حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10212:‌آخر من استخاراتنا...

سه شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۱۶ ق.ظ
آخرین استخاره ای که کردم
دیشب بود
برای دعوت دوستی
جهت سفر به افغانستان
خیلی خیلی دوست داشتم برم
مخصوصا این که میزبان و دعوت کننده
شخص خیلی خاص و محترمی بود...
خوب اومد اما با سختی زیاد
یا ملامت در انتها
به هزینه بالای ویزا و پرواز و اینا هم که نگاه کردم
دیدم همین قم بهتره!!!
:)))

+ ولی رو دلم مونده که؛
چرا سهیل بتونه بره
من نع؟!
آیکون حاجاغای حسود
  • ۹۳/۰۲/۰۲
  • حاجی ره

نظرات  (۲۵)

وا حاجی بنزینی هستی؟
من فکرمیکردم با گازوئیل کارت راه میفته
پاسخ:
پ ن پ سی ان جی ام!!!
والا...
هیچیش :))
 

یادش بخیر یکی تو کابل درس میخوند ، گفتیم کابل، گفت مگر کابل رو چه شده ست؟:))
پاسخ:
:)))
"سفری که بناس با ه.خ باشه
ترجیح میدم با طالبان برم کابل!
والا..."

هر جور راحتید.
اصلا شمالی دیدید سر ببرید ...یا دست و پاشو ببرید بندازید وا3 سگ ها..
کجایی هستید اینقد ضد شمالی هستید!؟ حتی اگه افغانی هم بودم و این رفتارتون رو نسبت به شمالی ها میدیدم از ترحم میومدم طرفشون...چه برسه به الان که..
گلدان بر سر ه.خ ...
پاسخ:
شوخو بابا...
شوخو...
:)))
داداش سهیل از افغانستان تعریفیدی دلمون خواست
 خب عکساشو بذار ما هم ببینیم خسیس....
پاسخ:
راس میگن!
با زبون خوش عکساتو بزار!
والا...
سلووووم بر حاجی روحانیت معزز مملوکت
حجی حسودی بهتون نمیاد خخخخخخخخ :))
نظراتو ک خوندم میخاسدم ی شفاف ساوووزی بنومایم ک ملت خعلی هم دلتون بخواد برین افغونستون :)) ما وختی نرفده بودیم حالمون مث شوما بد بود وختی رفدیم اونجا دیدیم باووو چ فرهنگی چ شعر و ادبی چ تاریخی چ میدونای تاریخی بععله بنده بعنوان ی چشیده نمک افغونستونو با صدایی رسا موگویم تو روحه مدیر عاووملمون ک فخط ب فکر قراردادش بود ما فخط این قشنگیارو بیشدرشو برامون تعریف کردنو عکساشو دیدیم ع اونجایی هم ک ملت چش چال مارو تو پست عکسدارمون دآوردند آماحاجی اصن ب هیجاش هم نبود بیاد ببینه زینرو عکسامونو نموگذاریم ولی واقعن محشره باس برین ببینین قبر جامی میدون مرکز شهر اون دوتا مرغ عشق تاریخی در ورودی شهر هرات اصن یه چی میگم یه چی میشنفین بععله :)) حاجی عاغا اینارو خوندن مودونن اونجا کوجاس بعد اصلنشم اونجاها مال ایرون بوده ی زمونی گذشتگان ما اونجاها رفت و اومد داشتن و یه چیز باحال اینکه خونشون نژاد آریاییه اصیله عینهو خود با وجناتمون ( آیکون سهیل نژاد پرست خخخخخخخخ ) 
هرات ع نظر من شهر بی نظیری بود :))
چاکککر همه افغونستونیا ک نریدن تو زبونه پارسی :)) زت همشون خعلی زیاووود :))
حاجی ببخشینا خاک بر سری اون مدلی شد فخط ب قول یکی همون کلمه لوپه منظورو میرسوند :))
حاجی دقت کردین لوپ خخخخخخخخخخخ :))
حاجی قدت چقده اگه ی روز ببینمت میتونم لوپتو ماچ کونم یا باس بپرم ماوووچت کونم یا بگیرمتون رو کولم ماچتون کونم خخخخخخخخخخخخخ :))
اینم ع اون جهت ک کمی لبخند بیشینه رو لبونه ماهتون حاجی باقلوا خخخخخخخخخ عاخه همش تاریخی حرفیدم گوفدم شیرینش کونم ب لوپای حاجی :))
حاجی عاغا چاکککراتیم دربست ب غوران :)))))))))))
پاسخ:
سلام بر داش خودمون!
تصحیح میکنم: غبطه!

میخواستم یه پست در مورد افغانستان بزارم
که کامنت شما مارو فعلا بی نیاز کرد از توضیح و توجیه!
متاسفانه قریب به اکثر پیش فرضهای ما نسبت به این کشور غلط و ناقصه!
تقریبا همون تصوری که غربی ها به ایران دارن
ما به افعانستان داریم!
:(

+ میانگین 175
چارپایه بیارم؟!
:)))

من همین که اسم جیگرتو کنار کامنت میبینم
لبخند عین همای سعادت میشینه رو لبام!
ایشالا این لبا برسه به گونه هات!
والا...

(اگه عاشق میشدم، عاشقانه نویس خوبی بودم!)
حاجی افغانستان بری چیکار؟؟خطرناکه ها
پاسخ:
سفر میرن چیکار؟!
نیست!
فقط مارو ترسوندن!
والا...
:))))
افغانستان؟!!!
یه خورده با ه.خ مهربون باشید،باهاش بیاید شمال از سفر به اروپا هم بهتره!!
والا
پاسخ:
سفری که بناس با ه.خ باشه
ترجیح میدم با طالبان برم کابل!
والا...
حسودی عاقبت نداره ها....:)))
پاسخ:
غبطه چی؟!
:)
افغانستان حاجی؟:|
پاسخ:
بله!
چشه؟!
:)))
چرا افغانستان حالا؟؟؟؟
پاسخ:
کشوری اصیل و دست نخورده!
کجا دیگه میشه پیدا کرد همچون چیزیو؟!
شخص خاص ؟؟؟تو افغانستان؟؟؟
حاجی کی بود ؟؟؟
از همونا که عکسشونو گذاشته بودین که نبود؟؟
حالا سهیل یه خبطی کرد شما چرا تکرارش کنین .جا کمه مگه 
پاسخ:
فعلا که نشد!
والا...
سهیل و خبط؟!
نفرمایین که ناراحت میشم اساسی!
:)))
آها تازه تو پست پایین خوندم استخاره نمی گیرید...ببخشید :-)
پاسخ:
:)
بعد از زویا پیرزاد دومین نفری هستین که با این اسم میشناسم!

میشه برای  من یه استخاره بگیرید؟ نیتش رو هم کردم :-)

پاسخ:
:(
تو عمرم اینقدر قانع نشده بودم

پاسخ:
قدرت اقناعو حال کردین؟!
:)))
اندر حکایت استخاره باید بگم که استخاره شرط و شروط داده!خداوند عقاول داده اگر با عقل نرسیدید به نتیجه بعدا اجازه ی استخاره دارید وگرنه استخاره درست نیست!
به پریشانیات ماهم سربزنین
Www.parishaniat.blog.ir
پاسخ:
کدوم کاره که شرط و شروط و مقدمات خودشو نداره!؟
والا...
جوجه اعتراف میکنم نظرمو که خوندم، منم اولش راه خوندم! بعد دیدم چرا معنیش جور نیست. یه بار دیگه خوندم و فکر کردم دیدم "راحت" بوده!

نه وجدانا من نباید وزیر اقتصاد بشم؟ انقد شفاف کار میکنم؟
پاسخ:
دیگه زیادی شفافه!
اصن ناپیداس!
:)))
فیروزه ای به جان خودم من راه خوندم نمیگفتی هیشکی متوجه نمیشد دیوانه چرا خودت و لو میدی همین کارارو میکنی کسی برا مهندسا تره خورد نمیکنه دیگه
پاسخ:
نگفته هم همینطوره خب!
:)))
اجازه هست به خودم بخندم؟
راحت رو نوشتم راهت! :))
پاسخ:
اجازه هس ما هم به شما بخندیم؟!
:)))
  • پیمان/پیمانه!
  • عوض این کارا بار و بندیل رو بردارید و برید ترکیه کلی آدم اون جا هستن که تو این فصل نیاز دارن به ارشاد و نهی از منکر و اینها.. افغانستان چه خبره بابا؟ یه دونه زن هم پیدا نمی شه که امر به معروف و نهی از منکر کنید برای تیپش ها؟ اینجوری کم ثواب می برید از من گفتن بود!:D
    پاسخ:
    من برم اونجا که دیگه دنبال ارشاد نمیرم!
    والا...
    هر جایی ثوابای خودشو داره
    شما خودشو ناراحت نکن!
    :)
    حاجی برو لب مرز، گروگانت میگیرن! راهتو بی دردسر میری اونطرف. تازه با استعدادی که دارید همشونو هدایت میکنید و بر میگردید
    پاسخ:
    تازه اسکان و غذا هم رایگانه اینجوری!
    :)))
    مردم هم واسمون دعا میکنن
    تی وی هم نشونمون میده
    مجله همشهری هم عکسمونو رو جلد میزنه
    کمپین ها راه میفته
    اووووووه
    جا قحطی بود مگه
    افغانستان؟!
    حالا یه روسیه ای آلمانی ایتالیایی والا
    پاسخ:
    اون چیزی که من دنبالشم افغانستان داره
    نه کشورای مدرن و پیشرفته!
    طی الارض کن حاجی
    پاسخ:
    با بنزین آزاد؟!
    :)))
    man soalamo pas migiram....:)
    پاسخ:
    ممنون!
    chera bara har chiz kochiki estekhare mikonid?
    khobeha
    ama hamishe??
    پاسخ:
    با تشکر از پس گرفتن سوالتون!
    استخاره ، بعدش چون و چرا؟!
     هوم؟!
    پاسخ:
    من گلت یکنم چون و چرا بکنم!
    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی