حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10187: الخرابیه!

پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۴۷ ب.ظ
مینی لپمو دادم یکی از رفقا
که مسئول فرهنگی حج شد امسال و
واسه یه ماه کار رفت مکه و مدینه
البته به شرط دو رکعت نماز کنار قبر پیغمبر ص
و یه دشداشه عربی
نخی
این لپ هم جدیدا هاردو نمیشناسه!
اینه که...
  • ۹۳/۰۱/۲۸
  • حاجی ره

نظرات  (۲۳)

دلمون نه سوخت
نه خواست حتی 
مکه و مدینه رو !
:|
en shala ghesmate khodeton
به لپتون میگفتین نایب الزیارت باشه
حاجی همه آخوندا میرن مکه هر سال ؟!!
منظورم به عنوان روحانی کاروانه ... 
و منظور اصلیم اینه که شما هم میرین ؟!!!:)
ما نشنیدیم آخوند کلمه ی بدی باشه!
کی گفته بده!؟
از کجا گفته آخه؟!

+دوستان شب جمعه هست، ما رو هم دعا بفرمایید.
منم شنیدم کلمه اخوند بده
عاغا هم معنای بدی میده...
ینی الان لپی نداری؟ 

احوال حاجی؟
تودوران دبیرستان یه دبیر دین وزندگی داشتیم میگفت نگین"آخوند" بگین "روحانی"...آخه آخوند یه توهینه...چی بگیم ولا...
حالاچرا عنوان پستاتون عربیه؟حیف نیست زبان به این شیرینی داریم بعدبچسبیم به عربی وانگلیسی و....مجددا چی بگیم والا...
نه. میارزه. میارزه. برا این شروطی که گذاشتی من بودم چیزای دیگه هم میدادم. :D
ن عزیزم عیبی نداره ته دلت نگی نگین بی جنبه بود فکر کردم توضیح بدم کسی براش سو تفاهم پیش نیاد عزیزم
:* اینم برااینکه فک نکنی ناراحتم :)
:*
بابا شوخی کردم منظوری نداشتم اصن:(
معذرت میخوام...
:(
مگه من وکیل وصی حاج اقام اوشون هرکاری دوس دارن بکنن میخوان پست بزارن میخوان نزارن
من ک نمیتونم تعیین تکلیف کنم برا بقیه
:(
صلاح خویش داند...
چی بگم والا...
خوش به سعادت لپی :|
چون گفتم زیاد پست نذارین و اینا!!! شوخو :)))
سلام
بله حاج آقا وقتی اون حدیث رو نوشتین به خودم اومدم و واقعا ممنونم از لطفتون
چشم انشاءالله روی حسن ظن داشتن کار میکنیم :))
بازم ممنونم
التماس دعا
نجمه جون وا!!مگه چی گفتی ک امیدواری من نخونم :(
+ایکون نگینی ک دلش شکسته :(
سلام علیکم
اوه ما دو شب نبودیم ببین اینجا چه خبره!!! 
من در حال تنظیم مقاله ام. امیدوارم امشب خیلی پست نذارین :))) به اعمال شب جمعه بپزدازین والا... :دی
+امیدوارم نگین خانوم این کامنت رو نخونه :)
  • دوشیزه فلانی
  • من رو که می شناسی حاجی! :)
  • مـ ـفرد مؤنـ ـث ツ
  • لپ تاپتون رفت خارج از کشور ، داره فخر میفروشه...
    حاجی یه انتقادی بکنم ازت ؟
  • خانم هموستات
  • اون چه رفیقیه؟!بدون لپ تاپ نمیتونست 2 رکعت نماز بخونه؟
    حاجی میرسه روزی ک شوما رو هم نمیشناسه این دنیا بی وفاس :))))
    خوشا به سعادتش.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی