حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10157: البسیجیه!

چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۵:۳۸ ب.ظ
اینجا فرهنگسرای شهید آوینی 
بلوار جمهوری قم
همایش بسیج هنرمندان

تا چند لحظه دیگه آقای قرائتی صحبت میکنه!

پ.ن:
فارغ از پست 180 دراماتیک
  • ۹۳/۰۱/۲۰
  • حاجی ره

نظرات  (۱۰)

  • دوشیزه فلانی
  • " هر چه کردم همه از دولت قرآن کردم "

    این مفهومیه که همیشه از صحبت های حاجاقا قرائتی می فهمم! 
    گاهی نگاه می کنم می بینم وا؟! این همه معنی و مفهوم تو یه آیه ی قرآن بوده؟!!

    پاسخ:
    از وبالوالدین احسانا بیست و خرده ای
    (یه عالمه شو تو همین مجلس گفت!)
    از سوره کوثر هشتاد و خرده ای
    ...
    من منظورم شوخ طبعی ایشون نبود شیوه و روش زندگیشون بود
    پاسخ:
    خب مگه نیستن؟!
    صدها ملای دیگه!!! شبیه ایشون هستن در عرصه های مختلف!
    فقط ایشون رسانه ای شدن بقیه نه!
    عخش من آقای قرائتی کاش ملاها ی دیگم شبیهش بودن......
    پاسخ:
    بی مزه میشد که اونوخ!
    :))))
    یادش بخیر... دانشجو که بودم، هر از گاهی میرفتم مسجد دانشگاه نماز میخوندم
    آقای قرائتی امام جماعت اونجا بود 
    پاسخ:
    آقای قرائتی یه مدت استاد ما بودن!
    فرهنگ
    شهید
    آوینی
    جمهوری
    بسیج
    هنر
    قرائتی

    داشتم به کلماتی بلندی فکر می کردم که تو پست کوتاهت بود
    پاسخ:
    به چه چیزایی فک میکنی حبیب!
    خیلی بده تایم اینجا نامعلومه!!! من امتحان دارم خو نمی تونم بمونم تا همه بیان :(
    امشب خدافظ
    پاسخ:
    تایم هشت و نیمه دیگه!
    موفق باشین!
    ای وای پ.ن 
     :(((
    ینی شوما هم اونجایی حاجی؟؟
    پاسخ:
    بودم
    برگشتم!

    + شما هم اونجا بودین؟!
    :)
    خیلی هم خوب:)
    پاسخ:
    والا...

    باسلام

    مطالب جالبی دارین

    اگر لایق دیدید به وبلاگ بنده سر بزنید و من رو با نظرات زیبایتان خوش حال کنید.

    تبادل لینک هم مایل باشید در خدمتم.

    پاسخ:
    سلام
    ما دیگه پیر پسریم
    مجله نوجوان به سن و سالمون نمیخوره!
    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی