حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10206: الجوعیه

دوشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۲۹ ق.ظ
امروز بدون آماده کردن صبحانه واسه ه.خ عزیز
از خونه زدم بیرون
دیگه نمیدونم ه.خ چیزی خورد یا نه
خودم موسسه صبحونه میخورم
ظهرها هم که طبق قرار ناهار درست نمیکنیم
شب هم موقع خونه اومدن 2 تا فلافل گرفتم
با هم خوردیم
بعد من تا میگم ما آدمای ساده زیستی هستیم
اون دو تا پیتزایی که تو عمرمون خوردیمو
فرو میکنین تو چش و چارمون
والا...
  • ۹۳/۰۲/۰۱
  • حاجی ره

نظرات  (۲۳)

قدررررررررر میدونمممممممممممممممم حاجی قدر میدونممممممممممم اصن ازین به بعد مث میم... البته بلا  نسبتا منا به مامانم اویزون میشم که شما بفهمی من قدرررررررر میدونم:|
هعی نفسم بند اومد از بس جیغ زدم :|
  • پیمان/پیمانه!
  • شکر کن حاجی که ده بار پنیر یه پیتزا می تونی بخوری.. عصریه دکتر برای من انواع فست فود.. انواع سس ها.. گوجه فرنگی، بادمجون، انجیر، خربزه، سوسیس، کالباس و کلی مواد غذایی و میوه های دیگه رو ممنوع کرد.. بلکه حساسیت تنفسی ام بهبود پیدا کنه ! حالا مجبورم صدها بار نون پنیر بخورم و هیچی پیتزا! قدر سلامتی تون رو اساسی بدونید.. والاااا
    اومدم بلاگ عضوم شدم نتونستم وب بزنم
    گفتیم بیخی بذار این اواخر عمر همون بلاگفا بمونیم دیگه نمیصرفه
  • خانم هموستات
  • ساده زیست یا تنبل یا خسته؟
    پاسخ:
    ساده زیستی ناشی از عدم الوقت و خستگی!
    پیتزا و مرغ سوخاری و سس رعنا  و اینا دیگه :))
    پاسخ:
    اصن به قیافه ما میاد؟!
    اصن من نمیدونم چی هستن اینا که شما میگین!
    + آیکون حاجاغای دروغگو
    راستی از موقعی که شما سس سالسا مهرامُ معرفی کردین،منم یه روز دیدمُ خریدم.از اون به بعد شده سس محبوب خونه ما.به همه هم پیشنهادشُ میدمُ میگم حاج آقا معرفی کرده :دی
    پاسخ:
    امیدوارم حالشو ببرین!
     پیتزا فلافل فست فود ضرر داره!! خیلی می خورین.خواهشن نخورین،مثلن ما به کل سسیس و کالباس و نوشابه رو حذف کردیم چندساله! پیتزا درست میکنیم ولی سالم بدون اینا با خمیر خونگی خوب و سالم و پنیر از نوع کم چرب که باز هم کم می زنیم همونم!اگه مال بیرونُ هم میخورین فقط سالی یه بار لطفن
    پاسخ:
    ما هم اونایی که شما فرمودین حذف کردیم!
    آخرین پیتزا هم زمون تیرکمون شاه بود که خوردیم!
    با مهدی و کسری و طاها
    فلافل هم غذای اورژانسیمونه!
    حواسمون هست
    تغذیه مون کم و سالمه...
    ممنون از لطف و تذکرتون
    نکه حالا خیلی فلافل خیلی غذا اونجورییییه :| از تخم مرغو نون پنیرو ارده شیره که بهتره :|
    هعییی من نمیخوام  چیزی بگم :|
    پاسخ:
    وقتی ده سال فلافل بخوری
    به جای صبحونه و ناهار و شام
    دیگه اینو نمیگی!

    تقصیر حضرت مژگانه که منوشون متعدد و مختلفه
    کسی قدر نمیدونه!
    والا...
    سلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوم حاجی جان
    میترسم آخرش به زندگی بی هوازی رو بیاری حاجی :(
    پاسخ:
    سلام!
    اینجور که داره پیش میره بعید نیس!

    + امید داشتیم وب جدیدتون بلاگی باشه!
    والا...
    :(
    حاجی کم کم دارم شک میکنم رویه گیاه خواری رو پیش گرفتی
    حرفی از کباب نمیزنی ..
    آش و فلافل و ...
    هوم ؟
    پاسخ:
    چشم خوردم!

    + دروغ گفتم!
    تقیه میکنم!!!
    سلام
    پس 5005امین کامنت هم مال خودم شد.
    این عدد که قشنگتره استاتستیک جان:))
    پاسخ:
    سلام
    کامنت 5555 جایزه داره!!!
  • پیمان/پیمانه!
  • :D
    یکی از فانتزیام این بود 5000امین کامنت اینجا رو به نام خودم ثبت کنم :)))))))
    پاسخ:
    خدارو شکر یکی به یکی از فانتری هاش رسید...
    خسته نباشید کلهم اجمعین

    +والا مقاومتی که شماها در برابر روشن شدن از خودتون نشون میدین فلسطین در برابر اسرائیل نکرده دم همتون گرم ادامه بدید 
    پاسخ:
    احتمالا بچه های پلیس فتا و اطلاع ات و گشت و ... هستند
    خب نمیتونن که خودشونو معرفی کنن!
    والا...
    دوستـــــــان اعتراف بکنید کیا هستین الان اینجا

    ضمیر ناخودآگاهم فکر میکنه چون خوابش نمیاد و گشنه س باید شماهارو شناسایی کنه لطفن همکاری کنید خوب
    ++ حاجی اگه خودتون هم بین جمعیتید اعتراف کنید 

     

    پاسخ:
    من نبودم خدایی!


  • پیمان/پیمانه!
  • مـ ـفرد مؤنـ ـث ツ : " مثل ما بیکار که نیستین...من میخونم از این بعد فقط ،،، اینجا رو .."
    حاجی لپ قراضه داشتن و لپ مکه فرستادن این چیزا رو هم داره دیگه.. تا شما باشی اینقدر لارج بازی در نیاری برای رفقای مکه ای ات:D
    پاسخ:
    الانم پشیمون نیستم!
    والا...
    تازه اینجوری اجبارا وقت کمتری رو با نت میگذرونم!
  • پیمان/پیمانه!
  • عیب می جمله بگفتی هنرش نیز بگو.. 
    حاجی تا حالا دقت کردید وقتی یه تیکه از متن یا نظرات نوشته شده توی وبلاگ های بلاگ رو اگر جابجا کنید خود به خود منبع می زنه؟ این به نظرم خیلی امکان جالبی هست:) 
    الان یعنی خودزنی کردم؟
    پاسخ:
    بله!
    خودم اون آدرسو بهش دادم که به جای منبع بزنه!
    تازه الان داری چشم به روی حقایق بار میکنی!!!
    :)))
  • مـ ـفرد مؤنـ ـث ツ
  • دلم میگیره وقتی میبینم کمتر به کامنتا جواب داده میشه...
    خب سرتون شلوغه دیگه...حقم دارید بخـدا...
    مثل ما بیکار که نیستین...من میخونم از این بعد فقط ،،، اینجا رو ...
    موفق باشی حاجی ...
    پاسخ:
    دل گرفتن نداره که!
    والا...
    + هر جور صلاح میدونین
    همچنین!
    بنازم ساده زیستی تون رو...
    بیاین تو خوابگاه ببینین :دی
    پاسخ:
    شیش سال دیدیم!!!
    والا...
    :)
    شما خیلی ساده زیست هستین.
    ه.خ. هم که زورکی ساده زیست شده به لطف شما. :)

    + بسپریم آشپزتون براتون پیتزا هم درست کنه.
     نمیشه که نون و پنیر خورد و بیل زد که!
     والا... :)
    پاسخ:
    بده ساده زیستش کردم؟!
    :)))

    + ترجیحا متری باشه!
    :)
  • مـ ـفرد مؤنـ ـث ツ
  • ساده زیستی خوبه...قشنگه...
    من دیگه داره حالم از تجملات بهم میخوره...
    پاسخ:
    من همیشه حالم از تجملات بهم میخورده!
  • پیمان/پیمانه!
  • حاجی همه رو خوابوندی و خودت آخر شب اومدی پست می ذاری تند تند آره؟:)
    پاسخ:
    چاره دیگه ای ندارم!
    باس سکرت بمونه!
    :)))
  • پیمان/پیمانه!
  • زندگیه دیگه.. گاه رفقی و گاه اکراهی! یه بار عشقعلی.. یه بار پیتزا.. یه بار نون پنیر! والاااا
    پاسخ:
    ده بار نون پنیر
    یه بار پیتزا
    باز ه بار نون پنیر
    یه بار عشقعلی!
    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی