حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

السوال!!!

يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۵۲ ب.ظ

عاغا یکی به ما بگه اینستا واقعا فیلتر شده؟!

خبر متواتر میخوام

نه خبر واحد!

:)


  • ۹۳/۰۲/۲۸
  • حاجی ره

نظرات  (۱۹)

فیلتر کلی نیستش
یه سری از پیج ها فیلتر شدن
این مشکل شما هم حاد نیس!
منم هفته پیش کلاً اینستا برام باز نمیشد ولی خب حالا موشکلی نداره
صبور باشید که ان االله مع الصابرین!!

+وژدانی خیلی حوصله دارید که گاهی با موب میایید و جواب کامنت هم میدید حتی!
دهنم صاف تر از اسمایل :| یاهو شده تو این دو روز
ببازه داداش

نه حاج آقا من همین پیش پای شما رفتم

برا منم اوایل باز نمیکرد:)

نه باو با لپ الان زدم. فیل نیس. خدا نکنه فیل شه :(
حاجی...
نظرای اون پسته باز نمی شه ...
اون که عنوان نداره و تاریخ امروز ثبت شده آ...
پاقدم و این صوبتا
نه ولی عکسای ِ کوچیکش باید با آنتی باز شه!
من رفتم وی چت اکانت باز کردم. نیم ساعت بعدش فیل شد :| یعنی اینقدر خوش قدم بودم!
نه بابا فیلتر نیست. بعضی وقتا اینجوری میشه. به خاطر سرورهایی که اینستا ازش استفاده میکنه
در حالت معمولی عکس رو نشون نمیده. اما روش کلیک کنید یا درtab جدید بازکنید عکس هست.
الکی توی دل حاج عاقا رو خالی نکنید :))))))))
نچ نچ نچ...
از شما بعیده!
مگه نمی دونید, صحابه همه عادلن!!!!!!!!!!!!!!!!!
جرح و تعدیل ؟! بازم نچ نچ نچ...
:))))
معمولا تبلتا و بعضی گوشیا خودشون فیلتر شکن دارن و مشخص نمیشه که اون فیلتره یا نه. منکه نمیدونم...
  • پیمان/پیمانه!
  • حاج آقا بستگی داره سرویس اینترنت رو از کدوم شرکت گرفته باشید.. معمولاً شاتل دیرتر از بقیه سرویس دهنده ها دستور فیلتر رو اجرا می کنه تا جایی که دیدم:)
    روی عن حبیب عن فمه عن لسانه عن حنجرة عن دِماغه عن عینه عن لپتابه عن اینترنته "والا من که با کامپیوتر اومدم، لیکن فیلتر بود!"
    حاجی از بس دلمون رو سوزوندی که این طور شد...
    چوب خدا صدا نداره دیگه...اینه...:)
    الان من ذوق کردم...دروغ چرا...:)
    برا من تازه از قاطی بودن در اومده عکسا رو باز می کنه !
  • پیمان/پیمانه!
  • ما که فیولتر نیست برامون! والاااا
    یعنی اینستا فهمید من طریقه دسترسی بهش با pcرو فهمیدم؟!!!
    چقد من خوش شانسم
    جل الخالق
    +حاجی دعام برآورده شد>>3تا صلواتام همیشه معجزه میکنه >>خدا یا شکرت ^_^
    Na haji
    ....................
    من تو پست قبلی جواب دادم!!!!
    نه.حاجی.فیلتر نیست
    سلام

    راویش ابوهریره باشه خوبه؟!
    :)
    پاسخ:
    سلام
    جرح و تعدیلش با خودمون!
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی