حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10220: حسن التصمیم!

سه شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۵:۲۶ ب.ظ


موقعی که واسه کاربرا جریمه تعیین میکردم

با خودم فکر کردم چیکار کنیم بودجه حاصله رو؟!

اولین و بهترین گزینه مورد نظر بستنی بود!

گفتم هر روز واسه شون بستنی میگیریم

هوا هم که داره گرم میشه

بهترین کاره!

والا...

:)


+ امروز یکی داشت غرغر میکرد که چقد از حقوقش کم شده

بهش گفتم:

هر موقع بستنی خوردی دیدن تو گلوت گیر کرد

بدون از حقوق خودت خریدن!

:)))


+ یکی میگف: حاجی من فک نمیکردم جدی جدی کسر کنی!

بهش میگنم: از این به بعد فکر کن!

:)))


+ یکی از متاهلا میگف: حاجی میدونی پول چند تا پوشک بچه رو از من کم کردی؟!

کلا ملاکش برا ارزش گذاری پوشکه!!!

:)))

  • ۹۳/۰۲/۰۲
  • حاجی ره

نظرات  (۲۲)

حاجی حق داره دیگه الا باید کرور کرور پول بدی پوشک مث دوره خودمون نیست که کارمونو با پارچه راه مینداختن.....
پاسخ:
تازه همون پارچه رو هم صد بار میشستن!!!!!!!
والا...

دو سال پیش دوستم، بچه شو با پوشک دونه ای 4 تومن پوشک میکرد!!!فکر کنم یه بسته اش40-50 تومن بود!!!! من نمیدونم اون چی بوده والا! ما که به چشم ندیدیم. استغفرالله. اما مامانش که میگفت!!!!

یعنی این دولت ملاک مایه داری رو، قیمت پوشک بچه طرف بذارن
پاسخ:
خیلی دلم میخواد ببینم اون بچه در آینده چی میشه!
والا...
حاجی پوشک بچه گرونه واقعا....راس می گه بنده خدا...حق داره...نکن از این کارا...خودت گیر می کنی ها...از ما گفتن بود....یه وقت دیدی لنگ یه پوشک موندی اونم کجا تو عروسی.....خانوم کجاس....نیس دیگه...خودتی و خودت...حالا به این فک کنی دیگه پول پوشکای اون بدبختو کم نمی کنی..والاع....:)))))))))))))))))))
پاسخ:
پوشکو تبدیل به احسن کردم!
بستنی!!!
:)))
اینکه دوشواری نداره حاجی.
میخواستی بگی کمتر به بچه تنقلات بدن!!
تامصرف پوشک شون بیاد پایین:-)
کاملأ به صرفه واقتصادی!!
پاسخ:
یعنی به بچه گرسنگی بدن؟!
نچ نچ نچ
مادرای آینده رو ...
بیچاره بچه!!!
:))))))
  • پیمان/پیمانه!
  • شوهر خواهرم همیشه تا می بینه خواهرم پوشک بچه شون رو داره عوض می کنه می گه بابا جون این که داری باهاش پوشک می شی 500 تومنیه!
    ینی من اگه جای بچه شون بودم اعتصاب می کردم در امر ... و حالشون رو اساسی می گرفتم!!!
    پاسخ:
    داماد ما هم حدیث مشابهی داره خطاب به فرزندش!
    :)))
  • پیمان/پیمانه!
  • بستنی زیاد شکم میاره حاجی.. یهو چشم باز می کنی می بینی شکمت کلی تو آفسایده.. به فکر خودتون نیستید حداقل به فکر محققا باشین خوب!
    پاسخ:
    بستنی زیاد کجا بود؟!
    روزی یه دونه بستنی؟!
    این زیاده؟!
    والا...
    :)
  • دختری با اسانس احساس
  • چرا کسر کردید؟
    پاسخ:
    چون از حداقل ساعت کاری که ازشون خواسته بودیم بیان
    کمتر اومده بودن!
    نمیدونم چرا کامنت قبلیم خصوصی اومد 
    پاسخ:
    :)))
    خیلیم بامزه بود!
    میزارمش اینجا:
    حاجی ایشالله سرتون میاد میفهمین ملاکش درسته 
    یعنی ادم تب میکنه بچه اسهال میشه :))))
    بیچاره اونکه بستنی دوس نداشته باشه
    بیچاره تر اون که بدش بیاد...


    حقشه خو کم کاری کرده لابد...
    ولی بنده خدا گناه داشت ... سخته !

    پاسخ:
    همه دوس دارن!
    شک نکنین!

    واسش بهتره!
    اینجوری دل به کار میده
    ماههای دیگه بیشتر کار میکنه
    و پولدارتر هم میشه!
    والا...
    خو بستنی که عَ حقوق بهتره
    خودشون که خسیس بازی درمیارن نمیرن با حقوقشون بستنی بخرن بخورن حداقل اینجوری  
    یه بستنی هم میخورن
    والا
    پاسخ:
    آفرین!
    کاش اینو میفهمیدن!
    نمیفهمن که
    اینه که من باس واسشون تصمیم بگیرم!

    + از بعضیا پول دویست تا بستنی کسر شده
    زور داره خو!
    :)))
    نه حاجی اصـرار نکن .. من کسر حقوق بشم اصن دپسرده میشم
    ادامه کار برام محاله
    حاجی پول مجرداشونو بده حداقل :D
    زودتر برن سر زندگیشون
    پاسخ:
    مجردشون خودمم!
    اونم که سر موقع میدم بهش!!
    ولی فک نکنم برم سر زندگیم با این پولا!!!
    :)))))
    ایشالله.

    + میگم گرچه که ما الان ترسیدیم از جذبه ی شما
    اما روزی 5 ساعت که سخت نیست.
    ما رو هم استخدام کنید به قول لیلی جون. :)
    پاسخ:
    میبینین چه کاربرای لوسی داریم؟!
    الان سه ساعت و نیمه دارن کار میکنن
    باز غرغر میکنن!
    باید کاربرانم را عوض کنم به قول شاعر!
    والا...

    + کلاسای صبح و عصر و شب طلبه ها دس و پاشونو بسته...
    والا همه باغدارن انگاری و خودشون شاکی از آلوچه چینی.
    من البته خوشم میاد ازین کار.
    + ایشالله که سرایدار هم خوشش بیاد که هم تو مرحله ی کاشت و داشت کمک کنه
    هم برداشت و چیدن محصول. :)

    پاسخ:
    یه ندا بدین به دوستان
    الوچه های کل منطقه رو میچینیم!!!
    :)))
    + انشاء الله
    کارفرمای شما که خیلی مهربونه. :)
    ما قراره بریم آخر ماه براش آلوچه بچینیم.
    برامون بستنی هم میخره.
    حقوقمون رو هم به صورت آلوچه میده! :)
    پاسخ:
    خدا نصیب کنه از این کارفرماها!
    یه قرار وبلاگی بزارین با دوستان بلاگی برای آلوچه چینی!
    خوبه ها!
    خیلی استقبال میشه!
    :)))
    راستی!
    بخاطر این عکس بستنی که گذاشتید فردا روز باید به خدا جواب بدید :|
    آماده باشید برا پاسخگویی
    پاسخ:
    میشه جوابو به من برسونین!
    من خوب نخوندم!
    :)))
    فرد اخری خیلی آدم دردمندیه حاجی =))
    قشنگ از ملاک ارزش گذاری ش مشخصه!
    بنده ی خدا...
    :))
    پاسخ:
    عآره واقعا!
    تازه یه بار هم نگفت که!
    ضد بار گفت!
    هعی پوشک پوشک میکرد بنده خدا...
    :))))

    نمیدونم.
    فقط با آشپز بیچاره مثل محققا برخورد نکنیدا!
    گناه داره خب. :)
    پاسخ:
    آدم با کارفرماش که اینجور برخورد نمیکنه!
    اینجا من کارفرمام
    اونجا کاربر
    دست که نه. یه کمی توی باغداری کمک میکنه اگر دلش خواست
    و شب ها میخوابه همونجا و مراقب باغه دیگه.
    مگه سرایدار باید کار دیگه ای بکنه؟ هوم؟

    + غذا هم که آشپز دارین. مشکلی هست دیگه؟
    چیز دیگه ای میخواین؟
    پاسخ:
    چیز دیگه ای هس که بخوام؟!
    ترس چیه؟ :)
    خیلی هم خوب میشه.
    تازه ما بیشتر طرفدار خریدن بستنی هستیم.
    اونم سنتی. اونم از یک جای معروف و خاص.
    + با این کارفرمایی که شما دارین،
    اصلا نگران خورد و خوراک نباشید.
    به قول فیروزه ای:
    ایششششش
    پاسخ:
    البته اینجوری باشه فک نکنم سرایدارتون اصن دس به سیاه و سفید بزنه!
    والا...
    :))))
     حاجی صلابت به خرج بدین ولی خب یکمم به فکر متاهلا باشین :)

    پاسخ:
    هستم!
    اتفاقا اینجوری به نفع خودشونه 
    مجبورن بیشتر کار کنن و پول بیشتری در بیارن واسه زن و بچه هاشون!
    مورد داشتیم در ماه 16 ساعت سر کار اومده
    حالا مجبوره نود و یکم ساعت بیاد!
    بده این صلابت؟!
    :)
    از بستنی که قراره آشپز بهتون بده تو دوران سرایداریتون که بهتره!
    منتها میدونید چیه؟
    انقدر اون موقع هوا گرمه که ناچارا میخورید اون بستنی رو که خنک بشید! :)
    پاسخ:
    نترسونین مارو!
    والا...
    :(
    شمام ملاکتون بستنیه ها!
    دقت دارید؟
    اونم اونقدر که سیر بشید! :)
    پاسخ:
    ملاک مناسبیه خب!
    همه جا هم میشه به کارش برد!
    :)))

    + البته اینجا دیگه باس دونه ای خورد!
    ناچارا
    اونم از این کارخونه ای ها

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی