حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

النوعیه

دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۴:۴۵ ب.ظ

دو دسته از کامنتا خصوصی میان

و شما نمیبینین:

خوب خوبا

بد بدا...

  • ۹۳/۰۲/۲۹
  • حاجی ره

نظرات  (۱۴)

حاجی وضع شما خوبه .
بعضا بعضی از بعضی هایی ک بعضی وقتا نبردن اسمشون خیلی سنگین تره ،یه کامنتایی ک آدم شرمش میشه بگه رو عمومی میذارن :|
اصلا جون آدم میاد نوک دماغش :(

اصلا نمیدونم چرا یاد حرفای چند وقت پیشتون راجع به کامنت خصوصی و این صوبتا افتادم!

یادتون میاد چی گفتین دیگه؟!!

پاسخ:
یادآوری بفرمایین… 
اهان راستی از اون لحاظ میگم شانس بده چون خودم عاشق خصوصی ام.

پاسخ:
از اون لحاظ!!!
میخوایید من از این به بعد همه کامنتارو خصوصی بدم؟!
:))))
خدارو شکر شما بخندی دلت یه کم باز بشه.
تلافی پستای غمگینم در بیاد که میای میخونی غصه ت میشه.

ایکون طعنه زدن که چرا اونورا نمیای!

پاسخ:
امروز اون طرفها بودم
ولی با شعر خیلی سخت ارتباط برقرار میکنم
مخصوصا وقتی ندونم از خود طرفه یا نه...
نچ درست گذاشتم.
یعنی میخوای بگی من حواسم سرجاش نیس؟
میخوای ذهن درگیره منو زیر سوال ببری؟
میخوای مغز متفکر مملکتو به چالش بکشونی؟
هان؟ هین؟ هون؟
پاسخ:
این جمله تون هر دفعه منو به خنده میندازه...
:)))))
خوش به سعادتت حاجی...:دی
پاسخ:
بخاطر داشتن دوستانی چون شما؟!
یاد کامنتم افتادم حاجی تکلیف اون کامنت خصوصی من چی شد؟؟
پاسخ:
سوالای پست ثابت رو جواب دادم همه!
چیزی موند مگه؟!
اون بد بدا خیلی بده...میدونی همونا که نمیشه به کسی نشونش داد و کسی از بودنش با خبر نمیشه و بیشتر از همه حالتو خراب می کنه....
حتی پاکش هم که می کنی باز جاش می مونه:|
پاسخ:
من دیگه نه حالم بد میشه
نه زخمی بهم میزنه
فقط یه پوزخند...
همین
حد وسط نداره؟؟
پاسخ:
چرا
خیلی کامنتا هم هس که معلوم نیس چرا خصوصیه
و خیلیا همه کامنتاشون خصوصیه
اون مریض ها رو ولش کن
 ولی رفقای ِ خوب
هوومممممم خوبن خوب!!!
پاسخ:
خدا قسمت همه دوستان بکنه
ما خدارو شاکریم...
خدا بده شانس ^_^
پاسخ:
از نوع اول یا دوم؟!
فک کنم کامنت رو واسه پست کرایه گذاشتین!
و منظور و تعریف شما از خوب خوبا و بد بدا؟!!
اگه خوب نبود و اگه بد نبود که خصوصی نمیومد

اول.

آقا من دلم گرفته.

استادتون با ما هم حرف میزنه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی