حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10322: البصلیه!

جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۵۸ ب.ظ

حواسمو پرت کردین با کامنتاتون

پیاز داغم سوخت!

الان کدومتون جوابگویین؟!

جواب هانیه رو چی بدم؟'

؛)


+ بفرمایین پیاز داغ سوخته با نون

  • ۹۳/۰۲/۲۶
  • حاجی ره

نظرات  (۳۰)

حاجی بابام ازون گوشیا ک شوما میخواسدی میخواد بخره بالاخره راضی شد از نوکیا دل بکنه و ماهرچی گوشی براش بخریم نره پس بده نوکیا بخره :)))
میگم روز مرد ک رد شد تولدتون کیه یدونم براشوما کپی پیست کنیم؟؟ :)))))
میشه معاوضه هم بکنیم
وایبرو رد کنین گوشیو بگیرین
+عروسیتون ک دعوت شدیم
ی اسکوپ بستنیم ک گرفتیم
دیگه همین مونده :))
نه نه نه همین جواب کامنتامونو بدین بهتره :))))
لامصب بد دردیه جواب ندادنتون :))))

+خب چرنگی میخواین ؟؟؟ در عوضش چی میدین؟؟؟
لابد جواب کامنت!
:)))

؟؟؟؟؟
حاجی جرا من هی بیشتر به این بی میبرم شما از طرفای مایی؟
بالونم جزو حرف زدن ماهاس وکرنه بقیه میکن خورجینش^_^
پاسخ:
چرا واسه ادم حرف در میارین آخه؟!
:))))
خوب شد گفتین ما دلمون داش شور میزد :)))
لامصب استرس داریم
ی ایرانیو خبر کریم دارن برا حاجی دعا میکنن :)
ب مامانم میگم مامان جان ی دوروکعت نماز میخونی برا یکی از دوستان مصاحبه داره؟؟
میگه اره چرا ک نه
ایشالا هرچی خیره
پاسخ:
آخ آخ آخ
خدا مادرا رو واسه بچه هاشون نگه داره...
آجرکم الله
ما تمام تبعات دنیوی و اخرویشو در نظر میگیریم. خوبه ؟ :))
پاسخ:
یک یکه!
سلام
دلم نور بالا میزنه >>>>>حاجی قبول میشید امروز.
سلام بر حاجی
چی شد مصاحبه؟خیره ایشالا
پاسخ:
سلام
از عصر شروع میشه تا شب
البته فک نکنم نتیجه رو زود اعلام کنن
دوستان!
محدوده دعا رو گسترش بدین به قبولی مصاحبه
و شدن انچه باس بشه بعدش!
نه صرف قبولی
والا...
:| هانیه
حاجی تا جند ماه بیشا میخواسی نابودش کنی الان انق عزیز شده ^_^ نکنه بخاطر ترشیا و خوشمزه جاتشونه :))))
پاسخ:
عزیز نشده که
فقط پالونش ببخشید اسمش عوض شده
والا...
هانیه :))
آش رشته با پیاز سوخته با فلافل دست پخت من یکیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نه یکیه؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
باید ازش بچشم تا بتونم قضاوت کنم!!!
حاجی ما شام اضافه دارین میخوای؟؟؟؟
پاسخ:
همین الان آش رشته صرف شد
بیارم واستون؟!
:)
من دیگه حرفی ندارم....
اومیس و تیله خس کی هستن ؟!!
علمای مازندرانی منتظر جوابیم ^_^
خوبه به قیافه میشناختین!
عمرتون قد میده "تیله خِس" هم دیده باشین؟
کلی خندیدم با این پستـاُ کامنتـا =)))
"ورمز هیچی، "اومیس" هم ندیدین؟"

چرا
بابا تیمجار که رفتیم به عمرمون !
لیکن به اسم نمیشناختم این ها رو، به قیافه میشناختم :)))
ورمز هیچی، "اومیس" هم ندیدین؟
ساده شده بود واقعا.
خب من ساده شدش رو نوشتم که دوستان متوجه بشن.

ورمز ندیدین جناب حبیب؟


"دوستام مازندرانی حرف میزدن یه ذره میفهمیدم ها!فک کنم ضرب المثلتون زیادی غلیظه ها."
اتفاقا ضرب المثلش رقیق شدست! اون تیکه که فرمودن "به پشتی" اصلا فارسیه!
اصل ضرب المثل با دوز بالاش اینه : بینجِ پِ وَرمِز او خِرنه!

البته ضرب المثل سنگینیه، علی الخصوص کلمه ی "ورمز" رو اکثرا بلد نیستن (خودمم بلد نبودم!)
به پِشتیِ بینج وَرمِز او خِرنه.=یعنی علف هرز تو کشتزار برنج، به خاطر پشتوانه برنج و به خاطر بودن در کنار برنجه که آب میخوره!!!!

مازندرانی چقد سخته!
دوستام مازندرانی حرف میزدن یه ذره میفهمیدم ها!فک کنم ضرب المثلتون زیادی غلیظه ها.
"یه مثل شمالی هست که میگه:
به پِشتیِ بینج وَرمِز او خِرنه."

و معناها ان یشرب العشبة الضارة ماءً بالجوار و القرب الأرز!

یعنی علف هرز تو کشتزار برنج، به خاطر پشتوانه برنج و به خاطر بودن در کنار برنجه که آب میخوره!

توضیح:
وَرمِز (علف هرز کشتزار برنج) : ه.خ
برنج : حاجی
آب: آش!
پاسخ:
:))))
:))))
انگار حالا ملت صف کشیدن حاجی ماچشون کنه
والا
:)))))
خدا رو شکر گناهش گردن من نیس!
تازه رسیدم!
حاجی نووووووووش جان...پیاز داغ رو من با خورش خلال که سهله کباب عشقعلی هم عوض نمی کنم....اصلا لذتی داره که نگو...سوخته هم باشه که فبها...والا...:))
"من یه بوسمو با لندرور شاسی بلند عوض نمیکنم
حالا مفت و مجانی بدم ه.خ؟!
خدا به دور!!!
والا..."
:))))
حاجی خودشیفته
+یه ناشناس دیگم ^_^
پاسخ:
حالا که اینجور شد با دوتاشم عوض نمیکنم!
:)))
یه مثل شمالی هست که میگه:
به پِشتیِ بینج وَرمِز او خِرنه.

+ به حبیبتان بگید براتون شرح و تفسیرش کنه.
والا...
پاسخ:
حبیب!
ترنسلیت پلیز!!!
خیلی می چسبه پیاز داغ با نون :)
پاسخ:
مخصوصا سوخته اش!!!
:)
وجدانی حاجی برای ه.خ. میپزید یا خودتون هوس آش رشته کردین؟!

در ضمن کامنت ها رو بهانه نکنید. شما باید زمان بندی میکردین
 که پیاز توی چه بازه ی زمانی با چه شعله ای سرخ میشه اما نمیسوزه!
اینها فوت های کوزه گریه آشپزیه!
والا...
پاسخ:
مهم اینه که ه.خ هم میخوره بلاخره ازش!!!
والا...

+ بنده حاجاغام
نه راتاتویل
والا...
؛)
چشمم روشن. پریروز ه.خ بود
دیروز شد هانیه خانوم
امشب که هانیه
حتما فردا هم میگین هانـــــــــی !!!!
پاسخ:
اصن عسلم!!!
خوبه؟!
؛)
یه بوس بدین هانیه حله :)))
نونتونو بزنیت تو کاسه خون جیگرتون :)))

+خدایا مجبووووووووووور شدم بگم میفهمیییییی؟؟
دی:
پاسخ:
من یه بوسمو با لندرور شاسی بلند عوض نمیکنم
حالا مفت و مجانی بدم ه.خ؟!
خدا به دور!!!
والا...
نه که خیلی کامنت جواب میدین!
حواستون هم بااااید پرت بشه!
والا...
+ این ه.خ. بیچاره که به فرنی هم راضیه. اونو بهانه نکنید!
بازم والا...
پاسخ:
والا داشتم کامنتارو جواب میدادم
که بوی سوختنش بلند شد!!!

تازه جمعه ها سلف سرویسه
من دارم از خودگذشتگی میکنم غذای گرم درس میکنم
اونم نه پنیر و تخم مرغ
آش رشته!!!!
اونوخ باز این ه.خ میگه:
بابام بزرگم کرد!!!
والا...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی