حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10233:‌التک خوریه استادنا!

شنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۵۸ ب.ظ

چند وقت پیش پیامک دادم به استاد:

سلام استاد

کتابخونه تشریف دارین خدمت برسم؟!


یکی دو ساعت بعد جواب داد:

سلام از استانبول!


+ خبر نداشتم ترکیه اس!


پ.ن:

بعد از اومدنش هماهنگ کردم رفتم دیدنش کتابخونه

دیدم واسم یه شکلات metro سوغاتی آورده!!!

تنها فرقی هم کهبا متروهای ایرانی دهره اینه که رو ش ترکی نوشته

والا...

اونوخ این واسه من ترکیه میشه عایا؟!

  • ۹۳/۰۲/۰۶
  • حاجی ره

نظرات  (۱۱)

شکلاتای ترکی توش آب شنگولی هم داشت قبلنا...
اره اره موافقم با اقا سوهیل
دایی منم ک اون اوایل میرف ترکیه قهوه و اینا میاورد اوووووووووفففففففف چ قهوه هایی  اون دایی بزرگمم درست کردن قهوه رو بهم یادداد ک میدونم کار هرکسی نیس
این قهوه جوشارو هم قبول ندارم مث چایی ک میجوشه؟قهوه رو هم میجوشونه :|
مزه مررررررگ میده :|
حالا چن وقته فقط قرص متفورمین میاره از ترکیه برامون :))))))))))))
من باش صوبت کنم شوکولاتم بیاره
بد بدم شوما:))))) خوفه؟
حاجی استادتون نابلد بوده حتمن اولینبارش بوده رفده اونجا میری باس قهوه ترک بیاری باس شوکو قهوه کاراملی بیاری باس پاسدیه ماری شکری بیاری واااااای روحم رفد 
فعلا برم ع این دک بغلیمون بستونم تا ترکشو ایشالاووو شوما برامون بیاووورین خخخخخخخخخخخ :)) البت اگه شومایین نورچیشمیا اونقده زیادن ی نخودشم ب ما نمیرسه :(( بعد شوما بوگو اون کفاف این هیکلو شیکمو میده عایا؟ نع ک خخخخخخخ :))
حاجی اصن باس ی بار ب مدیرعامل بگم نیازه یک شارح مقدس با ما همسفر باوووشه تا برامون مسائل دینی مذهبی پیش نیاد شومارو با خودمون ببریم خخخخخخخخ بعد میترسم بگه مثلا چ مسائلی مام مجبور بشیم ع اون سوالای عاغ مجتبی تو فیلم مارمولک ازتون بپرسیم
داشدی حاجی کوجای فیلمو منظورمه اونجاش ک فضا و اینحرفا و امکانات فضایی میاد وسط خخخخخخخخخخخخخخخ ب غوران خودم میگم خودمم ع خنده خفه شدم یادم اومد اون قسمته دیالوگاش والا مردم دیشب آبشنگولی زدن ما بدمستیم خخخخخخخخخ :))
چاکککرات روحانی الشارح المقدس القم ارواحونی فدائه السهیل برا حاجی خخخخخخخ :)) 
باز دم اون گرم یادش بوده یه چیزی بیاره .....
من بودم همونم نمیاوردم...:))
اسب پیشکشی رو که دندونشُ نمیشمارن! :دی
ولی خیلی باحاله استادتون! :))
حاجی
شکلات چیه!!!!!حق داری ناراحت شی!!!!!!!!!!!
کاش نوشابه میاورد:))))
از این نوشابه ها که توش ..... هم داره:)))))))))))
باز خدا رو شکر کنین همونم رسیده بهتون :(
اسم شکلات آوردین هوس کردم حالا ابن وقت شب از کجا بیارم
شما هم مستمع ازاری دارین هر شب آدمو به هوس یه چیزی میندازین یه شب چای یه شب ابگوشت یه شب بستنی :(
پاسخ:
اصن مگه شما ر‍ژیم نیستین!؟
والا...

+ در ضمن اون المی چیکاره اس؟!
الکی خودشو زده به درس خوندن!

شما هم برید خوب مگه استاد جلوتونو گرفته
بچه های مردم خسیسن بعد میندازن گردن استاد طفلی
پاسخ:
استاد ترکی بلده من نیستم!
همه کتابخونه ها وموزه های ترکیه ایشونو میشناسن منو نمیشناسن!
تازه من میخواستم کمکش کنم زیاد به زحمت نیفتاده
وگرنه ما که دوشواری نداریم خودمون میریم اصن!
:)))
  • پیمان/پیمانه!
  • چه توقع ها؟ خوبه بازم براتون شکلاته رو آوردن.. دوستای من کل دنیا رو که بگردن اصن من خبردار هم نمی شم چه برسه سوغاتی بگیرم ازشون! والاااا
    پاسخ:
    بعد اینا اسمشون دوسته عایا!؟
    والا...
    خوب شد که تنها فرقش همین بود.
    دوست عزیزی از اروپا برای من شکلات آورد. با بسته بندی منحصر بفرد و خیلی عالی!
    (حالا خوبه من کل سال 1 دونه هم شکلات نمیخورم!!!!)
    بعد متوجه شدن که شکلات ها حاوی مسکرات میباشند!
    اینم از شانس ما! :(
    پاسخ:
    نکنه مال منم...
    O_o

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی