حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م ۱۰۲۹۳:الموبایلیه!

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۵:۳۷ ب.ظ


به مناسبت میلاد پر نور و سرور آقا جواد الائمه سلام الله علیه

یه پیشنهاد خیلی توپ واسه دوستان و رفقا دارم:

یه گلریزان بزارین

یه گوشی جی 610 هوآوی دو سیم کارته 

واسه روز "مرد" بهم هدیه بدین!

خیلیم خوشحال میشم!

جدی میگم!

به نفع خودتونم هس

از این قرار:

یه سیم کارتمو اختصاص میدم به دوستان مجازی (ازتباط پیامکی!!!)

اینجوری به همه کامنتا (پیامکا) در کمتر از دقیقه جواب میدم!


میرم چت ان و واتس اپ و وایبر و هر کوفت و مرض دیگه ای هم که هس عضو میشم

اینجوری شبانه روز آنلاینم


یه حساب اینستاگرام هم باز میکنیم توووپ

دیگه همه عکسای روزانه رو اونجا اکران میکنیم به سهولت و راحتی!


و خیلی غلطای دیگه ای که میشه خورد با گوشی مذکور!


پ.ن:

نظر مثبتتون چیه؟!


+ من واسه خودتون میگم!!!

  • ۹۳/۰۲/۲۰
  • حاجی ره

نظرات  (۵۸)

قابل نداره گوشی رو میگم ولی صاحابش لازم داره.
میترسم کار مملکت لنگ بمونه.
حاجی تو فکر رقمی بابا اصل نیته نیتمو دریاب....
پاسخ:
اون خداس که با نیت کار میکنه
ما با دلار
والا...
جوووووجه کجایی بیا شماره حساب رو. بده جزو 20 تا بودم  :))
پاسخ:
بی زحمت دنگ المی رو هم حساب بفرمایین
خب میخواین بدین به دخترتون خودم نگهشون دارم دیگه!
منم جای دختر شما! چه فرقی داره؟!
 (سقف خونمون داره ترک میخوره!)
:)

+ که بعدش دنگی پول شام رو بدیم و هدیه هم تقدیم عروس خانوم کنیم و ....
آفرین به این درایت واقعا!!!

پاسخ:
زیادم بیراه نیس با این سن و سال سر به فلک کشیده ما
والا...

چرا دنگی؟!
شما تقبل کردین دیگه!
کادو عروسی رو خواستین دونگی یه ماشینی قایق تفریحی چیزی بگیرین واسه عروس
من خودم به شخصه چیزی واسه خودم نمیخوام...
والا...
گوشیه خوبیه حاجی,بخر،من تضمین میکنم!!!!جدی!(پول کم میدی ولی امکانات کامل)
اتفاقن ماهم رفته بودیم واسه روزپدر از این گوشیا واسه بابام بخریم:-)
پیشنهادش از مامانم بود,مسؤلیت خریدش بامن.پولشم با بابام:-))))))
اینقدرما به کارگروهی اعتقاد داریم,به خصوص تو خریدهدیه;-)
الانم حاجی,پولاجمع شد,من مسؤلیت خریدش رو قبول میکنم:-)))))
چیکارکنم دیگه منم خلاصه بایدسهممو بدم هرچندسختترین قسمتش به من افتاد....
یه سری هدیه ها دخترونه هستا!
گفته باشم!

+ خب عروسی عروسیه دیگه!
چه با مهمون، چه بی مهمون!
والا...
پاسخ:
کنار میزارم واسه دخترم!

حالا که اینجوریه ما هم اولین عروسی که مهموناش همه بلاگرن رو ترتیب میدین
که اسممون هم تو رکوردهای گینس به عنوان اولین عروسی_قرار وبلاگی ثبت بشه
والا...
الان هدیه ها رو به کدوم جوون پس بدیم؟
روشن بفرمایید لطفا.

+ شما زن بگیر، پول شام عروسیتون با ما!
والا...
پاسخ:
من میتونم به نمایندگی از تمام حوونا قبول زخمت!!! کنم
البته اگه کسی اعتراضی نداره...

+ زرنگینا
میدونین عروسی ما دو نفره و رو عرشه اس
میخوایین پول شام دو نفرو حساب کنین
نچ!!!
نظر مثبتمون انگار منفی میزنه...
اینطوری خسته می شی حاجی.. این همه برنامه وقت گیرِ.. بی خیال..
پاسخ:
یه دفه هم که ما خواستیم فداکاری کنیم
شما نمیزارین!!!
والا...
اینجوری که خوب نیست شما اذیت میشی هی جواب پیامک بدی و از این حرفا ! شما من رو دعوت کن خونتون ، نهارشام من رو هم بده ! اونوقت پلک بزن شما من واست تایپ میکنم ! عکس میگیرم بنیه دار و آپ میکنم ! من واس خودت میگم زحمت نیفتی! :)
پاسخ:
فقط باس تو پول پیش خونه و اجاره وغذا پختن و ظرف شستن هم شریک بشین!

+ قبلش هم باس احراز جنسیت بشین!!!

انقدر از هواوی بدم میاد!!!!!:-S :-S :-/ 
پاسخ:
گوشی باید به دست حاجی خوش بیاد!
سلام
حاجاقا مطمئنین تنها با اضافه شد یک گوشی،میتونین به همه وعده هاتون عمل کنین؟ضمانت اجرایی داره آیا؟!
پاسخ:
سلام
یعنی میگین من کمتر از آقای روحانیم که قرار بود صد روزه ال کنه و بل کنه؟!
اگه ایشون تونسته پس منم میتونم دیگه
والا...
نظر مثبتم.. مثبته :)) من فقط اکسپریا اِل میخوام:D کیفیت صفحه عالی :)
پاسخ:
فک کنم اشتباه برداشت کردینا
شماها قراره واسه من گوشی بگیرین
والا...
بیخیال حاجی!
 ما خودمون رفتیم واسه همین غلطا از این گوشیا خریدیم حالا مث جیگر توش موندیم از درس و کار و زندگی افتادیم.
پاسخ:
خب بدینش ما که یه کم به درس و کار و زندگیتون برسین!
واسه خودتون میگما...
:)))
گوشیای بهترم میتونید با هفتصد بخرینا!!

حاجی این چیه؟؟>:)

:)))

پاسخ:
این گوشی ساده زیستانه اس!
جناب متصدی
روز ولادت حضرت علی اکبر روز جوان می باشد
و ما هم در اون روز هدیه دریافت میکنیم!
جوان! دختر و پسر هم نداره تازشم!!!
پاسخ:
خدا در قران وقتی میگه جوان منظورش جوانمرده
در داستان اصحاب کهف
پس استدلال شما باطله
و باس همه هدایا رو برگردونین به جوانان واقعی
یعنی پسران
بعله...

  • خانم هموستات
  • عوض اینهمه داستان سرایی و فکر برای پیدا کردن نفع مخاطبین یه حساب کتاب میکردید شاید جیب خودتون جواب میداد
    پاسخ:
    یعنی به نظرتون اینی که شما میفرمایین به ذهن خودم نرسیده بود؟!
    والا...
    نـچ نـچ نـچ...

    + خطـاب بـه "نعنـا" : روز ولـادت حضـرت علـی اکبـر روز پسـر مـی بـاشـد!
    پاسخ:
    اینقدر گفتن روز جوانه که اسم پسرا مغفول واقع شده!
    تازه شم واسه یه سری دیگه دعا میکنی 
    مطلب اختصاصی میذاری
    سوغاتی میاری
    رمز عبور میدی
    بعد پول گوشی تو از ما...

    والا.......
    پاسخ:
    راس میگینا!
    اهم اهم...
    دوستان توجه داشته باشید که:
    مبالغ مورد نظر فقط از بیست نفر مذکور در چند پست قبل دریافت مبگردد
    لطفا بقیه دوستان اصرار نکنن
    جلو در هم وانستن که مانع کسبه
    ایشالا گلریزان های بعدی...
    0_o
    این گوشی رو خواهرم بعدعید خرید400تومن

    با300تومن بقیه اش میخوای ازدباج کنی حاجی؟
    :)



    پاسخ:
    شیب ملایم دکتر روحانی رو هم در نظر بگیرین!
    حاجی میگم نظرتون در مورد iphone s5چطوره!؟میپسندین؟
    یه مزیت دیگه این هم اینه که شما استفاده میکنین عیب و ایراد و مزیتاشم معلوم میشه اطلاع رسانی میکنین ثواب هم داره... مردم الکی پولشونو پاش نمیدن :|
    پاسخ:
    این کامنت پیشنهاد غیرمستقیم اهدای یه آیفون پنج بود عایا؟!
    حس خود بزرگ بینیت عود کرده حاجی... مواظب باش!
    خخخ
    پاسخ:
    حس خود بزرگ بینی نیس که دکتر
    حس پشت گرمی به مخاطبه!!!
    والا...
    واتس آپ از این دست برنامه ها مشکل شرعی نداره حاج آقا:-) 

    پاسخ:
    بستگی به نحوه استفاده کاربر مربوطه داره فرزند!
    بزارین برم ببینم جزو اون 20 نفر بودم بعد شماره حساب بدین :))
    پاسخ:
    یادداشت کنین...
    حاجی خودم مستحق ترم والا
    نمیشه با این گوشیم تو بلاگ کامنت بذارم:(
    ولی اگه دنگیه تا زیر100000ریال میتونید رو منم حساب کنید:))
    البته اگه این ماه یارانه بدن:))
    پاسخ:
    وقتی کسی شرط میزاره
    یعنی نع...
    والا...
    منم ازینا که گفتید میخوام ^_^
    آقا به اندازه  2تا جمع کنید ثواب داره والا
    پاسخ:
    دوستان دونگارو دوبل کنین!
    پلیز
    حاجی اینا پول بده نیستن
    همشون مستحقن خودشون
     من برم برا زکات رفرشام لپمو بفروشم تا بازار دولار حبابیه
    به امید مخاطب جماعت بشینید مجبورید همون لپ مشرف به حجتون رو هم بفروشید برا بچه ها موبایل بخرید :))
    پاسخ:
    اصن چرا لپو بفروشین؟!
    همین خودشو بدین متبرک هم هس
    والا...
    اینجـامـ میگـمـ کـه ؛

    روزه مـرد که ؛ منتفیِ ؛ اَصـن ربطی بـه شـومـا نـداره که ؛

    روزه پسـرمـ ربـطی بـه مـا نـداره؛ بـه خـونـواده محتـرمـ مـراجعـه شـود !!

    میمـونـه روز تـولـدتـون ، شـاد بشـه یـه کارایی بـراش کـرد !!
    کـه چون بـاز اونمـ عَ اسـراره خفـنِ بیـنِ خـدا و خـوددونـه ؛ بـاس بـریـن سومـاق بمکیـن ولا غیـر !!دو نخـطـه : عینک دودی
    پاسخ:
    اخه میترسم روز تولد هم بهونه بیارین که
    حاجاغا زشته شما با این سن و سالتون
    والا...
    من مارموزای وبمو میشناسم
    ؛)
    ما پول نمیدیم که شما به زندگیتون برسید.
    والا....

    + بعدشم هوآوی شد گوشی پول بدیم به خاطرش؟!
    قیمتش چند هست حالا؟
    من سقف پولی که تا حالا بابت گوشی دادم 700 بوده ها!
    بیشترازین چشم بر نمیداره!
    پاسخ:
    پس حداقل پول شام عروسیمو بدین
    اگه بهونه نمیارید!

    حاجی باس بپسنده که پسندیده
    از بابت قیمت هم خیالتون راحت
    پنجاه زیر قیمتیه که چشم شما ور میداره
    والا...
    شرمنده حاجی بنده فقط و فقط به حساب خودت پول واریز می کنم نه هیچ شخص ثالثی......
    پاسخ:
    بگین چقدر
    شاید دلم نرم شد!!!
    روز مـرد هس مگه؟؟
    روز پدر و همسـر هستـش. اون روزی اَم که روز مادر و همسر بود. ولادت حضرت معصومه هم که روز دختر. روز پسـر نداریم متاسفم!
    پاسخ:
    اینجاس که جایگاه مرد و نامرد 
    ظالم و مظلوم مشخص میشه...
    موافق نیستم
    به چند دلیل
    یک: روز مرد نداریم روز پدر داریم. هروقت پدر شدین چشم :)
    دو: ما واتس اپ و کوفت و زهرمار نداریم
    سه: همینجوریش هم از زندگی افتادیم. دیگه همیشه انلاین باشین که...
    چهار: تکنولوژی بیش از حد روابط رو سردتر میکنه!
    دیگه حرفی ندارم
    پاسخ:
    از نظر ما مرد یعنی پدر!!!
    ما هم مادرزاد نداشتیم
    سومیو موافقم
    چهارمیو مخالفم
    موقعی درسته که روابط حقیقی باشه
    وگرنه تکنولوژی روابط مجازی رو گرم میکنه نه سرد
    والا...
    حاجی  چرا اپل نمیگیری ؟؟
    پاسخ:
    شما واسه من بخر
    اگه من ازتون قبول نکردم!!!
    والا...

    + دلیل اصلیش حس نوعدوستی و ساده زیستی ذاتی بنده اس!!!
  • پیمان/پیمانه!
  • هوم؟ هفتصد می خوای بدی بالای یه پاره آجر؟ نه خداوکیلی می خوای چنین کاری بکنی حاجی؟
    تازه روز "مرد" که به درد شما نمی خوره حاجی؟ همون طور که روز زن و مادر مال خانومای ازدواج کرده یا فرزند دار هست روز مرد هم مال مردای ازدواج کرده هست نه آقا پسرهای مجرد! والاااا ! شکلک پیمان/پیمانه در حال وارد کردن ایراد به اصل موضوع!:)
    پاسخ:
    اولا هفتصد نه و ششصد و پنجاه
    ثانیا پاره اجر نه و گوشی لمسی پنج اینچ ...
    کلا به اصل کامنتتون ایراد وارد شد!
    هر چند که از صدتا کامنتی که می فرستم  یکیشو جواب میدید اما باز هم نذر می کنم  

    برای دادشم یک دختر خوب پیدا  بشه منم  کمک بکنم :))



    پاسخ:
    حالا اومدیمو واسه داداشتون دختر خوب پیدا نشد
    تکلیف ما چیه این وسط؟!
    والا...
    حاج آغا این مدلش خیلی هنگ میکنه. میافتی تو زحمت  :))
    یه مدل بهتر انتخاب کنید.
    پاسخ:
    ما حاجاغاها نباس از قاطبه ملت جدا باشیم!!!
    والا حاجی اصلا قصد نداشتم نذر کنم ولی از طرفی از نظر گوشی داغونتر از من بود..از طرفیم حاجتم خیلی گنده بود...نمره19 یا 18 برای پایان نامه سطح3..
    بنظر شما نذرم بزرگه یا حاجتم؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    در شان همن!
  • چیک اینجینیر ^_^
  • بیوتکنولوژیست عزیز

    بنده مشاور مالی پروزه هستم مبلغ مورد نظر رو باید بدین به من جمع کنم آخر سر یه جا بدیم به حاجی :)
    پاسخ:
    ولی ده درصد زیاده ها
    پنج درصدشو کارمزد بردارید
    که هم من راضی باشم هم شما
    ؛)
  • بیو تکنولوژیست
  • شماره حساب بده
    پاسخ:
    با چیک اینجینیر هماهنگ کنین!
  • چیک اینجینیر ^_^
  • نچ نچ
    صحبت پول شد همه ناپدید شدن
    میخواین یه فتوایی چیزی بدین شاید ملت اومدن به صحنه

    پاسخ:
    اینا مخاطب نمان!!!
    حاجی میشه بگید الان گوشیتون چیه؟؟؟
    آخه فک کنم برا منم باید ی گلریزون بگیرید...چن وقته صدا ازش نمیره..فقط پیام میده...تازشم ی غلطی کردم..نذر کردم برا پسردایم گوشی بگیرم..نمیدونم دعاکنم حاجت روابشم یا ن...
    لعنت بر دهانی که بی موقع باز شود
    والا
    پاسخ:
    نع! نمیشه!
    :)))
    گوشی ای که به خانه رواست بر پسردایی حرام است!

    + ملت معمولا نذر میکنن واسه عارفی سالکی واصلی (نظیر امثال بنده!)
    نه پسر داییشون!
    والا...
    سلام
    فقط 700؟!
    اون ناقابل رو می فروختید
    400 می ذاشتید روش
    آبروی جماعت روحانیت و اینها رو هم به خطر نمینداختید
    :))

    پاسخ:
    سلام
    من مشورت خواستم یا مشارکت؟!

    + گوشیمو میخوام هبه معوضه بدم خواهرم!
    خوب من لپم گرون قیمته میفروشم اون دوتا رو میخرم 
    + 1000 تا زیاده همون 3تا صلوات کافیه

    خیرشو ببینید
    پاسخ:
    ما راضی به فروش لپتون نیستیم!
    یه فکر دیگه میکنیم...
    ع کامل بگو خو ...
    حاجی تا خونم گرمه بگو سرد بشم دیگه هیشکی رو نمیشناسم {گفتم فردا پس فردا شاکی نشی}
    پاسخ:
    این مسئول امور مالی کجاس؟!
    چیک اینجینیر!!!
    >:)
    جوابتون طعنه دار بود
    اصلا رگ غیرتم باد کرد یعنی چی این هم از شانس ما؟؟؟
    حاجی شماره حسابتو بده...
    پاسخ:
    بنازم به این غیرت!
    یادداشت کنین
    ...03070
    حاجی میخواید شماره کارتی چیزی بذارید هر کی هر چی تونست...


    پاسخ:
    شماره کارت بزارم لو میرم و میان میبرنم و ناکام میشم!!!
    قرار شده چیک اینجینیر جمع کنه به من برسونه!
    باشه گوشی و لپ رو میخرم  و تقدیم میکنم
    منتهی نمیشه برا یه تومن بقیه اش من وب بزنم شما بیاید 1000تا رفرش بزنید یر به یر بشیم در جریان تورم و بیکاری من که هستین
    پاسخ:
    اونوخ شما در جریان تورم و بیکاری چجوری میخرین اینارو؟!
    متاسفانه ما با گوشی که هستیم توان رفرش زیاد نداریم
    میخوایین هزار تا صلوات بفرستم واستون؟!
    :)
    ما 50 بذاریم بقیه اش حله جدی؟؟؟ :))
    با این شرط رفرش که گذاشتین 500 تومنش پرداخت شده اس!!!! :)))
    پاسخ:
    صد تومن هم خودم میزارم
    جور میشه کم کم!
    والا...
    کی من؟؟؟خدا نکنه منظور من هفتصد تک تومنه نه هزاری..
    اصلا من خودم به شخصه یه گوشی هفتاد هزاری تو دستمه والا....
    پاسخ:
    اینم از شانس ما!
    :)))
    یا ابرفرض
    به رفرش ها باشه که من باس تنهایی بخرم
    بعد یه لپ کور آی 7 هم بعنوان اشانتیون بدم
     بعد یه تومن هم اون تهش میمونه که باس نقدی بدم به شما
    پاسخ:
    موافقم!!!
    آهان ازون لحاظ من همش بعد متمول شما رو میبینم برا همین دوچار سوتفاهم شدم
    باشه پس چون نیتتون در جهت ساده زیستیه منم هستم دونگم رو پرداخت می کنم تمام و کمال 
    شماره کارت میدین یا حساب یا حضوری باس پرداخت کنیم
    پاسخ:
    شما زحمت جمع کردنش رو بکشین
    یه جا به بنده تحویل بدین!

    + در عوض میتونین یه ساعت باهاش بازی کنین!
    (از جمله جوایز حاجاغا به سه قلوها)
    =))
    یعنی ترکیدم حاجی :))
    ما که قیمت نداریم خودتون یه چرتکه بندازین ببینین چقد میفته به هرکی:))
    پاسخ:
    شما پنجاه بده خیرشو ببینی!
    هفتصد {بذار یه کم فک کنم} نه واقعا ناقابله مثلا همین خود من هفته ای هفتصد تومن خرجم میشه فقط....
    واسه گوشی چیزی نیست
    پاسخ:
    نکنه شما هم باباتون تاجر فرشه؟!
    :))))))
    حالا اگه دنگی حساب کنن دوستان می گیرم ازش ( پول دنگی از پدر)...والا...اصلا محض این که به شما ثابت شه وفا خواهد شد....:)))))..والا....
    کلا تو مجامع دنگی حال می کنم...:)))))))))
    پاسخ:
    اصن قرار بر دنگی بودنه!
    به میانگین تعداد رفرشهای هر نفر یه هزار تومنی!
    یعنی شما روزانه اگه ده بار رفرش کردین اینجارو 
    سهمتون همیشه ده تومن!

    از اون لحاظ؟؟
    حالا قیمت کلی موبایل چنده حاجی اینو بوگو؟؟
    پاسخ:
    با مخلفاتش هفتصد!
    ناقابل...
    گوشی خودتون که از این باکلاس تره با اون سیستم عامل معرکه اش
    هوآوی هم شد گوشی عاخه
    نچ نچ
    مردم پیشرفت می کنن شما پسرفت

    + برند گوشی رو عوض کنید یه چیز باحال تر بگیرید من موافقم دوس ندارم پولم رو برا مارک بنجل بریزم دور
    پاسخ:
    میخوام یه مدت ساده زیستی رو تربه کنم و با مردم باشم!
    الات تو قم همه هوآوی دارن!
    نمیشه که من سامسونگ داشته باشم!
    والا...

    + رک بگین من نمیخوام دونگمو بدم!
    والا...
    ++ آیکون حاجاغایی که بهش برخورده!
    کم نباشه یه وقت حاجی؟؟نگرانتونیم:دی
    پاسخ:
    ما سعی کردیم یه گوشی ساده و در حدّ و شان روحانیت انتخاب کنیم
    که مخاطبا هم قدرت خریدشو داشته باشن!
    همون طور که میبینین همه شرایط لحاظ شدع!
    والا...
    :)))
    همون جواب که قبلا دادم...رفتم سرکار حتما...با پول پدر بهم نمی چسبه...پول خودم بیشتر کیف داره...فعلا هم که دستم تا مچ تو جیب اونه...چه کنیم دیگه...
    ولی حالا این همه کار می خواین بکنین به برو بچ دنیای واقعی کی رسیدگی می نمایین..؟:))))))))))))))))
    پاسخ:
    هزار وعده خوبان یکی وفا نکند...
    من موافقم عالیه فقط اول بگید مزنه چنده؟؟؟؟
    پاسخ:
    هر چقدر کرمته
    هر چقدر ارادت داری
    هر چقدر حاجیو دوس داری
    هر چقدر...

    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی