حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

التعبیه...

دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۵۸ ب.ظ

ساعتهای اخر کار

دیگه به سوالای محققا جواب نمیدم

همه رو از سر وا میکنم

و حواله میدم به کس دیگه یا فردا

از بس خسته میشم مخم نمیکشه!

فرق من با بقیه اینه که اونا یه مسیولیت دارن

من یه عالمه!

خیلی وقتا بهشون میگم:

از خدامه بشم یه کاربر و محقق معمولی

و مثه شما بشینم پای سیستم

و فقط کاری رو که بهم سپردن انجام بدم

بدون اینکه لحظه ای به برنامه ریزی و اجرا فکر کنی

به دهها نفر

به دهها کار

به دهها احتمال

به دهها پیشنهادو انتقاد


همیشه فراموش میکنم چاییمو بخورم

خیلی وقتا فراموش میکنم چاییمو سر کدوم میز جا گذاشتم

و وقتی داد سید درمیاد:

این چایی کیه که نخورده؟!

تازه میفهمم...

خیلی وقتا از نشستن رو صندلی و رفت و امد بین سیستمها

خسته که میشم

میشینم رو کف سنگی سالن

تکیه میدم به کتابایی که تا سقف چیده شدن

و کاربرا بهم میخندن

اسممو گذاشتن:

رییس خاکی


  • ۹۳/۰۲/۲۹
  • حاجی ره

نظرات  (۲۸)

  • عروس کوشولو
  • من بهشون میگم فرشته های زمینی :)
    حاجی یکی وجدان کاری داشته باشه اینطوری و درست و عالی کار میکنه ولی امان از وقتی یکی نداشته باشه حالا هطار بارم بهش بگی و یاد بدی فایده نداره  بنظرم
    پاسخ:
    طلب رحمت پیغمبر از خدا واسه این افراد کافیه
    دیگه ما چی بگیم؟
    والا… 
    آدم های بزرگ مسئولیت هاشونم بزرگ تره:)
    این خسنکیه بنظرم قشنکه
    حاجی من مامانم همیشه خدا بخشایی کار میکنه که یه دقیقه هم نمیشه نشست انقد شلوغه وقتیم که میاد خونه کارای خونش کامل که انجام داد دیکه میفته جندین هزار بار بهش کفتم مادر من بشو مسئول بلخش یا یه کار اداری یا یه بخش اسون تر میکه این خستکیه برام شیرینه وقتی رضایت دیکرانو میبینم و کارم به نحو احسن انجام میدم ارضا میشم و خستکیشم از تنم میره
    فک کنم شمام از همین دسته اید
    پاسخ:
    رحم الله امرئ عمل عملا فاتقنه… 
    پیغمبر واسه خوبانی چون مادر گرامتون دعا کردن و طلب رحمت
    کاش این روحیه همه گیر میشد… 
    بی کاری افسردگی میاره . خیلی بده
    بد تر از اون پشت کنکور گیر کردنه !
    یک سال اضافه بیکار بشینی بعد 12 سال مدرسه رفتن . این یکسال یا کچلی پیدا میکنی یا افسردگی!
    داریم دست و پا میزنیم با دیپلم کار پیدا کنیم ! شما شغلی به نظرتون نمیرسه ؟
    با دیپلم ؟
    شان یه خانوم حفظ بشه باهاش ؟
    :(
    پاسخ:
    و من یتق الله یجعل له مخرجا… 
    وقتُ خوبُ مفیـد پر کردنشه که مهمه!
    منظور من نشستن تو خونه نبود. خود من باشم هر روز وقتم پر میشه. کلی عرض نمودیم. فقط کار کردن مدامُ و مخصوصن هر روز بودنشُ گفتم. همین
    پاسخ:
    وقت که هیچ کاریم نکنی پر میشه
    اما...
    خیلی سختهُ خسته کنندس به نظرم که هر روز مجبور باشی از خونه بری بیرون و کار کنی. دوس نمیدارم :(
    پاسخ:
    خیلی سخته و خسته کننده هر روز بشینی تو خونه و هیش کار نکنی!!!

    من: بدتر از جفتش اینه که هی دست و پا بزنی که یه کاری بکنی ولی نتونی...حال من اینه...
    پاسخ:
    حرفتون متین...

    + بنده خودم چند سال دست و پا زدم
    تا رسیدم به اینجا
    نشستم تو اون سالها مقدمات الانم رو فراهم کردم
    دست رو دست نگذاشتم
    که اگه گذاشته بودم
    الان اینجا نبودم...
  • پیمان/پیمانه!
  • خدا هوای همه بنده هاش رو داره.. چیزهایی می دونه که ما خبر نداریم ازش.. گاهی باید بی اعتراض، تماشاچی حکمت هاش باشیم فقط:)
    پاسخ:
    کاریم میشه کرد جز تماشا و دعا؟!
    والا...
  • پیمان/پیمانه!
  • خواستنی که مطابق با حکمت خدا باشه قطعاً نتیجه ای جز توانستن نداره.. اینقدر ذهنت رو مشغول نکن حاجی من دو سال بیشتر از شما صبر کردما؟ یعنی باید همین جوری مثل شما بی طاقتی کنم؟ هوم؟
    پاسخ:
    این از اون کامنتاس که جواب نداره!!!!
    خیلی سختهُ خسته کنندس به نظرم که هر روز مجبور باشی از خونه بری بیرون و کار کنی. دوس نمیدارم :(
    پاسخ:
    خیلی سخته و خسته کننده هر روز بشینی تو خونه و هیش کار نکنی!!!
  • پیمان/پیمانه!
  • خواستن توانستن است.. پس باید بخواهی تا بتوانی! 
    باید بخوای خواب خوب رو که خواب خوبی هم داشته باشی حاجی.
    پاسخ:
    الان من بیس ساله زن میخوام
    شد؟!
    والا...
  • پیمان/پیمانه!
  • تا اواسط هفته آینده وقتم رو پر کردم و کار گرفتم:)
    خستگی ناشی از کار متعادل خواب خوبی به همراه خودش میاره.
    پاسخ:
    واسه ما نمیاره
    :(
    تا وقتی مجردی،کار میکنی که خسته بشی و حواست پرت بشه و سرتو خلاصه یه جوری گرم میکنی ،خوابت نمیبره!کار هم نکنی بازم همون اوضاعه!!! شما اگه قول بدین اون فعل استفعاله !! اینقدر صرف نکنید،کارتون درست میشه به فضل خدا! بله
  • پیمان/پیمانه!
  • من این شبا عین خرس بیهوش می شم.. نمی رسه بیداری ام به ساعت دو و سه:) 
    قدیما که تو دفتر کار می کردم گاهی کف زمین می نشستم کلی هم تیکه بارم می کرد رییسم. می گفت کلاس دفترم رو میاری پایین!
    پاسخ:
    خوش به سعادت شما!

    + الان تو خونه کار میکنی؟!
    دورکاری؟!
    میشه مطمیننن//یه کم مدیریت و برنامه ریزی میخواد،ماهی یه بار یه تفریح یکی دوروزه اطراف تهران و فم و کاشون و اصفهون،مطینم میشه
    پاسخ:
    دعا کنید که بشه
    دلم که خیلی میخواد...
    پس حاجی یعنی خسته نیشی ؟؟؟؟؟؟من فک کردم از خستگی میگی حوصله نداری.........در نهایت التماس دعا من بخوابم فردا امتحان دارم  هوچیم  نخوندم یعنی بابا میلم نخوندم......دوستان هم اکنون به یاریتان نیازمندیم شبتون خوش
    پاسخ:
    خسته هستم
    ولی خوابم نمیبره بدبختی!!!

    ملت امتحان دارن میرن میخوابن
    ما قدیم امتحان داشتیم میرفتیم میخوندیم
    والا...
    اصن حاجی یکی از آرزوهامه وقتی میام دراز بکشم رو تخت از خستگی نفهمم کی خوایم برد ........حاجی اینا خدمت به خلقه اکشال نداره .......
    پاسخ:
    والا ما هم ارزومونه!!!
    چون تا دو نصفه شب هر شب بیداریم
    بعدم تا سه باس غلت بزنیم
    والا...
    ما از اینجا بهتون میگیم خوب نیست،دلتون بیخودی تنگ شده فقط شما هم به واسطه ی شخصیتتون و هم این کارایی که دارین،زود به زود باید برین مسافرت،زودتر از یه ماه حتی!!
    پاسخ:
    کاش میشد...
    درستش هم همینه
    تشخیصتون صحیحه.
    خال مهرویان سیاه و...
    این کجا و آن کجا...
    مشغله داریم تا مشغله
    یادم به یه خاطره ای میفته. یک سال توی سفر کنار بچه های مدرسه نشسته بودم.
    یکیشون بهم گفت که خانوم شما توی این گروه چکار میکنید؟!
    گفتم: من مسوول گروهم. گفت: ماشالله زرنگین ها! راحت ترین کار رو انتخاب کردین!
    اما اصلا راحت نبود...

    + مسوولیت داشتن خیلی سخته. حتی آدم رو از کار یدی هم خسته تر میکنه.
    چون ذهن رو درگیر میکنه. و ذهن هم مثل بچه هست. خسته میشه خب.
    توصیه کنیم برای نوازش کودک ذهن یا خودتون بلدین؟
    ترجیح میدم اینقد سرم شلوغ باشه که نتونم سرمو بخارونم اما بیکار نباشم!
    والا
    پاسخ:
    اونم به وقتش...
    طوری که ارزو کنین سرایدار باشین
    تنها و فارغ...
    چه خوب واقعا/قدر بدونید ///وقتی یه مدت مشغله نداشته باشید،دلتون تنگ میشه واسه این دوران!....
    پاسخ:
    الان دلم تنگ شده واسه دوران فراغت و بیکاری و بیعاری...
    والا...
    Wبا این حال مدیریتو عشقه ............شوما رو نمیدونم ولی من حاضرم هزارتا کار سرم باشه اما بالاسرم کسی نباشه و بهم دستور ندن
    پاسخ:
    من عاشق مدیریتم
    اونم مدیریتای سنگین و درست و حسابی...
    دقیقا حال و روز منه  تو  این  روزا  :((

    پاسخ:
    میگذره
    و شیرینی و افتخارش میمونه...
    خوش بحالتون با این همه مشغله
    پاسخ:
    شما هم کم مشغله ندارین...
    اینکه گفتید"فراموش میکنم چاییمو بخورم" دیگه کاملا به عمق خستگیتون پی  بردم
    خدا قوت حاج آقا:)
    پاسخ:
    عوضش سید همیشه واسم چایی سفارشی و خارج از وقت میاره...
  • پیمان/پیمانه!
  • این کف زمین نشستن خیلی حال میده بعد از کلی روی پا ایستادن یا روی صندلی نشستن:)
    پاسخ:
    خیلی...
    ولی کسی جز من این کارو نمیکنه!
    خسته نباشی رویس خاکی ...اجرت با خدا ....
    {راستی حقوق دارید که عاره؟؟}
    پاسخ:
    پ ن پ واسه خدا جون میکنیم!!!
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی