حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10205: المارکزیه!

دوشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۲۴ ق.ظ
موقع صبحانه
یکی ازمحققا که نویسنده هم هس میگه:
حاجی خبر داری مارکز مرد؟!
من: جدی؟!
یکی میپرسه: مارکز کیه؟!
میگه: نویسنده "صد سال تنهایی"
دیگه نمیگم بعضی چقدر عاشقش بودن
بعد باسر به من اشاره میکنه
میگم: عاشق کتابش بودم
عاشق خودش که نبود
مرد که مرد
"صد سال تنهایی" زنده است
والا...

پ.ن:
به یاد سرهنگ آئورلیانو بوئندیا
:)))
  • ۹۳/۰۲/۰۱
  • حاجی ره

نظرات  (۱۶)

راستی پیشنهاد خوبی بود...

دراولین فرصتی که بتونم( این امتحانای...مهلت بدن) مطلب میذارم.

هرچند تو پیج فیس بوقم :-D. گذاشتم
نفرمایید!ما همیشه از شما راضی بودیم و ارادت داشتیم!:-)) 
خب توی اون دوره فکر می کردم باید بفهممش....
فکر میکردم فهمیدن مهم تر از لذت بردنه...خب این شد نتیجش دیگه
کسی به سرهنگ نامه نمی نویسد ...
پاسخ:
آخ آخ...
گفتی و کردی کبابم!!!
دیوانه کننده اس...
آهان، تعریفش رو زیاد شنیدم ولی نخوندمش. یعنی کتاب خارجی نمیتونم بخونم کلا :|
  • خانم هموستات
  • دقیقا از چی این کتاب خوشش میومده؟
    من تا آخرین صفحه کتابو به امید دیدن  یه صفحه منحصر به فرد خوندم اما هیچی

    پاسخ:
    دقیقا کیاز چی این کتابخوشش اومده؟!
    فاعل را مشخص کند
    لطفا
    حالا این سرهنگه که گفتین کی هس؟
    پاسخ:
    شخصیت اول و قهرمان کتاب مذکور
    حاجی خوشم اومد به روزی کتابای گارسیل رو میخونی
    پاسخ:
    گارسیل ترکیب گابریل و گارسیاس؟!
    :)))
    خب این جور افراد با آثارشون زنده اند...

    پاسخ:
    اوهوم...
    "حاجی راستش رو بگم؟ الان با این پ.ن که زدید یاد اون اوایل افتادم که وبتون رو می خوندم  توی بلاگفا.. بعد به دلایل متعدد (اگر بخواید می تونم براتون بنویسم دلایل رو) فکر می کردم این ه.خ که همش می نویسید همسر صیغه ای تون هست!!! کور شم اگه دروغ بگم :-O"

    عاااالی بود ! :)))

    دارم فکر می کنم این ه.خ مخفف چه اسمی میتونه باشه
    "هُژَبر خاتون" :))))
    پاسخ:
    حبیب جان!
    عالی بودو کووفت!
    من با تو کار دارم حالا حالاها
    والا...
    :)))
    آئورلیانو رو دوس داشتم...ولی خداییش نفهمیدم اون قسمت کشتار واقعی بود یا تخیلی...اون قیام چی شد...کلا درگیر بودم یه مدت...ولش کردم...:))
    پاسخ:
    به خاطر همینم به این سبک میگن:
    ریالیسم جادویی
    چقد دلم گرفت وقتی که خبر بیماری و آلزایمرش رو شنیدم...

    و چند روز قبل هم که...

    تعریف این کتابشو هم شنیدم که بر اساس زندگی خودش هم هست اگه اشتباه نکنم...سرهنگ پدربزرگ خودش بود...بازم اگه اشتباه نکنم...

    افکارشو دوست داشتم

    کتاب" یادداشت های پنج ساله گابریل گارسیا مارکز"  رو قبل عید تموم کردم،هرچی بیشتر خووندم و پیش رفتم بیشتر عاشقش شدم،نوشته هاش عالی بود...

    مرسی که درموردش نوشتین...حس خوبی بهم داد،از بس که کسی در موردش ننوشت( خودم هم نوشتم ها،بد شده بود،پاکش کردم!) 

    ما همچنان ارادت داریم ها:-) 
    پاسخ:
    بله دستمایه اولیه کتاب خودش و خانوادشو و محیط زندگیشه
    با چاشنی تخیل و جادو..

    کتابی کهگفتینرونخوندم
    ولی فک کنم دیدمش

    من اگر ننویسم
    تو اگر ننویسی
    چه کسی بنویسد؟!

    این یعنی از ما راضی بودین؟!
    و تذکرتون رعایت شده در پست های اخیر؟!:))
    سرهنگ آئورلیانو بوئندیا
    cheghadr kofrikm mikard in ketab
    ye esm to0o0ye chand nasl tekrar shod va man akharesham nafahmidamesh
    vaghean nafahmidam in ketabo...va bayad eteraf konam shayad yeki az avamele jodaiiie man az kho00ondan ham hamin ketab bo0o0d...
    khastam kard o delzade...

    پاسخ:
    از شما بعید بود استاد
    نیازی به فهمیدنش نبود
    باید فقط ازش لذت میبردین
    من که برام مهم نبود اون اواخر
    که این سرهنگ پدربزرگه اس یا فرزنده یا نوه
    والا...
  • پیمان/پیمانه!
  • حاجی راستش رو بگم؟ الان با این پ.ن که زدید یاد اون اوایل افتادم که وبتون رو می خوندم  توی بلاگفا.. بعد به دلایل متعدد (اگر بخواید می تونم براتون بنویسم دلایل رو) فکر می کردم این ه.خ که همش می نویسید همسر صیغه ای تون هست!!! کور شم اگه دروغ بگم :-O
    پاسخ:
    من خدمت شما خسته نباشید عرض میکنم!
  • مـ ـفرد مؤنـ ـث ツ
  • هنوز وقت نکردم صد سال تنهایی رو بخونم...دیگه الان واجب شد بخونم و بعدشم یه فاتحه بفرستم براش...
    پاسخ:
    حتما باید نویسنده میمرد که شما انگیزه خوندن کتابشوپیدا کنین؟!
    :))
  • پیمان/پیمانه!
  • ئه؟ جدی فوت کرده؟ من خبر نداشتم..
    پاسخ:
    جدی جدی فوت کرد!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی