حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10312: التفکریه!

پنجشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۱۸ ق.ظ


این روزا خیلی فکر میکنم...

میرم آشپزخونه

میشینم رو چهارپایه

دیس آلبالو خشکه و قیسی و آلو و ...رو دستم میگیرم

(هدیه روز مرده!!!)

آروم آروم و با حس میخورم

و فکر میکنم

به آینده

...


پ.ن:

سه تا عمه دارم که شهرستان زندگی میکنن!

:)))


+ بیشتر از مصاحبه

نگران اینم که نکنه ه.خ جای جعبه های شکلات رو پیدا کنه

یا شکلات تلخی رو که تو فریزر نگه میدارم تا یخ باشه رو

بخوره یهو!!!

  • ۹۳/۰۲/۲۵
  • حاجی ره

نظرات  (۲۹)

سلام حاجی

 اولش میخواستم بگم این شکلاتا و قیسی ها به خاطر اینه که من چند روز پیش تو حرم امام رضا یادتون بودم ولی بعد ترسیدم هم به خاطر ریا(بگو تف تو ریا) هم به خاطر هدیه ای که دستتون نرسید.

در هر صورت نوش جونتون.

الهی مصاحبه هم به خوبی انجام بشه.

موفق باشی حاج آقا.

پاسخ:
سلام 
لطف کردین
شما همون فرستنده هدیه ای هستین
که قسمت نشد؟!
الطاف عالی متعالی و مزید
ان شا الله
:))
شکلاتا رو یه جا ببلعید تا نیفتاده دست اجانب!
پاسخ:
حاضرم تو چاه بریزم که نرسه دس اجانب!!!
والا...
ایشالا مصاحبه رو اگه صلاحه قبول بشین :)
شکلات هم نوش جونتون !
فقط من یه سوالی تو ذهنم میچرخه !
این پ . ن عمه های شما ، احیانا ربطی به دعای خیر ِ دلسوختگان شکلات و اینا داره ؟
آخه جدیدا مد شده عمه ها رو مورد الطاف قرار میدن !: دی
پاسخ:
گفتم اگه دلتون سوخت
و سیمتون وصل شد
واسه عمه هام دعا کنین!!!
؛)
حاجی شمکوو
حاجی تپل
حاجی کپل
حاجی بد
 ^_^

پاسخ:
اینم عاقبت باز گذاشتن کامنت...
:))))
حاجی دارید فکر میکنید چیزای شیرین بخورید که به نتایج خوب خوب برسید
نه این همه ترشی و تلخی:)))
من شبانه یه دستبردی به اونجا میزنم حتما :))
پاسخ:
فک کنم ه.خ هم نتونه پیداش کنه...
  • دختره خل و چل
  • سلام 
    حاجی من بخوام چندتا سوال تک جوابه بپرسم باید تو پست ثابتتون بگم؟
    پاسخ:
    سلام
    اونجا بسته شد
    هر جا خواستین بپرسین.
    به مامانم گفتم براتون دعا کنه :)
  • پیمان/پیمانه!
  • شکلک اینا که همچنان مشغول امتحان ردیف کردن برای ملت هستند.. شکلات هم دارن تو کیفشون ولی فعلاً وقت ندارن برای لذت بردن ازش.. عمه هم ندارن حتی:)
    حاجی قصدازدواج نداری؟؟
    کیه که نخواد با یه حاجی صاحب این همه شکلات اونم چی؟کاکائویی ازدواج کنه؟هوم؟


    ^_^
    پاسخ:
    تا وقتی شکلات دارم قصد ازدواج ندارم
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • من اعتراض دارم!
    یا با من سهیم میشی خوراکی هات رو یا من دیگه پام رو اینجا نمیذارم! تازه دعا هم می کنم که به افتضاح ترین شکل ممکن رد بشی تو مصاحبه! 
    یالا!
    با خودته که کدوم رو انتخاب کنی! 

    حاجی الان که فکر میکنم می بینم وضعت خیلی خرابه بیا خودم برم واست زن بگیرم
    حاجی
    همین سه روزی که دوستان اغلب روزه دارن باید
    از این قسم تنقلات رونمایی می کردی؟!
    :((
    الان جواب بزاقی که باخوندن این پست
    بی وقفه ترشح می شه و گلودرد رو به ارمغان آورده
    شما می دی؟

    :(((
    دله سوخته ی شکلاتی که دعاش قبول نیست :)))))))))))))

    +هروقت کسی برای کارمهمی میگه دعا کن من به مادرم میگم سرنماز دعا کنه یراش. برای شما هم بهشون گفتم. ان شالله که هرچی خیره همون بشه
    آلبالو خشکه..قیصی...زردآلو...شکلات تلخ و....
    شکلات کم دلمونو پر پر کرده آلبالو و......رو هم اضافه میکنی...
    ه.خ مگه میتونه چیزی از زیر دست شما بکشه بیرون
    چرا کسی تا خالا اندزه مصرف 2سالم شکلات کاکائویی هدیه نداده خو؟!!!!
    :(
    کاکائو زیاد نخورید لک صورت میاره،آدرس یه بنده خدایی رو بدم پستش کنید؟!^_^

    ولی هیچچی 99% نمیشه...اصن نوچ میشه دهان مبارک در حد خرمالو....

    روان آدمو نوازش میده

    ولی من نسوختمـا :دی آخه من هیچکدوم اینارو دوس ندارم :))))
    نوش جان
    حاجیه شکمو + خودشیفته !:))) والا...
  • بیو تکنولوژیست
  • شماره جناب ه.خ. رو لطف می کنی حاجی؟
    ه.خ. که هیچی!
    میترسم بعدا شکلات رو از بچتون هم قایم کنید و تنهایی بخورینش!
    یا حتی از خانومتون!
    والا...
    حاجی به نظر شما من با 150 سانت قد و 60 کیلو وزن از پس الی با 160 سانت قد و حدود 100 کیلو وزن برمیام ..نه واقعا...برمیام...حالا قایم هم بکنم..یه تنه بزنه کافیه تا به فنا برم...امتحان کردم ها...جونمو که از سر راه نیاوردم..والا...:)))
    التفکریه!!!!!
    چطوری شما شکلات تلخ میخورین؟؟؟!!!
    جدی دوست داری؟؟؟!!!!!
    تلخ؟؟؟!!!عاخه چیزِ تلخ هم دوست داشتنیه مگه؟؟!!
    خباثت ه.خ.؟!
    اون روحش هم خبر داره مگه از هدایا؟!
    با این پنهان کاری شما!!!

    پاسخ:
    یه هدیه پستی داشتم از دوستان
    موقعی که ه.خ و خانواده شرف حضور داشتن
    بدون اطلاع من بسته رو به عنوان ناشناس برگردوندن!
    :(((

    + بازم میگین خبیث نیس؟!
    والا...
    یه دوست اهل شکلات داریم. شکلات خریده 80% خالص... میشینیم دوتایی پای بساط با چایی ... :)))))
    پاسخ:
    واسه ما 96 درصد گرفتن!!!
    یعنی با گریه میخورم!
    :)))))
    حاجی به این شکمویی نوبره والا! حاجی خودتو اصلاح کن (اصلاح صورت نه ها خخخخ اصلاحه درون) با این وضع معلومه بهت زن چشم آبی نمیدن :)))
    پاسخ:
    بنده نه دس به محاسنم میزنم
    نه درونم!
    خیلیم همینجوری خوبه!
    والا...
    :)))
    والا من اینا رو دنیا پرستی نمی دونم مریمی...
    حاجی حق داری...آلبالو...قیسی...ووووووییییی.....شکلات تلخ.....اووووووووه...دهنم آب افتاد..
    آدمیم دیگه....دنیا هم یه چیزایی داره برا لذت بردن...والا...حالا هی می گن فلان چیزو نخور...دیگه حق داریم نگران حلالاش باشیم دیگه...نه...:)))
    حالا از قضا تو خونه ی ما پر است از این شکلاتا...تلخ و شیرین...فقط کاکائویی...:))
    برادر گرام که کهیر میزنن با خوردن کاکائو..می مونیم من و الی...و من واقعا نگران اینم که یه روز برمو ببینم شکلاتا تموم شده و الی همشو خورده...
    پاسخ:
    من باشم یه عالمه شو یه جا جاساز میکنم واسه روز مبادا!!!
    اتفاقه دیگه
    یهو دیدی تموم شد
    والا...
    :)))))))) نصفه شبی رواست عایا؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    اتفاقا نصفه شبا رواست دعای دل سوختگان!!!
    همین الان
    با همین دل سوخته
    واسه مصاحبه بنده
    دعا کنین!!!

    + میبینین من تا کجاهارو حساب کردم
    و برنامه چیدم!؟
    :)))
    اینهمه دنیا پرستی عایا؟!
    اون هم با یک شمالی مهربون که براتون تخم غاز آورده؟!
    میگم بیاین شکلات های خونه ی ما رو هم نوش جان کنید.
    با مشقت بسیار چند روز پیش موفق به اتمام شکلات های عید شدن اهل منزل.
    من هم که ندیدم چه رنگیه حتی!
    پاسخ:
    به اندازه مصرف دو سال شکلات هدیه گرفتم!!!
    :)
    دیگه بماند که بعضی هدایا هم برگشت خورد به خاطر خباثت!!! ه.خ
    :(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی