حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م ۱۰۲۹۰:السوالیه خفنیه!

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۰۹ ق.ظ

دیشب هعی ما این آمار بازدیدکنندگان آنلاینو نگاه میکردیم نصف شب

هعی میرفتیم تو فکر که: یعنی چه؟!

آخر به این نتیجه رسیدیم که شب جمعه است

و رفقا هم همه مجرد و عزب اوغلی و بیکار از این باب

فردا هم که تعطیله و اینا

اینه که دوستان حضور فعالی دارن


پ.ن:

الان باز دارم فکر میکنم که نه شب جمعه است

و نه فردا تعطیل

به قول رفقای طلبه:روز درسیه!

نصفه شبم که گذشته

اونوخ...

این چهارده نفر بزرگوار دارن چیکار میکنن!


+ بر استاتیستیک حرجی نیس

سیزده نفر بقیه واسم سوالن!!!

:)))

  • ۹۳/۰۲/۲۰
  • حاجی ره

نظرات  (۵۱)

ببخشید با گوشی اومدم تایپ باگوشی خیلی سخته.
بهر حال ببخشید که بدون سنجیدن سظح خودم که در حد بزرگواری مثل شمانیستم باهاتون وازد بحث و صحبت شدم و مصدع اوقات شریفتون برای شما ارزوی موفقیت وبرای خودم ارزوی هدایت دارم مارو از دعای خیرتون محروم نکنید 
قول میدم دیگه مزاحمتون نشم خداحافظ 
  • پاک باخته‏↳‏
  • منم گفتم واسه من صندلی داغ بذاری نه خودت!خندیدم خیلی
    سلام اقای حاجی
    متوجه منظورتون نمیشم,کسی با چنان و بی چرا همچون اعتقاداتی؟
    فکر میکنم منو با کس دیگه ای اشتباه گرفتید من انتقادات چندانی نداشتم که مربوط یا نامربوط باشه قبلا گفتم که علاقه و استعداد نوشتن ندارم شاید هم دچار سوء تفاهم شدید .
    من یکبار خصوصى از باب امر بمعروف گفتم بعضى از لینکهاتون در شأن طلبه حوزه علمیه تشیع نیست و ممکنه به اسم روحانیون سوء استفاده بشه .
    قهر من بابت جواب ندادن و رمز ندادنتون بود بعنوان کسى که از آبان ماه مخاطب وبتون بوده حالا کجاى این موضوع نشوندهنده گارد بسته و منتظر جواب نبودن و ادبیاتى که هیچوقت توش بی ادبی نبوده ولى از طرف شما مردوده وعدم انتقاد پذیرى و اینکه دوست دارم بیشتر بگم(من کلا از گفتن و نوشتن بدم میاد) هست؟
    و اما در مورد یومن ببعض,مگه نعوذبالله شما معصومید که ما مومن بکل فرمایشاتون باشیم یا خدای ناکرده کافر و دشمن خدا که کافر بکل صحبتهاتون همه ادمیم و هرکدوم سلیقه و سطح درکی داریم که باعث موافقت یا مخالفت با
  • پیمان/پیمانه!
  • "از همیناییه که سایتا دارن میفروشن"
    فروشی بودن یا نبودنش رو والا چک نکردم تا حالا از توی نت ولی دیدم پایینشون آرم سایت های مختلف خورده!
    اینا یه مشت کتاب هست توی کتابخونه مجلس که دست نویس هستند. ظاهراً توی همون مجلس اسکنشون کردن و ارزشمند بودن یا نبودنشون رو من نمی تونم تشخیص بدم چون متخصص نیستم در این زمینه. فقط کنجکاوی وادارم کرد تو صفحاتشون سرک بکشم که بحمدالله چیزی حالینم نشد به حول و قوه الهی و بی خیالشون شدم:))
    نهههههههههه من شمالیم نیسدم بچه کویرم حاجی کوییییییییییییییییییر :)
    گول نخورینا!! اون اسمشه :)))
    حاجی بده میایم اینجا آرشیو می خونیم بعدا اگه پست تکراری بزنی یقتو می گیریم..:)))
    پاسخ:
    خب این کارو یه نفر برعهده بگیره
    بقیه چی؟!
    والا...
    منم به شخصه اینجام اوقات فراغتم از اینجا رو درس میخونم. دو هفته دیگه هم امتحانات پایان ترمه و خدا به من بینوا رحم کنه!!!!
    ولی دلیل اصلی ش بنظرم اینکه دوست داریم وقتی اینجا هستین باشیم و پست ها و جواب کامنت ها رو داغ داغ بخونیم
    پاسخ:
    خوش بگذره بهتون
    البته اگه نمره پایان ترم زهرش نکنه
    والا...
    حاجی میان اینجا تخمه میشکنن:دی
    پاسخ:
    اونوخ یه تعارف نباس بزنن عایا؟!
    ملت بیکارن بیکار حاجی

    پاسخ:
    بیکار چو بیکار ببیند خوشش آید...
    ما که نبودیم :| ما کار داریم زندگی داریم :)) زیادم داریم
    پاسخ:
    خوشا به سعادتتون!
    از بنگلادش تعریف کنین!!!
    ؛)
    نفر دوم منم که چون به اقای حاجی انتقاد کردم راجع به یه موضوعی اونم خصوصی ایشونم غضب کردن و ماهم قهر برای همین مثل قبلنا یواشکی میام و میرم.
    پاسخ:
    شما بارها انتقادات مربوط و نامربوط خودتون رو فرمودین
    ما هم متعجب که کسی با چنان وبی چرا همچون اعتقاداتی!!!
    یومن ببعض و یکفر ببعض!
    و چون تشخیص بنده این بود که در پی جواب نیستین
    و گاردتون هم همیشه بسته و در مقام اثبات بودین
    هیچگاه جواب ندادم
    یکبار که با ادبیات خودتون جواب گرفتین یعنی رک و راست
    شما قهر کردین و اعلام خروج...
    اینم انتقادپذیریتون
    میدونستم بیشتر دوس دارین بگین
    نه اینکه بشنوین
    ولی یه دفعه شو نتونستم حرف دلمو نزنم
    فوقع ما وقع...
    .+ آیکون مانده ام تنهای تنهاااااا...


    lما اینجا هویجیم؟؟
    ما ک مهنتس نیستیم :)))
    پاسخ:
    مهندس نیستین
    ولی جزو اون طرفیا محسوب میشین!!!
    :)))
    منکه دیشب نبودم 
    ولی الان ساعت 10:15 اینجا 2 نفرن 
    یعنی اون یه نفر دیگه کی میتونه باشه ؟
    پاسخ:
    امارگیر همیشه در صحنه!!!
    حاجی هوادار که شب جمعه و شبه شمبه نمیشناسه و مجرد متاهل نداره,داره?
    الان مثلا روز شمبه کاری درسیه 8نفر هسدن تازه ساهت 10نشده
    پاسخ:
    انا لله و انا الیه راجعون...
    حاضرین در سایت ۲

    اون یکی احتمال قریب به یقین جناب استاتیستیک هستن!
    پاسخ:
    شک نکن!
    :)))
    سلام !
    نظرم اینه که 
    هیش کی دوستی بدون حد و مرز و
    ایضا ندونستن جایگاه دو طرفو
    نمی پسنده !
    باید اونارو شناخت ...
    بعدش دوس شد :)
    کلی بود...


    تا حالا نادوستی ازشون دیده نشده
    که بخواد تو اونایی که دوستی شده ، رگش پیدا شه !
    پاسخ:
    سلام
    بنده به شدت از دوستی و صمیمیت با ناشناسان
    و حتی کم شناسان پرهیز میکنم
    حتی در عالم واقع
    چه برسه به مجاز...

  • چیک اینجینیر ^_^
  • پاک باخته رفتن الان میگم ولی این کامنت رو پس از خوندن نابود کم خوب!!!!
    معتادا میدونی که چطورینیه بار یه موادی رو مصرف می کنن بعد عمری درگیرشن
    من چون باور نمی کردم ایشون حاجی هستن صرفن جهت اطمینان و حالگیری ولا غیر  اومدم  وبشون O_o
     الان 187 روزِ که معتادم در این حد....
    ^_^
    +خوندی بسوزونش فقط

    پاسخ:
    جدی شما اول باور نمیکردین؟؟؟
    جوجه جان
    حالا میخوای جلوش نگو
    اعتماد به نفسش میره بالا
    پاسخ:
    چیک ایجینیر!
  • چیک اینجینیر ^_^
  • "بچه ها شما بگین رگ دوستیه این حاجیتون چیه"

    ایشون آنچه خوبان همه دارند رو یه جا و فله ای دارن برا همین رگ خاصی ندارن
     جزء نادر نسخه های آپدیت شده روی کره خاکی که با تمام ورژن های بشریت سازگار هستن حاضرم 1001 دلیل هم بیارم و اثبات کنم!!


    پاسخ:
    در مورد کی صحبت میکنین عایا؟!
    نه نیستین

    پاسخ:
    به نظر خودم که هستم
    نظر شما چیز دیگه اس؟!
    ممنون یه نفر واقعا کارگشا بود
    پاسخ:
    واقعا؟!
    :)))
    اون دیگه تشخیص خوانندست
    پاسخ:
    زیرکانه بود!
  • پیمان/پیمانه!
  • یه سری یه جا کار می کردم بعد یه بنده خدا با قیافه عجیب و غریب اومد با یه سی دی که اینا رو پرینتش رو می خوام.. منم که کلاً همیشه چیزمیزای قدیمی توجهم رو جلب می کنه وقتی سی دی رو باز کردم و مجموعه ای از کتب خطی اسکن شده رو دیدم محض کنجکاوی یه کپی ازشون روی سیستم ریختم و بعدشم آوردمشون خونه.. حالا که بعد از مدت ها رفتم سراغشون می بینم همه در مورد علوم غریبه هست با کلی جداول عجیب و از این قبیل.. 
    پاسخ:
    میدونم کدومو میگین!
    از همیناییه که سایتا دارن میفروشن
    اونایی که شما دیدین از بی ارزشترین نسخه های موجودن
    هم از نظر صحت و محتوا
    هم قدمت و ارزش مادی
    بچه ها شما بگین رگ دوستیه این حاجیتون چیه
    با ما که راه نمیاد
    والا
    رونوشت به :
    جوجه
    پیمان
    استاتی...
    ضحی
    خانوم مهندس
    پاسخ:
    رو بازی کردن!
    حاجی به شمالیا چیزی گفتی عیب نداره
    مام دلمون پره
    به مهندسا آ آ
    حق نداری
    چشاتو با چنگال درمیارم
    پاسخ:
    نمیشه با قاشق باشه؟!
    اینجوری درد و خونریزیش هم کمتره
    :))))
    بر منکرش
    پاسخ:
    :)
    خب دلایله ردشو بفرمایین
    والا
    پاسخ:
    علاوه بر این که فرصتش نیس
    نیازی هم به صندلی داغ نیس
    چون اولا دو بار در وب های مختلف برگزار کردن و بنده شرکت کردم
    بعد هم اینجا ما همه چی رو گفتیم و میگیم
    صندلی داغ واسه کسایی مثه شماس که سکرت و مرموز کار میکنین
    والا...
    فردا امتحان ندارم که ،شنبه هفته دیگه امتحان دارم!!!!!!!!!!
    هنوز یکم وقت دارم!واسه همین خیالم راحته:))(زمزمه های شیطانی:هنوز وفت داری)

    +پس کی رو خفت کنم؟؟؟؟!!
    بعله!از الان بهت گفته باشم.نیم چیه؟ یه صدم هم کم بشم مقصرشمایی:)))))
    بایدخسارت بدی.
    خب میری حرم یه دعایی هم واسه ما بکن  که  بدون درس خوندن این درسا رو پاس شیم دیگه:(
    دعا نمکینی من حق دارم خفتت کنم دیگه.
    پاسخ:
    + آیکون حاجاغایی که داره با ایما و اشاره میگه:
    یقه مو ول کن خفه شدم!!!
    :))))))

    ++ میخواستم یک بخوابم
    دو هم گذشت
    دوستان شبتون خوش
    و یادتون گرامی باد!
  • چیک اینجینیر ^_^
  • خانم مهندس راس میگن حاجی
    خواهشن آی پی هارو چک نکنین من با اینکه را ب را ویندوز عوض میکنم تا زیادی ضایع نشم ولی باز فک کنم روزی 150-200 بار رفرش دارم اینجا

    پاسخ:
    چند روزهکه میخوام در مورد فلسفه آی پی ازتون بپرسم
    فرصت نشده!
    این که ب چی مربوطه
    لپ اشتراک تلفن و ... مخصوصا
    از دست تو حاجی
    ترکوندیم از خنده
    خو وختی بت میگم میخوای صندلی داغ بذار سوالاتو بپرس جز خطوط قرمز
    چرا جواب نمیدی هااااااااااااااااا؟
    بزنم بکشمت آیا
    ایش ایش
    مومن به مومن هدیه میده
    حالا نشناسدش چی میشه هدیه بده والا
    گل که میتونستی هدیه بدی 
    اگه هیچ شناختیم نداشتی
    پاسخ:
    گفتم که سکوت ما نشان عدم رضایت ماست!
    ؛)
    چی هدیه بدم وقتی نمیشناسمت؟!
    هدیه باس متناسب با فرد باشه
    گل هم صاحاب داشت که به فرد لایقش اهدا شد
    ما از اوناش نیستیم
    که واسه عروسی و عزا و بیمارستان و زندان و ... همه رو گل ببریم
    گل حرمت داره
    والا...
    حالا معذورم عایا؟!
    "منتظر شرفیابی لپمان از حج هستیم"

    شرفیاب که شدن ما باس بشون بگیم "حاجی سونی لپ"

    پاسخ:
    ایشالاکه به برکت حج هدایت شده باشن و بهشون بگیم:
    حاجی شیعه لپ
    والا...
    :)))
    مطمین باشم شما دارین درس میخونین
    و وقتای استراحت میاین اینجا؟!
    بگین جون حاجی!!!
    ؛)"
    عه وااا خاک به سرم!!
    آی پی ها رو چک میکنی حاجی؟؟:)))
    تو رو خدا یوخت چک نکنی!!!!!!!!
    به جانِ خواهرم این آی پی هایی که از منِه،من نیستم!همسایه ها از اینترنتم استفاده میکنن هی میان وبِ شما:)))
    باورکن
    پاسخ:
    بر فرض که آی پی هارو چک نکنم که نمیکنم هیشوخ
    و بر فرض محال که من مخاطبای همیشگیم رو مثه رفقای حقیقم نشناسم
    چش بصیرتمو چیکار کنم؟!
    ؛)
    نه دیگه بعضی پستا گرم گرم میچسبه:-) 
    حالا خوبه فردا صبحم باید شصد هفتاد کیلومتر گز کنیم بریم دانشگاه:-D 
    پاسخ:
    نون خشک گرم و بیات نداره!
    حاجی ره

    برا این پست نگفتم برا پست چند روز پیشت میخواستم بذارم
    که دلم نیومد
    آخه ناراحت بودم حرفاشون انقد اذیتت میکنه
    خواستم دلداریت بدم
    بد کردم نیت خیر کردم؟
    والا
    پاسخ:
    نیت خیر وکار خیر خیره!
    بنده با غمای خودم خوب کنار میام
    خیلیم عال و با لذت
    اما غم دیگران رو نه
    اینه که همیشه خودمو میکشم کنار از جمع
  • چیک اینجینیر ^_^
  •  پاک باخته عزیز
    اگه خدا قبول کنه جز تفاله های جامعه شریف مهندسی هسدم


    پاسخ:
    این شکسته نفسیتون مارو کشته!
    والا...
    ای بابا حاجی...
    گند زدیم فطرتمون رفته...
    انتظار می شه داش؟؟؟

    یاد این بیته افتادم یهو نمی دونم چرا !
    بخت بعضی ها سپید و بخت بعضی ها سیاه
    بخت ما در این میان اما کماکان قهوه ای است

    می دونم چرا خالی بستم...از گند زدیم یادم افتاد
    پاسخ:
    گند زدیم رو قبول دارم
    اما رفته رو نع!

    + انه هو التواب الرحیم
    والا...
  • پیمان/پیمانه!
  • منم بی خوابم نشسم وول می خورم توی یه تعداد کتاب خطی و به این فکر می کنم شماها چه جوری این کتابا رو حوصله می کنید و می خونید؟:)
    پاسخ:
    اسمشونو بگین تا من بگم چجوری!!!
    :)
    مهندس کامپیوتری تو جوجه خان
    با هم هم رشته ایم ها
    پاسخ:
    اینجا همه مهندسن
    حالا یا کامپیوتر یا عمران
    والا..

    + آیکون مانده ام تنهای تنهاااااا...
    دیگه ام بهت پیشنهاد نمیدم
    پاسخ:
    شما پیشنهاد دادین
    بنده قبول نکردم
    معنای پیشنهاد همینه دیگه؟!
    سکوت ما نشانه عدم رضایت ماست!
    اگه دلایلش رو بخوایین حرف دیگه ایه
    والا...
    چرا دیگه من هی میرم!!!هی باز میام!!!
    گفتم تو همین 1میکرو ثانیه ای که من میرم صفحه کتاب رو ورق بزنم ،نیستم(عاخه دیگه خیلی تابلو شده!یه ساعته رو همین صفحه ام:))یوخت پشت سرم غیبت نکنی:))
    پاسخ:
    با اینکه خیلی دوس دارم غیبتتون رو بکنم حسابی
    فقط و فقط در راستای ارتقای علمی جامعه و درس خوندن شما
    این قولو بهتون میدم
    که با قلبی آرام و دلی مطمین برین به درستون برسین!

    + فردا نیم نمره ازشون کم بشه
    ماروخفت میکنن
    والا...
    این جماعت مهندس! 
    راستی چرا واس من هدیه نذاشته بودی هااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    چون شناخت خاصی از شما نداشتم
    بنده هنوز جنسیت شمارو هم نمیدونم یقینا
    والا..
    میخواستم یه درد و دل برات بذارم ببینی وضع کی بدتره 
    کیو بیشتر اذیت میکنن که مجرده
    ترسیدم
    بپوکی دلم نیومد

    پاسخ:
    لطف کردین که ننوشتین!
    بنده هم نگفتم که خودتون رو با من مقایسه بفرمایید
    عرض کردم شاید یار گمشده تان دلش پر دردتر از شما باشه...
    والا...
    "شورای عالی فرهنگ وب بنده رو به عنوان منبع درسی اعلام کرده عایا؟"
    با این همه مخاطبی که داره وبت!همچین بعیدم نیست:)
    پاسخ:
    با این همه شما اول منابع درسی تایید شده رو مطالعه بفرمایین!

    + مطمین باشم شما دارین درس میخونین
    و وقتای استراحت میاین اینجا؟!
    بگین جون حاجی!!!
    ؛)
  • چیک اینجینیر ^_^
  • منم که به شخصه ساعات حضورم اینجا بیشتر از شماست 

    همین روزاس که ای پی منو بلاک کنن به جرم اسپم بودن و مزاحم سایبرى و ...

    پاسخ:
    شاید رشته شما اقتضای این حضورو داشته باشه
    اما ماچی؟!
    نسخه خطی رو چه به فضای مدرن مجازی؟!
    والا...
    شاید برا کسی عادی نیس که این وقت شب اساسا بیدار نباشه ،
    یا تو نت نباشه ،
    یا ...
    عادت ، فردی تعریف نمی شه ؟
    پاسخ:
    جمله آخرتون جالب بود
    من عادت فطری و نرمال رو منظور داشتم
    از سر دلتنگی
    چه کنیم بی یار
    پاسخ:
    باید گشت دنبال یار...
    اونم احتمالن الان دلتنگ شماس
    والا...
    یه چیزی یادم رفت!!
    الان وقت استراحت شونه!!هی میان:))

    +غیبت هم نکن:دی
    پاسخ:
    غیبت مال کسیه که نباشه
    ماشالا وستان واسه ناهار نماز دسشدیی هم گویا اینجارو ترک نمیکنن
    که غیبت مصداق پیدا کنه!!!
    والا...
    ؛)
    :)))))
    دارن درس میخونن،بیچاره ها که تا این موقع بیدارن:))
    (اینقدرغیبت نکنین پشت سرشون)

    پاسخ:
    شورای عالی فرهنگ وب بنده رو به عنوان منبع درسی اعلام کرده عایا؟!
    :))))))
    حاجی عادیه
    به شخصه کرومو که باز می کنم جزو پیش فرضم شده که اینجا باز شه ، باز بمونه و هی ریفرش بشه
    ا
    پاسخ:
    این وقت شب عادیه؟!
    نیس والا...

    + کاش میتونستم یه موقع مشخصی واسه آپها بزارم
    و بهش پایبند باشم
    که خلقی به آسایش برسن
    ولی نمیتونم متاسفانه...
    :(
    چک میکنیم مبادا آپ کرده باشی ما نبینیم
    پاسخ:
    الانم نبینین عاغا گرگه که نمیخورتشون
    میمونه واسه فردا
    هوم؟!
    ؛)
    خودم می خواستم اعتراف کنم که شما گفتید
    اصن علت حضور مستمر من هم رسیدن به جواب این سوالِ
    حالا آپ میکنید دوشواری نداره
    اینکه نیستید و آپ نمی کنین باز آمار بالاست خداییش جای سوال داره

    + رو پیشنهاد چایی که قبلن جهت تکریم مخاطب دادم فکر کنید گونا دارن ملت والا :)
    پاسخ:
    شما خسته شدین
    استراحت کنین
    من که به جواب رسیدم شمارو هم در جریان میزارم!

    + یه فکرای خوبی در سر دارم
    منظر شرفیابی لپمان از حج هستیم
    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی