حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10185: التبریکیه!

چهارشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۱۱ ب.ظ


اهنئ لکم یا اصدقائی و احبائی و اعزائی

رجعه الرجل البلاکفا 

أعنی: 

الرجل الکبیر الفواد

الصاحب الشان العظیم

المنجاه من ید الطالبان

سیدی

و مولای

السهیل 

زید عزّه و شانه و اطال الله عمره و ظلّه و کثّرالله معرفته

و زوّج الله هو بالبنت خاله او من هو اخیر و اجمل منه!

آمین...

ب.ن: 

صاحب التصویر الفوق هو نفسه!!! 

اعنی السهیل فی لباس المبدل!

  • ۹۳/۰۱/۲۷
  • حاجی ره

نظرات  (۲۹)

حاجی خیلی عربی دوس داریا:|
من که هیچی حالیم نشد...گویا خوش آمد گویی به سهیل بود؟
دمتون گرم ایول دارین حاجی عاغا
اصن ی وضی اوضایی روحم تازه شد ع تیکه هاتون
حاجی عاغا باقلوا قطاب آلبالو تیکه هاتون تو حلقم گوارای وجود هوووم :))
حاجی از خنده همچی ترکیدما کل ساختمونو صدام برداشد حاجی مدیر عاملو همکارا میگن سهیل رفده اونور بهش ساخده ینی ساخدنش حسابی
حاجی بهم میگن چرا رنگت پریده چرا دستاتو هعی میمالی بهم میگم تمومه جونم درد میکنه خسته ام مفصلام درد میکنه کاش امروز نمیومدم اداره بعد میگن نع ع اینحرفا نیسد وختت دیر شده بیبین ما ندید میگیریم میخوای بریم بیرون دو پوک بزنی :))
حاجی ینیا کوشتنم ع بس گوفدن ولی هیشکودوم به باقلوایی تیکه شوما نبود دستت طلا حاجی عاغا نوکککریم چاکککرات دربسته دربست :))))))))))))))
حاجی یه خانمی تو رستوران هتل گیر داده بود به وجنات ما موکشف بعمل اومدیم اسمشون فتحیه بود عاغا ما نفهمیدیم بلاخره فتحش کرده بودن یا اسمش این بود گوفدیم ببینیم باب دندونا کیا هسدیم :)))))))))))))))
حاجی!!!الان ب نظرت من مخم میفهمه میگی دلیل یابی کن!!؟؟من میگم چیکار کنم!چ دلیلی اخه!:((((
همین قد فهمیدم که ینی سهیل خوش اومدی...
حالا همینو می گفتین نمی شد...؟:))))))))))....
چرا ترجمه به فارسی نداشت ها؟؟؟
اقا حبیب میشه  شما زحمتشو بکشید و برامون ترجمش کنید؟
dokhtar khale???
:)))
agha khabam miad hal nadaram mani konam
chesham albalo gilas mibine:))))
هان؟؟؟ چی شده؟ من کجام؟ عربستان؟ افغانستان؟ روسیه؟؟؟
ای بابا حاجی روسی عربی همه چی قاطی شد 
خوب یکی یکی .یه شب روسی  یه شب عربی باد بدین
ضمنا داش سهیل هم خوش اومد برم ببینم سوغاتی چی اورده :)))
حاجی هر کیم هر نه دیل بولور اونان یازسین عربی بولمرم ترکدَ بولمورم ؟ والا:) 
کلا تابلو بود :))
" حالا بر فرض هم!!!
شما باس به روی خودتون بیارین؟!
شما باس عمومی کنین!؟
تیک خصوصی رو واسه چی ساختن پس؟!
والا...
:))))))))))))"

حبیب به حاجی تیکّه نندازه، کی بندازه ؟
جور از حبیب بهتر، کز مدّعی رعایت...

تازه کلّی خودداری کردم که توضیح ندادم تیکّه ها رو :)))))

کلاً هر زبانی غیر از زبان مادری سخته!
منم خدا رو شکر اونقدر تنبل هستم که دنبال یادگیری زبان های دیگه نرم کلاً!
خواستین زبان عربیتونو به رخ ِ ما بکشین آیا؟:)) آقا اعتراف میکنم من یکی از عربی از همون دوم سوم راهنمایی تنفر داشتم :))
پاسخ:
زدین به هدف!
فقط شما تونستین نیت پلید و شیطانی منو حدس بزنین!
:)))))
شوخی گفتم استاد:))
البته معنی لغت به لغت شو میدونما!
اما نمیتونم سرهم بندی کنم!!!
تو دبیرستانم وقتی متنی رو میخوندم!مشکلم همین بود!
معنی همه لعات رو میدونستم!موضوع کلی متن رو هم میفهمیدم!
اما سرهم نمیشد جمله هاش:)))
البته این متنو فهمیدم
پاسخ:
گفتم یه جار کار میلنگه!!!
:))))

+ به حرهال بازم امیدوار کننده اس!
من یه چی گفتم. مردم چه باورشون شده. وووووی خدا:))
اصلا من منظورم یه چی دیگه بود. هیشکی نمیدونه . حتی حاجی.خخخخخخخخ


+ لو نمیدم که سوتی دادما
پاسخ:
حتی منم نگرفتم که سوتی دادین!!!
جدی!

+ سوتی اینجوریش خوبه!
که فقط خودت بفهمی!
:)))
روس ها خیلی زبانشون جالب انگیزناکه ها!!!
پاسخ:
حیف که خیلی خیلی خیلی سخته!
:(((
مسکو؟؟
:))
شنیدم شمالی ها رو رایگان ثبت نام میکنید!!

پاسخ:
بله!
جلسه اول!
"و زوّج الله هو بالبنت خاله او من هو اخیر و اجمل منه!"

"هو" ی اوّل که به جاست، امّا "هو"ی دوّم (به جای هی)، شیرین دو سه تا تیکّه ی سنگین توش هست :)))
پاسخ:
من غلط بکنم به سهیل تیکه بندازم!
اشتباه تایپی بوده حتما!!!!
:)))

+ حالا بر فرض هم!!!
شما باس به روی خودتون بیارین؟!
شما باس عمومی کنین!؟
تیک خصوصی رو واسه چی ساختن پس؟!
والا...
:))))))))))))
"ستی ثبت نام میکنم. تیری ست در تاریکی
هرچند میدونم از عهده من خارجه"


فیروزه ای کجا ثبت نام میکنی؟؟
پاسخ:
کلاس آموزش زبان و فرهنگ روسیه
استاد: حاجی (از مسکو!!!)
ممنونیم از شما که سعی دارید به طور زیرپوستی عربی به ما یاد بدید!!!!
پاسخ:
نیه زاشتو!!!

+ ترجمه از روسی به فارسی: قابلی نداشت!
آخه چرا عربی؟!!!!


البته دست و پا شکسته حالیم شد!!


+با فیروزه ای موافقم!!
پاسخ:
جوزده شدم!!!
:)))

+ انشاء الله به پای هم یاد بگیرین!
:)))
راستی ثبت نام میکنم. تیری ست در تاریکی
هرچند میدونم از عهده من خارجه
پاسخ:
چرا در تاریکی!؟
خیلیم روشنایی!
استاد به این خوبی!!!!
والا...
:)))
والا من میتونم بخونم و معنی کنم.دشواری ندارم. فقط نمیتونم حرف یزنم. که اونم کم کم یاد میگیرم.

پاسخ:
انشاء الله!
چقدر من عربی ام خوبه:)))))
همشو فهمیدم:دی

+خوش اومدن:)
خوشحال شدیم برگشتن
پاسخ:
احسنت!!!
جالب بود واسم!
مهندس اینجوری ندیده بودیم!!!
والا...
هوم حاجی؟ خخخخخخخخخ
میدونید چه تصوری کردم. کنار سواحل خلیج همیشه فارس و در کشور امارات این عربا دور هم نشستن و دارن اینو میخونن. اصن یه توهمایی زدم روم نمیشه بیان کنم. استغفرالله.
پاسخ:
من تا به همه عربی یاد ندم 
دس ورنمیدارم!!!
:)))

+ کم کم دوزش رو ببرم بالا
یهو میبینین دارین پستارو به زبان عربی میخونین 
بدون اینکه متوجه بشین!!!
بعد ایشون توی لباس طالبانی رفتن افغانستان چکار کنن؟!
جنس آوردن؟!
پاسخ:
لباس مبدل پوشیدن از طالبان در امان باشن!

+ البته سوغات هم آوردن!
:)))
با عرض سلام و خسته نباشید 
مفتخر هستیم افتتاح سرویس وبلاگدهی نت لاگ با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا را به عرض شما برسانیم.www.nlog.ir           
امکان انتقال کامل مطالب وبلاگ فعلی به وبلاگ جدید خود در نت لاگ بصورت اتوماتیک
www.nlog.ir          
نت لاگــ سیستمی قدرتمند مبتنی بر پایه جدیدترین تکنولوژی روز میباشد و به شما این امکان را میدهد تا بتوانید به سادگی وبـلاگ شخصی, مذهبی, ورزشی و یا شرکتی خود را ساخته و به انتشار محتوای خود بپردازید . ثبت وبـلاگ در نت لاگ کاملا رایگان می باشد و شما میتوانید در چند ثانیه وبـلاگ مورد نظر خود را ایجاد نمائید.
www.nlog.ir


همه عربیه!!
پاسخ:
پ ن پ روسی باشه؟!
:))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی