حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

المرده شوریه…

چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۵۲ ق.ظ

به یکی از محققا که با هم مصاحبه کذایی رو دادیم 

با قیافه حق به جانب میگم: 

به تو زنگ نزدن!  نه؟

بهتش میزنه از اینکه بهش زنگ نزدن و قبول نشده

با استرس میگه: 

حاجی به تو زنگ زدن؟

پوزخندی میزنم و جوابش رو نمیدم

صندلیمو میچرخونه سمت خودش و با التماس میگه:  

انصافا به تو زنگ زدن؟!

میزنم زیر خنده و میگم: نه!  به منم زنگ نزدن!!! 

نفس راحتی میکشه و میگه: 

مرده شورتو ببرن… 


پ.ن:

میبینین چقد بی تربیتن رفیقای ما؟!

والا… 

  • ۹۳/۰۲/۳۱
  • حاجی ره

نظرات  (۱۷)

  • عروس کوشولو
  • مردباس ریش داشته باشع :)))
    پاسخ:
    لایک!!! 
    حاجی با اینا نگردید:دی
    پاسخ:
    اینا با ما میگردن!!! 
    :))اخه خودشم یه ریشش ماله کاشونه
    پاسخ:
    مگه ریش داره؟
    :))))
    مگه نمی گین بهتون می گن رییس خاکی...
    خب اینم جز مایای رییس خاکی بودنه دیگه...:)))
    تازه این طوری بهتره حاجی ...خشکی غرور میاره...:))
    با روح و روان مردم بازی میکنید بعد تحمل شنیدن یه "مرده شور"ناقابل ندارید :)) :))

    :))

    بآو رفیقتون خیلی هواتونا داشته در این حد گفته :))

    ما باشیم که...:))
    (استغفرالله!میزنن فل فلتون میکنن بعد میندازید گردن من!بزار من هیچی نگم )
    =))
    پاسخ:
    شما اینو هم در نظر بگیر که من رییسشم
    و اون کاربر زیر دستم! 
    آخه کی به رییسش اینجوری میگه؟
    والا… 
  • خانم هموستات
  • حسود:))))
    :)))
    حرفه که بد نبود....اصلا به مکالمات روزمره ی من و الی هم نمی رسید...:))))
    البته بنده بیشتر خورنده ی حرفام....اوشون گوینده...والا....:)))))))
    الی در این حد با من مکالمه کنه من کلامو میندازم هوا از بس می ذوقم...:)))
    پاسخ:
    خواهر برادری گفتن
    رییس و کارمندی گفتن

    :))))))))) خیلی هم عالی
    یه بار منم همچین کاری ُ کردم اون اوایل ازدواجمون دوستم جلو مرتضی برگش گفت
    لیف تو شَکلت مالَن مرده شور بُبُرِدِد :| با لهجه شیرینی خودتون و ما بخونید :)))))))))))
    هنو که هنوز ِ مرتضی من ُ که نه ولی لهجه بسیوووور شیرینمون مسخره میکنه :||||
    پاسخ:
    این جزای کسیه که داماد غیر محلی انتخاب کنه!!! 
    :)))
    عه چرا گفتی بهش؟؟
    میزاشتی تاآخرِ ساعاتی کاری!!بعدبهش میگفتی.
    البته دیگه عواقبِ بعدیش پای خودت بود:))
    پاسخ:
    همیشه دوس دارم به شما خسته نباشید عرض کنم
    چیکار میکردم من اگه این نصایح شما نبود؟
    :))))
  • پیمان/پیمانه!
  • ولی خیلی نامرد حسابشون می کنم من اونهایی که از نقطه ضعف دیگران سوء استفاده می کنن! والاااا 
    پاسخ:
    ما فقط استفاده میکنیم!!! 
    :)))
    خخخخخخخخ  خیلی باحال بود مثالتون ......خداوند به راه راست هدایتتون کنه 
    پاسخ:
    ما که بر صراط مستقیم هستیم
    خدا مهندسارو هدایت کنه
    والا… 
    :)))
    خیلیم فرق داره ..... کلمات محبت آمیزه دخترا عجیجم عخشم  ناسم و..... واس پیرا الاغ میمون و.....
    پاسخ:
    خب ما هم همینو گفتیم
    تعریفمون از تربیت فرق میکنه
    من به رفیقن بگم عشقم خوبی؟!
    دعوا میشه
    بگم چطوری روانی؟!
    میگه چاکرم
    والا… 
  • پیمان/پیمانه!
  • بابا طرف خیلی حساس بوده من بودم اصن به روی خودم نمیاوردم که شما چنین حرفی زدی بس که لجباز و یه دنده هستم! چه برسه به این که اینجوری واکنش نشون بدم و آتو بدم دست یکی.. والااا
    پاسخ:
    هم طرف حساسه 
    که منم واسه همین دس گذاشتم روش
    هم مصاحبه حساسه… 
    که ما دست به دامان دوستان شدیم
    والا… 
    شوما دیه خیلی بی تعبیتین .......کلا پسرا این ژورین .....
    پاسخ:
    شاید تعریفشون از تربیت با تعریف دخترا فرق داشته باشه
    والا… 
    نه تیکه کلامم زهره ماره  بیشتر از این حالشو نمی گرفتم
    پاسخ:
    زهر مار مگه حرف بدیه؟!
    ما که جزو جملات محبت آمیز میدونیمش
    والا… 
    :)
    من بودم جاش یکی بدترشو میگفتم ......چرا جوون مردمو اذیت میکنی حاجی....به قول سه قوها سه قلوها حاجی آزاردهنده
    پاسخ:
    یعنی شما از رفقای ما بی تربیت ترین؟!
    اصن بهتون نمیاد
    :)))
    :))
    اینقد حال رفقا رو نگیرین!
    پاسخ:
    پس رفیق به چه دردی میخوره؟!
    والا… 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی