حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10325: الدهن لقیه!

شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۴۶ ب.ظ


مصاحبه رو دادیم چه دادنی!!!

دو تا استاد زبان از دانشگاه تهران بودن

با یه حاجاغا از طرف حوزه!

وسط مصاحبه به زبان اصلی

ما یه چیز بی تربیتی گفتیم اساتید خندیدن!

حاجاغا هم الحمدلله زباندان نبود!

یکیشون گف: بگم به حاجاغا چی گفتی؟!

که دیگه با قسم به جون عمه اساتید از خیرش گذشتن

...

بعد موقع مصاحبه من با حاجاغا

زاررررررررررررت

یکیشون به فارسی سلیس و روان

به حاجاغا گفت من چی گفتم!

:(


+ عآدم اینقده دهن لق؟!

والا...

  • ۹۳/۰۲/۲۷
  • حاجی ره

نظرات  (۴۱)

بنده هم منظورم پست های عکس دار بود که معلومه با وسواس انتخاب شده

کلی عرض کردم خدمتتون  حاجی.
پاسخ:
لطف دارین شما… 
من یه دوست دارم که اصالاتا عراقی هستن و کلی چیز ازش یادگرفتم

توسفر عراق هم بسیار بسیار کارساز بود :)))))
منظورتون زبان انگلیسیه دیگه.؟
وگرنه حاجاغاها که عربی فول ن
پاسخ:
عربی که حاجاغاها فولن عربی کلاسیکه
وگرنه تا کلاس زبان نرن مکالمه هیج نمیتونن!
والا...
:)))))))))))
  • چیک اینجینیر ^_^
  • چه خوب که راضی هستین از مصاحبتون این یعنی قبولین دیگه :)
    خدا کنه حاجت روا بشی ما هم بیایم عروسی رو عرشه کشتی.
    :)))
    :))))
    حالا جی کفته بودید حاجی؟
    پاسخ:
    استغفرالله...
    :)))
    انشاالله به خیر و خوشی

    kho pas ta akhare hafte hamchenan nimche esteresi mojood ast!
    albate farmoodid razi hastid...
    avalan ke khodabas razi bashe
    dovom inke ishala aghayoon mosahebe konande ham razi bashan

    ma ke az sob aza gerefte boodim chetor az ahvalat mosahhebe shooma ba khabar beshim
    halam bade 12sa't teye tarigh ba pride(:/) mash'oof shodim toonestim post ha ro,bekhoonim

    ghalat haye ehtemali e emlayi ro be virastari khodetoon  bebakhshid
    خدا رو شکر که خوب بوده 
    "قدیم همه علما ریاضیات میخوندن
    اما وقتی دیدن مهندسا هم دارن میخونن دیگه نخوندن"

    همینه که دیگه از تو اون حوزه ها، نه شیخ بهایی میاد بیرون، نه حسن زاده آملی !

    پاسخ:
    کار رو سپردیم به شما مهندسا
    گند زدین 
    حالا طلبکار هم هستین؟!
    والا...
    :)
    ایشالا هر چی خیره 

    حاجی عکس هانیه خانومم که گذاشتید !!!!
    پاسخ:
    ایشون نیس که!
    :)
    نتیجه اشو کی می دادن حاجی...ای شالا که خیره....:))
    پاسخ:
    انشا الله تا آخر هفته
    ایشالا قبولید
  • دختره خل و چل
  • بازم سلام
    حاجی بعد چندسال به طلبه ها عمامه میدن؟ 
    حجه الاسلام معادل چیه و چند سال درسی میشه؟
    شما چندساله طلبه ایی؟ 
    ریاضیات و این چرت و پرت های محاسباتی هم دارید؟ 
    چرا حاجاغا ها هیچ وقت کفش نمیپوشن؟ 
    علم تعبیر خواب هم میخونن همه؟
    پاسخ:
    سلام
    رسما از سال ششم
    ولی میشه از قبلش هم معمم بود
    خود من سال سوم معمم رفتم تبلیغ خوزستان
    در عصر حاضر به اونایی که معمم نیستن و فعلا درس میخونن
    میگن طلبه
    به معمم ها میگن حجه الاسلام
    به بزرگان و مجتهدان هم میگن آیه الله
    من ده سالی هس با کم و زیادش
    فقط در مبحث ارث یه کمی
    قدیم همه علما ریاضیات میخوندن
    اما وقتی دیدن مهندسا هم دارن میخونن دیگه نخوندن
    کی گفته کفش نمیپوشن؟'
    بنده خودم اسپرت میپوشم
    والا...
    علم تعبیرخواب خوندنی و اکتسابی نیس
    معمولا خدا به بعضیا الهام میکنه
    اونایی هم که باطن پاکی داشته باشن
    ایضا اونایی که ذهن تیزی داشنه باشن با نشانه شناسی یه چیزایی میگن در مورد تعبیرخواب
    اتفاقا کارگردانی هم خوندم چند ترم!






    هنر ها چیلیک چیلیک!!
    عصن تواضع !!
    حاجی کم کم رو میکنی :)


    حاجی جون خب الان من با این خارش ذهنی چجوری بخوابم؟!؟!
    ینی چی میتونین گفته باشین؟:))

    پاسخ:
    به چیز تووووپ!!!
    ؛)
    از قدیم گفتن فوش بچه صلواته،/ایضا فوش حاج آقا ها...:)

    پست رمز دار میذاری

    حرف قشنگی رو که زدید هم نمیگید

    چقدر  سکرت و رمزی / مثل داستانهای شهرزاد قصه گو .

    شماباید کارگردان میشدید نه حاج عاقا

    کماکان لوسکده ..

    پاسخ:
    اتفاقا کارگردانی هم خوندم چند ترم!
    حاج اقا علان شاده هرچی میخواین قول بستنیو اینا بگیرین بچه ها :)))
    من ک عروسی دعوت شدم :)))))
  • خانم هموستات
  • خدا رو شکر که خوب تموم شد.
    انشالله اعلام نتیجه هم به خیر تموم بشه
    انشالله که خواست خدا همون چیزی باشه که دل خودتون میخواد.
    وظیفه هست و صرفا قدردانی کوچکی بابت لطف های شما...
    من میدونم این برا پذیرش اونور بود:))))

    + حاج اقا حالا چی بود اون حرفه؟؟؟؟
    فوش ک یادمون ندادین اینو ک بگین :))))
    پاسخ:
    ما اینور هم به زور نگه داشتن

    + این همه حرف و کار خوب چسبیدین به همین یکی؟!
    والا...
    "
    بنده دیپلمو هم به زور گرفتم
    والا...
    ؛)"
    حاجی هم اینقد متواضع ؟!!
    خب ما راضی شما راضی خدا راضی
    گور بابای ناراضی :)))
    اقا حله بزن قدش :))))
    دوستان بزودی امتحان دارم
     هیچیم نخوندم دست ب دعا شین :))
    خدایا مراقب پایه عطا بفرما
    خدایا استاد کیلویی نمره بده صلوات ختم کن :))))

    + به به به :))) اخجون کشتی سواری
    شرمنده چیه حاج اقا نذرای صلواتی دوس دارم خیلی جواب میده ینی این صلوات شماره شده انگشترم :)))))

    اصلا هم شرمنده نباشین
    وظیفس :)

    سلام

    :)))))
    تا شما باشین حرف بی ادبی نزنید!

    + خدا رو شکر که راضی بودین... حالا بسلامتی مصاحبه برا فوق بود یا دکترا؟
    پاسخ:
    سلام
    گفتیم دورهمی بخندیم
    والا...

    بنده دیپلمو هم به زور گرفتم
    والا...
    ؛)
    سلام حاج آقا
    مصاحبه راضی کننده بود انشالله؟
    ما دعاگو بودیم و هستیم
    انشالله به خیر و خوشی. :)
    پاسخ:
    سلام علیکم
    خودمون که راضی ایم
    تا ممتحین نظرشون چی باشه
    لطفتون مستدام...
    نعه.مگه از جونم سیر شدم.میدونی چندتاست؟!!!:)))))))))
    بایدمادام العمر صلوات بفرستم:دی

    خودت بفرست,واسه تقویت زهدو تقوا واینا خوبه:-)))))
    قربون دستت حاجی حالا اون حرفه رو هم بگو من دیرم شده باید برم...
    پاسخ:
    حرف بی تربیتی؟!
    اونم حاجاغا؟!
    نچ نچ نچ...
    .مشکلی نیست.نگین جان:-*
    فقط میخواستم حالت رو بپرسم.که الحمدالله خوبی ;-)

    نمیشه عاخه خودش باید بفرسته :-)))))
     

    +دیگه شرمنده حالا بت میگم چی شد جیرینگی رفتم
    من دنبالت میکنم تو وبلاگت :)
    نه گوناه داره بده من میفرستم :)

    +حاجی شرمنده ها نیس ما سرمون شلوغه فقط تو وبلاگ شوما میشه باهم حرف یزنیم اینجام ک کلا چت رومه :)))

    ++ی نرم افزارم برا اندروییدو لپ باس اخراع کنیم مثلا حاجیستاگرام :))))
    یا حاجستاپ :)
    ای تو اون روحش آدم فروش....
    نگران نباش حاجی درست میشه
    پاسخ:
    دلم روشنه...
    امیدوارم قبول شیـــن. معلومه اون ها هم استاید باحالی بودن :دی
    به ما نمی گیـن چی گفتین ؟ p:
    پاسخ:
    اونوخ شما هم بی تربیت میشین مثه من
    والا...
    ؛)
    مشکلی نیست.نگین جان:-*
    فقط میخواستم حالت رو بپرسم.که الحمدالله خوبی ;-)

    نمیشه عاخه خودش باید بفرسته :-)))))
     
    بده من میفرستم مهندس
    من کمه کمش 1114 تا نذر میکنم ک در لحظه بفرستم برا بعدش 14000 تا نذر میکنم :)
    پاسخ:
    نفرمایید
    نفرمایید خواهشا
    مارو اینقدر شرمنده...

    + اگه حاجت روا شدم
    شما دعوتی به عروسی روی عرشه کشتی
    والا...
    خانم مهندس؟؟؟ من شرمندم اونجا صدام زدن ینی همه حواسم پرید الانم باز نمیشه ک بیام
    خوبی تو؟ من شرمندتم میام جبران میکنم ایشالا

    به به به :)
    چطور بود مصاحبه حاج اقا؟؟
    پاسخ:
    خیلی راضیم
    تا خدا چی بخواد...
    استاد.
    من چندتا صلوات نذرکرده بودم,قبول شی.خودت بفرستی!!!
    حالا کی میخوای نذرت رو ادا کنی؟!!!:))))))
    پاسخ:
    من نمیدونم چطور از زحمات شما تشکر کنم!!!!!!!!
    من اگه جای اوشون بودم.لوت نمیدادم,اما درعوضش کلی ازت باج میگرفتم,=-)))))
    حالا چی گفتی؟!!!!!!؛)
    پاسخ:
    اگه بگم صلواتارو خودت میفرستی؟!
    ملت فضولیشون گل کرده که اون چی بوده که گفتید!
    ^_^
    پاسخ:
    ما هم قصدمون اذیت و آزار ملته
    :)))
    انشاا... قبولی ...گفتم که دلم نور بالا میزنه!
    :)))))))
    قیافتون دیدنی بود اون لحظه.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی