حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10207: المهندسیه...

دوشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۳:۱۱ ب.ظ

رفتم پیش مهندس پروژه

تا بهش میگم حضرت

میخنده و میگه: به من گفتی حضرت؟!

گفتی حضرت؟؟؟!!!

هر کی میخواد مارو صدا کنه چهار پنج تا دری وری پشت اسممون میاره

رو میکنه به آبدارچی و یگه:

سید! حاجی به من گفت حضرت!!!

...

اینقدرخندید وچرت و پرت گفت

اصن یادم رفت باهاش چیکار داشتم!


پ.ن:

ملت کمبود محبت دارنا!

والا...

  • ۹۳/۰۲/۰۱
  • حاجی ره

نظرات  (۸)

  • پیمان/پیمانه!
  • حاجی جواب نوشتن برای نظرات اسپم کار خنده داری هست! چون خود طرف هم نمی دونه که برای شما نظر گذاشته یا نه.. یه نرم افزار خاصی هست اجرا می کنند بعدش یه متن خاص رو باهاش ارسال می کنند برای تعداد زیادی وبلاگ! صاحب این نظر شاید تا حالا اسم وب شما رو هم نشنیده باشه!
    پاسخ:
    اصلا یادم نبود که میتونه کار اسپم باشه!
    فک کردم کار ادمین غیر محترمه!
    ولی این که عین ... دروغ میگن خیلی آدمو کفری میکنه!
    دریغ از ذره ای شعور و انسانیت!
    هعی...
    سلام، وبلاگ خوبی دارید.واقعا وبلاگ تکی داری! دوست دارم به عنوان یه کارشناس نظرتو در مورد وبلاگم بدونم
    پاسخ:
    سلام
    قبلا هم عین همین کامنت رو برای بنده پیست کرده بودین
    سعی کنین د ارسال کامنت های تبلیغاتیتون خلاقیت داشته باشید
    بنده هم اگه کارشناس باشم کارشناس مسایل دینی ام
    نه سنجش وبلاگها
    والا...

    :((:(( خدایی خندیدیم...

    حاجی!!! چرا اذیت میکنین؟؟خب مخمان ترکید دیگه جواب کامنت مان را نمیدهید آیا؟

    پاسخ:
    :)))
    خنده هاتونم که برعکسه!
    :)
    اگه وقت کنم چشم!
    و الا فلا...
    :))
    من هی منتظر بودم اون آخرش یه تیکه کلف بارش کنید. که بحمدلله به خیر گذشت :))
    پاسخ:
    ببخشید یادم رفت!
    :)))
    کمبود محبت ندارن!
    تا حالا از شما جز تیکه های درشت و دعواهای رئیس مآبانه چیزی ندیدن بندگان خدا!!!!
    پاسخ:
    نه فقط از من!
    از ه همه! حتی آبدارچی!
    خدا شاهده!
    اصن جنس این مهندسا یه چیزی داره که تیکه خورشون ملسه!
    والا...
    :)))
    بنده خدا
    خوب شد ذوقمرگ نشد!!
    پاسخ:
    :)))
    منم خیلی تعجب کردم از این ذوقش!
    حق داره خوب
    از بس مهندس آزاریتون ملسه تعجب کرده خوب
    هر کی دیگه جاش بود همین کار رو میکرد
    از خدا بترسید 
     این قشر زحمت کش رو که خدا زده پس کلشون و مهندس شدن اینقدر اذیت مکنید گوونا دارن اینا
    پاسخ:
    صبر کنین من یه موقع از اذیت و آزاراش تعریف کنم
    بعد ببینم واسه من زار زار گریه میکنین یا نه!
    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی