حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م ۱۰۲۹۶:المختلفه!

يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۲۳ ب.ظ

امروز سه چهار ساعتی رو مشغول جواب دادن به کامنتا بودم

الان دارم با خودم حساب میکنم اگه این چهار ساعتو رفته بودم

به شیفت عصر سر زده بودم چقدر کاسب بودم!!!

الان کدومتون جوابگوه؟!

یه مرد میخوام که پاشه جواب بده!!!

والا...


چند تایی از پست های جنجالی چون به هر کامنتش یه عالمه حاشیه و نقد و تقریظ و ایراد و تعلیقه داشتم کلا جواب ندادم

ولی بگم که در مورد ازدواج خیلی از نظراتونو از بیخ و بن قبول ندارم


شرمنده که هنوز نتونستم جواب سوالای پست ثابتو بدم

الان که همه کامنتای قبلی رو جواب دادم خیالم راحته

و سعی میکنم فردا همه کامنتاشو جواب بدم

چه عمومی و چه خصوصی...


در مورد رمز بعضی پستها هم خدمت دوستان جدیدالورود عرض کنم

که رمز مدتها پیش و به یه سری از دوستان و اشنایان که با هم دیگه رفت و امد فامیلی که نه وبی! داشتیم تقدیم کردیم

شما دوست عزیزی که فقط چند روزه باهاتون اشنا شدم حالا هر چند ماهها خاموش اینجارو خونده باشین من به چه اعتباری رمز بدم؟!

الحمدلله کم هم نیستن اونایی که از ما خوششون نمیاد و هر از چند گاهی مارو مورد عنایات و الطاف خودشون قرار میدن...

بازم میگم که مطالب مرموز چیز خاصی نیستن

یه سری حرفهای خیلی دلی بنده

و بیشتر حرفها و شوخیایی که شاید نشه عمومی کرد

والا...


با اینحال تو فکرم که چند وقت دیگه باز رمزو عوض کنم ...

  • ۹۳/۰۲/۲۱
  • حاجی ره

نظرات  (۲۷)

حاجی رمز عوض کردین مارو یادتون نره :)))

حاجی چرا میزنید ...من که ازتون رمز نخواستم....قبول دارم نمیشه به این زودی اعتماد سازی کرد،مخصوصا کسی که خیر سرش داره پایان نامه سطح 3 میده و حالاتموم نکرده... در هرصورت قبول تسلیم!!
والا من که مرد نیستم ولی اگه شما دوست دارین بیشتر کاسب شین کامنتامونو جوابم ندین،ما به روزی ده تا پست شما راضی هستیم... :دی
خیلی کم توقع ام!نه حاجی!؟
حاجی رمزو عوض کردین تورخدا به ماهم بدین:( که خودتونم میدونید تنها وبلاگی که بنده واقعا از خوندنش لذت میبرم همین جاست...
"اگه خیلی سختتونه میخواین من زحمتشو بکشم؟؟"
واقعن درباره من چی فک کردی حاجی؟!!!من همچین ادمیم که واسه دیگران زحمت درست کنم؟؟:))))
من خودم معتادچایی ام,چایی مومیخوام,ولی چایی هست,بفرمایید درخدمت باشیم ;-)
فقط شکلات تلخمو با شکلات شیرین عوض میکنم!!:)
نمی خواستم عمومی بنویسم.
اما بنا به درخواست شما چشم.

در مورد ازدواج، خیلی از عوامل کنترل کننده بیرونی هستن. لزوما نظر خود فرد نیست. منتها به راحتی با این جمله که " ازدواج پیوند دو تا خانواده هست و نه دو نفر" گاهی طرفین مجبور میشن تن به هر چیزی بدن. مثلا کسانی که قبل خواستگاری از معرف می پرسن که ازشون بپرسین با ... ( شغل یا موقعیت اجتماعی فرد رو در نظر بگیرید) ازدواج می کنن یا نه، به ما این رو میرسونن که تحت القاهای اطرافیان و خانواده و جامعه و ... فکر میکنیم که این فاکتورها توی ازدواج خیلی مهمه. در حالی که اینها سلیقه ایه و به سبک زندگی آدم ها برمیگرده.
یا در مورد ظاهر. همّه فکر می کنن دختری که قد بلند باشه یک point مثبت و مهم داره. ( این ها شخصی نیست که من میگم و صرف عقده گشایی نوشته نشده دوستان. )، یا مثلا یه روانکاوی میگفت بهمون که وقتی از بچگی هر بار توی فیلمی که داشتیم دور هم میدیدیم تا فلان بازیگر خانوم رو نشون دادن، مادر و خواهر و .... همه گفتن: وای! چقدر خوشگله! این توی ناخودآگاه ما ثبت میشه که ملاک زیبایی همچین چیزیه. زیبایی چون عینی تر بود مثال زدم.
خیلی موارد دیگه توی ازدواج اینطوریه. مثل مهریه، خونه و .....

+ جالبه که اکثرمون پدر و مادرمون از بیخ مایه دار نبودن و
 بعد کلی تلاش و قناعت و ... به اینجا رسیدن.
 اما نسل ما در اثر تاثیرات جامعه و تلویزیون و ....
 فکر میکنیم که اگر کمی سختی بکشیم کلا دیگه بدبخت شدیم رفت!!!


++ این بحث واقعا مفصله و من برم روی منبر دیگه نمیام پایین.
فعلا تا همینجا عرایض بنده رو داشته باشین.
زیاده عرضی نیست. :)

یعنی اشک درچشمانم حلقه زد...
خیلی مردانگی میخواد آدم تبدیل پول بالقوه به بالفعل رو به جواب دادن کامنت ترجیح نده.
اونم با این شیب های بسیار بسیار ملایم..



+خودم سه بار خوندم تافهمیدم ش

خخخخ
اتفاقا منم اینو گفتم که هر کی پاشد جواب داد
بگم شما که مرد نیستی!!!!
:)))))




خخخ
ما زرنگیم گول حاجیا رو نمیخوریم دیگه خخخ :)))
اون پست حاجی های حاجی نما هیچ ربطی به شما نداشت ها
یه وقت به خودتون نگیرید!!

جدی

یعنی میخواین عوض کنین رمز رو؟
نچ نچ شما دیگه چرا حاجی مردی که به سبیل نیست من از بچگی مرد بار اومدم....
بعد اینجوری به این جوجوی ناز نازی من نیگا نکن یه اژدها پشت چهرش خوابیده....

+حرف مربوط به رمزتون متین ....
"اختیار دارین
شما جزو اون بیست نفرین!"

آیکون الی ذوقمرگ شده!!!! =))))

=-=-=-=-=-=

"شما خدایین؟!
نماینده شین؟!"

من؟؟؟ من الهامم!!! وحی درونی!!! :)) از این بالاتر؟!

=-=-=-=-=-=

در مورد بستنی نظری ندارم!!
هرچند همونم ...
اصن به قول حاجاقای فامیلمون:
با هوای نفستون مبارزه کنین! ینی چی هی بستنی بستنی؟؟؟
پاسخ:
حق شما بر گردن ما بیش از ایناس

دروایش و صوفیه هم همینو میگفتن
و اخر چپ کردن در مسیر طریقتشون
والا...

من با هوای نفسم مبارزه مبکنم
ولب با بستنی نه
فقط هوای نفس!!!
؛)
آبمیوه نداریم:-((
ماچایی مونو باخودمون آوردیم:)))
باشکلات تلخ(البته دوست ندارم,ولی خب فعلن فقط همین موجوده دیگه:|
پاسخ:
گفتی چایو کردی کبابم!!!
اگه خیلی سختتونه میخوایین من زحمتشو بکشم؟!

+ خدایا حکمتتو شکر
یکی واسه شکلات و چایی داره جون میده
یکی داره و زورکی میخوره
هعی...
  • پیمان/پیمانه!
  • بستنیاش اگه مال "بابا اسماعیل" یا "شکرریز" کاشون باشه می شه سنجید حاجی.. وگرنه من که قبول ندارم بستنی های فلکه بستنی قم رو.. یه بار مقایسه شون کنی دیگه اینقدر جار نمی زنی فلکه بستنی فلکه بستنی.. والاااا :))
    پاسخ:
    اینارو دیگه کرم میزبان مشخص میکنه که از کجا بگیره
    ما مهمون داشته باشیم فلکه بستنی
    یا بستنی نمونه
    والا...
    ما هم کار میتراشیم برای خودمون.
    از صبح تا شب توی خونه کار میکنیم.
    اما...
    بگذریم...

    + فکر کنم جملم رو دقیق ننوشتتم. هر کسی بنا به تجربیات و دیده ها و شنیده های خودش راجغ به این موضوع فکر میکنه. خیلی از چیزها سلیقه ایه و خیلیش هم القای بیرونی.
    بقیش رو بعدا می نویسم.
    پاسخ:
    ما مامور به وظیفه ایم نه نتیجه
    میدونین که؟!

    خیلی بهتر شد
    فقط عمومی بزارین که دوستان هم استفاده کنن.
    والا...
    این تیکه از سوال مریم سوال منم هست:
    "++ یعنی این بار رمز رو میدین به ما؟!"



    پاسخ:
    فک کردیم ما از اون حاجی های حاجی نما هستیم؟!
    ؛)
    اولا سلام..(مشکلی نداره که نداره....:دی)
    دوم نه خسته...الان دیدم جواباتونو...این که این قدر مقیدین که برای حرف مخاطبتاتون ارزش قائلین برام جالبه....از هدیه ای که برای مستر حبیب گذاشتین یعنی 17 اردیبهشت به این ور....بعضی کامنتا واقعا جوابی هم نمی خواست اما بازم براش یه چیزی نوشته بودین..
    تبریک می گم بابت این اخلاق بهتون تبریک می گم...سخته تو همه ی شرایط حفظش کرد...
    سوم  این که گفتین با نظرایی که در مورد ازدواج داده شده مخالفین...یادم نمیاد نظری اونجا داده باشم ...ولی دوس دارم یه بارم که شده یه پست درموردش بزنین...خودم یه چیزایی می دونم ولی هیچ وقت نشده یه نظر جامع رو که به درستیش اعتماد داشته باشم بدونم..
    چهارم ....همین دیگه بسته...
    :))
    پاسخ:
    سلام علیکم
    سلامت باشین
    ما به شما تبریک میگیم که با اخلاق ما تا میکنین
    والا...
    ان شا الله در اینده
    هرچند نظرات ما هم نظرات شخصی ان
    نه نظرات جامع و درست
    وفقکم الله...
    اولای خطو که خوندم انقد ذوق کردم من رمز دارم:)
    خاستم به اونایی که ندارن دق بدم
    دق دق دق
    پاسخ:
    کسی آمار تلفات این کامنتو نداره؟!
    :)
    مننننننننننننننننننننننن جوابگو ام فقط بگید چی رو جواب بدم....لدفن سوالا سخت نباشن....
    حاجی منم گله دارم یکی از پست خصوصیا رمزش رمز همیشگی نبود من نتونستم بخونم الا کی جوابگو هست عایا؟؟؟
    پاسخ:
    البته بنده گفتم مرد
    شایدم تصویرتونو هویجوری انتخاب کردین
    باس یه سیبیل کلفت میزاشتین
    نه یه جوجو ناز نازی
    والا...
    :)))))
    بنده بارها در کامنتهای پست قبل و بعدش و حتی پستهای بعدی اعلام کردم
    که اون پست تنها برای یک نفر نوشته شده و کس دیگه ای رمز نداره
    والا...
    حاجی مرد نیستم وگرنه پا میشدم ب نمایندگی جواب میدادم :)))
    دخدرم ببخشید دیگه :)))
    اقا پیمان نوبت شماس :))
    پاسخ:
    خخخخ
    اتفاقا منم اینو گفتم که هر کی پاشد جواب داد
    بگم شما که مرد نیستی!!!!
    :)))))
    انصافه اصن بچه های مردم هی بیان اینجا وب رو رفرش کنن تا یه پست جدید یه جواب کامنت ببینن اون وخ شما به فکر این باشین که چقد پول گیرتون میومد اگه جواب کامنتا رو نمیدادین؟؟؟
    نوچ نوچ نوچ...
    :دی
    پاسخ:
    خب باشه
    یه فکر دیگه میکنم
    این که تو این چند ساعت چقدر بستنی میتونس گیرم بیاد با انجام سفارشا و تحقیقات چطوره؟!
    ؛)
    وقتی دیر میرسم.بعد میبینم همه کامنتهارو جواب دادی.و من هنوز هیچی رو نخوندم.
    اینقدر استرسم میگیره:-)
    موقع کنکور اینقدر استرش نداشتم یعنی .
    حااااااااااجی,الان من از کجا شروع کنم به خوندن...[آیکونه مهندس مضطرب]
    پاسخ:
    هیچوقت دیر نیس
    از کامنتای اولین پستی که به دوستان عکس هدیه دادم
    جواب دادم تا اخرش
    شما تفریحی چرخ بزنین
    اصنم استرس نداشته باشین
    ابمیوه تونو با خودتون اوردین پای لپ عایا؟!
    ؛)
    ها راستی!
    اینقدر به فکر مادیات نباشین :دی
    خدا رو خوش نمیاد!
    پاسخ:
    شما خدایین؟!
    نماینده شین؟!
    من حاجاغام و خلیفه الله
    و میگم خدا از مادیات به معنای بهرمندی کامل و صحیح از نعمات دنیا خیلیم خوشش میاد
    والا...
    :)))
  • پیمان/پیمانه!
  • :) هر کاری ارزشی داره حاجی.. نمی شه که همه رو با پول سنجید خو!
    پاسخ:
    با بستنی چطور؟!
    ما مورد اعتماد هستیم یا برا رمز جدید باید اعتمادسازی کنیم؟؟؟!!
    پاسخ:
    اختیار دارین
    شما جزو اون بیست نفرین!
    شما واقعا غصه تون اینه؟!
    ما از بیکاری داریم میمیریم، اونوقت شما...

    + گرچه یادم نمیاد کدوم پست بوده، منتها هر کسی اونجوری که فکر میکنه درسته زندگی میکنه دیگه. هر کسی هم در مورد ازدواج یه عقیده ای داره خب!

    ++ یعنی این بار رمز رو میدین به ما؟!
    :)
    پاسخ:
    کار رو بایدساخت و تراشید...

    این که شد پلورالیسم!!!

    حتما حتما
    سوال نداش اصلا
  • دختره خل و چل
  • حاجی سهل ممتنع رو که نمیدونم یعنی چی ولی اگه بخواهی رمز عوض کنی اونوقت منی که راهنما میزنم تکلیفم چی میشه؟
    پاسخ:
    یعنی آسان سخت!!!
    شما چون همیشه و مرتب و از ۱۵۰ متری چراغ راهنما میزنین
    رمز محضرتان تقدیم میشه!
    ؛)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی