حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10315: السر دردیه

پنجشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۰۲ ب.ظ

یه بار که مادرم و سه قلوها و پدر مادرشون

با ماشین خودشون اومده بودن قم

همین که رفتم دم در

دو تا از سه قلوها پریدن بغلم

از اون یکی خبری نشد

با همه سلام و روبوسی و اینا

احوال اون یکی قل!!! رو گرفتم

مادرم گفت: تو ماشینه سرش درد میکنه

درو باز کردم بغلش کردم

با این که دیگه خیلی بزرگ شدن و نمیشه زیاد بغلشون کرد

دیدم چشاش پر اشکه

ولی صداش در نمیاد

بدون اینکه چیزی بگه

دستاشو انداخت دور گردنم

اینقدر دلم به رحم اومد...

رفتیم داخل

کنار دیوار تکیه دادم 

و جوری نشوندمش که بهم لم بده

و سرش رو سینه ام باشه

آروم آروم گیجگاه و پیشونیشو ماساژ میدادم

حواسمم بود که بعضی وقتا

همینجور قطره های اشک از چشش سر میخورن پایین

چند دقیقه که گذشت

اینقدر ساکت و بی حرکت بود

که فک کردم خواب رفته

آروم دستمو کشیدم ...

با دستش دستمو گرفت برد سمت سرش

ادامه دادم...

کمتر از ربع ساعت داشت عین یه قورباغه تو اتاق ورجه ورجه میکرد!


پ.ن:

ماساژ دهنده گیجگاهم آرزوست...

  • ۹۳/۰۲/۲۵
  • حاجی ره

نظرات  (۳۹)

حاجی طنز نوشتنتون به لطف مجردیه این جمله آخر خیلی با حال بود یه وقت زن نگیرین از طنز خونی بیفتیم =))
"فقط مونده شوخی شهرستانی
تعارف نکنی حبیب یه وخ؟'
؛)"

صوفی چو تو رسم رهروان می‌دانی

بر مردم رند نکته بسیار مگیر


دلخور نشو از شوخیام یاشیخ
خواستم باهات شوخی کنم و به حرفت بیارم سر حال بیای، ولا غیر ;)

مسعود باشی و سعادتمند یا شیخناالعزیز
پاسخ:
به قول رفقا:
از همینا شروع میشه دیگه...
والا...
؛)
حاجی با ارامش واسه فردا اماده بشید
یه لیوان شربت بیدمشک یا اب عسل و زعفرون بخورید ارامش بخشه
ایشالا هرجی که صلاحه بیش میاد ماهم دعا میکنیم
پاسخ:
عطای آمادگی رو به لقاش بخشیدیم
فقط سالم و با روحیه برسیم سر جلسه 

عآدم ه.خ شمالی داشته باشه
دیگه عسل تو خونه میمونه؟!
والا...
الهــی...
ایشالا به زودی ماساژ دهنده شماهم میرسه :))
پاسخ:
البته وقتی برسه اول با چماق یه ماساژی بش بدم واسه تاخیر
اون سرش ناپیدا
والا...
.انا لله و انا الیه راجعون...
وقتی حبیب این فکرارو بکنه
غیر حبیب چه فکرایی میکنه؟!
والا..."

بلایی کز حبیب آید هزارش مرحبا گفتیم!

ناراحت نشو یا شیخ، شوخو بود، شوخو!
و الّا ما که میدونیم ه.خ، نیست مگر به معنای هدی خانم، دوس دختر حاجی :)))))))))
شوخو یا شیخ، شوخو !

سوای شوخی، بر همگان واضح و مبرهن است که حاجی اصلا اهل این غلطکاریا نیست!
و حقیقت ماجرا اینه که، حاجی سال هاست تنها زندگی می کنه، و ه.خ مخفّف "همخونه ای خیالی"ـه  ! :)))
فیلم "ذهن زیبا" رو دیدی حاجی؟ اون "جان نش" نابغه ی مبتلا به شیزوفرنی هم مثل تو یه ه.خ داشت، ولی آخرش جایزه ی نوبل گرفت! :)))
شوخو یا شیخ، شوخو!










ینی خوشم میاد اقا حبیب
شوخو شوخو حرفاتونو میزنین :))))
طفلی حاجی :)))))
"انا لله و انا الیه راجعون...
وقتی حبیب این فکرارو بکنه
غیر حبیب چه فکرایی میکنه؟!
والا..."

بلایی کز حبیب آید هزارش مرحبا گفتیم!

ناراحت نشو یا شیخ، شوخو بود، شوخو!
و الّا ما که میدونیم ه.خ، نیست مگر به معنای هدی خانم، دوس دختر حاجی :)))))))))
شوخو یا شیخ، شوخو !

سوای شوخی، بر همگان واضح و مبرهن است که حاجی اصلا اهل این غلطکاریا نیست!
و حقیقت ماجرا اینه که، حاجی سال هاست تنها زندگی می کنه، و ه.خ مخفّف "همخونه ای خیالی"ـه  ! :)))
فیلم "ذهن زیبا" رو دیدی حاجی؟ اون "جان نش" نابغه ی مبتلا به شیزوفرنی هم مثل تو یه ه.خ داشت، ولی آخرش جایزه ی نوبل گرفت! :)))
شوخو یا شیخ، شوخو!
پاسخ:
فقط مونده شوخی شهرستانی
تعارف نکنی حبیب یه وخ؟'
؛)

تو نیکی کنو درد دجله انداز حاجی

...

این حلال زاده 2تا دایی دیگه داره

اد باید امراض این دایی رو به ارث میبرد

شانسه!!

پاسخ:
امراض و خوبیهاشو با هم به ارث برده!!!
؛)
دایی هم دایی های جدید!
پاسخ:
میگن هر چیزی قدیمیش خوبه!!!

وای حاجی

آره اگه ی بوسش کنید به اندازه صد تا ژلوفن و ماساژ جواب میده

خیلی خوشم اومد

هه هه

پاسخ:
خدا قسمت کنه...
=)))) هانیه خانوم = ه.خ

ینی الان هنوزم سرتون دردناکه؟!
ایشالا که خوب میشه اصن قبل از اینکه برید مصاحبه و نتیجه ش مشخص بشه و اینا

"شاعر میگه:
یک بوسه ما کار صد ژلوفن بکند!
حاجی ره"
حاج آقا نظرتون چیه که با سانسور حرف بزنید؟؟هوم؟؟
باباجان بچه رد میشه اینارو میخونه و..
:))
+ژلوفن وا3 کلیه ضرر داره خیلی،یه مسکنخانه باز کنید کنار یه داروخانه تو قم.فک کنم درآمدش چشمگیر باشه!
"یه ندای افشاگری از درون من میگه،
ه.خ مخفف "هم خونه ای" نیست
مخفف "هانیه خانومه"، زن صیغه ای حاجی"
:)))))
حاجی چقد اسمش قشنگه انصافا!!
نع خوشمان آمد ^_^

. (-_-)

من از خانومتون میپرسم بعدا ببینم اوشونم ک سردرد گرفتن ازین کارا براشون میکنین یا نع فخط برا خواهر زاده هاتون بلدین ازین کارا!!!
والا...
پاسخ:
شاعر میگه:
یک بوسه ما کار صد ژلوفن بکند!
حاجی ره
شما تا 5 بیدار بودین؟؟؟؟ حاج اقاااااااااااااااا؟؟؟؟؟
:|
اونوقت سر درد هم داشتین!!! :|
بعد ما ک میایم حالتونم ک خوبه خاموشی میزنین ساعت 9 میرین میخوابین :|
ههههععععععععییییییی...
                                                                                                          
تحویلتون میگیره،مشکل دارین( یادتونه دنبال پناهگاه بودین؟؟) 

تحویلتون نمیگیره،بازم مشکل دارین!!

شما بگید کدوم طرفید،من خودم باهاش صحبت میکنم:-))


پاسخ:
شما شمالی هستین
من نمیتونم حرف دلمو بزنم!!!
؛)
از سه قلو ها،دخترشون سردرد گرفته بود؟!!
پاسخ:
نه
پسر بزرگه!
چه کشفی کردن حبیب آقا!!!  چرا تا حالا به فکر ما نرسیده بود؟؟؟؟؟:))
حاجی کامنتو منو چراحذفش کردی خب اگه احکامم ایراد داشت می فرمودید :)))))


پاسخ:
هبچ کامنت احکامی از شما به دست ما نرسیده!
کامنتها که بازه
وقتی فرستادین دیدین که ثبت شد؟!
"کار از چایی گذشته
رفتیم تو کار گل گاو زبون و نبات"
پس کار از کار گذشته!
اینا فایده نداره حاجی، بزن تو کار قرص برنج! :)))

"ه.خ به من دس بزنه؟!
عمرا!!!

+ هرچند ایشون از زیبارویانن!"

"ایشالا امشب خوب بخوابیم..."


یه ندای افشاگری از درون من میگه،
ه.خ مخفف "هم خونه ای" نیست
مخفف "هانیه خانومه"، زن صیغه ای حاجی :))))))))))))))))

پاسخ:
انا لله و انا الیه راجعون...
وقتی حبیب این فکرارو بکنه
غیر حبیب چه فکرایی میکنه؟!
والا...
چایی چی حاجی؟ چایی رو تست کردی؟
چایی با عرق بهار نارنج یا گلاب؟
ایضا گل گاو زبون؟
پاسخ:
کار از چایی گذشته
رفتیم تو کار گل گاو زبون و نبات
الان نیم ساعتیه که خوبم
ایشالا امشب خوب بخوابیم...

چقد شما وقت دارید هی تند تند پست میذارید هاااا

والا...

 خانم دکتر  می تونه  ماساژ تون بده  تا سر دردتون خوب بشه؟
 گناه که نیس خب دکتره دیگه:)



پاسخ:
حالا کو خانم دکتری که بیاد ماساژ بده
والا...
دستمال ببندی به سرت خوب نمیشه عایا؟!!!!:|
[آیکونه مهندس که نمیدونه چی خوبه الان ولی هی میخواد یه کمکی بکنه](همون آیکونه نخود هر آش:-D) 
دایی کوچیکه ام,هروقت سردرد میگرفت,دستمال میبست به سرش,چشماشم با دستمال میبست حتی،بعد میخوابید:|
نمیدونم خوب میشدیانه!!!!!!:دی
پاسخ:
+ ایکون حاجاغا که شرمنده لطف و محبت دوستاشه...

اتاقو نیمه تاریک کردم
چون چشما خیلی حساس به نور میشن این مواقع
سلام به همه ی دوستان
طریقه از بین بردن سردرد بینی دارای دو ورودی یا مدخل است: یکی راست و یکی چپ. ما از هر دوی آنها برای دم و بازدم استفاده می کنیم. سمت راست نشان دهنده خورشید است و سمت چپ نشان دهنده ماه می باشد. در طی سردرد، سعی کنید ورودی سمت راست را ببندید و از بینی سمت چپتان برای تنفس استفاده کنید. حدود ۵ دقیقه سردردتان از بین خواهد رفت. اگر احساس خستگی می کنید تنها بر عکس آن را انجام دهید.

ورودی سمت چپتان را ببندید و از سوراخ بینی راستتان تنفس کنید. پس از چند دقیقه احساس می کنید که ذهنتان تازه شده است. سمت راست به گرما مربوط می شود. آن به سادگی شما را گرم می‌کند. سمت چپ مربوط به سرما است.
برای اطلاعات بیشتر کلیک فرمایید.
حاجی تعریف از خودم نباشه تو این کار خبره ام حتی بعضیا میکن دستت شفاست :))



پاسخ:
رفقا به منم همینو میگن
حیف که نمیتونم خودمو ماساژ بدم!!!
:)))
متخصص های مغز اعصاب ماشین شاسی بلندم دارن !: دی
آقا من رفتم !
شبتون بخیر:)
حاجی ماساژور هم میاد ای شالا...
دیگه این که اسلام دست مارو بسته تکراری شده..باید بگیم پدر گرام دست ما رو بسته ...والا...وگرنه همیشه برا همه چی تبصره می شه ساخت...
علی کل حال فقط می تونیم دعا کنیم طرف زودتر پیداش بشه...
حاجی یه لطفی بنما این جمله رو با اعراب بنویس یه بار..من بفهمم تلفظش رو..خوشم میاد ازش..:))" الجمع مهما امکن اولی من الطرح... "


حاجی از هر سنف یه زن میخواد.
تا حالا سراغ مغز و اعصاب نرفته بودید که الان اونم اضافه شد! :)

پاسخ:
هر گلی یه بویی داره دیگه!
؛)
آقا تو دهات ما با رفرش کردن پول در میاد !:))
چیک اینجینر عزیز !
یه جوری میگی میم شین حس ِ "برادر ِ گرامی" بودن بهم دست میده ! خودمونی باش !B)
بعدشم موافقم !
حاجی متخصصم براتون میگیریم !
  • چیک اینجینیر ^_^
  • میم. شین عزیز
    ماساژور چیه برا خوب شدن حال حاجی متخصص مغر و اعصاب  هم میخریم حتی
    پاسخ:
    یه زنم نداریم متخصص مغز و اعصاب باشه!
    والا...
    حاجی به جای اون هواوی یدونه ماساژور سر بخرین بیشتر به کار میاد !:|
    نظر مثبتمونم مثبته ! نفری ده بار وبو رفرش میکنیم پولش در میاد !: دی
    هر کی موافقه دستش بالا!
    پاسخ:
    ماساژور انسانیم آرزوست...
    ؛)

    با رفرش کردن پول در نیاد مگه؟!
    اگه اینجوریه بگین ما سر کار نریم
    والا...
  • چیک اینجینیر ^_^
  • حاجی خدا بد نده
    سخت نگیرید
    + شما که از رابطه خودتونو سه قلوها تعریف میکنید من فک میکنم فتوشاپید دایی به این خوبی داریم؟! 
    هر بار پست دایی خواهر زاده میذارید داییام از چشم می افتن :))


    پاسخ:
    خب این به خاطر اینه که من هیشوخ نمیگم چه بلاهایی که سر این بدبختا نیاوردم!!!
    :)))))
    به به چه دایی مهربونی:)
    حاجی الان براماساژور دعا کنیم یا مصاحبه؟:)
    پاسخ:
    الجمع مهما امکن اولی من الطرح...
    "ه.خ به من دس بزنه؟!
    عمرا!!!"

    :))))))))))
    یه دل سیر خندیدم
    چند بار جواب نوشتم برای پاسختون و پاک کردم...
    :)
    بله! هم خونه ای یه کمکی برسونه
    پاسخ:
    نیستش...
    بود هم اهلش نبود!
    حیف اسلام دست و بالمو بسته وگرنه ماساؤور کار بلدیم...خخخخ
    پاسخ:
    :)))
    ه.خ. نیست که ماساژ بده سرتون رو؟

    پاسخ:
    ه.خ به من دس بزنه؟!
    عمرا!!!

    + هرچند ایشون از زیبارویانن!
    آخی
    خب آخه بخاطر یه مصاحبه دیگه خیلی دارید خودتون رو اذیت میکنید.
    قبول دارم استرس تا حدی طبیعیه اما شما دیگه بیش از حد نگرانی !

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی