حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10258: الشانسیه!

يكشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۳۹ ب.ظ

هر موقع سرت شلوغه و کار داری

همین جور پیشنهادای رنگی پنگیه که میاد:

عقیدتی سیاسی ... بهم زنگ زده و خواستن برم ...

خوابگاه دانشجویان دکترای صدا و سیما واسه پنج شنبه جمعه ها دعوتم کردن

استاد زبانمون دعوت کرده دانشگاه تهران همایش ...

موسسه تور رایگان نمایشگاه کتاب تهران گذاشته با بن!

واسه آموزش زبان فارسی به طلاب خارجی دعوت شدم

حرم پیامک داده واسه مربیان تربیتی ویژه اردوهای دانش آموزی

ثبت نام ارشد و دکتری ... ویژه طلاب

...

پ.ن:

اینا فقط پیشنهادای دنیای حقیقی طی دو هفته اخیر بود

پیشنهادات دوستان مجازی

که گاه در حد لالیگا بل فوقهم میباشد

رو کجای دلم بزارم؟!


+ خدایا!

بیست و چهار ساعت ما را هفتاد و دوساعت بفرما...

  • ۹۳/۰۲/۱۴
  • حاجی ره

نظرات  (۱۵)

اره واقعا دعای خوبیه که بشه 72 ساعت الهی امین 
تو دنیای مجازی کی پیشنهاد داده؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هر جا دوس داری بزار حاجی.....ولی یه جایی بزار...:))))
خدا بدهد شانس !
جناب تقسیم وظایف کنیم اگه میخواید ؟ : دی
خدا زیادش کنه..:-)
امــــــــــــــین
+آمین:)
تازه با این همه پیشنهاد بی خانمانم هستی واویلا لیلی...خخخخخ
حاجی منم بیام منم بیام؟
منم میبری؟؟؟ دی:
بیام بیام....
ایکون نگین درحال کشیدن عبا و بالا پایین پریدن و نگاه کردن و پلک زدن مث گربه شرک دی:
بابا فهمیدیم خواهان زیاد دارین :))
:)اووووووه خوش بحالتون :)

+ایشالا :)
  • چیک اینجىنىر
  • خدایی انصاف نیس شما انقد پیشنهاد کالرفول داشته باشید  اون وخ بچه های مردم از بیکاری روانی بشن

    +ایکن خدا بیشترش کنه حتی 

    پاسخ:
    جز سوز دل چیزی داره عایا؟!
    توکار خودمون موندیم...
    هیشکدومش رو پاسخ ندید والا... :)))
    من 100 تومن بن دارم امروز رفتم نمایشگاه و اصلا نگشتم صاف برگشتم خونه! اصن حال و حوصله نمایشگاه رو ندارم دیگه :(((
    درس و ارشد و دکتری هم که کلا بیخیال
    زبانم که... :|
    دانشجو جماعتم که ...
    برین همایش :)))))
    پاسخ:
    ما نیز چند سالیه تحریم کردیم نمایشگاهو
    همایشم فرصت و حس و حالش نیس
    هعی...
    حاجاقا!
    تور نمایشگاه کتابُ بنده تقبل میکنم جای شما برم! :دی
    بقیه شم بذارید به عهده بقیه دوستان!
    حله!
    پاسخ:
    اونوخ چی به من میرسه در ازای واگذاری این حق امتیاز؟!
    والا...
    مثلا چه پیشنهادی رو شما در حد لالیگا حساب میکنید!؟

    +نه خدایی انصافه!؟ من از بیکاری، هی به گلها آب میدم، هی میرم باغ به درخت ها و بوته ها و ... آب میدم، وووووو اونوقت شما این همه کار بهتون پیشنهاد میشه!
    شانس رو میبینین تو رو خدا!؟
    پاسخ:
    پیشنهادات سرایداری که
    از شرق تا غرب ایران رسیده!!!

    + چه فایده وقتی به همه نع بگی؟!
    اینجوری دردش بیشتره که
    والا...

    اینافقط پیشنهادای دنیای مجازی طی دو هفته اخیر بود

    پیشنهادات دوستان مجازی

    که گاه در حد لالیگا بل فوقهم میباشد

    رو کجای دلم بزارم؟!



    اولی ش دنیای حقیقی منظورتون بود دیگه؟؟؟


    آیکون الی که از حاجی انتقام گرفته :دی
    پاسخ:
    بله
    خودم پستو خوندم متوجه شدم
    ولی با موب سخته تصحیح!
    خواننده باس عاقل باشه!!!!!!!!
    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی