حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

المجانیه اخر

چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۲۸ ب.ظ

صبح که معتاد گرامی مارو رسوند سر کار

برگشت هوس خورشت قیمه کردم

میدونستم خونه از ناهار خبری نیس

رفتم رستوران

… 

همین که بعد ناهار پامو از رستوران گذاشتم بیرون

یه ماشین پیچید جلوم و بوق زد

بکی از رفقای قدیمی بود

از همون پشت فرمون ماچ و بوس و بغل 

(ما بهش میگیم معانقه و مصافحه!) 

تا دم در خونه رسوند مارو


+ بازم میگین توهم دارم?! 

++ از محضر دوستان مرخص میشیم

و میرم نماز… 

  • ۹۳/۰۲/۳۱
  • حاجی ره

نظرات  (۳۲)

.واسه این که لپ و موب عآدم ناموسشه
نباس دس دیگران بیفته.




ناموسو مگه بمیرن چال میکنن حاجی؟؟
اون از کشتی ک زدین  عروسو ترکوندین   اینم از ناموس ک چالش میکنین
خشن شدین چرا؟؟؟
با ه.خ فیلمای اکشن نیگا میکنین؟؟؟؟
.

سلام حاجی

نگین چی میگه؟




من میگم حق با حاجیه سو برداش نشه لدفا

سلام حاجی

نگین چی میگه؟

شارژ احیانا واسه سه قلوها میخای دیگه؟
اگه پول ناهارو حساب میکردن من دیگه به باور شما میرسیدم ;))
.ای جااااانم… 

:)))




نچ نچ نچ نچ چ جلافتا حاجیای ما دارن کجا میرن؟؟؟
:)))))
پاسخ:
به سمت افق!!! 

سلام...احوال حاجی؟

 

میدونی حاجی.... فک میکنم انقدی که دنیا رو با دی خوب میبینی همیشه اتفاقای خوب برات میفته....و این واقعا عالی و هر کسی نداره!

 

سلامت باشی.

. نیشخند حضرت نگین هم سو برداشت شده توسط شما
یه قضیه دیگه ای داره




کفشدوزک جان حاجی راست میگن موضوع چیز دیگه ایه تو کل دوستان اصلا کسی  اطلاع  نداره حاجی کجاییه
این حاجیه ما کلا گمنامه
والا...


با اینکه نیستید

ولی

سلام صبح بخیر

پاسخ:
سلام علیکم
صبحکم الله بالخیر

احتمالن با طرح حمل و نقل رایگان حاجوی قصد گول مالیدن سرتون رو دارن

تا زیر اب کنن :)))))))

پاسخ:
خب یه دفه ببرن بیابون خفتمون کنن دیگه
چرا اینقدر لفتش میدن 
و خدمات قبل از خفت ارایه میدن؟!
والا… 
شب بخیر
نه بابا. مگه چی هست توش؟!
من که وصیت کردم برای همشون.
اتفاقا گفتم کتابهامو باهام چال کنن، بس که تنوع دارن،
 یکی فکر نکنه ما ضالّه بودیم کلا!
گرچه که بوده باشیم واقعا!!!
پاسخ:
:)))


+ اجازه مرخصی میطلبم از 18 عزیز حاضر و آنلاین
شبتون خوش
ینی چی نحوه بیانش ناحق بود؟!
پاسخ:
یعنی همان طور که نظر شما از موضع افراط بود و ناحق
نحوه جوابگویی به شما هم از موضع افراط بود و ناحق…
چرا اونوقت با خودتون چال بشه؟! هوم؟!

+البته اینو قبول دارم... مادر بزرگ مرحومم که همه ی عمرش غذاهای طبیعی خورد و هوای پاک و .... دست آخر چنان سرطانی گرفت، غیر قابل درمان... با متادون و ترامادول روزهای آخر رو گذروند.... :(
پاسخ:
واسه این که لپ و موب عآدم ناموسشه
نباس دس دیگران بیفته.


+ خدا رحمتشون کنه… 

با اجازه پیمان/ه

به ناحق

پاسخ:
من فک میکنم حرف حقی بود که با لحن بد و از طریق ناحق بیان شد
یعنی حرف درست بود
اما نحوه بیانش نع! 

خلاصه که رسما به صلیب کشیدند مارو!

پاسخ:
به حق یا ناحق؟!
لپ و موبایل و کتب رو هم ضمیمه بفرمایید.

+ توت فرنگی رو ازین جهت گفتم که معمولا توت فرنگی هایی که اینجوری براق و درشت هستن متاسفانه خیلی سم و کود بهشون زدن و خطرناکه خوردنشون. :(
پاسخ:
لپ و موب رو وصیت کردم باهام چال کنن
کتاب هم نداریم برعکس همه روحانیا
والا… 

+ یه 60 سال میخواییم عمر کنیم
بیخیال
والا… 

کی سوتی داد شهرِ کی؟

همه به ما حمله کردن و نیشخند زدنو ...؟!

پاسخ:
سوتی؟!
شهر من بود افتخار هم میکردم
والا… 

+ نیشخند حضرت نگین هم سو برداشت شده توسط شما
یه قضیه دیگه ای داره

چه عجب حاجی برگشتید

خوب الم شنگه ای به پا کردید و رفتید هااااا

پاسخ:
من به پا کردم عایا!!! ؟؟؟
بعدشم این توت فرنگی هایی که
 تو اینستا گذاشتین رو امیدوارم که نخورده باشین!
امیدوارم!!!
پاسخ:
نخوردم
آب هویج خوردم به جاش… 
:)
اگر فکر میکنید چیزی هست خب وصیت کنید.
کار از مجکم کاری عیب نمی کنه که!
به ما هم ارث میرسه از شما؟! :)
پاسخ:
چند تایی بدهکاری و حق الناس و حق الله و دفترچه قسط و قرض هست که مینویسم تا ادا بفرمایین

حالا که دوستاتون دارن بی چشمداشت(!) بهتون محبت میکنن اینقدر بدبین نباشین دیگه!
پاسخ:
این یکی دوست بود
همه قبلیا غریبه بودن
جدی! 
حیف هوچ وقت واس ما نیشه تو خیابون آشنا بشه برسونه .......اصلا یکی بوق بزنه بهش نیگا نیکیم که بخواد آشنام دراد هی
پاسخ:
واسه ما هم! 
امروز اتفاقی شد
قبلیه هم همشون غریبه بودن!!! 
آخیی دلم کباب شد پست توت فرنگی اینستا رو دیدم!
پاسخ:
ای جااااانم… 
:)))
حاجی از اینستا بیاین بیرون لدفن... مردم پشت در خونه بلاگ منتظرن :دی والا...
پاسخ:
شما تشریف بیارین اون یکی خونه
والا… 
حالا خدا می خواد حال بده بهتون ..سرتونو گول بماله ..فعلا ازش یار نخواین تو رودربایسی بمونین...ببین می فهمی حاجی...نمی فهمی که..:)))
پاسخ:
اگه اینجوره دیگه از فردا سوار نمیشم
والا...
حاجی ایستاگرامت داره میشه چای خانه ! :)
پاسخ:
:)))
کاش منم وقتی میرفتم بیرون یکی از این برادر بسیجیا پیدا میشد مارو می رسوند. مُردیم از بس پول تاکسی دادیم :|
دیگه داره خطرناک میشه حاجی اخه مجانی اون هم تو این زمونه نچ نچ ....
به فکر چاره باش....خطر در کمینه:D
التماس دعا....
پاسخ:
خوشگلم نیستیم آخه
والا… 
تقبل الله اعمالکم
اجرکم عندالله




+اثر دوست اثرکرده:)))))))))))))))
پاسخ:
کاملا اثرش مشهوده
:)))
من کشف کردم برای چی سوارتون میکنن پول نمیگیرن!
اینهمه برای متاهلی و اینا دعا میکنیم نمیشه، خدا به جاش اینجوری بهتون حال میده :)))

پاسخ:
ما این حالارو نخواییم
کیو باس ببینیم؟!
والا… 
حاجی فک کنم همون قضیه حاجتو ایناس

التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی