حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الکامنتاکم...

دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۴:۳۹ ب.ظ

اگه خواستم برم یه سفر خارجی...

اگه تصمیم گرفتم برم سرایداری رو تجربه کنم...

اگه به سرم زد زاهد و غارنشین بشم...

اگه به هر دلیلی بازداشت و زندانی شدم...

اگه رفتم روستا واسه زندگی...


قبلش یه پرینت کامل از کامنتای همه وبلاگام

مخصوصا وب قبلی و اینجا میگیرم

و میبرمشون با خودم...


  • ۹۳/۰۲/۲۹
  • حاجی ره

نظرات  (۱۳)

قبلاً هم همچین چیزی گفته بودید!
اونروزا که تو بلاگفا قصد هجرت کلی داشتید!
حاجی من اگه تا اون موقع میلیاردر شده باشم برات سند میذارم که بری مرخصی:دی
پاسخ:
من منتظرتون میمونم… 
: )
خیلی عالیه منم یه بیرینت از همه کامنت و بستام دارم : )
حاجی هفته ای یه بار به دفتر خدمات ارتباطی روستا یه سر بزنید !:)))
پاسخ:
چشم ایشالا… 
:)
خو چه کاریه کامنتا رو هم نبر از اینا هم بکن دیگه.....
میشه نتتون رو هم ببرین؟؟
:)))
پپلییییییییییییز
حاجی باید اماده بزارین اگه به جرم قتل ه.خ بیان بازداشتتون کنن ک نمیتونین برین پرینت بگیرین :))
پاسخ:
نع نمیشه!
بعضی وقتا باس همه چیو از نو شروع کرد...

از زندان مرخصی میگیرم واسه پرینت!
؛)
چه کار جالبی...
ای شالا که لازم نباشه ببرین با خودتون...کسی که یار داشته باشه دیگه کامنت می خواد چی کار...والا...
پاسخ:
بشینیم با هم تحلیل کنیم
بحث کنیم
...
حاجی شما هم که دارین از رفتن حرف میزنین [تشویش]
پاسخ:
من به رفتن خیلی معتقدم...
حالا که بحث پرینت گرفتن شد
گفتم منم سلامی عرض کنم که جام تو پرینتی که میگیریدخالی نباشه:)))
حالا حاجی خیلی فشار نیار به خودت
پاسخ:
؛)

+ بگم شما باعث و بانی این پست شدین؟!
لو بدم؟!
والا...
  • بیو تکنولوژیست
  • فقط شما لطف کن جواب کامنت ملت رو بده، حالا فرقی نمیکنه با کبوتر میاد یا ایمیل
    پاسخ:
    من شرمنده روی ماه دکتر هستم
    جواب دادم
    بسته به جواب شما باز جواب میدم
    و این دفعه ان شا الله خیلی سریعتر
  • چیک اینجینیر ^_^
  • علم پیشرفت کرده
    پرینت نگیرین
    من آرشیو شدشو دارم نرم افزار اندروید می سازم از روش
    میدم مطالعه کنید البته عمومیا :)
    پاسخ:
    اخه ادم تو غار و زندان و خونه سرایداری با خودش گوشی اندروید میبره؟!
    :)))

    + لذت کاغذ واسه ما یه چیز دیگه اس...
    یعنی اونجاها که میرید نت پیدا نمیشه؟!!
    وجود نت باید جزو شرط های اساسیتون باشه خب!!
    یه ملت چشمشون به حاجی دلاوره!!
    والا
    ^_^
    پاسخ:
    ادم باس خودشو بکنه از خیلی چیزا...
    بعضی وقتا
    و بعضی جاها

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی