حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

التفلدیه!!!

پنجشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۳۶ ب.ظ

سوم خرداد یعنی 3/3 

سالروز آزادسازی خرمشهر

و نیز تولد سه قلوهاست

که عموی شهیدشون

از اولین مدافعان و شهدای خرمشهره

و از دوستان شهید محمد جهان آرا… 

اسمش هم چند باری در کتاب "دا" آمده


+ دامادمون اصالتا خرمشهریه


پ.ن:

دوستان میتوانند هدایا و کادوهای خودشو

در قالب شارج! و یا به صورت نقدی و جنسی

اعم از چادر پتو لباس و…  

به دایی حضرات سه قلوها یعنی بنده تحویل نموده

تا در اسرع وقت به دستشان برسد.  

با تشکر فراوان و پیشاپیش

حاجی ره


  • ۹۳/۰۳/۰۱
  • حاجی ره

نظرات  (۴۴)

.نمیشه حالا این یه دفه رو آشنا حساب کنین؟
والا…




چرا چراا میشه :)
جدی!

  • خانم مهندس
  • جدی میگی؟!!!![آیکونه ذوق مرگ شدن]یاتعارف میکنی؟!!

    قبلن گفته بودم به عکاسی علاقه دارم،البته اگه حوصله اش باشه:|
    ولی فک نمیکردم اصن عکس هایی که میگیرم خوب باشه!!عاخه هیچکی تاالان تعریف نکرده بود!!
  • ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
  • بفرستم قم؟
    همین؟؟؟
    حالا درسته قم کوچیک ـه!
    ولی بالاخره یه آدرسی چیزی... D:
    البت پیدا کردن آدرس تو قم مکافاتی ـه برا خودش! :/
  • بـــــآنــــوی ِ مـــُردادی
  • حاجی من صد تومنم خرج شد، دیگه پول ندارم :دی
    وگرنه نوکر ِ سه قلوها و دایی شونم بودم :دی
    تولدشون مبارک
  • عروس کوشولو
  • =)))  حاجی شما ادرس مستقیم خونشون بدید ما هدیه هامون بدیم :)))

    تولدشون مبارک ایشالا که همیشه سالم ُ سلامت ُ خوشال باشن زیر سایه پدرمادرشون
    پاسخ:
    یعنی شما به بنده اعتماد ندارین؟
    عجب دوره زمونه ای شده
    هعی… 
    اینجا منظورت از جنس، کالاست؟ ;)
    پاسخ:
    اگه زن و بچه رد نمیشد
    معنای سومی هم میفرمودیم خدمت میرزا
    والا… 
    ;)
     تولدشون مبارک. انشالله همیشه شادُ سلامت باشن در کنار خانواده.زندگی بر وفق مرادشون پیش برهُ به چیزایی که میخوان برسنُ همیشه تو زندگی موفق باشن انشالله

    حاجی چرا یه دعای جدیدتر نمیذارید؟!

    پاسخ:
    کامنت مال این پسته عایا؟!
    تولدشون مبارک
    حاجی این هدایا که شوما لیست کردی یه جورایی مشکوکه نکنه باز ه.خ بیرونتون کرده ؟؟
    پاسخ:
    مدیونین اگه فک کنین واسه خودم مبخوام
    حسن ظن داشته باشین
    والا… 
    :)))
  • خانم مهندس
  • حاااااااااااااجی,این (اینستاگرام؟)چی بود یاده بچه مردم دادی؟؟؟؟؟!!
    من هویجوری راست میرم,چپ میرم,هی عکس میزارم :-D
    پاسخ:
    دس مارو از پشت بستین
    ماشالا همینجور استعداده که داره از دوستان شکوفا میشه
    اصلن انتظار نمرفت از جامعه مهندسی
    والا… 
  • ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
  • برم کتاب دا رو بردارم ببینم به نتیجه ای میرسم یا نه! :دی
    تولدشون مبارک!
    عجب روزی به دنیا اومدن ها! عمراً کسی یادش بره!

    حاجی! :))
    مگه میخواهید (زبونم لال) برا زلزله زده ها هدیه جمع کنید؟؟؟ :)) چادر و پتو :))
    هدایای ما شامل:
    لواشک، قره قوروت، کشک، چیپس سرکه نمکی چی توز، پفک چی توز موتوری، بستنی پریما دبل چاکلت و مقادیری کتاب هست!
    کوجا برفستیم؟؟؟ :دی
    پاسخ:
    جز بستنیش که آب میشه
    همه رو بفرستین قم!!! 
  • بـــــآنــــوی ِ مـــُردادی
  • تولدشون مُبارک :دی
    همین تبریک ِ خالی، بسّه :دی
    پاسخ:
    من از هیشکی توقع نداشته باشم
    از شما دارم
    والا… 
  • دوشیزه فلانی
  • اینم داییه؟!!!
    که سه قلوها دارن؟!
    اصن همه  چی رو با خوراکی طاق می زنه!!!! 
    اون شارژم اون وسط رد گم کنیه!!! 
    عجب!

    :)))
    پاسخ:
    من سه قلوهارو هم با خوراکی طاق میزنم
    والا… 
    :))))
    تولدشون مبارک...
    تا عکسشو نو نذاری ببینیم واقعی ان یا خیالی...نمی شه!

    پاسخ:
    عکسشونو گذاشتیم تو پستی مرموز… 

    حاجی اول شیرینی و شام و دسر و الخ رو آماده کن به نیابت از اونا تا بعد کادوهاشونو ما تحویل شما بدیم

    والله

  • دوشیزه فلانی
  • من هر کدوم از اون خواهرزاده ها رو که بیشتر شبیه شماست - هف هش ده دوازده پونزده بیست بار - می بوسم! :))))



    + در ضمن شما کنایه ی شعرو بگیر بدون اینکه من توضیحی بدم:

    تا که از جانب معشوقه نباشد کششی / کوشش عاشق بیچاره به جایی نرسد

    پاسخ:
    نستجیر بالله… 
    :)))
  • خانم هموستات
  • مسئول جمع آوری هدایا غیر قابل اعتمادِ:))
    حاجی من دا رو خوندم ولی خب اون توو کلی اسمه...این چجور راهنمایی کردنه؟:دی
    تولدشونم مبارک باشه.ما شما رو نماینده میکنیم از طرف ماهم خودتون کادو بخرید بدید:ذدی
    پاسخ:
    پگه من خواستم راهنمایی کنم؟!
    خسته نشین یهو؟
    والا… 
    ما برا پسرای سه قلو ماچ ماچ
    برا حاج خانومه سه قلوها هزارتا قل هوالله
    برا دایی سه قلوها ماچ آبدار تفی مالی اصن ی جوره ناجوری
    حاجی خعلی میخوامت :))
    پاسخ:
    سهیل جان
    نمیشه واسه حضرت دایی نقدی حساب کنی داش؟!
    والا… 

    + ماچ ابدار و تفی که نفع و سود خودته
    به من چی میرسه؟
    والا… 
    چاککککرات حاجی عاغا خومون :))
    موخلصناکیم ب غوران :))
    پاسخ:
    متقابله
    و بی نیاز به گفتن… 
  • خانم مهندس
  • حاجی!
    من به مناسبت تفلدشون یه عکس دیگه هم،از کیک تولد میزارم تو اینستاگرام:D

    +تولدتشون مبارک باشه،ایشالله120ساله شن
    پاسخ:
    تو رو خدا اینقدر به خودتون زحمت ندین!!!! 
    والا… 
  • خانم مهندس
  • آخ جون تفلد:))))
    اینقده دلم یه مهمونیِ تولدی چیزی میخواد!
    دق کردم !!از فرودین تا حالا هیچ مهمونی نرفتم:(((
    مام دعوتیم دیگه؟؟من همون موقع کادومو میارم:)))
    [آیکونه خوددعوت کنی]:دی
    پاسخ:
    شما کادو بیار
    اصن وی آی پی دعوت میکنیم
    والا… 
    حالا به چه آدرسی بفرستیم؟!
    پاسخ:
    آدرس قم
    جمهوری
    منزل حاجی!!! 
  • مهندس بهشت
  • ببخشید اون بلاگفا نه بلاگ
    تولدشون مبارک باشه حاجی...
    من کادومو یه دفعه وقتی بچه ی داییشون به دنیا اومد با کادوی بچه داییشون میفرستم..
    این طوری کیف نمی ده به من...:))))))
    منتها با توجه به اون فال شب یلدا نمی دونم تا اون موقع زنده هستم یا نه...اگه نبودم به الی وصیت می کنم بفرسته حتما...:دی
    .همین فقط؟!
    خشک و خالی مبارک باشه؟
    والا… 
    :)))



    پ ن پ میزنیم تو آب تَر شه :)))


    ++ من ک کرمای وجودم نمیزاره برای تولد کسی کادو ندم
    حیف ک اشنا نیستیم وگرنه حتما میفررستادیم
    پاسخ:
    نمیشه حالا این یه دفه رو آشنا حساب کنین؟
    والا… 
    جناب statistic منظور جناب حاجی دایی از این پست کادو به خودشون بوده. مثلا شما 1% فکر کنید که ایشون کادو مخصوصا اگه خوراکی باشه رو به سه قلوها برسونن!!!! :)))
    پاسخ:
    حالا بر فرض که شما صحیح بفرمایین
    باس دس مارو رو کنین؟
    والا… 

    نمی شه که

    چی هدیه بدیم مناسب سن دایى و سه قلوها باشه

    شماره حساب بدین ما واریز کنیم شما زحمتشو بکشید 

    پاسخ:
    واسه سه قلوها خوراکی
    واسه داییشون یه شاسی بلند
    ترجیحا 2014
    تقدیم کنم شماره حسابو؟
    خب شما توزحمت میفتین.

    راضی به زحمتتون نیستیم.

    والا.........
    پاسخ:
    اصن من داوطلب زحمتم
    والا… 
  • مهندس بهشت
  • عخش است هر که در خرداد به دنیا آمده (مدیونید اگه فک کنید من خردادیم) یه مطلب درباره ی خردادیا که حتما برید بخونید این آدرس می باشد57sent.blog.ir
    عجب دایی مهربون و نمونه ای دارن 3قلوها...آقا کلاس خصوصی نمیزارین داییم رو بفرستم پیشتون دوره ببینه؟!

    انشاا.. همیشه سلامت باشند و 1000ساله شن.
    پاسخ:
    هزینه دوره خیلی بالاس… 
    :)))

    کوچولوها مگه گوشیم دارن؟!

    آخی... مبارک باشه تولدشون. ان شالله سالم و سلامت باشن و سایه پدر ومادر و ایضا دایی شون بالای سرشون باشه سالهای سال...
    من پایه تولد و کادو هستم. به انضمام یه بسته شکلات 120% برای دایی سه قلوها. به شرطی که کیک تولدشون رو دایی شون درست کنه! باتزیین شکلات و توت فرنگی :))
    پاسخ:
    چه شرطای سختی میزارین
    والا… 
    مطمئنین به دستشون میرسه؟:)
    مبارک باشه!

    به قول کلاه قرمزی ،"خالی خالی" مبارک باشه:))

    اینو ببینید :(کلیک!)

    حاجی آدرس بده تا هدایامون را بفرستیم!!
    از ما در قالب "و..." است :))
    نه شماره یکی از سه قلوها که ترجیحا ً آروم تر و صبور تر و قطعا ً مذکر باشه بدین که به نیابت از دو نفر بعدی بهشون شارژ تقدیم کنم :P
    سه قلوهای عزیزم تولدتون مبارک(گل)(بوس)
     من با دایی تون قهرم خودتون یه جوری  ادرس بفرستین براتون کادو بفرستم :)
    بعد این دایی عزیز این وسط حق واسطه گری هم میگیره دیگه؟
    برای دایی چی بفرستیم؟! هوم؟!
  • مهندس بهشت
  • حاجی حالا تفلد میگیرین؟؟؟؟؟؟؟؟؟خب کی ایشالا ما بیایم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • مهندس بهشت
  • دایی منم 3 خرداد شهید شده  همون در عملیات آزادسازی خرمشهر
    هدیه من به سه قلوها یه ماچ از طرف من که توسط شوما انجام میشه خخخخ

  • شهید سید ابوالقاسم موسوی دامغانی
  • سلام دوست عزیز
    از پوستر موزائیکی و تایپوگرافی با موضوع شهید موسوی دامغانی دیدن فرمایید.
    شرکت در طرح بی‌نهایت صلوات جهت سلامتی حضرت حجت بن الحسن سلام الله علیه و شادی ارواح مطهر شهداء نیز فراموش نشود!
    http://smd1364.blog.ir
    یا حق یا علی
    راستی تولدشون مبارک تولد 130 سالگیشونو بالاتفاق جشن بگیرن ;)
    پاسخ:
    همین فقط؟!
    خشک و خالی مبارک باشه؟
    والا… 
    :)))
    نه حاجی شمارو تو زحمت نمیندازیم حضوری به خودشون تقدیم میکنیم :D
    پاسخ:
    یعنی ادرس بدم خودتون تشریف بیارین
    یا میخوایین مستقیم پست کنین دم خونه شون؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی