حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10248: الکذبیه!

جمعه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۵:۰۶ ب.ظ
ما یه آرزو بیشتر نداشتیم
اونم فرج آقا بوده!
والسلام!

پ.ن:
این که دوستان چه فکر و خیالایی واسه ما ورداشتن
خودشون میدونن!

+ آیکون حاجاغای دروغگویی که خرش از پل گذشته!
:)))
  • ۹۳/۰۲/۱۲
  • حاجی ره

نظرات  (۲۰)

حاجی توجه کنین هنوز اردواج نکردینااا میتونم برم حرفمو پس بگیرم دعام مستجاب نشه هااااا گفتهه باشممم فعلا دور دوره منهو شما باید عذاب وجدان داشته باشین :دی خخخخخ
نَ مـن نیـس مُلـحـِـدِ فی الارضمـ ، خـداتـون بـاس معجـزه بمـ نشـون بـده ؛
همچیـن چـش پـر کـُـن ؛
اگـه صـُـلفیـد ، تضمینـتمـ شـایـد بپــزیریمـ تـاعـزه !! :>
پاسخ:
معجزه؟!
خود من معجزه ام که هشتاد تا استخاره گرفتم واسه ازدواج
همه اش بد اومده!
بیشتر از این؟!
والا...
:)))
شمام پریدین وسطااااا بعد چی؟؟؟ اون باباجیمونو شما ازدواج کنین من قبول نشم :| اصن عذاب وجدان نباید بزاره نفس بکشین:|

پاسخ:
از خدا پنهون نیس
من ازدباج کنم پدر مادرمم فراموش میکنم!
والا...

"زنجیر و قفل بخرم بعد برم حرم گره بزنم؟!
یه دفه بگو طناب بخر دیگه!
والا...
اصن ما نخواییم از شما مشورت بگیریم
کیو باید ببینیم؟!
بازم والا..."

زنجیر و قفل که فقط واسه ظاهر قضیه ست که مظلوم نمایی کنی دل حضرتو به دست بیاری، و الّا قفل کنی که یهو اگه گشنه و تشنه شدی یا ... چیکار میخوای بکنی ؟ :)))

شنیدی جکشو؟
طرف خودشو میبنده به ریل قطار، یه بربری هم میگیره دستش
بهش میگن چرا خودتو بستی؟
میگه میخوام قطار لهم کنه از زندگی راحت شم
می گن پس بربری چیه؟
میگه اومدیمو قطار تا فردا نیومد! من باید از گشنگی بمیرم ؟ :)))

سوای شوخی حاجی
اگه استخاره هات حقّن وا گه خودتو به دست خدا سپردی، دیگه این جزع و فزع چیه؟
اعتماد داشته باش به خدا حاجی
وَلْیَسْتَعْفِفِ الَّذِینَ لاَ یَجِدُونَ نِکَاحاً حَتَّی یُغْنِیَهُمُ اللّهُ مِن فَضْلِهِ
به فضل خدا اعتماد نداری؟ به قول خدا شک داری؟
تونستی اقدام کنی واسه ازدواج و نکردی؟ میتونی ازدواج کنی و نکردی؟ راه برات بازه و نرفتی؟
اگه آره، که تقصیر با خودته! از که مینالی و فریاد چرا میداری؟ مسرت رو تصحیح کن
اگر هم نه، امید داشته باش به لطف خدا یا شیخناالعزیز :)
"فانّی قریب"...
اقرب من حبل الورید، هم سمیعه، هم بصیر
قولش حقّه و تو وعدش تخلّف نیست
از چی میترسی؟
از سر شدن این عمر بی همسر؟
اگر تونستی با همسر سر کنی، که فبها
ولی اگر خواستی و نتونستی، چه غم که روزگاری خوش در انتظارته ؟
بابا تو تو راه خدا قدم گذاشتی، لباس تبلیغ دین خدا رو پوشیدی، رفتی تو جبهه ی خدا!
تو تحت پوشش بیمه ی "ذات اقدس اله" هستی! ازدواج هم اگه نتونی بکنی، بیمه خسارتت مادی معنویت رو تمام و کمال میده! اینم سند بیمه نامه که فرمود "یُغْنِیَهُمُ اللّهُ مِن فَضْلِهِ"

غم نخور حاجی جان
غم نخور
خدا بزرگه
بزرگ تر از همه ی دردهای من و تو
بزرگتر از حجم تمااااااااام تنهایی های عالم
بزرگتر از حجم تماااااااام تنهایی های عالم...



پ.ن: ببخش
ببخش که جلوت منبر میرم یاشیخ
پاسخ:
نع!
مشورتای خوبی میدی!
پسندت کردم!
:*
خو حاجی زودتر میگفتی:|
شب داشتم همینجووور برا خودم تسبیح به دست صلوات میفرستادمو دعا میکردم هنوز برا عاقبت بخیری خودمو الیناو خانواده دعا نکرده بودم که یهو سروسامون گرفتنو عاقبت بخیریه شماو باباجی(پدربزرگ) صوحیل پریدین وسط ذهنو دعام از بس تلقین میکنین همین میشه دیگه قاط میزنم خو  :|
بوخودا اگه دانشگاه قبول نشدم تخصیر شماو باباجی صوحیله :| 
پاسخ:
نه بابا شوخو کردم!
من اینقدر که به فکر خودمم استغفرالله...

+ چرا تقصیر من و صوهیل؟!
همش تقصیر صوهیله!
والا...
به به حاجی ره

بالاخره خودتو از لیست تحریم در آوردی....آپ شدی...

این طور که معلومه دعاهامون داره مستجاب میشه

حاجی مواظب خودت باش که سیلی از خاستگارها در راهست:))))))
پاسخ:
خدا خودش تحریم میکنه خودشم بیرون میاره
والا...

+ واسه گوشیم صندوق صوتی گذاشتم!!!
:))))
کی گفـده ؟! تضمیـن میکنی  ؟! :)
پاسخ:
من میگم!
و اگه خدای شما با خدای ما یکی باشه، تضمینم میکنم!!!
حاجی حل مشکل تو کار نذر و نیاز یه شب دو شب نیست!
یه چند متر زنجیر و یه قفل زرگری خوب بخر، برو حرم خودته گره بزن بهش!
بلکم یه فرجی شد، بمبی ترکوندن و تو شهید شدی رفتی بهشت بهت حورالعینی چیزی دادن! :)))
و الّا من چشم آب نمی خوره!
این نذر و نیازایی که ما واسه تو کردیم، واسه پاپ فرانسیس کرده بودیم تا حالا 4 تا زن گرفته بود :)))

پاسخ:
زنجیر و قفل بخرم بعد برم حرم گره بزنم؟!
یه دفه بگو طناب بخر دیگه!
والا...
اصن ما نخواییم از شما مشورت بگیریم
کیو باید ببینیم؟!
بازم والا...
حاج آقا زود انکار کردید
هنوز پل امشب و فرداشب ساعت 11 مونده وااا
:)
پاسخ:
کار آن کرد که تمام کرد!
تاره کی انکار کرده؟!
والا...

+ آیکون حاجاغای انکار کننده
ما رو بگو با سوز و گداز حدیث کساء خوندیم :(((((( ینی همش الکی بود؟؟؟
ینی الان از کدوم پل؟ من شک کردم نکنه رفتین سفر و بعله....
پاسخ:
چرا الکی؟!
نفرمایین!
ما هم به نیابت از حوائج تمام دوستان شاه عبدالعظیم حدیث کساء خوندیم!
منظور از پل هم مورد دعای دوستان واقع شدنه!
والا...
کدوم خره از پل گذشت دقیقا؟:))
پاسخ:
مورد دعای دوستان واقع شدن دقیقا!
:))))
ما دیشب فخط برای شوما دعا کردیم. شوما ازدواج کنی انگار همه این این جمع به آرزوشون رسیدن. والا... :))))
پاسخ:
آجرکم الله...
اصن من ازدواج کنم انگار همه ازدواج کردن!!!
:)))))))))))
عـه پَ بیخـودی دعـاهـای رنگی پلنگی بـراتـون کـردیمـ ؛
بیخـود کـارت آرزوهـامـُ بـرا کی سـوزونـدمـ :| :(
پاسخ:
نخیر!!!
ضمنا کارت آرزوها اعتبارش نامحدوده!
والا...
میگم حاجی، این پلِ، چه نوع پلی بود؟
نکنه از پلِ ازدواج رد شدید و نمیگید. هوم؟
پاسخ:
نه استاد!
من اگه اون پلی که شما میفرمایین رو رد کرده بودم
الان اینجا بودم عایا؟!
والا...
همین که خرت از پل گذشته خوبه دیگه حاجی.....بقیه اش مهم نیس...:))))))
پاسخ:
عاره والا...
:)))
حالا که جایزه موندادی!!!
منم روز معلمو بهت تبریک نمیگم!!!
این به اون در
(آیکونه زبون درازی):q
پاسخ:
خب تازه مساوی شدیم!
از نو شروع کنیم به چزوندن هم!
:)))))
نه خوداییش اصن دولوختون تابلونبود....نوچ...نه 
@_@
پاسخ:
اصن پروفشنال به من میگن!!!
والا..
:)))
:)) خوشم میاد صداقت دارید حاجاقا
پاسخ:
از دار دنیا همین یه قلمو داریم!
والا...
:)))

+ به بدبختی گفتن: اشتها داری بریم ناهار؟!
گفت: ...
اوخی ناسی .......آی حاجاغا الان دماغت مانیتور منو میشکونه ااااااا برو اونور 
پاسخ:
:))))
آدرس بزارین ببینیم وبتونو!
قالب قرمز قشنگی داشت!!!
اول:-)))
چیه خووووو؟؟؟
،دلم برای اول شدن تنگ شده بود^_^
حالا برم پست رو بخونم;-)
پاسخ:
قابل درکه!
ما هم دلمون واسه مخاطبامون تنگ شده بود
والا...

+ شما جایزه قبلی رو گرفتین که باز شوق اول شدن دارین آخه؟!
:))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی