حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10307: النفرینیه

سه شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۴۶ ب.ظ

خدا قبول نکنه اعتکاف اونایی که تو دعاهاشون به یاد دوستان مجازی آرزومند اعتکاف نیستن!

+ آیکون حاجاغای نفرینگر

  • ۹۳/۰۲/۲۳
  • حاجی ره

نظرات  (۱۷)

خدا رو شکر این نفرین کلاً شامل حال ما نمیشه :دی
ان شاء الله...


ینی الان معلوم بود من رفتم اعتکاف؟؟؟!!!


ریا نشه یه وخ...:-) :-D 

راستی خداوکیلی دعاهام اصلا به خاطر این نبود که شما دعامون میکنید تو حرم...یه دفعه یاد شما و بچه های این وب افتادم...روشن و حتی خاموش...


پاسخ:
تقبل الله منکم
منظورم این بود که مطمنم وقتی برای کسی دعا کنی
خدا به دلش میندازه و حتما اون هم واست دعا میکنه
ما هم که زیاد دوستانو تو حرم یاد میکنیم
حتما دوستان هم زیاد به یاد ما می افتند...
قطعا کسی که رفته اعتکاف اینو ندیده!!

اگه هم دعایی کرده خودجوش بوده..

والبته به خاطر معرفتتون که تو دعاهاتون فراموش نمیکنید هیچ کدوم از ماها رو...:-) 

دلیل دیگه هم اینکه مگه میشه جایی که پر همکارای شماست،آدم یاد شما نیفته؟؟!!!!!!!B-)
پاسخ:
خدا خیرتون بده...

+ من مطمینم دوستان مارو زیاد دعا میکنن
چون خودم زیاد دعاشون میکنم.

+ زمان: دم سحر 

++ مکان: چند قدمی مراسم پر فىض اعتکاف

صدای رعد و برق و  نم نم بارون بهاری و دعای قبل از اذان هم به گوش می رسه...

 خلاصه اوضاعی داریم نصف شبی خواستم عرض کنم شامل نفرین حاجوی می شم ایا?!

 

پاسخ:
بستگی داره یادی از ما در پیشگاه خدا کردین یا نع
والا...
کجا دانند حال ما سبکباران ساحل ها؟

هعــــــــــــــــی روزگار
روزتون مبارک حاجی:)

سلام
حاج آقا
روزتون مبارک
دعاگوتون هستم.
پاسخ:
سلام علیکم
عید شما هم مبارک و مسعود
ما نیر ممنون و مدیون محبتهای شماییم
و دعاگو...
هعییییییییییییی....اعتکاف کجا بود حاجی...
حاجی ها هم حاجی هی قدیم
تعجبیدم که چرا اعتکاف نرفتید؟!!!!!
آخه مگه میشه نرید؟!!!
جل الخالق
پاسخ:
اعتکاف مستحبه
و خیلی کارا و وظایفمون واجب
و حضرت امیر فرمودند:
لاینفع النوافل اذا اضرت بالفرایض
والا...
حاجییییییی نیستس حااااااجیییی
الهی آمین......
حاجی کلا بدجنسیا
  • پیمان/پیمانه!
  • من که قسمت نبودم برم.. 
    ینی حاج اقا رفتن اعتکاف ؟؟؟؟0_0
    پاسخ:
    ما از این توفیقا نداریم
    والا...

    + اگه اعتکاف میرفتیم
    کلا موبمونو خونه جا میزاشتیم
    والا...
    بدجنس:-)

    ولی منم یه جورایی موافقم :-D
  • دوشیزه فلانی
  • من فقط می دونم برا سحری و افطارشه که رفتی اعتکاف!!!
    :)))

    + قبول باشه! 
    ++ من اون بیستمین نفره هستم که دعاگومید!!! ( جمله رو ببین واقعا!!! )
    +++ خاستم بگم شک ندارم! :)
    پاسخ:
    من رفتم اعتکاف؟!
    اصن به من میاد؟!
    والا...
    موافقم :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی