حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10182: فانتزیه الترکیه!

سه شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۵۳ ب.ظ


مسئول یکی از کتابخونه های بزرگ قم

چند تا یادداشت آورده موسسه

میگه:

حاجی! 

چند تا کتاب از روسیه واسمون رسیده!

نمیتونیم عنواناشو بخونیم!!!

(یکی نیس بگه: خب مگه مریضین میرین کتابی میخرین که نمیتونین بخونین! والا...)

تنها کسی که به ذهنم رسید یه کم روسی بلده شما بودین

زحمتشو میکشی؟!


با یه دستخط خرچنگی هم نوشته که نگو!

یه ساعت خودمو ... دادم و ... کردم

که بخونمشون

ولی هر چی میخوندم میدیدم یه جای کار ایراد داره!

آخر دو زاریم افتاد که:

من دارم روسی میخونم

اما ترکی حرف میزنم!!!!!!!!!!!!

یعنی عنوانهای ترکی رو با الفبای روسی نوشتن!

آخر به یکی از محققای ترک میگم:

فلانی! من میخونم تو ترجمه کن!


+ خدایا!

چرا من ترک نشدم؟!

:(


++ به خاطر نسخه های خطی زیادی که کشور دوست و برادر روسیه از ایران غارت کرده

و پروژه هایی که در مورد این نسخه ها برداشتیم

الفبای روسی رو یاد گرفتم

ایضا سلام و احوالپرسی و اینا...


+++ آیا میدانید: 

روسها یکی از غنی ترین گنجینه های لغات فحش رو دارن

و خودشون از فحاش ترین ملتها هستن!؟

  • ۹۳/۰۱/۲۶
  • حاجی ره

نظرات  (۶۹)

چه جالبـــــــــ
"بله!
حکایت ماست!
میشد مفت و مسلم دو تا زبون دیگه هم بلد باشیم!
هعی...

برگرفته شده از "


چطور حاجی؟
خانوم ترک عایا؟؟؟
حاجی ینی این غذا محشره ها چربو چیلی خوشمزهههههههههههههههههه دی:
(ایکون نگینی ک داره حاجیو وسوسه میکنه)
خداییش خواهان زیاد داره !جدی!
روش پختشم باحاله تو چاله میزارن از بالا اتیش میکن :)
خیلییییییییییییییییییییی چیز توپیه
+حاجی غذای هندی خوردین؟خیلی تنده لامصبببببببببببببب
ی چیزی شبیه قابلی (استامبولی) درست میشه ولی دورنگه برنجش یکی سبز یکی قرمز
سبزه سبزی خشکو اینا داره اون یکی گوجه خالا یارب
بد مغز پسته هم داره روشون
اونوقت خیلییییییییییییییییییییییی تند دی: خیلیااااااااااااااااااااااااااااا دی:
ما عادت داریم عصن نمیدونم این قومو خیشای ما تندی حالیشون نمیشه :))))
فلفلای تو حیاطا هم ک اتیش میده :))))))
*بعد یچیزی لازانیا پختم ی ظرفشو بیارم خدمتتون؟؟ دی:
نهار امروزه ها
مهمونامون همونا ک ثابت خونمون بودن 17 فروردین 90 درصدشون رفتن 10درصدشون هنوززززز هستن همچنان خوش گذشته :|
اونوقت دیشب دیدم 10 درصد دیگشون برگشت :|
با قطارم اومده :|
بداونوقت اینا لازانیا نمیخورن نهارم دعوتن شما بفرمایید نهار در خدمت باشیم :)
ه.خ رو هم بیارین اگه دوس داشتین :))))
حوصله ندارین دستور مصور بذارم :)))))
دی:
(ایکون نگینی ک کرماش تخم ریزی کردن )
:))))))
بله حاجی ما یه جدمون اصفهونی هنرمنده یه جدمون آذربایجانیه یعنی همون روسی سابق...
آنتیک فروشی هم نداریم ولی از اجدادمون زیاد بهمون رسیده البته اسقاطیش...
ولی موقع شناسنامه دادن فامیلی عربی بهمون دادن!
حاجیییییییییییی :(((((
گمتون کردممممممممممممممم :(((((((((
من برم پیش مسئول اینجا پیجتون کنه :((((
شما لطفا غصه ی سرایدار ما رو نخورید
ایشون جا و غذا و دسر و عصرونه و بستنی و میوه و همه چیزشون به راهه
شما به فکر خودتون باشید!
والا...
:)
آهان:)
مرسی :)
 
این :)

پاسخ:
الجمع مهما امکن اولی من الطرح!!!
:)))



پاسخ:
یه قائه کلی فقهی و اصولیه
البته بارها توضیحش دادیما!!!

وقتی میشه یک چیزی رو جمع کرد با دیگری
بهتر همینه
نه این که یکی رو انتخاب کنیم و اون یکی رو رها کنیم!

مثلا: دو دقیقه وقت داریم میخواییم یه کار مستحب بکنیم
نمیدونیم بریم وضو بگیریم یا بشینیم ذکر بگیم
طبق قائده فوق
بهترین کار اینه که وضو بگیری در حین وضو ذکر رو هم بگی!
خلاصه:
وقتی میشه دو تا کارو با هم جمع کرد چرا به یکیش اکتفا کنیم؟!
والا...

"یه بابایی همیشه میگفت
کسی که ترکی بلد نباشه م سوز روضه ش می گیره"

اینو حاجی...
همیشه خودم می گم :دی

بعد شما گفتید آره حکیمانه و از این صوبتا !
فک کردم خودم گفتم یادم نیست :|

!
گفته بودم به خودم امیدی ندارم حاجاقا...
داغوووووون...
پاسخ:
معلوم میشه باس به خودتون امید داشته باشین!
رحم الله من عرف قدره...
والا...
"خب ملت دعا میکنن گرسنه شون میشه
نباید از جایی سیر بشن!؟
والا...
:))))))))))))"




پاسخ:
خب الان من چیکار کنم دقیقا؟!
:)))
حوقله ؟!!!!!!

o-O

شیب؟

پاسخ:
کدوم حرف رو فرمودین بهم گفته بودین یا نه؟!
قاطی شده اینجا!
:))))
بابت اینکه ملت شکمو بدون بستنی وا3 قبولی خلایق در کنکور دعا نمیکنن!!
پاسخ:
خب ملت دعا میکنن گرسنه شون میشه
نباید از جایی سیر بشن!؟
والا...
:))))))))))))
اون که غذاش سر جاشه.
به کارفرمای ما چیکار دارین اصن!؟ هوم؟!

تابستون غذا پختن برای سرایدار هزینه بر نیست زیاد
اغلب چیزها توی خود باغ ها هست
گوجه
فلفل دلمه
پیاز
سیب زمینی
خیار
کدو مسما
....
مگه شما بخواید قرقاول نوش جان کنید که از عهده ی ما خارجه!
پاسخ:
گفتم گرسنه نمونه بنده خدا!
صبح تا ظهر که تو باغ کار میکنه
شبا هم که کارای تحقیقیشو انجام میده
گفتم گناه داره...

+ بنده اصن گیاهخوارم!
والا...
اولا که مرسی از تخفیف خوب شما
حق دوستی رو با همین تخفیف به جا آوردین جدی!
 دوما به جز بستنی و پای مگه چیز دیگه ای هم بود؟!
یادم نیست. یادآوری بفرمایید ممنون میشم. :)
پاسخ:
یه سرایداری هم داشتین!!!
اون غذا نمیخواد؟!
والا...
چرا نداره که!!
پاسخ:
خب نفهمیدم اون ناراحتی واسه چیه استاد!
حاجی؟؟؟وقتی یکی دلشوره داره باید چیکار کنه!!!!؟؟:((
پاسخ:
باید علت یابی کنه ببینه منشا و منبع دلشوره اش چیه
سپس متناسب با اون راه حل یابی کنه!
به به حاجاغا روسی هم بلدی آورین آورین
پاسخ:
اندکی...
به به به حاج آخااااااااا مفتخر کردین مارو خبر میدادین یه گاوی گوسفندی،شتر گاو پلنگی زیر پاتون خو سرمیبریدم  خخخخخخخخخخ
بعدم شما گفتی من باور کردم خو زحمت وله که کلمه ی بعدی نبود
چرا ذهن بچه های  امروزی رو به انحراف می کشونی پدر جان نکن این کارو خووووووو
خخخخخخخخخخخ حاج آخاااا شما اصالتا مال کوجااااااااایی لهجه داریی؟
پاسخ:
مگه حتما باس کلمه بدی بگم؟!
شما هم چه انتظارایی از یه حاجاغای مومن و متقی دارین!!!!!
والا...
والا من نکشوندم
بعضیا کشونده شدن!!!
بعله...

+ مال شهرستانم!
حالا اینی که گفتین یعنی چی؟:)
پاسخ:
دقیقا کدوم چیزی که گفتم؟!
:)))
شما دوست مجازی خوبی هستید.
تجربه ی کی ثابت کرده نیستید؟! هوم؟!
خیلی هم خوب و عالی هستید.


+ نمیشه ما به جای شهریه براتون بستنی درست کنیم؟ هفتاد تومن برای من که بیکار و بی پولم خیلی زیاده خب!!! :)

پاسخ:
تجربه افراد زیادی که رنجیدند...
اون نظر شما برخاسته از لطف شماست.

+ اولا که 35 تومن!
بعد هم با بستنی و تغذیه معهود 
من مطمئنم یه چیزی هم بدهکار میشم!
جدی!
حاجی عاغا موخلصیم عاغا :)))))))))))))))))
امانتی دارین پیش ما خواسدیم بگیم وخت کردین یه توکه پا قودوم رنجه نومایین خخخخخخخخ :))
چاکککریم حاجی :))
حاجی راسدیا خدا صبرتون بده ع دسته این جوووجه و وب هوادارا والا ب غوران با تمومه خستگیه راه نصفشو خوندم ضعف کردم ع خنده :)))))))))))))
زت زیاووود حاجی 
پاسخ:
سلّمکم الله یا رفیق!
امانتی رو سفت نگه دار که طالبیم!!!
همینا نمیزارن لبان ما حالت عادی بگیره دیگه!
اونوخ ملت که خبر ندارن 
بهمون میگن: سرخوش!!!
:)))))

+ ما از همینجا آیه الکرسی خوان شما بودیم...
حاجی من قبلا بهتون گفته بودم اون حرفه رو ینی؟
:|
پاسخ:
در مورد حوقله؟!
  • پیمان/پیمانه!
  • http://upload7.ir/imgs/2014-04/60457712947412725424.jpg
    :D نیگا کپی همونه غیر از دسته هاش که چوبی بوده و به مرور زمان از بین رفته!
    پاسخ:
    قشنگه!
    و به احتمال زیاد روس!
    دست های چوبی رو بازسازی بفرمایین طبق اصل!
    والا...
    بد خـوعـِتی جـر زَن ؛ خُ میتـونـی واسـه مـا بلاگفـاییـایِ متمـدن همـ بـرش داری ؛

    نـژاد پـرسـتِ آمپـول ـیـانیسـمـِ بی دردِ مـرفـححح ! :>:))
    پاسخ:
    نمیشه ها!
    جدی میگم!
    فک کنم فقط واسه بلاگی ها بشه ورداشت!
    وگرنه من دوشواری ندارم!
    والا...
    یعنی انقدر روسها فحاش هستن
    مامان بزرگ مرحوم من فحش نمیداد فکتون از جا درومد
    جل الخالق اونا دیگه کین
    پاسخ:
    حتی بیشتر!
    بنده نیز فرهنگ عمومی روسهارو گفتم
    و ما من عام الا و قد خصّ!
    همونجور که فرهنگ عمومی ما ایرانیا تعارف کردنه
    ولی خیلیا هستن که اصلا تعارفی نیستن!

    + قطعا و تحقیقا نیز حضرت شما و مادربزرگتون (حفظما الله!) مبرائین از این نسبت!
  • پیمان/پیمانه!
  • حال نداد حاجی بیابون گردی مون.. مشهد سرده هنوز و درختهاش تازه گل دادن.. وسط بیابون آدم ته اعماق دل و روده اش می لرزید.. بس که سرد بود هوا.. 
    پاسخ:
    حیف...
  • پیمان/پیمانه!
  • مهر؟ نمی دونم! این سماوره خیلی قدیمیه روی درش یه فرورفتگی تقریباً یک و نیم سانتی هست که ظاهراً داخلش چیزی نوشته بوده که خب به خاطر مرور زمان و استفاده شدن ازش اون قدیما فرسایش پیدا کرده و نمی شه فهمید روسی نوشته یا فارسی:D
    والا ما می دونیم مادربزرگ پدری از عقدای یزد بوده اما مسیر خانواده پدربزرگ پدری که چشم آبی بوده و خاندان مادری رو نمی تونیم پیدا کنیم!
    پاسخ:
    پس باید یه نمونه عینا مثه خودش پیدا کنید تا بفمین روسیه یا نه!
    البته اهل فن با یه نیگا میفهمن!

    + چشم آبی!!!
    قرینه نزدیکیه!
    والا...
  • پیمان/پیمانه!
  • دقیق تر بگم: روبان گره زدم اونم قرمز رنگش رو!
    نقل هزار تومن نیس که اخوی؟ نقل این هست که سرعت اینترنت ایرانسل توی شهر ما چرا باید اینقدر پایین باشه و توی شهرهای بزرگتر شایدم پارتی دار تر مثل قم و تهران و مشهد بیشتر؟ هوم؟ بلاگ هنر نکرده به نظر من! چون خدماتش توی شهرهای مختلف قابل دسترسی نیست در حالی که بلاگفا به راحتی قابل دسترسه حتی با گوشی. 
    هه هه همچین می گه محتوایی و علمی و .. می خوای توی همین بلاگ کلی وبلاگ که دارن کپی از وبلاگ های بلاگفا می کنند برات ردیف کنم حالش رو ببری؟
    این یعنی نباید هیچ چیز رو صد در صد در نظر بگیرید.. وبلاگ های خوب در بلاگفا کم نیستند که شما اینجوری صفر حسابشون میارید از جمله وبلاگ بنده! 
    خوش هم.. چی بگم؟ چیزی حدود سه ساعت تو بیابون ولو بودیم به خاطر خراب شدن اتوبوس اونم نیمه شب! ناگفته نمونه که اسکانیا نبود ولوو بود!
    پاسخ:
    پس فک کنم امسال سال تاهلمه!!!
    :)))
    خواستم جبران کنم به حر هال!!!
    به امید رفع تبعیضات زیرساختی و خدماتی...
    نمیگم همه! چون جمله ای که با همه اغاز بشه غلط ار آب در میاد اغلب!
    ولی این مورد هم هست که : بلاگ رسانه متخصصان!
    :)))))))
    قبول دارم تو بلاگفا هم وبای بسیار خوبی پیدا میشن
    یکیش "حاج آقا آخوند روحانی"
    که البته ایشون یکی دو ماهی هس دیگه نمینویسن!
    یکی دیگه اش "پیمان & پیمانه" که متاسفانه کسی آدرسشو نداره!
    :)))
    + چه حالی میده نیمه شب تو بیابون قدم بزنی!
    تجربه شو داشتم!
  • پیمان/پیمانه!
  • حاجی ما عین این سماور زغالی رو داریم توی خونه البته بدون قوری اش نمی دونستم روسی هست این نوع سماورها! می خوای عکسشو بذارم حالش رو ببری؟ البته من روس نیستم.. شایدم اجدادم بودن؟
    پاسخ:
    همه شون روسی نیستنا!
    معمولا روش مهر داره که روسی نوشته!
    نباس که حتما اجدادتون روس باشن
    شاید اجدادتون خریدن!
    کلا سماور های روسی تو ایران خیلی محبوب بودن!
    و کسایی که توانایی مالی خوبی داشتن خریدارش...
    ما ک ترکیم چی شدیم؟؟؟
    پاسخ:
    نمیدونم!
    چی شدین؟!
    خودتون بگین!

    + به راحتی میتونین ترکی استامبولی یاد بگیرین!
    ترکی هم که بلدین
    ایضا فارسی!
    این شد سه تا!
    مفت و مجانی...
    روزى یه فهش اینجا بنویس،ماهم یاد بگیریم در مواقع ضرورى استفاده کنیم:)
    پاسخ:
    ترکی یا روسی؟!
    + شما + 18 هستین عایا؟!
    :))))
    انگار همه ایرونی ها این سماورا رو میشناسن... :| کامنتای قبل کامنت قبلی من پر از سماوره.کاش یکی چایی هم اینجا براه کنه.حاجی یه فکری کن
    پاسخ:
    یه جوری میگین ایرونیها انگار خودتون روسین!!!
    :)))
    ما سماورشو آوردین
    چاییش با شما!
    والا...
    :)))
    سلام.....هرچند آنلاین نیس بهم نمی چسبه...
    حاجی جدی سماور و استکان کلمات روسی ان.....به اطلاعاتم اضافه شد.....
    ولی خیلی باحال بود کلی خندیدم....:)))))))))))))))))))...متنو گفتم نه سماور واستکان
    پاسخ:
    سلام علیکم!
    و خیلی کلمات دیگه!
    ایشالا به زودی کلاس آموزشی میزاریم
    حتما ثبت نام کنین!
    :)))
    .
    http://www.freesmile.ir/smiles/6322_bi_dandon.gif
    پاسخ:
    :)))
    ترک شدن خب یه مزیتِ... بعله.. اینجوریاس...( یک مــــنِ؟! فخر فروش و نژادپرست)
    من نمی دونستم روس ها این مدلی اند... الان فهمیدم...
    پاسخ:
    یعنی شما هم؟!
    لاحول ولا قوه...
    :))))

    روسها مدل های زیادی دارن که شاید در آینده رو کردیم!

    اومدم خبر تندرستی و برگشت قهرمانانه:)) سهیلو بدم.پستشو کامل گذاشتم تو وبم. ایشالا فردا برمیگرده ایران.
    پاسخ:
    الحمدلله!
    ممنون از لطفتون!
    خوشحالمون کردین...
    واخعااااااااااااااااااااا ؟؟؟
    حاج آخااااااااااااااااا ..........دادم و.......کردم یعنی چی آخه؟؟از شما بعیده از شما که روحانی مملکتی  استخفر الله دوره آخروزمون شده حاج آقااااااهاهم بللللللللللله
    خخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    جوونای امروزی چه ذهنای منحرفی دارن!!!
    والا...

    "یه ساعت خودمو "زحمت" دادم و "له" کردم"
    :)))))
    الر آقروماسو....یاخچو یولداشین...(دست شما درد نکنه.....دوست خوبی هستین)
    زکات دانشتونو باید بدین دیگه....چیزی که بلدین در اختیار مردم بزارین:)
    خوش گونریزه گوراخ(روزای خوبتونو ببینیم)
    پاسخ:
    دوست مجازی خوبی نیستم!
    تجربه اینو ثابت کرده...

    کلاس زبان روسی هم به زودی!!!
    :)))))
    شهریه اش زیاده ولی!
    گفته باشم!
  • آقای هندزفری
  • سلام
    سپاس از دقتتون،
    استفاده از تمام مطالب وبم برای همه آزاد ئه... نیازی به اجازه نیست!
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم!
    لطف کردین!
    چه باحال :))
    خدا رو شکر دست از سر دایره لغات فحش ترکی برداشتین :) الان بچسبین به روسا :))
    پاسخ:
    الجمع مهما امکن اولی من الطرح!!!
    :)))
    سماورش اصل هم هست یه عالم مُهر داره ولی قوریش خوشگلتره
    پاسخ:
    موافقم!
    جالبه که به مهرهاش دقت کردین!
  • خانم هموستات
  • دستشون درد نکنه واقعا
    از این دانیاسور در حال مرگ با عظمت(روسیه)هر روز یه چیز جدید کشف می کنیم
    پاسخ:
    خرس تازه داره از خواب بیدار میشه!
    چرا در حال مرگ؟!
    والا...
    یکیـشُ بـوگـو خـالـه بـبـینـه !!!  :>  :D

    ++ حجـی اَیـه میخـوای اون روحِ امـواتت یـه امشبَ رُ فـش تـرکی نخـورن ایـن کـدایِ امنیتی رُ بـردار :)))
    پاسخ:
    زاکرویته توی روت!
    :)))

    + کدها واسه آدم بدای بلاگفایی فقط نمایش داده میشن
    واسه بلاگی ها کدو نشون نمیده!!!
    تخصیر منه حالا؟!

    ب مسئول کتابخونه چی کار دارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

     

    پاسخ:
    نکنه شماها هم کتابایی میخرین که نمیتونین بخونین؟!
    :))))))))))))

    + از ساحت شما و همکارانتان که همچون سوتی هایی میدن
    معذرت میخوام!
    :)))
    سماورای روسیه هم مشهوره حاجی... بعضی هاشونم از برنجه.پولدارا حتی سماورای اصل روس طلاکاری شده هم دارن...رو این سماورا یه سری جمله ها به روسی هم نوشته شده...البته کوتاه
    پاسخ:
    ما هم همونا رو گفتیم دیگه!
    اون "هم" به چه معنا بود عایا؟!

    بله!
    اطلاعات خوبی بودن!
    شما آنتیک فروشی دارین عایا؟!
    :)))
    20:30
    پاسخ:
    اخبار 20:30 شروع شده؟!
    :))))
  • پیمان/پیمانه!
  • اول این که من اومدم..
    دوم این که یه نخ اساسی براتون گره زدم زیارت امام رضا و صلوات سفارشی رو هم اساسی و به تعداد زیاد هر دفعه که رفتم به یاد دوستان.. ایضا نماز..
    سوم این که اینقدر بلاگ بلاگ نکن حاجی چند بار بگم چیز بیخودی هست؟ با مسافرتم فهمیدم مال از ما بهترونه.. یعنی در واقع ساخته شده برای کسانی که توی شهرهای بزرگ زندگی می کنند.. 
    مشکل نه از گوشی نه از مرورگر گوشی من هست.. مشکل از خوردن حق ما کسانی هست که توی شهرهای کوچیکتر زندگی می کنیم! من نمی تونم از بلاگ با گوشی دیدن کنم چون ساخته شده برای شهرهای بزرگ و اینترنت های سرعت بالا! 
    راستش نمی دونستم ایرانسل سرعت اینترنتش اینقدر زیاد می تونه باشه.. دقیقاً لب عوارضی ورودی تهران این رو فهمیدم چون یک ثانیه طول کشید تا وبلاگتون با عکس هاش لود شد و هزار تومن از شارژ بنده پرید!
    متأسفم برای خودم که اصلاً به مهاجرت به بلاگ فکر کردم اون اوایل حتی! والاااا
    بلاگ بیان رسانه مرفهین بی درد و پایتخت نشینان و ایضاً کلان شهر نشینان!
    پاسخ:
    تقبل الله منکم انشاء الله!
    به خیر و خوشی!
    خوش گذشته که دیگه ایشالا؟!
    نخ؟!
    طناب گره میزدی رفیق!
    کار ما از نخ و اینا گذشته!
    :)))
    تصحیح میکنم:
    بلاگ مال مرفهینه
    اعم از بی درد و بادرد!!!
    اونم مرفهین محتوایی و علمی و تخصصی!
    نه پولی و مالی!
    بلاگفا مال گروه غالب عشقولانه نویسه!
    خدایی اینجور نیس پیمان & پیمانه؟!
    شماره حساب بده اون هزار تومنو واریز کنم!
    :))))
    منم متاسفم 
    واسه همه اونایی که چشمشونو به ضعفها و بدیهای بلاگفا بستن
    و بلاگ رو نشناختن!
    یک یک به نفع حاجی!
    :)))))))))))

    ماشالا...
    یه بابایی همیشه میگفت
    کسی که ترکی بلد نباشه م سوز روضه ش می گیره


    پاسخ:
    خدا اون یه بابا رو حفظ کنه که حرف حکیمانه ای زده...
    یک راه ارزان و کم خرج برای رفتن بود به ما هم بگین لطفا.
    + خیلی خوش ذوقه. خیلی فراتر از حد تصور شما. :)
    ++ دیگه خودتون از خودتون پذیرایی کنید
     در حد بضاعتی که اونجا هست و مواظب باغ و ... باشید.
    فرمودین که نفستون هم در باغبانی و ... حق می باشد! خیلی هم خوب!!!!
    +++ خدایی زبان فرِّاریه. باید دوباره شروع کنم. :)
    پاسخ:
    ما هم داریم بهش فکر میکنیم
    البته بعد از تقویت مکالمه!!!
    بهتون خبر میدم انشاء الله
    + بسیار عالی!
    ++ خدا قسمت کنه!
    +++ جلسه ای هفتاد تومن
    اگه خواستین دوباره شروع کنین!
    :))))
     بله
     تو دیگ غذا طبخ میشه
    تو اون وسله ها چایی میزارن رو اتیش خیلیم عالی
    تازه با دین دیگ مسی ها ی غذایی درست میشه محشر
    زمینو میکنن اندازه دیگ تو دیگم برنجو گوجه و سیبزمینیو گوشت همهرو میزن تو دیگ میزارن زیر زمین رو قابلمه ذغالو اینا میزارن اوش اتیش میکنن
    اونوقت اسم غذا میشه قلیف چال ..ی چکدرمه هم درست میکنن
    واقعااااااااااااااااااا خوشمزش خدایی
    ی چن ساعتی طول میکشه
    مایبار باغمون بودیم با دخترخاله پسرخاله ها
    اینو ساعت 4 صبح خوردیم :)))

    پاسخ:
    آخ آخ آخ...
    + آیکون حاجاغایی که قلبش گرفته!
    من صرفن جهت ریا عرض میکنم که مادر بزرگ من و کلهم اجدادشون روس بودن ولی خداییش من تو کل دوران زندگیش ازش فحش نشنیدم
    پاسخ:
    + آیکون حاجاغایی که فکش از جا در آومده!!!
    :((((((
    پاسخ:
    چرا حالا؟!
    حاجی اینا یه طرف...
    هیچی روضه های ترکی نیست که ازش بی بهره می مونند غیر ترکا
    انصافا...
    پاسخ:
    کی گفته بی بهره میمونن!؟
    ما خیلیم با روضه های ترکی بهره ها بردیم!
    والا...

    + اون سوزی که روضه های ترکی داره ...

    ++ فعلا دوستان!
    تا وقتی دگر...
    :((((
    من که میدونم شما بی بستنی و بدون بستنی دعا میکنید!!
    سپاسگزاریم




    انتخاب نوع بستنی با شما.


    پاسخ:
    خدایی نه!
    واسه قبولی دکترا دعا نمیکنم!
    واسه چیزای دیگه طبق معمول چرا!
    والا روی کاغذ کنارش نوشته بودن ساخت ورشو.
    من نرفتم روسیه خبر ندارم ازین چیزا. :)
    +صاحب محترم باغ توی باغشون کلی صندوقچه ها و چیزهای قدیمی دارن
    که احتیاجی به سماور فسقلی ما نیستش.
    چای آتشی هم قابل خوردنه. منتها باید خودتون بساطش رو علم کنید.

    ++ اگر بگم متوجه اون دو کلمه هه نشدم، خیلی بده؟! :)
    توی سوابق کاریم تاثیر منفی داره!؟ :)
    پاسخ:
    البته ما هم نرفتیم
    هرچند خیلی میخواییم بریم!

    + چه صاحب خوش ذوقی!!!
    ++ ما علم میکنیم هر چیزی رو!
    +++ باید دوره باز آموزی رو بگذرونین!

    موژت بیت: ممکنه!

    به این میگن کار گروهی

    یکی بخره بیاره

    یکی بخونه

    بکی بفهمه!


    خیلیم شیکو مجلسی

    پاسخ:
    سلام بر حضرت مغنا!!!
    این طرفا؟!
    شرمنده کردین!
    جدی!
    ما هم دیگشو داریم هم سماورشو خیلیییییییییی باحاله
    ی چیزیم هس رو اتیش میزارن بهش میگن غلو  برا چایی تو عکسا دیدین احتمالا کنار کتری و قوری
    پاسخ:
    ازش استفاده هم میکنین؟!
    توجه نکردم!!!
    بستنی دیگه!!
    پاسخ:
    به کیم پونصدی هم میگن بستنی!!!
    نچ!
    من گول نمیخورم!
    "
    فرهنگشونه دیگه!
    حتی اساتید دانشگاهشون سر هر کلاس چند تا فحش رو حتما میدن!
    اونم فحشای بد بد!!!
    :)))"

    خدا ببرتشون پشت 7کوه و 7دریا
    پاسخ:
    :))))
    دی:خیلی مناسب پسته
    بهتونم میاد:)))
    پاسخ:
    حالا که شما میگین باشه!
    حاجی الان که دارید آپ میکنید 1تسبیح بگیرید و ذکر بگید اسامی گفته شده تند تند بگید و بخواید که مجاز شن.
    شما حاجی هستید دعاتون زود مستجاب میشه.
    نذرمون که یادتون هست!!



    پاسخ:
    من تا دقیقا و کاملا مشخص نشه چیزی
    دعا نمیکنم!
    زیاد از این کلاه ها سرم رفته!
    والا...
    هفته ی پیش توی موزه ی ملک چند تایی سماور روسی دیدیم که مهر نیکولای دوم داشت و تو ورشو ساخته بودن. این عکس رو دیدم یاد اون افتادم. اینا فکر کنم برنجی باشن،
    خودم وصیت کردم که سماور برنجی مونو 50 سال دیگه بدن به موزه. :)
    پاسخ:
    مرکز تولید سماور روسیه شهر تولا است!
    سوغاتش سماوره!

    + قبلش سعی کنین تو باغ ازش استفاده کنین!
    :)))
    الان ما بگیم که کمی بیشتر از شما روسی بلدیم
    یعنی یه کمی بیشتر از سلام و احوالپرسی و ....
    به نظرتون ممکنه در آینده ی شغلیمون اثری داشته باشه؟! :)
    پاسخ:
    موژت بیت!
    :)))
    :)))
    کشور دارن ایــــــــــــن هوا خوب باید دایره فحش هاشونم متناسب با وسعت مملکتشون باشه دیگه! :دی

    + به پرستیژ پوتین نمیخوره فحش بده! :))
    پاسخ:
    دلیل خوبیه!!!

    + پس ندیدین مکالمه هاشو با اوباما!
    :)))
    سماورش از طلاست؟؟!!!!

    عجب بیتربیتی هست روس ها!!

    پاسخ:
    برنجه!

    فرهنگشونه دیگه!
    حتی اساتید دانشگاهشون سر هر کلاس چند تا فحش رو حتما میدن!
    اونم فحشای بد بد!!!
    :)))
    حاجی ببخشید
     سماور چی بود این وسط حالا
    پاسخ:
    سماور روسی دیگه!
    اصن سماور و استاکان!!! کلمات روسی ان!
    سلام
    + یکی از دوستان ترک زبان همیشه میگه: آدما دو دسته هستن, یا ترک هستن یا آرزو دارن ترک باشند. حکایت شماست :)

    ++ + نچ نچ نچ
    پاسخ:
    بله!
    حکایت ماست!
    میشد مفت و مسلم دو تا زبون دیگه هم بلد باشیم!
    هعی...
    یعنی روسها ترکن:)))
    پاسخ:
    یا روسها ترکن
    یا ترکها روسن!!!!
    والا...
    hug?
    :)))))))
     ینی جز این چیزی ب ذهنم نرسیدا :))))
    پاسخ:
    خب مگه مجبورین!؟
    :)))))))))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی