشان… روز آزادی
خیل یاران را… خیز و یاری کن
دشت شادی را… آبـیاری کن
نخل در آتش شعله ور
گر چه شد بی سر
نوبتی دیگر گشته بار آور
شهد پیروزی خوشـهء خرما
زورق و من… ماهی و دریا
ممد نبودی ببینی
گر یهء باران لاله رویاند از تربت یاران
گشته آبادان هرچه ویران شد
تربـت یاران گلباران شد
ممد نبودی ببینی شهر آزاد گشته
خون یارانت پر ثمر گشته
ممد نبودی ببینی شهر آزاد گشته
خون یارانت پرثمر گشته
آه و واویـــلا… کو جهان آرا
نور دوچشمان تر ما

ممد نبودی ببینی شهر آزاد گشته
خون یارانت پر ثمر گشته
آه و واویلا کو جهان آرا
نور دو چشمان تر ما
امیدم گشته نا امید بعد از هجر تو
یاران می آیند اندر پی تو
موسوی آمد پی تو استقبالش کن
بر کوی رضوان تو مهمانش کن
آه و واویلا کو جهان آرا
نور دو چشمان تر ما
از هجرت ای سردار دل گل ها پژمردند
نخل های شهر ما بی سر می مردند
در دست مردان خدا جامت می ماند


پ.ن:

اهنگ ممد نبودی...

(کلیک)


  • ۹۳/۰۳/۰۳
  • حاجی ره

نظرات  (۱۹)

خیلی آهنگ ِ قشنگی ِ دوس دارم
  • خانم مهندس
  • نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه.حاجییییییییییییییییییییییییی؟؟؟!!!
    صبحی توتاکسی بودم.رادیو این آهنگ رو گذاشته بود!!!میخواستم برگشتم خونه راجع به این پست بزارم:(((((((البته میزارمش،تانیم ساعت دیگه!هرچندتکراریه:))
    چرا زودتر از من گذاشتی؟؟:(((((
    [مهندس درحالِ نگاهِ طلبکارانه]:دی
    چه دوره زمونه ای شده ها!!اصن ایده آدم تو ذهنش هم امنیت نداره:دی[آیکونه دست پیش رو گرفتن]::)))
    من اینو دوست دارم. یه حسیِ
    حاجی این خیلی غمه :(((

    تا حالا ب موسویش دقت نکرده بودم
    این موسوی کیه؟؟؟

    موسوی آمد پی تو استقبالش کن



    یه همخوابگاهی داشتیم خرمشهری بود شوهرش از همرزمای جهان ارا بود همون موقع هم شهید شده بود اتفاقا اسم اونم محمد بوده .شبایی که اوشین داشت همه میرفتیم تماشا و خلوت میشد .تو اتاق تنها میموند و اهنگ ممد نبودی رو گوش میکرد هر وقت این اهنگ رو گوش میدم یاد چشای قرمز اون همخوابگاهیمون میفتم

    روح همشون شاد 
  • ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
  • روح همه شهدای دفاع مقدس خصوصاً شهدای دفاع و بعد آزادسازی خرمشهر بیشتر از قبل شاد باشه و قرین لطف حضرت حق إن شاء الله
    من این آهنگو خیلی دوست دارم...کلی خاطره ازش دارم..:))
    پیش دستی فرمودین یکی از پستای امروزمو سوزوندین..والا...:))
  • مهندس بهشت
  • واقعن چه کسایی مثل جهان آرا که آزادی خرمشهرو ندیدن
  • دوشیزه فلانی
  • حالا که بحث از فخرالدین عراقی شد این بیت دو پهلو تقدیم به شما:


    * جان فرهاد خسته شیرین است / کی تواند به ترک جان گفتن!


    + من رفتم! :)  تازه رسیده بودم از یونی. :) ببخشید اگر ناراحتتون می کنم! 
  • دوشیزه فلانی
  • کلا باید برای ناز کشی از حاج آقا گفت:


    بر من همای وصلت، سایه از آن نیفکند
    کز محنت ریاست (!) ، پوسیده استخوانم



    * کز محنت فراقت...
  • دوشیزه فلانی
  • تو هر ثانیه من یه کامنت گذاشتم! :)))
  • دوشیزه فلانی
  • من هی خصوصی گله می کردم که دیدم عیان بیان شه شاید اثر کنه و شاید...!:(
  • دوشیزه فلانی
  • ششمین کامنت هم تقدیم به شش تایی ها...!
    و 
    حاج آقایی که کلـــــــــــــــــــــــا دور مارو خط کشیده! :(
  • دوشیزه فلانی
  • 8 نفر غیر من هستن که هنوز نفهمیدن شما چن ثانیه اس آپ کردین! :))
  • دوشیزه فلانی
  • 4 تا کامنت اول مال یه نفر باشه یعنی اینکه هنوز دیگران رفرش نکردن صفحه رو!
    یعنی من خیلی سرعت تایپم بالاس! :دی
  • دوشیزه فلانی
  • اصلا 3 تا کامنت اول مال یه نفر باشه خیلی خوبه! خیلی حال میده! :دی
  • دوشیزه فلانی
  • خدایی دمت گرم!
    من هیچ وخ غیر دو، سه بیت اولش رو نمی فهمیدم!
    انگار تو دماغی می خونه!!! :))))))))))))
  • دوشیزه فلانی
  • هارهارهار!
    اول!

    + کم مهر...! :@

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی