حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10151: اختنا المتوقعه!

دوشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۲۱ ب.ظ

خواهرم زنگ زده

بهش میگم: یه ساعت پیش به یادت بودم!

طلبکارانه میگه:

نیم ساعت پیش؟!

واقعا که!!!

تو باید هر لحظه به یاد من باشی!!!


+ خوب شد برگشتم قم!

والا...

  • ۹۳/۰۱/۱۸
  • حاجی ره

نظرات  (۵۵)

عذرخواهم من دیگه چیزی نمیگم:)
شرمنده :(
پاسخ:
چیزای خوب بگین نگین!
نگین از چیزایی که ازش فرار میکنیم!

+ واج آرایی نگین!!!
:)))
از شما ناراحت نشدم
براتون ناراحت شدم
یطو دلگیری گفتین
دلم گرف
پر غم شد :(
پاسخ:
نچ!
نگفتم!
دارین مجبورم میکنین امشبو دپرس بشما!
:)))
دلم گرف:(
یجوری گفتین:(
پاسخ:
ای بابا!
:((
پ ا برادرا توقع دارین؟
چرا خصوصا؟؟؟
تیکه بود؟؟؟
:)))))))))
پاسخ:
از هیشکی توقع ندارم!
ما دندون توقع رو کندیم و انداختیم دور!
خیلی وقته...
تیکه نبود!
حاجی خب متوقع هستین شاید؟؟
ی دود ازتون بلند میشه ک انگیزه بده ب خواهرتون؟؟
ازشما حرکت از خدا و خوارانتون برکت
والا....
خیلیم ادم سردو سنگ باشه خوب نیستا
حتما ک میخواید بگین مرده و غرورش :|
بداونوخ من...
:))))
استخفرالله
پاسخ:
شوخو بابا!
زیاد منت سرشون میزارم که شماها واسه من هیش کار نکردین
و تخصیر شماس که من مجرد موندم و اینا
ولی شوخوه خدایی!
توقعی از کسی ندارم
خصوصا خواهرام!
حاجی همه ک اینطوری نیستن
خواهر داریم تا خواهر
من جونم برا داداشم در میره و خانومش
رو تخم چشام جا دارن
الان داغون شدم اول اردیبهشت میره :((((
خداییش خواهراتون خیلی دوستون ندارن؟؟؟دارن حاج اقا دارن :)
پاسخ:
دارن!
ولی عایا همینقدر کافیه!؟

:))))))))
حاج اقا راستی اهنگ خوشگل دیگه چی دارین معرفی کنین؟
پاسخ:
گاماس گاماس!
:)))
  • دوشیزه فلانی
  • من اگه یه داداش داشتم که از خودم بزرگتر بوداااا... 
    اندازه ی شوهرم بهش می رسیدم! :دی 
    ندارم که! 
    لعنتی! :(
    اون وخ یکی از دوستام 7 تا برادر داره...! 


    پاسخ:
    والا ما سه تا خواهر داریم هیچ خبری نیس!
    والا...
    شما هم داشتین همین جوری بود!
    بپرسسسسسسسسسسسسسسسسم ینی...بپرسسسسسسسسسسسسسسم.....بپرسسسسسسسسسسسسسسسسم...
    حاجی خودت گفتی ها......بعدا نگی وقتم کمه و فلان و بهمان......گفته باشم..:))
    پاسخ:
    بیر بیر!!!
    اگه جواب گرفتین بعدی رو بپرسین!
    ضمنا چیزایی نپرسین که با یه سرچ میشه جوابشو تو نت پیدا کرد!
    والا...
    حاجی فارسیشم بگو..ترجمشو نفهمیدم..:)
    پاسخ:
    حدیث حضرت امیر علیه السلام:
    تا هستم تو این دنیا
    هرچی سوال دارین بپرسین!
    بحثتون با سمیرا جالب بود....استفاده بردم...
    پاسخ:
    خدارو شکر!
    سلونی قبل ان تفقدونی!
    :)))))))))))
    چه جالب واجب شد بیشتر از اسلام بخونم مرسی از اطلاعات
    پاسخ:
    خواهش میکنم!
    اینم یه بیت از حضرت حافظ در ضرورت داشتن استاد در این مسیرها:
    قطع این مرحله بی همرهی خضر مکن
    ظلمات است بترس از خطر گمراهی
    چرا اجازه استاد میخواد؟؟؟؟
    پاسخ:
    واسه اینکه هر ذکری واسه هر فردی مناسب نیست
    مثه دارو میمونه!
    و اینکه نفس استاد با ذکر باشه تا اثرات خودشو داشته باشه!
    پس میشه گفت یکی از دلایلی که آدم با گفتن ذکر به مقصودش نمیرسه همین باشه ؟؟ ببخشید یک سوال دیگه هم بپرسم؟؟ کسی که دانشجو هست میتونه تو حوزه هم درس بخونه؟؟ رشته حقوق و قضای اسلامی برای آقایونه یا برای خانوم ها هم هست ؟
    پاسخ:
    دلایل زیادی داره از جمله معتبر نبودن ذکر که عرض کردم
    همچنین فراهم نبودن شرایط ذکر
    مثلا بعضی اذکار اجازه استاد میخواد 
    و من خودم اجازه یه ذکرو از آیه الله شبیری زنجانی گرفتم!
    یا رعایت نکردن خیلی از شرایط
    ضمنا ذکر تنها برای امور و رسیدن به مقصود کافی نیست!
    یه وبتامینه!

    +بله میتونن!
    باید باشه!
    ببخشید یک سوال داشتم میخواستم بدونم این مطلب درسته ؟؟؟؟

    محیی ( زنده کننده)

    لا اله الا هو یحیی و یمیت

    ترجمه: هیچ خدایی جز او نیست که او زنده می کند و او می میراند .

    محیی خداست یعنی زمانی بوده که آنها وجود نداشتند و بعدا به اراده الهی بوجود آمدند

    اگر کسی می خواهد عالم گردد و به نوعی که در فهم و ادراک حافظه خود متحیر گردد و چیزی برای وی مجهول نماند به مدت چهل روز بر اسم « یا محیی» مداومت کند و هر روز به تعداد 1740 مرتبه آن را بگوید


    پاسخ:
    کتابای زیادی تو بازار هستن که دستورهای عرفانی و ذکر و اینا میدن
    اما مهم اینه که این دستورات و اذکارو از کجا میارن؟!
    ذکر باید از معصوم علیهم السلام باشه یا کسی که وصله به معصومه!
    تنها اونان که میتونن بگن چه ذکری چه تاثیراتی داره
    و کمیت و کیفیت اونو تعیین کنن!
    نفس ذکر گفتن خوبه
    و مطمئنا اثراتی تو زندگی و جسم و روح آدم داره هر ذکری!
    اما نمیشه به این کتابا و ادعاهاشون اعتماد کرد!
    مگه اینکه نوشته فرد بزرگ و سرشناسی باشه که در علم و تقواش شکی نباشه!
    که این افراد هم معمولا چنین کتابایی رو نمینویسن که در دسترس عموم قزار بگیره!
    :)
    چه خواهر باحالی!
    خدا یک همسر بامحبت نصبیش کنه
    که  بعدا به شما و مهربان همسرتون کاری نداشته باشه.
    پاسخ:
    خدا یه همسر بامحبت نصیب من کنه
    اون میتونه هنوز صبر کنه!
    والا...
    حاج اقااااااااااااا
    نخیررر
    عهههههههه
    پاسخ:
    ریلکس...
    :)))
  • پیمان/پیمانه!
  • کد برای تمام اشخاص متفرقه هست حتی اگر بلاگفایی نباشند. فقط برای اهالی بلاگ حذف شده ظاهراً. 
    پاسخ:
    مرحبا بناصرنا!
    نخیرممممممممممممممم تبعیض کلا چیز بدیه وخداهم خیلی ارحم اراحمین
    بعدش  حاج آقاااااااا شومااااااااااااااااااهم، حالگیری بود یعنی چی؟ ای بابا چه دور زمونه ای شده هااااااااااااا بعدم از من که حالگیری نشده بودکه  خخخخخخخخخخخخ
     حاج آخاااا دل مارو شیکوندی برو حالشوببررررررررر
    پاسخ:
    خدا خودش تو قرآن داره میگه من تبعیض قائلم بین مخاطبام!
    شما میگین نه؟!
    والا...
    مگه حتما باس واسه خودم آدم اتفاق بیفته تا بشه حالگیری؟!
    بازم والا...
    + شما ببخشین!
    چ عجب کد رو برداشتید :)
    خداخیرتون بده
    حاجی بلوتوث
     لب تاپ بلوتوث داره ها
    پاسخ:
    ما از همون اول کد رو برداشتیم
    منتها بلاگفایی ها مجبورن کد رو وارد کنن!
    نکنه شما هم بلاگی شدین؟!؟
    :)))
    بللله به جان ابلیس که منم از مخاطبان قدیمیم والان رمز می خوام حاج آقااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا گوناه دالماااااااااااااااااااااا تبعیض خیلی چیز بدیه
    پاسخ:
    مخاطبای خاموش پیش ما ارج و قربی ندارن!
    همیشه از دوستان خواستیم خاموش نباشن...
    + پستاتونو خوندم!
    مخصوصا پست اخرتون که خیلی حالگیری بود...

    منم رمز میخوام:((((
    من که زیاد میام :((((
    ادم نباید بین مخاطباش تبعیض قائل شه :((((
    پاسخ:
    السابقون السابقون!
    اولئک المقربون!
    خدا هم بین مخاطبای قدیمی و جدیدش تبعیض قائل میشه!!!
    والا...
  • پیمان/پیمانه!
  • من اغلب توی لاکم غوطه می خورم.. میزان صحبتم با تلفن در حد صفر هست و سوال جوابی اگر باشه پیامکی هست.. :)
    پاسخ:
    منم از تلفن بدم میاد و همه ارتباطام با دوستان پیامکیه!
    تلفنارو اکثرا جواب نمیدم!
    بزن قدش پیمان!
    حاجی سلاااااااااااااااااممممممممممممممممممممم :)
    شب بخیر
    +قول عکس دادین خودتون وقتی مسافرت بودین دیگه :(
    بزارینننننن

    پاسخ:
    سلام علیکم!
    چمدونم خونه رفقاس
    کابل اتصال موبایلمو ندارم!
    :(
    حاج آقااااااا هم حاجآقاهاااااااای قدیم
    پاسخ:
    کلا همه چی قدیمیش بهتره...
    اووووووف چقد سخت می گیری حاج آقااااااااااااااااا
    معمولا حاج آقااااااااااااا خیلی رعوفا
    پاسخ:
    من حاجاغای سختگیری هستم!
  • پیمان/پیمانه!
  • گاهی آدم حوصله هیچکی رو نداره.. حتی خواهر برادرش.. 
    پاسخ:
    من دارم همیشه!
    اما به اندازه!
    خوب حالا رمزشو به کیا میدین؟؟
    پاسخ:
    اونایی که زیاد میان اینجا
    آشناها
    ^_^
    این پست رمز دار واسه چیه؟؟؟
    پاسخ:
    واسه افزایش اطلاعات عمومی دوستان از بنده
    و بنده از دوستان!
    :)))
    حالا نمیخواد لاو بترکونین ولی خو کلا ی کوچولو بهش بفهمونین تمومه
    دی:
    +خب تمرین کنید زیاد شه دراین صورت برد از ان شماست
    پاسخ:
    خودش خوب میدونه!
    + همینجوری خوبه!
    :)))
    چی یادتون رفت؟!!!!!!!
    پاسخ:
    قهرو!!!
    به بلاگفایی ها  رمز نمیدی :(

    پاسخ:
    جمله خبری بود یا انشائی؟!
    :)))
    عاقا لدفن تایم حضورتون رو مشخص کنید!!!!! والا.... :)))
    پاسخ:
    الان میرم نماز
    هشت و نیم میام تا نه و نیم ده ایشالا
    eeeeeeeeeeeeeeeee
    حاجی ها هم میزنن زیر قولشون؟؟
    وای وای وای آخرالزمانه
    :))
    پاسخ:
    یادم رفت!!!!!!!!!
    حاجی نمیشه جوابای پست بالایی عمومی شه؟؟
    ملت گناه دارن خوو
    پاسخ:
    چون ملت گناه دارن نمیشه دیگه!
    :)))
    شفاف سازی کردم ! بیا بخون
    پاسخ:
    لطف کردی!
    :)

    گفتم راضی باشید اومدم وبتون، کامنت بذارم


    خواهر انقد دلسوززززززززززززززز

    داداش انقد جگرسوز

    پاسخ:
    کسی گفته ناراضیم
    که من دومیش باشم؟!
    والا...

    :)))
    پس رمز من کو حاجی!؟ D:
    پاسخ:
    تو راهه!
    haji haji gharar bod ax bezarinaaaaaaaaaaaa
    goftam yad avari bokonam :D
    پاسخ:
    از چی؟!
    + امروز عکس اون کیکی که سه قلوها پختنو تو گوشین دیدم
    تازه یادم افتاد!
    خخخخ :D
    آخوند باعاس اینطوری باشه دیگه :دی :|
    پاسخ:
    خشن
    بی احساس
    سختگیر!
    :))))
    فرمایششون متین و صحیح است ! باید 24 ساعته به یادشون باشی ! همین که هس !
    پاسخ:
    بیخیال!
    به مردبودن ننازید..
    مردداریم تامرد   غرور  داریم تا غرور
    خرج نکردن احساس براعزیزا غروره؟درسته؟افتخاره؟
    پاسخ:
    شوخو استاد!
    شوخو!
    ولی کلا بیان زبانی احساساتم خیلی خیلی کمه!
    حاجی سوییت دریمز :))
    ما که رفتیم
    پاسخ:
    به سلامت!
    مرسی
    پاسخ:
    خواهش میکنم!
    پست بالایی جدیه یا شوخو؟!
    پاسخ:
    کاملا جدی!
    آثار خواهر شوهرگری در ایشون داره هویدا میشه
    پاسخ:
    مظلوم خانمم!
    :(
    چه داداش بدی هستی شما لازم شد یه دوره کامپکت پیش داداش من ببینید

    داداش جمعه رفته فردا هم بر میگرده 50بار زنگ زده 100تا هم اس ام اس فرستاده

    + 49 بارش رو زنگ زده سراغ ترجمه مقالاتش و تحقیقاش رو گرفته اون یه بارم اشتباهی به یکی دیگه می خواس زنگ بزنه شماره منو گرفته بود

    ++ 99 تا پیامکش برا ترجمه هاش، دانلود کتاباش، درست کردن پاور پوینتاش، چک کردن برنامه امتحانیش بوده اون یه بارم شماره یکی رو ازم می خواست.

    اصن همتون یه فصل کتک درست حسابی نیاز دارید تا عاداب معشرت با آباجی هاتون رو یاد بگیرید

    پاسخ:
    من به خواهرم قول دادم تحقیقامو که انجام داد گوشیمو بهش بدم!
    داداش به این خوبی کی دیده؟!
    والا...
    حرفی ندارم...!
    فقط خواستم ابراز وجود کنم :))))))))
    پاسخ:
    وبتونو میخونم!
    قشنگن خیلی از پستاتون!
    حاج اقا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    واقعا میگین؟؟؟
    من نمیگم لاو بترکونین ک...
    خواهرتونه
    اونوقت چرا انقد غرور؟؟؟
    برا خانومتونم انقد مغرور خواهید بود؟؟؟
    :|
    پاسخ:
    مَرده و غرورش!
    راس می گه خب حاجی ....
    هر لحظه باید به یادش باشی....
    چه طور برادری هستی شما...:))
    پاسخ:
    مگه بیکارم؟!
    :)))
    آخییی
    طفلی داداش بی احساس
    پاسخ:
    واقعا!
    بهش اطمینان بدین دوسش دارین :)
    خواهره :)
    داداش بد
    حاجی بد
    عههههههههههه
    پاسخ:
    عمراً
    حاجاغا و این جلافتا!
    بهش گفتم وقت این کارارو ندارم!

    + کامنت پایانی امشب!
    شاید 11:30 اومدم  باز

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی