حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10345: المعتادیه…

چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۰۲ ب.ظ

امروز صبح سوار ماشین که شدم

ماشین یهو راه افتاد و شیشه تیره رنگی که رو داشبورد بود افتاد
رو هوا قاپش زدم و گرفتم
راننده که جوونی با صدای بم و لاغر و بور بود تشکر کرد و گفت: 
خدا پدر مادرتو بیامرزه که گرفتیش
می افتاد یه هفته باس تو خماریش میموندم
متادونه! 
میدونی همین تو بازار چنده؟
تازه نصفش آبه و خالص نیست اینای تو بازار
این عطاریا میفروشن ولی آب میریزن توش
هر سی سی پونصد تومن
این صد و چهل سی سیه
چند میشه؟
میگم: 
هفتاد تومن
میگه:  آره هفتاد تومن! آزادش! 
ولی واسه ما که معتاد بودیم و زندان بودیم
نسخه دکتر میدیم همینو میدن پونزده تومن
میگم: دستشون درد نکنه!!!
میگه:  آره خدا خیرشون بده! خالص خالصم هس
همونجا درجه میزاره اگه به بیست رسید یعنی خالصه! 
خیلی خوبه متادون
خواهر… … .…… 
چیه این مواد?
هر روز فرار کنی از دس پلیس و آخر بگیرنت
و بدبختی و نکبتیه آخه
الان این تو ماشینه اگه بگیرن نسخه دکتر رو نشون میدم ولم میکنن
… 

  • ۹۳/۰۲/۳۱
  • حاجی ره

نظرات  (۳۰)

  • عروس کوشولو
  • :)))
    چشمتون منور اصن :دی


    نه خطی جون زیاد تیز باشی می بری  گاهی لازمه کند باشی:)))

  • مهندس بهشت
  • منکه ازشون خیلی خیلی می ترسم دست خودمم نیس........اصلا زبونم قفل میشه می بینمشون ......
    "اعتیاد ریشه در مرد بار نیومدن جوان های امروز داره.. اینا که معتاد می شن مذکرهایی هستن با تربیت مخصوص دخترها! اونقدر لوس و بچه ننه بار اومدن که تاب تحمل جنسیتشون یعنی مذکر بودن رو ندارند و ترجیح می دن تو خماری باشن همش!"

    پیمان/پیمانه!
    زیاد به این حرفتون مطمئن نباشین :)
    من معتاد ببینم همون جا ........سانسور شد جدا یه بار دیدم دوتا پا خودم داشتم ده تا دیه قرض گرفتم در رفتم پریدم بغل مامانم یه ذره گریه کردم تا آروم شدم اصن یه وعضی بود
    پاسخ:
    برعکسش من با معتادا  روابط حسنه ای دارم
    نمی دونم چرا متادون رو ترامادول دیدم...فک کنم از تاثیرات بی موادیه...باید برم یه مقدار بزنم به رگ...والا...:))
    پاسخ:
    به اندازه بزنین که اوردوز نکنین
    ;)
    حاجی میفرستادیش شهر ما ...من می بردمش جایی ...اصلا تو زحمت نمی افتاد دیگه..والا..:))
    ترامادول که دیگه گیر آوردنش مث آب خوردنه...اونم شد مواد....والا...:))
    متادون؟
    نشنیدم
    جی هست؟
    از خانوادهد مرفین اینا که نیست؟
    پاسخ:
    جایگزین مواد واسه معتادایی که ترک میکنن
    ای ول حاجی تیز و ......{ادامشو ننوشتم بد تعبیر نشه}:D
    من که نفهمیدم ! الان این خانمی کیه ؟

    چرا پیمان/ پیمانه جون اینقدر عصبانی اند؟

     من نمیدونم تو اون شیشه چی بوده ولی هر چی بوده لابد از مواد مصرف قبلیش بهتر 

    بوده که دکتر براش تجویز کرده و شاید به مرور حالش خوب بشه اینو هم قطع کنه !
  • پیمان/پیمانه!
  • کفشدوزک جان مفهوم کامنت خصوصی رو می دونی که انشاءاله؟

    پمانه جان هرچیزی جای خودشو داره

    وقتی یه شهر صنعتی رو خواستاریم این میشه دیگه

    تو شهر ماهم داریم

    بله کم کاری همه جا هست

    ولی دلیل نمیشه همه چی رو قاطی کنیم

    بله روزی میرسه که همه چی روشن میشه

    این حق ماست که از کسی که  رئیس دولت ماست کار بخوایم نه چیز دیگه ببینیم 

  • پیمان/پیمانه!
  • خاتمی یه آدم بوده مثل من.. مثل تو.. مثل خیلی های دیگه.. معصوم که نبوده؟ معلومه که اشتباهاتی داشته ولی این درست نیست که کارهای خوب کسی رو وظیفه اش بدونیم و اشتباهاتش رو خیانت.. می دونی چقدر حرفه توی این کلمه خیانت که هی تکرارش می کنی؟ هوم؟ :) 
    بی خیال.. خدا جای حق نشسته.. کم کاری ای هم کرده باشه در حق مردم روز حساب کتاب خدمتش می رسن.. همینطور که خدمت من و تو خواهند رسید!
    هیچوقت دشمن بر ضد اون صحبت نکرد همیشه حمایت کرد از آزادی بیانش

    من قبول دارم حرف شما رو

    ولی میگم هرکی یه مسولیتی که میگیره باید خادم باشه نه خائن

    او به کشورش خیانت کرد

    اگه هم کار درستی انجام داده جز وظایفش بوده

     

     

     

  • پیمان/پیمانه!
  • غلام حلقه به گوش کسانی هستند که عمله باد هستند.. نگاه می کنند ببینند خارجی ها چی می گن و برحسب اون جبهه گیری می کنند!
    ما مردم ایران هستیم که چند سال پیش رأی دادیم به خاتمی و انتخابش کردیم باید پای حرفمون بمونیم و دقت داشته باشیم که هرکسی به راحتی می تونه از خارج از مرزها حرفی بزنه و فتنه ای ایجاد کنه. حتی شمایی که این حرف ها رو می زنی اگر رأی به خاتمی ندادی باید جوری رفتار کنی که یکپارچگی مملکت حفظ بشه و احترام بذاری به انتخاب سایر مردم کشورت. نه این که آب بریزی به آسیاب دشمن عزیزکرده. 
    من برم تا کتک کاری راه ننداختم اینجا! شب همگی خوش. 
  • پیمان/پیمانه!
  • خدایی که انسان رو آفریده می گه:
    فَمَن یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ خَیْرًا یَرَهُ وَ مَن یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ شَرًّا یَرَهُ
    (پس هر که هموزن ذره‏اى نیکى کند [نتیجه] آن را خواهد دید؛ و هر که هموزن ذره‏اى بدى کند [نتیجه] آن را خواهد دید)

    اونهایی که به راحتی به خودشون اجازه می دن در مورد عمل دیگران قضاوت کاملاً بد داشته باشند، اگر همین دو تا آیه از قرآن رو خونده بودند می دونستند که نباید خوبی های کسی رو فراموش کنند و کلاً بد بگن درباره اون شخص. 
    عیب می جمله بگفتی هنرش نیز بگو.. اگر خاتمی بدی هایی داشته قطعاً خوبی هایی هم داشته توی دوران ریاست جمهوری اش.. لطف کنید موقع جمع بندی و حرف زدن درباره هر کسی این نکته رو مد نظر قرار بدید. 
    شکلک پیمان/پیمانه! هیچ خوشش نمیاد از آدمایی که بدگویی می کنند پشت سر دیگران و اینجور وقتا به شدت عصبانی میشه. والاااا 

    بله

    اینجا ایرانه!

     و مسولینش باید خدمتگذار باشن نه غلام حلقه به گوش دشمن!

    حااااااااااجی:))))))))

    ببین یه پست زدی واسه متاده

    چی شد!!

  • پیمان/پیمانه!
  • اعتیاد ریشه در مرد بار نیومدن جوان های امروز داره.. اینا که معتاد می شن مذکرهایی هستن با تربیت مخصوص دخترها! اونقدر لوس و بچه ننه بار اومدن که تاب تحمل جنسیتشون یعنی مذکر بودن رو ندارند و ترجیح می دن تو خماری باشن همش!
    حاجی اینجا ایران است
    ادماشم فک میکنن هرکسی وظیفشه غلام حلقه به کوششون باشه  بسکه ما توقعی و بررو هستیم

    حاجی بیا جمش کن حالا!

    پاسخ:
    مگه من پهنش کردم؟!
    والا… 
  • پیمان/پیمانه!
  • متأسفم برای خودم که دارم توی مملکتی زندگی می کنم که مردمش نمک می خورند و نمکدون می شکنند. 
    خدا خیرشون بده ای که شما گفتین خیلی باحال بود:-) 
    پاسخ:
    :)))
  • پیمان/پیمانه!
  • مردم ایران بی چشم و رو هستند. کسی اگر ذره ای برای مملکتشون هم کاری انجام داده باشه چشماشون رو مثل گربه کوره روی هم می ذارن و می گن به نمک نخورده ات قسم! 
    همین که جناب خاتمی جرأت کرد 8 سال زمام این مملکت شلم شوربا رو قبول کرد و اندکی بهتر از قبلش پس داد موقع خداحافظی کلی تشکر داره. 

    عجب!!!

    حاجی داشتی نیشخند نگین خانومو؟!

    "آیکن عصبانی"

    :)) من و مرتضی امتحان کردیم بعد از عملامون
    فازش خوبه:دی

    حاجی کرایه م کرفت?
    پاسخ:
    چشممون روشن!!! 
    آره گرفت
    ولی برگشت رایگان اومدم باز

    ای داد بی داد

    واقعا درد داره این معضلات...


    هرجا رو میگیری بازم یه جا دیگه در میره....

    حاااااااااااااجی پاک آبرومونو بردی که با این طرز معرفی!!!!

    بله همون شهر

    آدمای خوبیم به جز اون یه مورد!!

    پاسخ:
    سید و روحانی و متخصص فلسفه و رییس جمهور یه مملکت
    هر کدومش به تنهایی شایسته احترامه
    خصوصا دو مورد اول
    والا… 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی