حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10335: الهجره

دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۳۶ ب.ظ

من به رفتن خیلی معتقدم...

خیلی وقتا باس یهو کند و رفت

مهم نیس کجا

فقط باس رفت

و از نو شروع کرد

حاجی ره


+ دلم واسه پست های حدیثی و لیس لنا زوجه تنگ شده!

  • ۹۳/۰۲/۲۹
  • حاجی ره

نظرات  (۱۶)

اونی ک یهو میره،ویرونت می کنه و حتی لحظه ایی ب این فکر نمی کنه ک بغض تا چ حد می تونه مرگ آور باشه ..
پاسخ:
عاره والا...
هستم اگر می روم! گر نروم نیستم!
سلام.
کندن و رفتن ...
واسه شروع دوباره زمینی باید رف یا هوایی؟!
پاسخ:
حتی اگه شده سینه خیز… 
  • پیمان/پیمانه!
  • @ عالی:
    هوم؟مشهد که راحت اتاق می دن به مؤنث ها؟ عموماً شهرهای زیارتی گیر نمی دن به این که خانمی تنها بخواد اتاق بگیره.. این نامه اماکن برای شهرهای دیگه هست تازه اونم همه جا گیر نمی دن.

    @ حاجی:
    حاجی یه چیزی گفتی درمورد صحن ها؟ شاید حاج آقاها رو بهشون گیر ندن برای خوابیدن، ولی هیچ خانمی حق نداره توی صحن ها بخوابه! خانومای خادم با چوب های پردار می زنن تو ملاجش:)
    حاجی می خوای اینترنت رو بی خیال بشی اون وخ شاید ما مخاطبای وبلاگت ازدواج کردیم چه جوری دعوت کنیم ؟ اینجوری کلییییی مهمونی و عروسی از دستتون می ره که؟ (شکلک پیمان/پیمانه! دارای اعتماد به سقف کاذب در مورد ازدواج و اینا) :دی
    پاسخ:
    واسه عاغایونم همینطوره… 
    مارو هم نمیزارن بخوابیم الا قاچاچی!

    کامنتارو کنترل میکنم هر از چندگاهی
    فقط دوستانی که دعوت میکنن بلیط رفت و برگشت هوایی فراموش نشه
    :))))
    والا ما هم یهو غیبمون میزنه بعضی وقتا ! :))
    سر از کتاب خونه ی سر کوچه در میاریم !
    اونجا بین سیل کتابا میشینیم ! بعد دوباره غیبمون میزنه !

    پاسخ:
    :))))
    هوم
    میدونی اون مدارکی که میگی  یکیش نامه از اماکن هستش.
    که گرفتن همین نامه چقدر الافی داره و دیگه نمیشه یهویی.
    لذتش به بی برنامه بودنشه!
    بنده ترکیه و سوریه رفتم بدون این که بدونم کجا دارم میرم
    فقط رفتم
    هرجا خوشم میومد پیاده میشدم
    خسته میشدم سوار میشدم
    والا...


    "فرق دخترا با پسرا در همینه که گفتین مستر حاجی....منم می دونم لذتش در بی برنامه بودنشه...ولی من باید کلی مقدمه بچینم تا بشه...شما ساکتو برمی داری در لحظه و می گی بای ما رفتیم..."
    پاسخ:
    قبول دارم
    البته کمی تا قسمتی...

    وگرنه الان پردیس موعود تک و تنها رفته افغانستان
    والا...
    نمیخوام بحث فمینیستی بکنما
    ولی آقایون بله میتونن از این کارا بکنن ولی خانوما چی؟
    همین مشهد امام رضا(ع) خودمون اگه یهو دلت بگیره بخوای بری اتاق بهت میدن که شب تو کوچه خیابون ولو نباشی؟!!!
    پاسخ:
    خانوما بر فرض نداشتن فامیل و دوست مشهدی
    فک کنم با داشتن مدارک کافی بتونن!
    نشدم حرمو واسه چی ساختن؟!
    والا‌...
    جانا سخن از زبان ما می گویی...........
    منم دنبال یه راهم که بشه کند و رفت...بی این که مجبور باشم به سوال بقیه جواب بدم...
    مشکل این جاس برای رسیدن به این یهو کندن و رفتن حداقل باید یه سال برنامه ریزی کنم و عرق بریزم تازه اگه بشه....اگه...
    پاسخ:
    لذتش به بی برنامه بودنشه!
    بنده ترکیه و سوریه رفتم بدون این که بدونم کجا دارم میرم
    فقط رفتم
    هرجا خوشم میومد پیاده میشدم
    خسته میشدم سوار میشدم
    والا...
    این عقاید که جزء لاینفک دهه شصتیاس.

    حاجی انگار ناراحتی؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    نع
    فقط حرف دل زدم
    در قالب حدیث...
    دل ما هم برای لیس لنا زوجه تنگ ده خدایی پستای باحالب هستن
    گاهی لازمه رفتن. یه مدتی دور شدن...
    برای ما آدم هایی که تو هیاهوی شهرها زندگی میکنیم و صبح تا شب داریم میدویم و
    گاهی خسته و کلافه میشیم، واقعا لازمه.

    + مادر هر وقت کاراش توی خونه زیاد باشه؛ عصری میره باغ.
    به بوته های فلفل آب میده، وجین میکنه، ... آروم میشه کلی...
    فکر کنم دلش میخواد که بره یه مدتی دور از همه جا و همه چیز...
    منتها مسولیت ها نمیزاره...
    پاسخ:
    یه پست بزارم در مورد خستگیام...
  • پیمان/پیمانه!
  • صلوات تو روح هر دانشجویی که فله ای پایان نامه از توی نت کپی می کنه! شکلک پیمان/پیمانه! در حال تنظیم یه پایان نامه و خیرات برای عمه صاحب پایان نامه! والاااا 
    رفتن رو من هم اعتقاد زیادی بهش دارم.. بسیار آرامش بخشه این که یهو هر چی بهش تعلق خاطری داری جا بذاری و بری سمت و سوی تعلقات جدید.. 
    پاسخ:
    مگه داریم دانشجویی به جز نوع فوق؟!
    والا...
    ؛)
    اول:)
    ماهم معتقدیم ولی خیلی سخته:(
    پاسخ:
    خیلی شیرینه...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی