حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10256: هل یلزم؟!

يكشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۶:۴۳ ب.ظ
خیلی وقتا با خودم فکر میکنم
واقعا لازمه این همه درس و کلاس و کار و زحمت؟!

پ.ن:
سرایداری و دوری از شهرم آرزوست...
  • ۹۳/۰۲/۱۴
  • حاجی ره

نظرات  (۱۵)

آی گفتین!دیگه از هرچی درسه بیزار شدم!
میشه تو یه روستای کوچیک و دور افتاده به کوچیک و بزرگ و پیر و جوون دو خط الفبا و یه صفحه قرآن یاد داد و با آلبالو خشکه و تخم مرغ خونگی سر کرد !^^
ای بابا !
حالا سرایداری هم نشد راه های دیگه هم پیدا میشه !
چرا این حالا ؟O_o
منم تو ذهنم از این سوالا زیاده ولی تو جوابش موندم.
اینقدر خستم که دلم میخواد برم یه جای دور برای یه مدت نامعلوم.
ولی نمیشه هیچ وقت نمیشه.
بازم خوش به حالت که تازه از سفر اومدی :((((
همینو بگو والا
عاغا منم ازین لبخندا میخوام :))))
ازینا:   ;-)

حالا هرچند پیشنهادامونو قبول نمیکنین و نه دعوتامونو :))) عماااااااااا ی لبخند ک بزنید :)))

آیکون نگین عقده ای میشود :)))
البت ک شوما سروری :))
پاسخ:
سرور خودتی!!!

+ بریم جهت به کمر زدن صلاه

منظورم از خودت"آدمی" بود (آیکون پوشاندن سوتی) :)))))
پاسخ:
نه دیگع
حرفو عوض نکنین!!!
:)))))))))))))
پایه ی تنهایی هستم زیاد...البته بدون لپ و موبایل. خودت فقط و کتاب غیر درسی والا.
باغ هم نبود اشکال نداره:)
پاسخ:
لپ و موب وسیله کار ماست...
هرچند کاغذ و روان نویسو بیشتر میپسندیم!
باغ که اولی است حتی!
هعی وااااای من حاجی مغز میخونیا خخخخخخخخخخخخخ :))
چاکککرتم بنده شیکر بوخورم شومارو بیرون کونم روحانیت معزز اصن فرق سر ما لووونه کونن اگه ما هیچی گوفدیم نع والا ب غوران
پاسخ:
باغ یا جای منه یا ژیلای سهیل
دوتاش نمیشه!!!
والا...
کلاس و درس و زحمت و کارم آرزوست.....
پاسخ:
بیکاری وتنهاییم آرزوست...
حاجی عاغا اینو خعلی خوف اومدین :))
باغ ویلا ژیلا سرایدارای خوفی مث ما خخخخخخخخخخخخخ :))
پاسخ:
ما باغ میخواییم تنها باشیم
توفکر ژیلای؟!
ای منحرف!
 من که با تو همکار نمیشم
هر شب ماروبیرون میکنی که مهمون دارم
والا...
;-)
نه حاجاقا!
چه لزومی داره؟!
باغداری بهتره براتون!
پاسخ:
عقل و منطق نمیزاره به حرف دل گوش بدیم...
عالیییی بود
حرف دل منم بود!
واقعا گل گفتین
منم میام !بریم سرایدار شیم!
^_^

به روزیم با دلم تنگ است بازهم

Www.parishaniat.blog.ir
پاسخ:
دو سرایدار در یک خانه نمیگنجند!
:))))
ما که گفتیم بیاین سرایدار بشین
رایزنی هم کردیم
شما نمیاین!
والا...
پاسخ:
اجازه بدین تابستون بشه
ما هم با خدا یه رایزنی بکنیم
ببینیم قسمتمون چی میشه!
;-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی