حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10238: هدیه قلیله للاصدقائنا!

يكشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۳۴ ب.ظ

تقدیم به همه شمالیا:

مخصوصا اون قسمتش که میگه:

"خرج من نواحیها من لایحصی کثره من اهل العلم و الادب و الفقه"

ترجمه حاجوی:

به قدری عالم و ادیب و فقیه از این نواحی (شمال!) برخاسته که به حساب نمیآید عددشان!


کیفیت بالاتر (کلیک!)


تقدیمی به تمام مهندسا

اعم از برق و مرق و کامپیوتر و عمران و غیره

مهندس دیگه! مهندس!

(کسی که نظم عالم را به هم میزند!)

:)))))

+ رفته بودیم آبشارهای شوشتر

بقایای اولین نیروگاه برق ایران رو دیدیم

مهندسین گرام رو یاد کردیم!


  • ۹۳/۰۲/۰۷
  • حاجی ره

نظرات  (۱۱)

سلام

بسی ممنون و متشکریم....:))))

از نیش بازم کاملا مشخصه که تونستید به راحتی  سرم شیره بمالید



(شوخو)

بسی مشعوف شدیم

مرسی
فعلا که عالم نظم مارو به هم زده ..:))))))))))
همشون جالب بودن.....سپاس...
این یکی هم هست:)
البته اینو خودم نگرفتم.اما خیلی دوستش دارم.
یه حس خوبی به آدم میده.
اینم هدیه قلیق از طرف جامعه مهندسی به حاجی:)))

البته کلی دنبالِ آلبومِ تمبرهام گشتم!!!که عکسِ اونا بفرستم!پیدانکردم:/
بعدیادم اومدم تو انباریِ که الان نمیتونم برم،برداشون دارم:/
ک مازندران شهر ما یاد باد...
بروبومش همواره آباد باد...

عه اون اولیه ما رو میگه ها:دی
به خاطر مناطق کوهستانی بودن و جنگلی و اینا که میتونستن خوب استتار شن اینطوری بوده :)

چه باحاله عکس دومی
  • بیو تکنولوژیست
  • این از کدوم کتاب هست حاجی؟ (عکس صفحه منظورمه)
    پاسخ:
    فهرست نسخ خطی یکی از شهرهای شمالی
    که تو مقدمه اش یه تاریخ مفصل از شمال داشت!
    جل الخالق
    پاسخ:
    اوهوم!
    ما بدون هدیه هم از ارادت خاصه ی شما نسبت
    به شمالی ها و مهندسین آگاهیم حضرت استاد.
    نیازی به سند و عکس نبود برای باور کردنش.
    برامون سوهان هم بخرید کافیه ها!!! :)
    پاسخ:
    واسه عقد قرار داد که خدمت رسیدم
    سوهان هم میاریم!
    هرچند خودمون سوهان روحیم!
    :))))
    عه منم رفتم شوشتر اینارو دیدم، اصن به خودم بالیدم در اون لحظه... الکی باوووووو

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی