حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10328: الپا قدمیه…

يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۵۰ ب.ظ

پاقدمو دارین؟!

ایستا به فناء فی الله رسید...


+ خب میخواستین فیلتر کنین

یه دو روز زودتر خبر میدادین

اینجور آبروی روحانیت معزز زیر سوال نره!

والا...

  • ۹۳/۰۲/۲۸
  • حاجی ره

نظرات  (۵۳)

سلام حاج آقا،
خوبید؟ در کنار خانواده خوش میگذره؟ :)
عیدتون مبارک باشه. انشالله همیشه سالم و سلامت باشین،
خدا رو شکر میکنم به خاطر وجود عالمان دینی مثل شما.
توفیقاتتون روز افزون باشه انشالله.
بازهم عید بر شما مبارک.
.
@ نگین
وب هایی که فیلتر می شن امکان انتخاب مجددشون وجود نداره. پس نتیجه می گیریم که صاحب قبلی دامنهhttp://hajiii.blogfa.com، وبش رو خودش پیش از فیلتر شدن حذف کرده بوده که حاجی تونسه دوباره انتخابش کنه. 
نگین خانم شما هر فعالیتی توی این دنیای مجازی بکنی آثارش باقی می مونه و کسی که به روش های بازیافت اطلاعات از اینترنت آشنا باشه می تونه به راحتی نوشته های قبلی شما رو که (حذفشون کردی حتی)، ببینه یا با سرچ کردن بهشون دسترسی پیدا کنه.. اینجوری نیست که بزنی وبلاگت رو بترکونی و بگی خب دیگه شوهر آینده (در مورد حاجی، زن آینده اش) دسترسی بهش نخواهد داشت (هیچی تو این دنیای مجازی قابل دورانداختن قطعی نیست!!! فقط از جلو چشم آدمهای معمولی پاک میشه ولی اهل فن بهش می تونن دسترسی داشته باشن!)
اگر می خوای وبلاگی که حذف می کنی توسط یه شخص دیگه انتخاب و استفاده نشه باید خودت دوباره انتخابش کنی که دامنه ثبت شده باشه و کسی نتونه انتخابش کنه دیگه!
دسترسی به مطالب وب های فیلتر شده امکان پذیر هست اما با استفاده توأم دو نوع فیل.ترشکن! اون هم نه به طور کامل یعنی امکان دیدن نظرات وجود نداره فقط پست ها رو می شه دید:)



ممنون از توضیحات خوبتون :)
بله میدونم ک قابل دسترسیه
شررمنده دیگه ب زحمت افتادین
ممنون و متشکر اقا پیمان
  • خانم مهندس
  • هعیییی....
    یعنی دیگه عکس نگیرم؟!!:|
    هنوز میخواستم برم قدمگاه،عکس های اونجا رو بزارم:|

  • عروس کوشولو
  • :| حاجی عیبه برو توبه کن خجالت بکش

    چقدم عکس ِ خوراکی گداشده :|
    برای من که بازه الان اما انشالا فیل بشه تا کمتر دل بی آدرسا بسوزه:-D
  • ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
  • "خیلی نامردین…
    من تو شهر معروفم به خوش قدمی
    اونوخ…

    +آیکون حاجاغا که دستش نمک نداره"


    عه عه عه!!!
    حاجاغا اینقد زودرنج؟
    اصن خودتون درباره پاقدم صحبت کردین
    یه نگاه به عنوان پست بندازین!
    الی غلط بکنه بگه شوما بد قدم هستین خدای نکرده!
    والا ما دسپخت شوما رو نخوردیم بدونیم خوش نمک ـه یا بی نمک! :دی
    باید از ه.خ بپرسیم در این باره!!!

    [آیکون الی که هم میخواد حاجی ناراحت نشه هم سعی داره تقصیرا رو بندازه گردنش][سوت بلبلی][هوا پَس ـه!!!]
  • پیمان/پیمانه!
  • @ نگین
    وب هایی که فیلتر می شن امکان انتخاب مجددشون وجود نداره. پس نتیجه می گیریم که صاحب قبلی دامنهhttp://hajiii.blogfa.com، وبش رو خودش پیش از فیلتر شدن حذف کرده بوده که حاجی تونسه دوباره انتخابش کنه. 
    نگین خانم شما هر فعالیتی توی این دنیای مجازی بکنی آثارش باقی می مونه و کسی که به روش های بازیافت اطلاعات از اینترنت آشنا باشه می تونه به راحتی نوشته های قبلی شما رو که (حذفشون کردی حتی)، ببینه یا با سرچ کردن بهشون دسترسی پیدا کنه.. اینجوری نیست که بزنی وبلاگت رو بترکونی و بگی خب دیگه شوهر آینده (در مورد حاجی، زن آینده اش) دسترسی بهش نخواهد داشت (هیچی تو این دنیای مجازی قابل دورانداختن قطعی نیست!!! فقط از جلو چشم آدمهای معمولی پاک میشه ولی اهل فن بهش می تونن دسترسی داشته باشن!)
    اگر می خوای وبلاگی که حذف می کنی توسط یه شخص دیگه انتخاب و استفاده نشه باید خودت دوباره انتخابش کنی که دامنه ثبت شده باشه و کسی نتونه انتخابش کنه دیگه!
    دسترسی به مطالب وب های فیلتر شده امکان پذیر هست اما با استفاده توأم دو نوع فیل.ترشکن! اون هم نه به طور کامل یعنی امکان دیدن نظرات وجود نداره فقط پست ها رو می شه دید:)
    فیلتر نشده!
    لامشکل حاجی!
    برای ما همچنان باز میشه
    نشد هم که نشد
    آدم که نباید به این چیزا دل ببنده. دل بکن حاجی :دی

    بله حکم قضایی. خبرش رو خوندم گفته بود به دلیل محتوای مصادیق مجرمانه فیلتر نمیشه بلکه اینستاگرام شاکی خصوصی داره و به اون خاطر فیلی میشه
    .@ نگین
    صاحب قبلی وب فیلتر شده حاجی برای اینکه وبش پر بازدید بشه توی قسمت عنوان وبلاگش یه کلمه بی تربیتی گذاشته بوده. بعد از حذف وبلاگش و انتخاب مجدد دامنه توسط حاجی، باز هم به خاطر باقی موندن تاریخچه وب مذکور توی نت، ملت با سرچ همون کلمه بی تربیتی راه پیدا می کردن به وب حاجی که خب این سرچ ها از دید عزیزان فیلترچی پنهان نمونده و بدون بررسی محتوای وبلاگ و نوشته های صاحب جدیدش یعنی حاجی، مستقیماً فیلترش کردند!
    و اینجوری شد که حاجی تبدیل شد به آش نخورده و دهن سوخته! مگه نه حاجی؟ :))
    اینستا هنو به لقاءالله نپیوسته خوشحال باشین فعلاً :



    کلیتشو متوجه شده بودمو متوجه شدم باتوضیحتونفقط اینکه صاحب قبلی وبلاگ...
    دامنه...
    مگه میشه کسی ک وبلاگشو بترکونه یا بترکوننش کسی دیگه ازش استفاده کنه؟
    یا همون دامنش...
    +ببخشید من کلا اطلاع ندارم دی:
    بعد برا اینکه این اتفاق برا ماهم نیفته باید چیکا کنیم؟؟
    یا مثلا اگه فیلتر شدیم ارشیومونو چطوری داشته باشیم؟؟
    "ه.خ بوق زده بود شکونده بودش"

    تو دم کردنی باید چند نوع گیاه و جوشونده ی مختلف بریزی تا طعم ها و عطر های مختلف توش قابل تفکیک و تشخیص نباشه. ایضا میتونی به جای دم کردنی، از چیز دیگه ای مثل فرنی استفاده کنی، ولی حتما برای گمراه کردن از هل ، دارچین و طعم دهنده های دیگه هم توش استفاده کن

    به گمانم برای یه استکان دم کردنی، 1 قرص کافی باشه، ولی برای محکم کاری 2 تا
    برای یه کاسه فرنی هم دو تا کفایت می کنه، ولی من باب اطمینان 3 تا

    بالشت حضرت پینوکیو (رضی الله عنه) هم همراهت باشه که اگه قرص ها عمل نکردن دستی خفش کنی

    در نهایت اگر نشد، یه میله ی فلزی به فرم دسته های نازنین هارلی(ره) پیدا کن، بکن تو حلقش!

    قرص های برنج رو با پست برات میفرستم

    +شمالی ای که موتور هارلی دیویدسون(ره) یا تمثالی از وی رو بای نحو کان مورد اهانت قرار بده مرتد محسوب میشه! اگر سید هستن بگین که من باب بهینه سازی مصرف سیّد،بدون در نظر گرفتن سوابق سوء امامزاده ای از ایشون در یکی از روستاهای اطراف بنا کنیم

    عرض دیگه ای ندارم :)))
  • پیمان/پیمانه!
  • @ نگین
    صاحب قبلی وب فیلتر شده حاجی برای اینکه وبش پر بازدید بشه توی قسمت عنوان وبلاگش یه کلمه بی تربیتی گذاشته بوده. بعد از حذف وبلاگش و انتخاب مجدد دامنه توسط حاجی، باز هم به خاطر باقی موندن تاریخچه وب مذکور توی نت، ملت با سرچ همون کلمه بی تربیتی راه پیدا می کردن به وب حاجی که خب این سرچ ها از دید عزیزان فیلترچی پنهان نمونده و بدون بررسی محتوای وبلاگ و نوشته های صاحب جدیدش یعنی حاجی، مستقیماً فیلترش کردند!
    و اینجوری شد که حاجی تبدیل شد به آش نخورده و دهن سوخته! مگه نه حاجی؟ :))
    اینستا هنو به لقاءالله نپیوسته خوشحال باشین فعلاً :P
    باو کم جو بدین ؛ فعلن که فیدیلش نکردنُ هـَس ؛ فیضتونُ ببرین ؛
    کوفـتـش نکنیـن همیـن لحظاتِ ملکوتیِ باقی مونـدهَ رُ بـا دلهـره فیتیل شـدن !!
    حالا مهمه مگه که کی بوده؟!
    حالا که اینستا فیلتر شد و تمام!
    دیگه سوز به دل کسی نمیکنید.
    والا..
    .:))))
    تیکه کلفتتتتتتتتتتتتت
    اخه یهویی رفدین :))))))))))))))))))))))
    نع نمیخواد اختیار دارین منم شوخو کردم :)
    شما صاب اختیارین :)






    اینم کامنتی  ک فرمودین همش شکلک ناراحته!!
    این همش خندس!!!
    حاجی خ ن د ه
    .جناب حبیب وب قبلی حاجی رو به خاطر نوشته های حاجی فیلتر نکردن.. اون دامنه قبل از این که توسط حاجی انتخاب بشه دست یه نفر دیگه بوده و قضیه فیلتر ناشی از اون صاحب قبلی دامنه بوده. 


    آقا پیمان میشه بیشتر توضیح بدین ؟؟؟
    حاجی من هربار برای هر پستی کامنت میذارم فقط کامنتای ما بی جواب میمونه...
    خب درسته؟:(
    پاسخ:
    نفرمایید
    شما که خودتون از پیش کسوتای وبلاگ نویسی هستین
    یه وقتای ما انلاین به همه کامنتا جواب میدیم
    یه وقتایی هم سر میزنیم آخرین کامنتارو میجوابیم
    که ممکنه واسه هر پستی باشه
    چون به ترتیب تاریخ نمایش داده میشن...
  • پیمان/پیمانه!
  • جناب حبیب وب قبلی حاجی رو به خاطر نوشته های حاجی فیلتر نکردن.. اون دامنه قبل از این که توسط حاجی انتخاب بشه دست یه نفر دیگه بوده و قضیه فیلتر ناشی از اون صاحب قبلی دامنه بوده. 
    "صاف بیان بگن که از فلان و بهمان حرف یا عمل من خوششون نیومده
    والا…"

    از قیافت خوشم نمیاد :)))

    چطوری حاجی ؟ اوضاع و احوال ؟

    حضرت هارلی دیویدسون (دام برکاته) رو تقدیم مشتاقانش کردی ؟


    "خب میخواستین فیلتر کنین

    یه دو روز زودتر خبر میدادین

    اینجور آبروی روحانیت معزز زیر سوال نره!"


    ای آقا

    وب روحانیت معزز (حضرتت) رو فیلتر کردن!

    از زیر سوال گذشته، رفته زیر تعجّب و زیر ویرگول نقطه!

    پاسخ:
    مگه دیدی قیافه منو حبیب؟!
    :(((

    ه.خ بوق زده بود شکونده بودش
    وسایل شکستشو هم پیدا نکردم
    باز بگین شمالیا خوبین
    والا...
    :)
    .همیشه منتظر مخاطبایی ام که ناراحتی تو کارشون نباشه
    رک باشن و حرف دلشونو بزنن
    حتی اگه ناراحت هم شدن
    صاف بیان بگن که از فلان و بهمان حرف یا عمل من خوششون نیومده
    والا…

    + دوستی فقط اینجوری باقی میمونه…




    من همیشه چ اینجا چ با دوستای خودم
    واقعا ناراحتنمیشم
    میگم ک خیلی ظرفیت تانکرم برا همین تیکه خورم ملسه
    اونوقت اگرم چیزی بشه ناراحت شم مطمئنن میگن ب طرف
    فک کنم ب خود شما ههم یبار گفتم اگه یادتون باشه ک حل هم شد
    پاسخ:
    مرحبا بناصرنا...
    والا چیز خاصی نمیگفتم.
    از من هم شاکی بود.
    :)
    منم هرچی گفتم خودت برو چایی درست کن، چایی که حسرت نداره و ...
    توی کتش نرفت. همین.
    پاسخ:
    شناسایی شد!!!
    ؛(
    دیشب و دیروز هم یکی از عملکرد یک بنده خدایی توی اینستا شاکی بود حسابی. :)
    فکر کنم به خاطر دل اون بود که بستن اینستا رو .
    پاسخ:
    حالا اون یکی در مورد اون بنده خدا چی میگفت؟!
    . صحیح میفرمایین شما
    مدرک حاجی شناسیتونو بیارین مهر و امضا کنم
    :(((



    چرا گریه مثلا اینکه میدونم نمیپرسم کچلتون نمیکنم گریه داره؟؟؟؟ :(

    +بعدشم برام سواله ها تو اون کامنتم ک همش شکلک خنده بود کجاش ایکون ناراحتی

     دیدین گ میگین نگین همش ایکون ناراحت میزاره :)))))
    پاسخ:
    همش شکلک ناراحت بود که
    نکنه واسه شما هم فارسی انگلیسی متفاوته
    و ...
    اصن بیخیال!
    .احتیاط شرط عقله
    حبیب و سهیل هم پسرن تیکه خورشون ملسه
    هرچند دوتاشون غیبت صغری دارن…



    پس چارنفر تو وب حاجی تیکه خور دارم
    اقا حبیب و اقا سهیل
    منو فرشده »)))
    من ک بارها گفتم ناراحت نمیشم
    من هر موقع بخوامم ناراحت شم میگم
    زودم فراموش میکنم

    پاسخ:
    همیشه منتظر مخاطبایی ام که ناراحتی تو کارشون نباشه
    رک باشن و حرف دلشونو بزنن
    حتی اگه ناراحت هم شدن
    صاف بیان بگن که از فلان و بهمان حرف یا عمل من خوششون نیومده
    والا…

    + دوستی فقط اینجوری باقی میمونه…
    .و دوستانی چون شما آدرس هم نزارن معمولا با کامنتاشون




    حاج اقا من همیشه بی ادرس نیستم وقتایی ک ادرس نمیزارم براتون توضیح دادم
    ممتوجه شدین؟؟؟؟
    من با بلاگ بیام نمشه
    حاجییییییییییییییی
    گرفدی؟؟؟؟

    +عکسای چی؟؟؟
    خب من ممکنه هرروز عکس بزارم تو آپ هام
    میدونم نمیتونین و حالش نیس ببینین :)
    حالا بداین کک من دوطرفه عکس میزارم هم اینطروف هم بلاگفا دی:
    بیشتر باید توضیح بدم؟؟؟فهمیدین؟؟
    پاسخ:
    ایشالا این لیست دوستان بلاگ رو فعال کنیم
    خیلی چیزا درس شه
    والا…

    نفرمایین
    من از هیچی مثه پست عکسی حال نمیکنم
    اصن واسه همین اینستارو خیلی دوس دارم
    کاش اونجا میدیدیمتون…
    .ما آخر نفهمیدیم تیکه کلفت بندازیم یا نع
    فرشده میگه استقبال میکنیم
    نگین آیکونای ناراحت میزاره…
    بقیه رو هم که اصن جرئت نمیکنیم
    والا…




    من کجا ایکون ناراحت میزارم؟؟
    ایکون ناراحت ؟؟؟
    کووووووو؟؟؟
    عینکتونو بزنین پلیز :)))
    اینا همش ک خنده بود :))))
    شما بندازین راحد باشین
    والا..
    ما کی ناراحت شدیم :))
    ما خودمونم تیکه میندازیم انگار ک کم میاریم :)))
    حالا بر فرضم ک سر ی چیزی ناراحد شیم ی جای مخفی داریم داد میزنیم خالی میشیم :))))
    واالا...:)))
    چرا ناراحت..
    ++نه حاج اقا راحت باشین :) ما ظرفیتمون تانکره...میدونید ک خخخخخخ
    +++فقط ب منو فرشده تیکه میندازین مگه؟؟؟
    :))
    خوبه مورد لطف قرار میگیریم :)))
    پاسخ:
    احتیاط شرط عقله
    حبیب و سهیل هم پسرن تیکه خورشون ملسه
    هرچند دوتاشون غیبت صغری دارن…
    حاج اقا شماهم با عکساتون سوز ب دل میزارید خب؟؟؟
    بعد من بخوام تلافی کنم ک میکنم عکس حیاط تا خوراکیارو تو وبلاگم میزارم
    از کجا بفهمم عکس العملتونو؟؟؟
    من میخوام بدونم چقد جیگرتونو میسوزونم :))))
    من الان وحشنتاک دلم شاهتوت میخواد :((((((((((((((((((((((
    کی جوابگوئه؟؟
    ازون شیرینیای خانوم همسایه با چایی :((((
    پاسخ:
    قبول کنین که نظر گذاشتن تو بلاگفا با اون رمز 5 رقمیش خیلی کار شاقیه
    مخصوصا اگه هیچ تضمینی واسه رسیدنش نباشه
    و دوستانی چون شما آدرس هم نزارن معمولا با کامنتاشون
    اما اینستا حداقل واسه هر عکس لایک و کامنت جدا داره…
    ایضا همه آپهای دوستان رو صفحه اصلیه و تو چشم

    + عکساتونو دیدم…
    "تصور ممکنه با حقیقت خیلی فاصله داشته باشه… '

    در این شکی نیست که حاجی از  اونچــــــــــه که در تصور میگنجه برتره
    ^_^

    امضا:ویول روغن
    پاسخ:
    شما لطف دارین…

    من فک میکنم برعکس باشه
    دوستان خیلی به ما لطف دارن
    و حسن ظنشون بالاس به ما
    "اینجورم نیس
    کسی عباو عمامه رو با اسپورت با هم نمیپوشه که"
    حاجی نگید که تیپ شخصیتون شلوار جین و کتونه؟!!!!!!

    :)))
    تصورتون کردم خیلی خوف بودید :)))
    پاسخ:
    تصور ممکنه با حقیقت خیلی فاصله داشته باشه… 
    خُ تیکهَ تـونُ بنـدازین ؛ شمـامـ یـه نمـه دلتـون خنک شـه ؛ تـازه استقبـالمـ میکنیمـ مـا !!

    ایـن همـه مـا اینـداختیمـ ؛ یـه بـارمـ شمـا !!



    پاسخ:
    ما دلمون رحمه…
    برعکس فرشده ها
    والا…
    ;(
    .میخوایین دستگاه حضور و غیاب بزارم؟
    موقع رفتن کارت بکشم
    خانمه بلند بکه:
    خرووووج!
    ;[


    :))))
    تیکه کلفتتتتتتتتتتتتت
    اخه یهویی رفدین :))))))))))))))))))))))
    نع نمیخواد اختیار دارین منم شوخو کردم :)
    شما صاب اختیارین :)
    پاسخ:
    ما آخر نفهمیدیم تیکه کلفت بندازیم یا نع
    فرشده میگه استقبال میکنیم
    نگین آیکونای ناراحت میزاره…
    بقیه رو هم که اصن جرئت نمیکنیم
    والا…
    مـا همـ ازیـن که نمیتـونیـدُ حـرص میخـوریـد کلی کیفـول میشیمـُ خـنک !!

    :)))

    وبُ حذف کردم آدرسـه کجـارُ بـزارمـ بـرات دِ ؟! :دی
    پاسخ:
    اون قدری که من از حذف وب شما حرص خوردم
    از فیلتر اینستا نخوردم
    حاجی ره
    ققانون نبوده       ى بابایی شکایت کرده اوناهم حکم دادن براینست!!!! حکم  فىلتر
    پاسخ:
    حکم قضایی!!! 
    /مـا کـه میـدونیمـ الان سـرتونُ تـا زانـو کـردیـن تـو اون دیگ آش دوغـه و
    هـُرت هـرتُ هل هلکی بـا دسـدُ پـا دارین میخـوریـنش کـه نمیتـونین کامنت
    جواب بـدیـن !!   :D



    حالا شاید بالا درخت توت نشستن :)))
    یارفدن برا تولد اماده شن :))))))))))))
    یا بچه رو پاشونه :)))))))))))))
    پاسخ:
    تو اینستا مشغول بودم
    نماز و ناهار
    مغازه رو میچرخوندم!
    بچه وراج داداشمو جوابگو بودم و…
    مـا کـه میـدونیمـ الان سـرتونُ تـا زانـو کـردیـن تـو اون دیگ آش دوغـه و
    هـُرت هـرتُ هل هلکی بـا دسـدُ پـا دارین میخـوریـنش کـه نمیتـونین کامنت
    جواب بـدیـن !!   :D
    پاسخ:
    خیلی دوس داشتم یه تیکه کلفت در مورد ادرس و وبتون بهتون بندازم
    ولی تقوای الهی پیشه میکنم…
    اینستا به این خوبی!!

    فل فل نشده تا الان!
    پاسخ:
    کار نشد نداره… 
    مثله اینایی که دم مرگ حالشون خوب میشه تازه خوب شده بود سرعتش رفته بود بالا عکس پروفایلارو تازه داشت باز میکرد :'( 
    پاسخ:
    آره
    منم متعجب بودم که چرا نمیشه عکس پروفایل گذاشت
    تازه داشت واسه بعضیا رونمایی میکرد…
    روحش شاد پیشاپیش


    .عاره حاجی...منم کفشاتونو دیدم..خداییش تصور حاجی با کفش ورزشی سخته...
    یه جوریه...ولی ازونجایی که دیدم خانومه با تیپی کاملا دخترونه یهو یه اسپرت پوشیده در حد اونایی که فوتبالیا می پوشن ...باید کتونی شما رو هم باور کرد..:))




    وااااااااا چراااااااااا؟؟؟؟
    شما لباس میپوشی کفش اسپورت نمیپوشی؟؟؟؟
    حاج اقا هم ک با لباس شخصیه اینارو میپوشه لابد
    همیشه ک عبا عمانه نداره
    پاسخ:
    صحیح میفرمایین شما
    مدرک حاجی شناسیتونو بیارین مهر و امضا کنم
    :(((
    عاره حاجی...منم کفشاتونو دیدم..خداییش تصور حاجی با کفش ورزشی سخته...
    یه جوریه...ولی ازونجایی که دیدم خانومه با تیپی کاملا دخترونه یهو یه اسپرت پوشیده در حد اونایی که فوتبالیا می پوشن ...باید کتونی شما رو هم باور کرد..:))
    پاسخ:
    ما تیپ شخصی داریم
    و تیپ روحانی
    اون اسپرته مال تیپ شخصیه!
  • ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
  • ملت که کوچ کردن لنزور
    بماند که ما هر چه سعی کردیم نشد ثبت نام کنیم :/


    حاجاقا!
    وژدانی واتس آپتونُ فعال نکنین یا اگه فعال کردین آنیستالش کنین
    طاقت فیلتر شدن این یکی رو ندارم!!!
    پاسخ:
    خیلی نامردین…
    من تو شهر معروفم به خوش قدمی
    اونوخ…

    +آیکون حاجاغا که دستش نمک نداره
    شانس نیست که
    پاسخ:
    پس مشخص کنین دقیقا چیه
    که اذهان عمومی مشوش نشه
    :(((
    من الان تو صفحتون هستم ها...با لپ البته...
    گوشی اندروید دار نداریم ولی قشنگ بود...همین دیدنش هم خوب بود...

    پاسخ:
    لطف عالی متعالی! 
    حاجی من صب اینستا بودم..چی شد دوباره...با لپ البته..
    پاسخ:
    قراره فیلتر بشه
    هنو نشده…
    نهههه من تازه نصبش کردم حاجی بگو که دروغه من تحملشو ندارم.....
    پاسخ:
    دروغ نیس
    اولش سخته فقط…
    حاجی ک باز گذاش رفد :)))
    انقد بدم مییاددددددددددددددددد :)))
    دوستان بریزی در چترومو علان وا میکنم :)))
    پاسخ:
    میخوایین دستگاه حضور و غیاب بزارم؟
    موقع رفتن کارت بکشم
    خانمه بلند بکه:
    خرووووج!
    ;[
    تصور حاجی با عمامه و عبا و کتونی سخت که چه عرض کنم،محالهه^_^
    پاسخ:
    اینجورم نیس
    کسی عباو عمامه رو با اسپورت با هم نمیپوشه که
    میـدونمـ خُ ؛

    ولی اینمـ میـدونمـ فلـن مـوجـودی پـس انـدازمـ تَ کشیـده !!

    خُ بـذار ؛ اینمـ میـدونمـ کـه بـاز ملـت قـراره لنگـه کفشُ سـایـهَ تُ ببیـنن نَ جمـالِ

    انـورتُ کـع !

    گـول نمـال سـره مـنُ الکی ؛ بیخـود چرا پـولمـُ حـرومـ کنمـ !؟

    + بلـه ؛ میـدونمـ شمـا همـه چـیُ میبینـی اِلا  .. !

    بیخـی ، اصـن دی اِنـد !!

    در ضمن نمیتونم بگم تو روح گوشیتون عکساتون یا....
    :|
    :)))))

    بازار؟؟؟ برنامه؟؟؟؟چی؟؟؟

    +قانون کی تصویب کرده ..من میخوام ببینم چیه ک فیلتر کردن؟؟؟ اخه مگه .... استخفرالله

    +حاجی رسیدن بخیر

    ++حاجیییییییییییییییییییییی اینا میخوان برن تو ت بخورن خونه خالم شاهتوتام هنو نرسیده این عکسا چیه میزارین خب من حالا چیکا کنم ؟؟؟؟
    باغم میخوان برن من زردالو میخواااااااااااااام :((((
    فک کنم بـرا حاجی جماعت فیـدیـلِش کردن کـه کم دل بوسـوزونـه !!
    پاسخ:
    انچه حاجی در خشت خام میبینه
    فرشده در آیینه نمیبینه…
    نه حاج اقا فیلتر نیست
    پاسخ:
    فعلا بله
    ولی گویا قانون فیلترشو تصویب کردن
    تو راهه…
    آخ جون ؛ من دیگه مجبور نیسـدمـ گوشیِ اندوروئیـد دار بخـرمـ !!

    :>:>


    پاسخ:
    آخ اگه بدونی بازار چقدر برنامه های مختلف و رایگان داره
    از زبان و کتاب و بازی گرفته تا…

    الان من چند وخ دیگه بخوام اسکایپمو هم عمومی کنم
    دیگه چی بشه…
    :((((((

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی