حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م ۱۰۲۹۴:استفاد یستفید استفاده

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۵:۴۸ ب.ظ

دوستی پست گذاشتن:

شِــــــــــــــــــــت!


بعد اون وقت واسشون کامنت اومده:


سلام. مطلب قشنگی بود. واقعا استفاده بردم. خوشحالم که با وبلاگ شما آشنا شدم.
خوشحال میشم سری هم به وبلاگ من بزنید. من یه .... و توی وبلاگم اتفاقات جالبی رو که برام تو .... رخ میده رو یادداشت میکنم. خوشحال میشم نظرتون رو در مورد وبلاگم بفرمائید. منتظرتون هستم.
پیروز باشید.


پ.ن:
سه تا دروغ در یه خط!

+ طعم ایمان را نمیچشد کسی که دروغ بگوید...
قال المعصوم علیه السلام
  • ۹۳/۰۲/۲۰
  • حاجی ره

نظرات  (۲۵)

  • پیمان/پیمانه!
  • کشت خودش رو این ویولت!
    "ویجت؟
    ویچت؟
    ویندوز؟
    ویبره؟
    ویژه؟
    ویرگول؟
    "
    :))))))
    تو مخاطباتون همه اینا هستن؟!!!!
    دهههه

    پیس پیس جوجه
    اول اسمش وی داره.
    ده بگو حیفه بستنی بپره هااا
    پاسخ:
    ویجت؟
    ویچت؟
    ویندوز؟
    ویبره؟
    ویژه؟
    ویرگول؟
    خطاب به جوجه:
     یعنی میتونی بگی من کی هستم؟؟؟هوم؟

    ^_^

    اگه درست گفتی 1بستنی مهمون حاجی.
    پاسخ:
    من اگه بستنی داشتم خودم میخوردم
    والا...
    خخخخخخ جوجه چطوری میشه؟؟
  • چیک اینجینیر ^_^
  • حاجی من ناشناس جز فانتزیامه ها کامنت ناشناس هم بدم زیرش رفرنس میزنم 
    همینجا اعلام برائت میکنم از همه ناشناس ها

    +در ضمن نمیدونم دوستان میدونن که ناشناس هم به سادگی آب خوردن قابل شناسایی هست یا نه ^_^ عرضی نیست با تشکر
    پاسخ:
    مستحضر هستیم از کامنتای ناشناس!!! حضرتتان
    که اخر همشون رفرنس داره
    :))))))
    خب شکر خدا تبرئه شدیم :)))
    حالا ناشناسم بیایم جلو خومونو لو میدیم :)))
    خخخخخ
    وااااااااااااای حاجی ر. ک به بلاگ هواداران؟؟؟
    دوستان ترکوندن :)))
    (ایکون سوت زدن)
    پاسخ:
    شما از اولم متهم نبودین!
    والا...

    دوستان خیلی وقته مارو ترکوندن
    ؛)
    .
    (من کلا از اونایی که خاموش میخونن خوشم نمیاد
    و از اونایی که ناشناس نظر میدن بدم میاد)


    حاجیییییییییییییییی؟؟ ناشناس گاهی عادم مجبورهههههههههه میفهمی؟؟؟
    مثلا اون شت!! میشد هویت فاش کرد مثلا؟؟؟
    ولی بقیه اوقات چرا ناشناس؟؟ خیلیم شناس :))))
    :|
    پاسخ:
    اون موارد اجباری بلااشکاله
    ادم میدونه رفقا هستن که روشون نمیشه یه کامنتیو یا یه شوخیو یا حتی انتقادیو شناس بزارن
    اما اونایی که همیشه ناشناسن و بدون اسم و ادرس و ...
    دروغ واقعا بده...
    پاسخ:
    کلید بدیهاس...

    + با عبرت از برنامه عمو پورنگ اعلام میکنم
    جمله فوق حدیثی از معصوم بوده
    و کوچکترین ربطی به کلید رییس جمهور محبوب و منتخب ندارد
    با تشکر
    حاجی ره
    خخخخخخخخخخخخخخ نوش جونش:))
    پاسخ:
    استغفرالله
    این حضرت مادر کجاس ببینه دخترش داره تو فضای مجازی منحرف میشه؟!
    والا...
    :)))
    =))
    شـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت!!
    ینی واقعا ها!! اگه ما ....

    پاسخ:
    ریلکس!!!
    ؛)
  • ناشناس بمونم بهتره
  • ضمنا  خدا از سر تقصیراتش نگذره اونی که لینک وب شما رو به من داد

    از اون روز  نمیتونم   سر نزنم به این لوسکده  ...

    یکی از پست های وبم  هم مربوط به وب شما بود .. حیف . لینکشو میذارم

    http://goliiii75.blogfa.com/post/3

     

     

    پاسخ:
    این همه مدت بخونین
    حتی پست مرتبط بزارین
    و معرفی کنین
    اونوخ نباس یه خبری چیزی بدین؟!
    این درسته عایا؟!
    انگار ایدز داریم یا گاز میگیریم
    والا...
    ای گفتی
    زحمت نمیکشن دو خط بخونن بعد انتظار دارن ما هم بریم بخونیمشون
    مردم چه .....هستند:)
    پاسخ:
    به قول دوستی:
    اینا فقط عقده دیده شدن دارن
    والا...
  • ناشناس بمونم بهتره
  • حاجی تا حالا کسی بهتون گفته خیلی خود شیفته و لوس تشریف دارید؟

    من برای پست ها ی رمز دار ازتون رمز خواستم ندادید

    آدرس وبلاگم وایمیلم رو هم تمام و کمال براتون گذاشته بودم .

    تبعیض قائل میشید بین  خواننده هاتون.

    از اون وب حاجی تو بلاگفا میخونمتون .

    ولی خب دیگه شما تحویل نگرفتید

    منم از اون به بعد هر چی  انرژی منفی دارم میارم میریزم تو وب شما .

    اگر احیانا سردردی سرگیجه ای بی حسی ای بی حوصله ای // چیزی شدید  نتیجه ی همون انرژی منفی هاست ...

     

    لوس

    مجددا  لوس

    ( هی فرت و فرت هم رمز دار مینویسه / ایییششش )

     

    پاسخ:
    بنده به کسایی رمز دارم که روشن بودن
    آشنا بودن
    دوست بودن
    و حداقل شناخت رو ازشون داشتم

    من کلا از اونایی که خاموش میخونن خوشم نمیاد
    و از اونایی که ناشناس نظر میدن بدم میاد

    + شما کلید خونه تو به غریبه و ناشناس میدین؟!
    حالا بهم حق میدین؟!
    آخ خیلی متعجب پرسیدید دی            
    پاسخ:
    متعجب که شدم
    با خودمم گفتم شاید شباهت اسمی باشه...
    بله من همون بهشتم که در وب آزی عکس داده بود منتهی دیه گفتم برداره عکس شومام که ماشالا همه رو شیفته خودش کرده بود......حاجی من این همه اومدم وبت واقعنی منو نیشناسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آره باید بعضی وقتا بیان درباره ی این بلاگ بپرسم بعضی چیزارو تا یاد بگیرم از راهنماییتون ممنون.......درضمن در رابطه با پست پایینی گوشی من دخترخالم داره از این گوشیا فقط یه با ردستشویی افتاده اپه میخواین نصف قیمت میده؟؟؟؟خخخخخ
    پاسخ:
    باس از رو عکس میشناختمتون؟!
    :))))

    + خوشحال شدم از اومدنتون به بلاگ
    ++ حیف که ماها واژه ای معادل ایـــش! نداریم
    والا...
    بنده خدا طعم ایمان را نچشد تا دوروغ راچه شوخی و چه جدی ترک گوید
    امیر مومنین علی علیه السلام
    اینم کاملش :)))
    پاسخ:
    احسنت!
    هناق که نیس حاجاقا!
    دروغه! :)
    پاسخ:
    کاش بود!
    والا...
    عه حاجی چرا کامنت اولیو پاکش کردید خب ما الان ضایع شدیم:(
    پاسخ:
    رفع ضایعگی شما شد!

    + شما آرشیو پاک میکنید ما ضایع نمیشیم عایا؟!
    :(
    تا حالا زیاد دیدم حاجی {مطمئنن بقیه دوستان هم دیدن}
    آدمای دروغگو و مزخرف از نوشته شون کپی گرفتن هرجا میرن میفرستنش حتی به خودشون زحمت خوندن حرفای طرف رو هم نمیدن....
    پاسخ:
    گویا کار از کپی هم راحتتر شده 
    و یه نرم افزار دروغگویی و دروغ نویسی زحمتشو میکشه!
    حاجی میگم این کامنت اولی هم دیده شما هوس موبایل کردید به موقع خودشو رسونده:دی
    پاسخ:
    من نیازی به شارژ ندارم که
    شارژو هم با حق المشاوره و حق الاستخاره و حق الجواب و اینا درمیاریم!
    :)))
    پ.ن رو بعدا اضافه کردید حاجی ما فهمیدیم:دی
    پاسخ:
    این دقت شمارو میرسونه!
    اصن معنای پی نوشت هم همینه دیگه
    پی و پس از نوشته اصلی نوشته میشه!
    :)
    خدا همه رو شفا بده:دی
    پاسخ:
    آمین...
  • سید ابراهیم فرح بخشیان
  • بسمی تعالی

    با سلام

    گروهی از کاربران شرکت بیان سایتی را با عنوان هزار شارژ تاسیس نموده اند که در زمینه مسابقات و بخت آزمایی فعالیت می نماید و هر روز به برندگان به صورت آنلان و خودکار هدیه ای در قالب کارت شارژ موبایل داده می شود.

    حتما در این مسابقه شرکت کرده و از امکانات آن لذت ببرید.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس بیایید:

    http://1000sharj.blog.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی