حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10320: الاینستاکرامیه!

جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۰۳ ب.ظ

ک


سی از رفقا عضو اینستاگرام هستش؟!

آدرس بدید خدمت برسیم

هم اینکه سوالامونو

از پیش کسوتا

بپرسیم

والا...

  • ۹۳/۰۲/۲۶
  • حاجی ره

نظرات  (۳۰)

حآجی چقـده حـجا عـاغـا تو اینـسـتا بـا ادرس شـمـآ هـس
مـن اش کجـا شـناسـآیی ـت کـنم خـو
خب میگم ک ب مشکل خوردم!!
چیرو نصب کنم؟؟
نه من وایبرتونو میخوام
با صدا اونم درجه اخر میخوام بفرستم
اینستاگرام خر عسد :))))
انقد حال میده :)))

+دارین وایبر دیگه
حاجی حاشا میکنی؟؟
پاسخ:
اینستاگرامو...

+ دیوار حاشا بلنده
؛)
منم میخوام:|



+نخیر گوش مخملی دیدین؟ تبادل شماره!!
ماک میریزیم مبلغو منتها یوقت شما شماره رو نمیدین
حاجی؟؟ وایبرو رد کن...
پاسخ:
خب نصب کنین و تشریف بیارین
والا...

اصن من وایبر دارم؟!
والا...
؛)
بابت آدرس ممنون..من نرفتم خداییش تا حالا...اینستاگرام رو می گم...فقط می دونستم هست...که بیشتر هم بازیگرا و خواننده ها توشن...دیگه نمی دونستم از اول مال حاجاغاها بوده والا...:))))
ببخشین من امشب زیاد مزاحم شدم...:)))
آدرس بدیــــــن با همین لپ ببیـــنیمتون
پاسخ:
تو پیت الآدرسیه ادرس گذاشتم...
باشه حاجی قبول
فروختن؟میدید بمن یا نه عددای شماره رو میگین!!

+ما نیز نداریم!! علان حرف عکس شد دلمان خواست!!
پاسخ:
بعد از واریز مبلغ به حسابم میگن!!!
:)))

اتفاقا من همش با خودم میگم
این راس کار نگینه!!!
والا...
من الان دیگه پیش کسوتم missp1994
:-D 
عاغا این جلافتا رو به من یاد ندین توروخدا...بعد این با کتک هم از پای نت بلندم نمی کنن ها....اون جا که مال بازیگرا بود..چی شد به حاجاغا ها هم رسید..ای بابا...:|
پاسخ:
از اول هم مال حاجاغاها بود
ما مشغول درس و عبادت شدیم
بعضیا سواستفاده کردن
و میدانهارو از ما گرفتن!!!!
الان تازه داریم به صحنه برمیگردیم
والا...
ندارم.جدی.
فقط اسکایپ دارم!!!
یه مدت هم وایبر داشتم,اعصابم خرد شد,(خیلی وقتم به حرف زدن میگذشت )پاکش کردم:-)))
حالا این بدرد میخوره که برم دانلودش کنم؟!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
یه البوم مجازی عکسه
با نحوه کاری بسیار ساده و راحت
خیلی خیلی راحتتر از عکس گذاشتن تو وبلاگه!
مخصوصا واسه خوره های عکس
حاجی :|
حالا که من تو ترکم؟؟؟
این انصافه؟؟؟
پاسخ:
بیخیال ترک!
دنیا دوروزه!!!!!
؛)

+ حداقل ادرستونو بدین
تا ترک هستین
حداقل ما فیض ببریم
والا...
:))
اینستاگرام چیه!! حاجی وایبرو رد کن بیاد دی:
پاسخ:
یه تومن نقد میگیرم
شماره مو میفروشم!!!
ما هم هستیم تو بلاگ زیر امارگیر ادرسش هست:-) 
اییییییییییش
همتون دارید که
من ندارlم
اصن این جلافتا چیه؟!هوم؟!
:-p
^_^
پاسخ:
جلافت به این خوبی و سادگی و باحالی
والا...
مهندس جان نخوردیم نون گندم اما دیدیم دست مردم!
والا...
ما هم نمیدونستیم چیه :))) خیلی عادی سوال کردیم ک دور هم شاد باشیم :)))
تو هم صداشو در نیار!
ما صورتمونو با سیلی سرخ نگه میداریم!!

+حاجی زدن نداره ک ما هم ک نداریم حالا شاید دارا شدیم!
والا...
پاسخ:
ایشالا داراییتونو ببینیم...
اینستاگرام چیه حاجی؟؟!!:))
من فقط یه کبوتر نامه بر دارم!!میخوای آدرسشو بدم؟!!!:))))
پاسخ:
مهندس باشی
و اینستاگرام نداشته باشی؟!
اصن داریم؟!
یادم نیست راستش.
فکر کنم اسمم بود یا یک حرف اضافه، یا شایدم اسم و فامیلم، یا...
نمی دونم...
دوباره نصب کردم ، از آدرسش رونمایی شد،
 میفرستم براتون.
پاسخ:
متشکرات فراوان...
ما اینستاگرام نداریم. ولی با لپ اینستاگرام دوستان رو دنبال میکنیم. شمام آدرس بدین دنبال کنیم
به شرطی که private ش رو فعال نکنید که بشه بدون عضویت هم دید!
پاسخ:
چشم انشا الله...
  • چیک اینجینیر ^_^
  • شما بگین چند تا i دارین بگم کدوماشون خاک بر سرین خوب ^_^
    پاسخ:
    گرفتن خودم!!!
    میرم از یه آی شروع میکنم به سرچ...
    خخخخ
  • چیک اینجینیر ^_^
  • ای بابا عکساشون منظورمه

    پاسخ:
    اگه راس میگین ادرسشونو بدین!!!
    من اعتراض دارم کامنت من جا موند!! جواب ندادین!!
    حاجی گوشیتونو عوض کردین؟؟ مشخصه ها!!!

    +علان ادرس اینستاگرام میخواین از بچه ها منظورتون کیه؟؟
    هرکی داد؟؟
    یا هر کی که شما میخواین؟
    پاسخ:
    کدوم کامنت؟!
    اصنم مشخص نیس!!!

    + اخه اینم سواله حضرت نگین؟!
    ما گفتیم رفقا
    هر کی خودشو داخل دایره رفقا میدونه
    ازش ادرس خواستیم
    والا...
    آدرس بدین خو .......... :(((
    ما که دعا میکنیم براتون. بذاریم بریم؟؟؟؟؟؟ 
    پاسخ:
    بدین تا بدم
    معاوضه ادرس با ادرس!!!
  • چیک اینجینیر ^_^
  • ما کلی حاجی دیدیم که پروفایل همشون خاک بر سری بود ^_^
    شما نیتتون خوب نبوده لابد ندیدید والا
    پاسخ:
    پروفایلشون خاک بر سری بود؟!
    اصن مگه پروفایل داره اینستاگرام؟!
    برا ما که اندرویدش نمیخوره :) :D این نصب شدن نشونه ی گوشی ِ جدیده:D
    پاسخ:
    چه تهمتا!!!
    والا...
    ما هم اینستاگرام داریم
    منتها برنامش رو از گوشیمون اشتباها پاک کردیم

    پاسخ:
    آدرس که داره
    والا...
    گوشیتونو عوض کردین یا شامپونوتو؟؟
    :)))
    روگزینه مایع ظرف شوییم میشه فک کردا!!

    +به به به چ حاج عاغای کدبانویی دیگه وختشه ها!!
    پاسخ:
    خیلی وقته از وقتش گذشته...
    والا...
    حاجاغا آدرس بده plz
    پاسخ:
    زرنگی؟!
    اول شما!!!
  • چیک اینجینیر ^_^
  • نچ نچ
    حاجاغاهای ما تو اون فضا های خاک بر سری چکار می کنن
    پاسخ:
    ما که چیزی ندیدم
    ولی لطف کنین چندتا ادرس خاک بر سری که دیدین
    به ما هم بدین
    والا...
    رو گوشی بنده که نصب نمیشه :|
    پاسخ:
    ما هم نمیشد
    ولی الان میشه!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی