حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

العجیبیه!

دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۴۱ ب.ظ

ه.خ چایی دم کرد دم غروبی!!!


+ هنوزم میگین سرطان نیست

و توهمه؟!

والا...


پ.ن:

واسه ثبت در تاریخ

عکسشو گذاشتم تو اینستا


  • ۹۳/۰۲/۲۹
  • حاجی ره

نظرات  (۲۱)

اسم هم خونه ای میاد...من باید کامنت بذارم...

حاج آقا قبلش مرغی خروسی مارمولکی ملخی دور و برتون نبود چایی رو بدین میل کنه ؟! شایستی تالاپ....
میفتاد میمرد بعد ه . خ رو میدادین پلیس فدرال ! ایضا اینتر پل ! شایدم خطر ناک تر بود !:|
خطر ناکن این ه .خ ها ؟!
این مهلبون شدن ها سابقه ی قتل های زنجیره ای رو نشون میده ها ! =||

خیلی وقته میخونمت حاجی،اما کامنت نذاشتم!!!

آیا آدرس اینیستا رو به دوستان میدی و ایضا منه خاموش

پاسخ:
آدرس دقیقا آدرس کامل همین وبه

خاموش نباشید لطفا… 
حاجی شومام میگفتی نمیخورم
به تلافی همه نه گفتنای چاییت!!
پاسخ:
میتونم نه بگم آخه؟!
:)))
جناب حبیب! بفرما!!!!
تحویل بگیرین!
چکار کردین با حاج آقای ما؟! هوم؟!
همش تقصیر این جناب حبیب هستش اصلا!!!
پاسخ:
جز بداموزی واسه ما چیزی نداشته این حبیب!!!
و البته یه هدیه نفیس!
:)))
هانیه و هدی!؟!
دو قلو هستن؟!
حاجی دقت کن اینا هم شمالی باشن ها
^_^
>>بخاطر خودتون میگم
پاسخ:
شمالی بسه دیگه!
والا...
:)))))))))))))))
حاجی تقصیر خودتون شد!

پاسخ:
شما شروع کردی!
والا‌...
شما بخیل نباش.
منتها به فکر باش که از سال بعد تنها میشی.
همه ی دوستان هم که پر زدن و رفتن...
با کی میخواید ه.خ. بشین؟!
پاسخ:
هانیه و هدی!
حاجی کم دل منو بسوزون...امروز متوجه شدم تابستون 94 هم نمی تونم یه گوشی بگیرم...شاید تابستون 95....تا اون موقع احتمالا هزار جور چیز دیگه میاد تو کار دیگه اینستا از مد می افته...:|
پاسخ:
هزار جور اتفاق میفته که شما خیلی زودتر از اونی که فکرشو بکنین
به خواسته تون برسین...
:))))))))))
خدایا توبه
حاجی ذهن بچه مردم رو چرا به اون سمت ها هل میدی؟!!
پاسخ:
من هل دادم؟!
شما به اون سمت کشوندی
والا...
بیچاره حاج آقا!
اشکالی نداره. چه میشه کرد!؟
بعضیا اینجورین دیگه! حاضری خور هستن!
تجربه ی آدم رو کِش میرن...
پاسخ:
ما که بخیل نیستیم
والا...
کجاش حال بهم زن بود خب؟!!!

پاسخ:
استغفرالله...
شما مجردین من نمیتونم اینا و باز کنم!!!!!!!!
  • پیمان/پیمانه!
  • من با اینستا حال نمی کنم چون دوست دارم یه مطلبی رو هر چند کوتاه بخونم و بعدش با عکس اون پست حس بگیرم. اینستا فقط عکسه.. عکسایی که گاهی اگر توضیح داشته باشن دیدنشون بیشتر به دل میشینه.. 
    پاسخ:
    من برعکس
    دوس دارم بشینم عکسارو سیر نگاه کنم...
    بیچاره حاج آقا...
    ه.خ. داره از شما به عنوان حریف تمرینی استفاده میکنه.
    میخواد با شما تمرین کنه چایی درست کردن رو یاد بگیره
    بعدا برای خانومش چای خوشمزه درست کنه.
    میگم مهارت های آشپزیتون رو که با خون جگر جمع کردین یادش ندینا!!!

    + اون ازدواج کنه شما به آرامش میرسین؟! هوم؟!
    پاسخ:
    اتفاقا ابگوشت و یه غذای محلی رو ازم یاد گرفته!!!
    ما چقدر ساده بودیم!
    والا...

    + اصن دنیا به آرامش میرسه!!!
    مواظب باش حاجی حتما خبریه...دور از جون سرطان که نیست اما حتمنی توطئه چیده واست...
    بابا ما اینستا نداریم خو اینجا هم بذار ما ببینیم...
    پاسخ:
    اینستا خیلی خیلی راحته
    و کمتر از سی ثانیه میشه گذاشتش
    بلاگ وقت گیره
    بلاگفارو که دیگه نگو...
    خب بنده هم که محروم از اینستا...........
    پاسخ:
    دلتون از مهربونی محروم نباشه
    والا...
    وقتشه ه.خ رو یه ماچ محکم کنید
    والا
    پاسخ:
    هالم بحم خورد...
    عوق...
    هعی حاجی اومدیم بلاگ داغ کامنت گذاشتن با گوشی تو بلاگ به دلمون موند
    حالا هم که هی دم از اینستا میزنید
    الان من دلم گوشی جدید میخواد چه کسی  پاسخگوست:(
    پاسخ:
    الان یه انگیزه دارین واسه تحول!
    خرید گوشی جدید
    والا...
    یعزّ من یشاء.
    بده که ه.خ. به ارزشهای شما پی برده؟!

    +البته احتمالا آخرین روزهای باهم بودنتونه. احتمالا داره متاهل میشه و میره
    میخواد براتون خاطرات خوب بسازه!!!
    پاسخ:
    تلفناش که مشکوکه
    ایضا رفتارش...
    خدا کنه متاهل بشه
    و ما به آرامش برسیم
    والا‌...
  • پیمان/پیمانه!
  • یه تا روبان دادم به یه نفر قراره این چند روزه براتون گره زده بشه توی حرم حضرت ابوالفضل نیتش رو بکنید برای چیزای خوب خوب توی زندگیتون :)
    پاسخ:
    کور از خدا چی میخواد...
  • پیمان/پیمانه!
  • نوش جونتون..شاید اثر دعاهای ملت باشه نه سرطان.. چقدر بدبین هستید؟ والااا
    پاسخ:
    احتمال خوب و قشنگیه...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی