حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10168: الاربعینیه!

شنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۴۷ ب.ظ


چهل روز گذشت...

  • ۹۳/۰۱/۲۳
  • حاجی ره

نظرات  (۴۰)

/
ب روی چشم
فقط اینکه چطوری ببینتون؟؟؟
ادرس بدم؟؟
یا بگم با خودتون صحبت بکنه؟

پاسخ:
غلط کردم!!!!!!!!!!!!!
:)))))



........
عه چرا حاجی؟؟

حاجی این ی پست دیگس فیلتر نیس ما علان دوتا بحث داریم
تو این پست شما و خانومتون
بالاییه منو عاغامون :)
پاسخ:
شرمنده!
توجه نکردم به عنوان پستا!
قاطی شد!
الان چ ربطی داش بحث درمورد شماو خانومت بود
پسرشمالی؟کی؟چی؟
پاسخ:
بحث در مورد شما و عاغاتون بود!
:)))))))))
وا حاجی؟؟؟؟
 ینی چی؟؟؟
پاسخ:
یعنی چی نداره که!
پسر به این گلی!
فقط شمالیه!
:))))))))
ب روی چشم
فقط اینکه چطوری ببینتون؟؟؟
ادرس بدم؟؟
یا بگم با خودتون صحبت بکنه؟
پاسخ:
غلط کردم!!!!!!!!!!!!!
:)))))
چشم:)
سرفرصت :)
پاسخ:
ما منتظریم!
اوهوم :)
لپ نمیخوام
میام عروسیتون :)
پاسخ:
شما معرفی کن ایشونو!
بیا عروسی!
والا...
:|
میرم با خانومتون رفیق فابریک میشم میام عروسیتون سه نفره :|
منم عرشه دار کشتی:|
پاسخ:
مگه میشناسیش؟!
لپمو* میدم به کسی که معرفیش کنه!!!
والا...

* لپ تاپ
حاجی قوووول؟؟؟
:)
عروسی چی دعوتم نمیکنین؟؟
پاسخ:
اگه یادم موند!
فراموش کردیم هم شما یادآوری بفرمایین!

عروسی که تو کشتیه و دو نفره!
یادتون رفته؟!
:)))
مرض
درد
کوفت
همچین عکس حلوا گذاشته فکر کردم چی شده
برو ادم شو توهمیه خودشیفته خره گاو من!
پاسخ:
کسی میدونه چجوری باس این کامنتارو سانسور کرد؟!
:))))))
این اربعین شیرینی میخوادا !
پاسخ:
حلوا شیرینه دیگه!
والا...
:)))
حاجییییییییییی؟
اونوقت خانومتون چی میدن ب ما؟
بوس؟
:)))))))))))))))))))
یه عروسیم ک دعوتمون نمیکنین....
پاسخ:
بستگی داره به کرمش!

ولی شیرینیشو یه جوری بهتون میرسونیم!
قول!!!
شایدم یکیشو هدیه دادم ب شما :|
پاسخ:
من؟!
من نمیخوام که!
خانمم گیر داده نگین دو تا داره یکی ازش بگیر!!!
:)))
کار شدههههههههههه
ببین عالیههههههههههه
من میخوام همین علان در اوج برم تو افق محو شم
من ترمه ب شرط چادر عروس میدما!!! :)))
+حاجی خب عادم بخواد کرم بریزه همدست داشته باشه بهتره دیگه :))
پاسخ:
شما چادرشو بده
من عروسشو پیدا میکنم!
+ کرم چیه؟!
اینا پروانه اس!
والا...
این بلاگفا اینقدر اذیت میکنه... شیطونه میگه ما هم بلاگ بیاریما !
به قول کسری :)
پاسخ:
اون شیطون نیس
فرشته اس!
والا...
:)
نگین برات صلوات میفرستم. بفرست بیاد.
البته من ترمه کار شده مییخواما. حالا یه کوچولو سرمه دوزی بلتم. بده خودم روش کار میکنم :))
آفرین دختر خوب
پاسخ:
شما هم سرمه دوزی هارو انجام دادین بفرست بیاد!
براتون صلوات میفرستم!

+ واسه خانمم میخوام!
لطفا ظریف روش کار کنین!!!
:))))
فیروزه ای دلت کباااااااااااب
حالا قسمت خوراکی جاتو ک اوردن برات هیچ
اما بابا ک رفده بود ماموریت س تا ترمه خوشگلللللللللل اندازه روتختی اورده بود برا س تامون...
 یکیش ک کادو دادیم عروس خانوم
مال منو ابجیم مونده...
چادر عروسم مامان از مکه اورده بود یکیشو دادیم عروس خانوم :))))))
فیروزه ای میگم اگه میخوای من میتونم فداکاری کنم بدم هوم؟؟؟
میخوای تو واجب تریا!!
اخه داداش ندارم دیگه میتونه خق خودمو یا خواهرمو بدم هوم؟؟
:)))))
حاجی بدمش؟؟؟
صلواتی؟؟
+البته بوسم قبول میکنیما :))))
پاسخ:
مگه میخوایین بدینش من که از من میپرسین؟!
+ تازه من نمیتونم قیمتشو بپردازم!
:))))))))
حاجی؟:| این عکس ِ حلواست؟ :| منم میگم 40 روز از چی گذشته :|
واه :|
پاسخ:
پ ن پ گوشت کوبیده اس!
والا...
:))))
از اون پیرا نه از این پیرا..  :))
پاسخ:
پیر پیر است اگرچه شیر بوَد
والا...
تبریک میگم...
ایشالله با بلاگرش پیر شه..  :))
پاسخ:
بلاگرش که پیر هس...
والا...
غلط املایی گرفتید شکلات تلخ بی شکلات تلخ :))
پاسخ:
البته سوقات هم استعمال میشه!
:))))

+ دروغ گفتم!
کل خانواده یزد تشریف داشتن. سوقاتی برامون قطاب آوردن :)
نکردن ترمه بیارنا. ایش
پاسخ:
به سلامتی!
دندون اسب پیشکشی...
والا...

+ سوغاتی!!!
چهلم ؟:)))
همیشه ی نی نی ک بدنیا میاد دهمش معمولا ی ولیمه میدن
اونوقت من همیشه فکر میگردم چهلمش میدن :))))))))
 ینی سوژه شدم :)))
+عه!کاش میگفتم دیدما اما خب چیزی نگفتم :)
انشالا شیرینی ببینیم اون بالا تا ب سالگرد نرسیده شیرینی دو نویسنده شدنش :)
*(گل)
پاسخ:
فقط باس ببینین!
یعنی عکس بزارما!
خودتون گفتین!!!
:))))

+ ایشالا...
خودم قطاب و پفک خوردم. رفقا برن همون حلوا رو بخورن
+ واقعا چیزی نمونده؟
+:))
پاسخ:
اصفهانم قطاب داره یا از یزدیاس؟!
الان کار درستیه اون عکس و پست؟!
+ هیچ!
:)))
حاجی یک کلام. این هفته یا توی اردیبهشت به حرفم عمل کنم؟
پاسخ:
هر موقع صلاح میدونین!
Statistic: ما بیشتر :))
کجا بیایم حلواشو بخوریم حاجی؟
پاسخ:
الان؟!
یه سینی بود که اونم رفقا خوردن!
ایشالا سالش زودتر بیایین!
:)))
این حلوای بلاگفاست که گذاشتین اون بالا!؟ :)
قبول باشه ایشالله.
خدا رحمتش کنه.
پاسخ:
حلوای چهلم وب حقیر در بلاگفاست!
روحش شاد...
+ ارادتمندم فیروزه ای

حاجی من اومدم بگم دیدم تشریف ندارید
 گفتید دیر وقت میام
دیروقت ما آمارگیرا میشه 2بامداد از کجا می دونستم دیروقت شما میشه ساعت 10 والا
++ اتفاقن حاجی هم بودن حاجی های قدیم 
پاسخ:
از حقوقت سر ماه کسر میشه...
به به مژگان خانوم زدن تو خال! یعنی عالی. هر چی دیگه هم باشه بازم یه دلیل براش پیدا کردن. ایوالله دارید بوخودا
پاسخ:
من که چیزی نفهمیدم!!!!!!!!!!!!
:)))
ایشالا همیشگی باشه
+:|
پاسخ:
شما اینو میگی؟!
شما که ...
:(
این وبلاگتون؟؟
سرکه ش خوب باشه رسیده دیگه
پاسخ:
وبلاگم یا خودم؟!
:)))
Statistic میدونی چند وقته ندیدمت؟دلمون تنگیده بودا. یعنی بودی. ما نبودیم :))
خخخخخخخ
کلی خندیدم:))
چی خیال کردید! من کنکور دکترا دادم. یه دو سالی پشت کنکورم. بعدم یه شیش سالی باید درسمو بخونم و به هیچی هم فکر نمیکنم:)) اصرار نکنید :-D

*شوخیا. کلا شوخی

پاسخ:
همیشه که درو تخته جور نمیشه!
والا...
نچ نچ
حاجی مگه من اینجوریم
خودم میخواستم بیام بگم
+ لطفن پای آخوندیتون رو از کفش آماگیری من بکشید بیرون

پاسخ:
از چهلم رد شد و خواب موندین شما!
والا...
+آمارگیر هم آمارگیرای قدیم...
"عه! چه تفاهمی با جناب حبیب داریم! :))"

من قصد ادامه تحصیل دارم :))))

پ.ن:شوخو! ناراحت نشین یه وقت!
پاسخ:
من مسئولیتی قبول نمیکنم!
راستشو بخواید برای من 41 روز گذشته. از یکشنبه ای که...
شما حتما دوشنبه 12ام اسفند بوده اون مرجه "از"ه.

* من چله گرفته بودم
پاسخ:
واسه ما تا صبح چهل نشون میداد
گویا دقیقا از زمان ورود ساعتی حساب میکنه
نه از دوازده شب!

* قبول باشه!
from?
پاسخ:
چه تفاهمی با جنابان فیروزه ای و حبیب دارین!!!
:)))
عه! چه تفاهمی با جناب حبیب داریم! :))
پاسخ:
خدا زیادش کنه!
از؟
پاسخ:
بلاگ نویسی ما!
از ؟
پاسخ:
عمر وب!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی