حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10306: الانکسار الماموریه

سه شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۱۲ ب.ظ

البته خدمت دوستان عرض کنم که

در هر کاری احتمال شکست و ضایعگی هس

و حتی حرفه ای ترین افراد هم تو کارشون سوتی میدن

و این یه امر کاملا طبیعیه

از باب مثال

موقعیت:

ورودی حرم امام رضا علیه السلام

باب طبرسی

حاجی و دوست گرام در حال مشرف شدن به زیارت

حاجی: بچهه رو ببین

~ :خب؟!

حاجی: خب و کوفت! لپاشو ببین!

~: دیدم!

حاجی: فقط دیدی؟! من باس برم لپاشو بکشم

~: حاجی خربازی در نیار! بچه خوابه

حاجی: خواب نیس! سرشو گذاشته رو شونه باباش! چشاش بازه

لپشو بگیریم و بریم!

~: نکن حاجی! آبروریزی میشه

حاجی: چنون لپی واست بگیرم خود بچهه نفهمه

~: حاجی نکن زشته بیا بریم

حاجی: هیشکی نمیفهمه اولا

یه دقیقه هم بیشتر طول نمیکشه

...

چند دقیقه ای پشت سر پدر هدف مربوطه رفتیم

و کم کم فاصله خودمو با هدف کم کردم

دوست نا رفیقمون هم که از همون اول خودشونو کنار کشیدن از پروژه

دقیقا پشت سر باباهه بودم 

بچهه رو نیگا میکردم و میخندیدم

از بس ناز و بامزه بود

اونم تپلی!!!

با اون چشای سیاش زل زده بود که حاجاغا چیکار داره!

عاغا در فرصت مناسب چنان لپی ازش کشیدم

که اصن دل امام رضا شاد شد!!!!!!!!!

با دلی آرام و خاطری آسوده و قلبی مطمین از پدر مربوطه جلو زدیم

و رفیقمون هم به ما پیوست

داشتیم در مورد درصد تحقق اهداف عملیات صحبت میکردیم

که صدای صحبت و  خنده های زیرلبی از پشت سر توجهمونو جلب کرد

برگشتم عقب دیدم

اون خانم جوانی که از اول ورودی حرم پشت سر ما داشت میومد

خانم اون عاغا و مادر بچه بود!


پ.ن:

من موندم چه معنی داره خانم اینقدر عقبتر از عاغاش راه بره!

والا...


  • ۹۳/۰۲/۲۳
  • حاجی ره

نظرات  (۱۹)

یعنی کیف کردم ها!!!:-)) 
چه جالب.. نه کنترلم کجا بود ؟ :/

حالا کامنتتون چی بود؟ هوم؟
پاسخ:
آخه بلاگ کنترل داره!!!

عرض کردیم مینیمال نویس خوبی شدین
وقتشه دیگه بیایین بلاگ!
:)))))))

+ و یه سری چیزیای دیگه
  • خانم هموستات
  • چه دقت نظری رو خانم آقا و نادر بچه
    اوه اوه حاجاغا :))

    چه کردی :))
    پاسخ:
    شما بازدیدکننده های وبتونو کنترل میکنین؟!
    الان وبتون بودم
    یه کامنتم گذاشتم
    چهار بار گفت کد را اشتباه وارد کرده اید
    دیگه بیخیال شدم!!!
    :))
    بدم میاد خانوم عقبتر از آقا راه بره!
    همسری گفتن ... رفیق شونه به شونه ای گفتن!...
    "خخخخخخخ حاجی ذهن خلاقت منو کشته نه خیر دوستان این همون ماچ بود"
    دیدی مومن؟؟
    حالا هی توجیه کنید :)))

    پاسخ:
    حالا که نه کسی داده نه کسی گرفته!!!
    والا...
    خخخخخخخ حاجی ذهن خلاقت منو کشته نه خیر دوستان این همون ماچ بود
    پاسخ:
    علی وجه شرعی انشالا منظوره!
    خخخخخخ
    ما از بچگی انقدر لپمون رو کشیدن کش اومده ! نکنین این کار رو !: دی
    یعنی تصور شما در اون حالت ....
    : دی
    هعی واااای
    ماج؟؟به حاجی؟؟در ملا عام؟؟خدایا توبه :)))
    پاسخ:
    حالا خوبه اینقد توضیح دادما...
    والا...
    خییییییییییییییییلی باحال بود حاجی....ینی مردم از خنده...یاد گرفتم دیگه...سپاس از آموزشتون..:))))
    اوخی برداشتیا مخسی حاجی آیگون ماج
    پاسخ:
    دوستان توجه داشتن باشن که ماج مخفف "ممنون از جنابتون " هست
    و هیش ربطی به ماچ ندارد
    با تشکر از توجهتون
    حاجی ره
    حاجی اون واسه گرفتن مچ امثال شما با فاصله زیاد راه میومده....:D
  • پیمان/پیمانه!
  • ما جوجه شرور 9 ماهه آبجی رو داریم و اساسی مراسم لپ کشون هست تو خونه مون..:))
    وای =)))
    حاجی این فیلم  و ببین:)  

    http://www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=56398617577e271513f360cace7558dc


    دلم خنک شد:-))))
    لپ بچه های مردمونکش خب;-)
    دوست داری یکی لپه بچه ی خودتو بکشه؟؟!!!!هان؟؟؟؟؟؟!!!
    پاسخ:
    اصن من لپ بچه هامو وقف عام میکنم
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • هارهارهارهار!
    حاجی تو دستار افتاد......! 

    + آیکونتون چه شکلی بود اون موقع؟!!! 

    پاسخ:
    آیکون حاجاغایی که کمرش زیر بار خجالت شکسته
    :)))
    تا قبل اینکه به 5خط آخرش برسم گفتم ملت چه خوش شانسن هاا(آخه همیشه تو طرح های اینچنینی شکست میخورم)
    رسیدم به 5خط آخر دلم خنک شد ^_^ اصن شاد شدم :))

    [خنده]

    حاجی خیلی بامزه بود 

    آره والاع چی معنی داره هاااااااااا

    من بعد از طرف ما هم یه لپ کشونی حسابی انجام بدهید لطفا [نیشخند]

    پاسخ:
    ملت این ایام التماس دعا میگن
    نه التماس لپ کشی!
    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی