حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10147: تعلیم الاصول المدیریه!

دوشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۴۳ ق.ظ

خب اینم یکی از اصول مدیریتی که بنده دارم مفت و مجانی در اختیار دوستان قرار میدم:


اصل اول مدیریت:

یه رئیس فقط روز اول باس زود بره که بتونه منت بزاره و دیر اومده ها رو خفت کنه و نیومده هارو تهدید!

روزای بعدش باس دیر بره که نشون بده کی رئیسه!
والا...

58462_gholi_huge.gif
  • ۹۳/۰۱/۱۸
  • حاجی ره

نظرات  (۱۷)

بقول یکی از دوستان مُدیر یعنی مو دیر میام (با لهجه مشدی خوانده شود)
پاسخ:
احسنت!
:)))
والا.....
ولی من می گم رئیس همیشه باید اولین نفر باشه ..والا.....
حاضریشو بزنه بعد غیب شه....این حاضری که می گم ینی همه محققا  ببیننش بعد...والا...
این طوری غیب شدن بیشششششششتر حال می ده...:))
پاسخ:
البته رئیسی که عاشق کارش نباشه!!!
مه مثه من...
اصل اول کارمندی:

یه کارمند باید روز اول کاری به موقع بره سر کار تا به چشم رئیسش بیاد و سرش شیره بماله،بقیه روزا رو میتونه هرچقدر خواست دیر کنه چون رئیسو گذاشته سر کار(اون کار نه،اون یکی کار)[ترجیحا هم زمان با ورود رئیس]

آیکون کسی که خوب درساشو یاد گرفته:-D
پاسخ:
به شرطی که رئیسش حاجی نباشه!
اونم از نوع سختگیرش!
"فک کردی همه مثه خودت پولکی ان؟!
حالا یه مهندس در کل جامعه مهندسی پیدا شده قربه الی الله کار کنه
تو وسوسه اش کن!!!
والا..."

اســـــــمی بود!
نصفه شبی بلند بلند خندیدم :))))
پاسخ:
عوض اون خندوندن نصفه شبی ما
چند شب پیش!
"عابر خستست، بانکم بستست!"
:))))))
"هندس یه جوری اون نیشخند هوگ رو هم ماسمالی کن بی زحمت!"

هوگ چیه حاجی ؟ هاگ! منظور هاگ باکتریه!

اون بنده خدا که عکسش هست، باکتریه (همون هپلی خودمون!) ، داره داد میزنه هاگ! هاگ!

اینم توضیح مفصل تر هاگ باکتری از ویکی پدیا!

پ.ن: حاجی هزینه ی ماستا رو کارت به کارت می کنی یا حضوری تقدیم می کنی؟ :))
پاسخ:
من حاجاغام!
مهندس نیستم که اینارو بدونم!!!
ولی از دوره مدرسه یادمه هاگ باکتری و اینارو...

+ فک کردی همه مثه خودت پولکی ان؟!
حالا یه مهندس در کل جامعه مهندسی پیدا شده قربه الی الله کار کنه
تو وسوسه اش کن!!!
والا...
نـدیـدمـ اَز تُ خبیث تـر در ایـن بلافگـاااا !!
پاسخ:
من که در بلافگا نیستم اصن!
پس حتما منظورتون یکی دیگه بوده!
:)))))
دوستان حسن ظن داشته باشید
منظور از hug معنای رسمی اون یعنی cherish هست
نه اونی که مد نظر شماست
cherish: گرامی داشتن، تسلی دادن، هم اندیشی کردن
حاجی کلاس زبان میرن نا سلامتی:))))
پاسخ:
همین که ایشون گف!

+ مهندس یه جوری اون نیشخند هوگ رو هم ماسمالی کن بی زحمت!
اونم عاشق شماس :)))))
پاسخ:
ما بیشتر!
نچ نچ
Hug??????????????
حاج عاغاهای ما دارن به کجا میرن
پاسخ:
عاغا اشتباه شده!!!
والا بلت اشتباه شده!
توضیح دادم در پست جدید!
بله خب. البته خب هر دوش لازمه... لیاقت خدمت رو نداشتیم تا حالا :))
پاسخ:
خدمت از ماس!
شب بخیر دوستان
ما که رفتیم
تو قنوت نماز شبتون منو فراموش نکنین
التماس دعا

پاسخ:
اگه خوندیم چشم!
والا...

این آیکونه که نیشش بازه یعنی چی؟ هان!؟
hug???
پاسخ:
در پست جدید توضیح دادم!
دیگه تو سرم نزنین!
:(
حاجاغا یه روایتی بود در مورد ترک نماز

تو وبمم گذاشتم.. 

دو تا عبارت داره یکی وادی نمی و یکی وادی سقر

هر چی تو نت سرچ کردم چیزی دستم نیومد..

نمی دونی از کجا بفهمم اینا چین؟ :)

ممنون میشم بهم بگی یا حداقل بگی از کدوم کتاب پیداش کنم :)

مرسی پیشاپیش :*
پاسخ:
http://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=182925

وادی نمی رو پیدا نکردم فعلا!
من عاشق این شکلکه م اصن :)))
چقدم بهتون میاد :))))
پاسخ:
منم عاشقشم!
بعله :))) البته ما خودمون فوق لیسانس مدیریتیم اگه خدا قبول کنه!!!!!!!! والا
پاسخ:
ماشاء الله!
حتما قبول میکنه!!!
البته فرقه بین مدیریت تجربی با علمی!

حاجی این که از اصول کارمندان مقتدره
ما مدیر شیم از راه دور هماهنگی ها رو انجام میدیم
ولی خودمونیم
خوب مدیری هستیا
اسپند دود کن واس خودت
پاسخ:
من عاشق کارم هستم!
اینه که طاقت نمیارم واسه دورکاری!
خونه هم که هستم دلم تنگ اونجاس!
والا...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی