حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10350: ولادة الثلاث

جمعه, ۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۵۱ ب.ظ

بعد از نماز به هرکدوم از خواهرام و برادرم و مادرم زنگ زدم

گوشی رو برنداشتن

حدس زدم رفتن جشن تولد سه قلوها

تلفن خونشونو میخواستم که تو گوشی جدیدم نداشتم

آخر از گوشی قدیمی شماره رو برداشتم

دختره از سه قلوها گوشی رو برداشت

تولدشو که تبریک گفتم

جیغی کشید و گف: 

دایی تو یادت مونده بود؟

گفتم: 

چرا یادم بره؟!

من بودم که بعد تولدتون 

که گذاشته بودنتون تو دستگاه

هر روز صب از مامانتون شیر میگرفتم

سوار چندتا ماشین و اتوبوس میشدم

تا میرسیدم اون شهر و بیمارستانی که شما توش بودین

شیرو میدادم پرستار

میگفتم این مال سه قلوهاس

بهشون بده گرسنه شون نشه

یادت میاد؟!

میگه: نع!!! 

پرسید:  دایی چند وقت اینکارو میکردی؟

میگم:  یادم نیس… 

از جشنشون میپرسم

میگه دو شنبه شب گذاشتن که فرداشم مبعثه

بعد با خواهرم صحبت میکنم

بعد با پسر کوچیکه

میپرسه:  دایی هنوز موتورتو داری؟

میگم: 

آره اتفاقا این چند روز هربار دیدمش یاد شماها افتادم… 

یه موتورسیکلت هارلی دیویدسون چوبیه که از چابهار خریدم

و چش سه قلوها مدتهاس دنبالشه

همون لحظه که احوالشو پرسید 

به ذهنم زد همینو بهشون کادو بدم

از خبرا میپرسم: 

میگه:  فردا خرمشهر آزاد میشه و جشن گرفتن اونجا

بابابزرگمو دعوت کردن و امروز رفته

(به عنوان پدر یکی از مدافعان و شهدای خرمشهر) 

احوال اون یکی داداششو میپرسم

با اسمی که خودم روش گذاشتم

میشنوم که چند بار صداش میکنه تا بیاد

واسه هر کدوم از سه قلوها از همون اول اسم گذاشتم: 

قورباغه! 

یعنی بچه که بودن صدا میزدی قورباغه

سه تاییشون سرشونو برمیگردوندن

داداشمم همینجور صداشون میکرد

کم کم در طول زمان اسمای خاص هم گرفتن

و قورباغه شد اسم عامشون! 

با آخری هم صحبت میکنم و آخرش میگم: 

کاری باری ماری نداری

میگه:  چرا کار دارم

منتظر میشم ببینم چی میخواد بگه

میگه: بگم؟!

میگم:  بگو

میگه:  بگم چه کار دارم؟

میگم:  آره بگو

فکر میکنم میخواد هدیه تولدشو خودش انتخاب کنه

میگه:  دو شنبه بیا تولدمون

جوابایی که به اون دو قل قبلی دادم باز تکرار میکنم

اینکه من اینجا رییس یه جاییم

نمیتونم وسط هفته بیام

سرم خیلی شلوغه

… 

میگه:  بر تو واجبه که بیای

میخندم و میگم: آخوند شدی!!! 

میگه:  ولی بر تو واجبه که بیای.  میای؟

میگم: انشا الله

با این حرفش خیلی دلم میسوزه

اینجور که مقتدر و محکم میگه بیا… 

  • ۹۳/۰۳/۰۲
  • حاجی ره

نظرات  (۲۱)

یه چنـد روز نبودم. چقد پست جدید. سلام. برم بخونم. تولدشون دوباره مبارک. انشالله همیشه سلامتُ خوشبخت باشن
تولدشون مبارک حاجی...
ایشالله زیر سایه پدر و مادرشون زندگی خوبی داشته باشن....
اخی تولدشون مبارک باشه
از قدیم گفتن دست بالای دست بسیاره
هی شما مقتدرانه به کارمنداتون امر ونهی میکنین اینجا سرتون میاد 
تازه خوبه ی زنم ندارین که... وگرنه اونم بهتون امر ونهی میکرد :)))
تولدشون مبارک...
ایشالا که به شما نرن این حلال زاده ها...

+اینم ارزوی خوب براشون.

الهی :(
حاجی برو دیگه دل بچه هارو میشکونن؟؟:((
چندسالشونه؟
حاجی بریاااااااااااااااااااااا

جشن تولد خواهر زاده خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی مهمتر از ریاسته :))

این پست و مقام ها به هیشکی وفا نکرده :)) :))

حاجی یا میری جشن تولد!یا میری :دی
"
حاجی باید برقصه / ایشالا مبارکش باد :))
حاجی خوش آب و رنگه / تولد سه قلوها مبارک :))
"
قافیه نداره!سعی کنید خودتون با قافیه بخونید =))
ن ما با س قلد ها اشنا نسدم
داییشونم ک هویتش آشکاره
حالا شما ک منو میشناسید چرا نه میارید
شما بخرید ما ادرس میدیم
بعدشم برا خودم میخواین بخرین دیگه برای س قلوهای خواهرم ک نمیخواین بخرین :))))))))))
  • خانم مهندس
  • هههههههه
    پس دایی ها عادتشونه رو خواهرزاده هاشون اسم بزارن:-)))))
    چه اسم های عجیب قریبی هم میزارن رو ادم:|
    تلفن چیه حاجی...داداش من 6 سالشه...منم که خونه ی بابام می باشم...
    هر روز می بینمش...همیشه هم پیشش هستم...در عین حال هم نیستم...
    منتها وقتی درگیری دیگه به اطرافت توجه نمی کنی...
    .تو صفحه اینستا نوشته بودم: 
    با همکاری هوآوی جی 610

    گفتم حتما خودتون متوجه میشین
    عکسها هم تماما با همونه… 



    نع ندیدم
    اما میدونستم :)))
    زرنگم اخه :))))
    مبارک باشه دی:
    چقد ساده زیست دی:
    اینا انقد ارزونه خو یکیم برا ما میگرفتین تنوع میشد :))
    پاسخ:
    حالا که ارزونه خودتون بگیرین دیگه! 

    به قول خودتون: 
    حیف که آشنا نیستیم وگرنه واستون میفرستادم
    ;)
    مبعث؟؟؟
    همین سه شنبه؟؟ 0_0
    پاسخ:
    اینجور که سه قلوها گفتن! 
    سلام حاجی...
    مکالمه ی قشنگی بود...بسی لذت بردم از خوندنش...دلم برا داداشم تنگ شد..خیلی وقته باهاش هم کلام نشدم...
    خدا حفظ کنه سه قلوها رو ...
    می گم خودتون نشد برین کادوشونو یه جوری براشون بفرستین که ذوق کنن...خوشحال می شن...با پستی ...آشنایی....
    پاسخ:
    سلام
    تلفن خیلی وقته اختراع شده ها
    والا… 
    ایشالا قسمت بشه خودمون بریم
  • مـفرد مؤنث ツ
  • سلام...
    الهــی...چه دایی خوبی...
    ایشالله در آینده بچه های منم دایی های خوبی خواهند داشت...
    تولدشونم تبریک میگم...ایشالله سر به راه و سر به زیر و سر بلند باشن...
    همچنین شما خان دایی...لبخند...
    پاسخ:
    سلام
    حالا به خوبی ما که نمیشن
    ولی خب… 
    :)))
  • ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
  • الهــی...
    حاجی دلتون میاد روی بچه رو زمین بزنید؟؟؟
    مؤسسه کیلو چنده!
    برین جشن تولد
    موتور رو هم ببرید براشون!
    پاسخ:
    دلم نمیاد
    سعی میکنم برم
    موتورو هم ببرم… 
  • مهندس بهشت
  • حاجی برو یه روز که به جایی برنمیخوره
    پاسخ:
    ماشین گیر نمیاد ایام تعطیلات
    ولی سعی میکنم… 
    ای جانم
    آدم دایی باشه، اونم دایی 3 قلو
    حاجی هم باشه
    بعد با این حرفشون دل نسوزه و نره
    اصلا حسی که یه دایی به خواهر زاده میده خیلی خوبه.
    سعی کنید برید

  • دوشیزه فلانی
  • تولدشون مبارک! :*


    اخی :)
    حاج اقا اول گوشی نو مبارک دیدین گفتم عوض کردین
    دیوار حاشا بلنده :))))
    دوم اینکه برین تولدشون یبارم رئیس بازی دربیارین
    دایی مهلبون بشین دی:
    +تولدشونو از طرف من تبریک بگین
    کادوشو نمیدم ب شما ها بگممممممممم :))))
    پاسخ:
    تو صفحه اینستا نوشته بودم: 
    با همکاری هوآوی جی 610

    گفتم حتما خودتون متوجه میشین
    عکسها هم تماما با همونه… 
    :)

    اینجاست که شاعر می فرماید:

    دست بالای دست زیاده

    فقط سه قلوها از پس شما بر میان

    پاسخ:
    به داییشون رفتن… 
    :)

    شنیدی حاجی؟

    بر تو واجبه ک بری.

    آخه دلت میاد نری تولدشون؟

    انشالله ک سلامت باشن

    من ک هیچ وقت دایی نمیشم

    اما خاله شدن عالمی داره.

    خخخخخخخخخخ

    پاسخ:
    شما چی؟!
    دلتون میاد به خواهرزادتون سر نزنین؟
    والا… 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی