حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10181: السارق و السارقه...

سه شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۴۰ ب.ظ

تازه یه امکان باحال تر هم داره دزدیا رو نشون میده

اینکه کیا از کدوم پست کپی برداشتن
یا کدوم پست رو از کجا کپی کردی

Chick Engineer


بلاگفا که بودیم

یادمه یه دفه تو وب دوستان یه مینی مال دیدم

که خیلی واسم آشنا بود!

از احادیث خودم بود!

بعد اونوخ دقیقا 111 تا کامنت خورده بود!

همون پست تو وب خودم 40 -50 تا کامنت هم نداشت!

:))))))))))


+ یه چیزایی شنیده بودم و خونده بودم از این امکان

ولی هنوز تستش نکردم!

هرچند اصن واسم مهم نیس

والا...


  • ۹۳/۰۱/۲۶
  • حاجی ره

نظرات  (۸)

من الان رفتم به همین سایت که پیمان و.... گفت ولی هیچی نفهمیدم همش نوشته بود 25 درصد با مطالب جوره و این چیزا ادم سر در نمیاره 
  • پیمان/پیمانه!
  • من برای تشخیص دزدی، هر وقت می خوام مطلبی از وبلاگم رو تست کنم و ببینم کسی کپی کرده یا نه از این سایت استفاده می کنم:
    همه چی بلاگ خوبه
    فقط تنها  عیبش اینه که من نمیتونم با گوشی کامنت بذارم :((
    پاسخ:
    فک کنم عیب از گوشی شما باشه!
    :)))
    + آیکون حاجاغایی که همه جوره مدافع بلاگه!
    مهم نیست و یکی یکی اکتشاف میشه؟:))
    پاسخ:
    دزدی مطالب رو گفتم که واسم مهم نیست!
    اکتشافات هم خودبخود اتفاق افتادن تا حالا!
    به لطف دوستان البته!
  • بیو تکنولوژیست
  • سلام

    آقا این plagiarism checker کجاست؟
    پاسخ:
    سلام استاد
    همین سمت راست صفحه
    گزینه پنجم: مالکیت معنوی!
    بنده خدا قصدش خیر بود!!
    خواسته تست کنه ببینه دزدگیر دقیقه یا نه؟
    اصن حاجی بلده یا نه؟


    پاسخ:
    بلد نیس حاجی!
    بهش بگین نگهش داره
    شاید تا اخر شب فرصت کردم تست کنم!
    اقا اجازه ما میدونستیم دی:
    دلتون کباب:)))
    پاسخ:
    ما هم زین پس میدونین!
    والا...
    :)))
    اگه گفتید الان همین الانا کی کپی کرد؟؟

    پاسخ:
    هنوز نرفتم ببینم چجوریه!
    مگه کسی کپی کرد؟!
    به این سرعت؟!
    :))))))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی