حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10216: الاخراجیه!

سه شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۴:۴۱ ب.ظ

دیروز صبح با یکی از کاربرا همون ساعت اول جرّو بحثم شد

کارایی که بهش میسپردم رو 

یا انجام نمیداد یا اونجوری که خودش میخواست انجام میداد

کارت خروج رو که زد و رفت واسه کلاس درس

رفتم به مهندس گفتم: اکانت ایشونو غیرفعال کن!

با تعجب گفت: چرا؟!

گفتم: ایشون اخراجه!

یکی دو ساعت بعد برگشت

ولی نمیتونست اکانت خودشو پیدا کنه و وارد سیستم بشه

اومد پیشم

گفتم: شما دیگه اینجا اکانت ندارین!

اخراجین!

...


پ.ن:

یاد احمد نژاد و اخراج متکی تو سنگاپور افتادم 

خنده ام گرفت!


  • ۹۳/۰۲/۰۲
  • حاجی ره

نظرات  (۱۶)

  • خانم هموستات
  • چه بامزه کامنتم حذف شده:)))
    پاسخ:
    دیدم طاقتشو ندارین
    و هر جور جواب بدم باعث ناراحتی و دلخوریتونه!

    حق ام داشت ضایع میشد عاخه!!!!!!!!
    دعوا که نبود!!!بحث بود !!!:))))))
    داشتم باهاش میحرفیدم باعصبانیت!!
    دوستم تو گوشم میگفت:ولش کن!!:-D
    اینقدر خندم گرفته بود که نگووووو.
    منم درگوشش گفتم:این چاقو زنجانی من کجاست؟؟!:))))))))
    پاسخ:
    دعوا یعنی این که با چاقوی زنجانی طرفو بزنین
    تا دعوا محسوب بشه؟!
    :)))))))
    خو اول بهش می گفتین بعد اخراج می کردین...اعصاب ندارینا........:|
    پاسخ:
    مگه نگفتم؟!
    بار ها تو این چند ماه بهش تذکر دادم

    + ضمنا اخراج نشد
    برگشت به کار!
    با اخذ تعهد!!!
    من میگم خشنی!!!!
    خیلی بهت میاد ادم خشنی باشی :-)))))
    همش هم رو فاز دعوا بودی امروز!!!!!!!!
    منم امروز بایه دختره ای دعوام شد:-)))))
    اینقدر کیف داد که نگووووووووووووووو.خیلی وقت بود باکسی دعوا نکرده بودم,خیلی چسبید بهم:-D
    سه نفر ادم تو صف بودیم!!بعد یه خانمی انگار نه انگار که صفه!!!رفت جلو!!!
    منم صدام در اومد:))
    اگه مسن میبود مشکلی نبودااااا.اصلا و ابدا.
    منتهاهم خیلی پورو بازی دراوردووو بی عدب بود!!!از ماهم کوچیکر دیده میشد!!!
    واه واه حاجی,جامعه داره به کجا میره!!!چقده ملت پورررو  شدن:-D
    مسولین؟؟!!!!حاجی؟؟؟و.....
    پاسخگو باشید!!

    پاسخ:
    ولی در عوض اصن به شما نمیاد خشانت!!!
    فک کنم خواب دیدین دعوارو!
    شاید فیلم بوده!
    هان؟!
    :)))

    + بنده فقط جوابگوی کارای خودمم!
    والا...
    اشداء علی الکاربرا رحماء بینهم!
    پاسخ:
    :)))
    ینی اگه اصرار کنه برش نمی گردونید؟؟؟؟
    بیشتر شبیه زهر چشم بود !
    پاسخ:
    زهر چشم بود که خودش و بقیه کار رو جدی بگیرن!

    + برش گردوندم!
    دلمان داشت جزغاله میشدو به مرحله ی عررررررر زدن میرسید اما آخرشو که دیدیم جزغالگیش تبدیل شد به نسیم خنک بهاری
    پاسخ:
    عه حیف شد!
    :))))
    من رو کلمه همساده حساسم حاجی کهیر میزنم نگووووووووو :)))))
    پاسخ:
    باشه همساده!
    خب حاجی اینو آخرش مینوشتین ما سوخت دلمونو بیخودی هدر ندیم :))
    پاسخ:
    از نظر داستانی نوشتنش درست نبود!
    :)))
    :))
    یه بلانسبت میگفتید حاج آقا!!!
    پاسخ:
    :)))
    اق مدیره هووووووووو هوووووووووو مدیر مدیره هووووووووو وهههههههههو :))
    پاسخ:
    به به خانم همساده!!!
    :)
    هرچی حاجاغا رئیس بفرماین
    ولی خب یه لحظه دلم براش سوخت :(
    پاسخ:
    بنده هم دلم به حالش سوخت
    چون متاهل هم هست
    واسه همین بعد از نیم ساعت سرکوفت
    و اخذ تعهد برش گردوندم به کار!
    :)))
    نمیدونم...
    شاید لازم بوده. یا شایدم نه
    پاسخ:
    به نظر بنده که ماههاس دارم باهاش کار میکنم لازم بود!
    ملت اومدن بلاگ خیلی روحیشون خشن شده!!
    دلمون وا3 اون حاجی تنگ شده.
    :-p
    پاسخ:
    فک نکنم به خاطر بلاگ باشه!
    حاجی تازه داره مدیریتو یاد میگیره!
    :)))
    اه اه
    من تازه میخواستم درخواست کار بدم بهتون !!
    صاب کار بد اخلاق نخواستیم نخواستیم
    پاسخ:
    ولی حقوقش خیلی خوبه ها!
    :)))
    اوه اوه اوه
    چه بداخلاق!!!
    دلم برا اون طفلی سوخت..3بار تذکر میدادید حداقل یا 1بار تهدید به اخراجش میکردید بعد...
    پاسخ:
    بارها بهش تذکر داده بودم!
    تو کتش نمیرف...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی