حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10144: الشرایطنا العسیره!

يكشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۵۶ ب.ظ

به شماره های ناشناس جواب نمیدم

ولی یه ساعت پیش یکی زنگ زد

از تلفن منزل اونم با پیش شماره قم

جواب دادم!

از محققای گروه عصر بود!

بغد از تبریک و تسلیت و معذرت خواهی و اینا

(خیلی بچه ماهیه! مودب در حد خیلی!!!)

اجازه میخواست بیاد گروه صبح!

گفتم: یه چند لحظه صبر کنین!

یه کم فکر کردم و گفتم: مشکلی نیس!

فقط اینکه ما به همه میگیم: هفته اول رو آزمایشی بیان

که اگه ازشون راضی بودیم بمونن!

ولی من با شناختی که از شما دارم اصلا مشکلی نیس!

و شما میتونین از فردا بیایین!

و یه نکته دیگه اینکه: اونایی که میخوان بیان گروه صبح

باید به همه بچه ها بستنی بدن

...


پ.ن:

خدایا خودت شاهدی 

که من همه این کارا رو واسه خودشون میکنم!

الهی تقبّل منا!

  • ۹۳/۰۱/۱۷
  • حاجی ره

نظرات  (۱۴)

  • دوشیزه فلانی
  • حاااااجی!
    یه کم سیاست داشته باش!
    بستنی داریم تا بستنی!
    شما هم که ساده زیستی! :)))
    برج میلادم که کلبه ی فقیرانه ی درویشان و دست از مال دنیا شسته هاس!
    می گفتی بستنی برج میلاد ولاغیر....! :دی

    پاسخ:
    این یه دعوت رسمی بود به صرف بستنی در برج میلاد؟!
    قبول کردم!
    نه!مدل شوخی هاتون :-)

    تازشم اونا که رشوه نیست!هدیه ست:)))
    پاسخ:
    مدل نود و سه ان!!!
    احسنت! همینطوره!
    حاجی انقد شیکمو ؟؟؟:دی

    حاجی تو به کن :دی
    پاسخ:
    آدم از کارای بدش توبه میکنه!
    والا...
    من وجدانم پاک پاکه!!!
    :)))
    چشم و دلت از بستنی سیر نمیشه حاجیا...
    (نوستالژیتون)>>>>با موتور هنوز می ری بستنی بخوری؟
    پاسخ:
    ترکها یه ضرب المثلی دارن در مورد کشته شدن کرم چشم!
    ما هنوز کشته نشده کرم چشممون!
    اهواز چند دفعه ای رفتیم اونم با ماشین البته
    تو قم هنوز قسمت نشده!
    ول یاز مهدی لانتوری وعده شو گرفتیم!
    کامینگ سون ان شاء الله
    یعنی حاجی به این شکمویی ندیدم تو عمرم
    :))))
    پاسخ:
    من دیدم!
    تو آیینه!
    یعنی عاشق این کاراتونم:-D

    هم این یکی و هم پ.ن پست قبل
    پاسخ:
    منظورتون اینه که عاشق رشوه گرفتنایین؟!
    :))))
    چه کنیم دیگه :D بچه به این با ادبی کی دیده؟:D
    پاسخ:
    :))))
    حاجی تا خوندم این واژه اومد تو ذهنم "کارد بخوره به اون شکم :)) "
    دیدم زشته بنویسم دیگه :))
    بستــنی:D
    پاسخ:
    آره انصافا زشت بود!
    خوب شد نگفتینا!
    والا...
    :)))
    چه لطفی دارین شما به دوستان واقعا
    هعی
    پاسخ:
    لطف دوست زیاده!
    ولی بعضی دوستان لطفشون نمود بیشتری داره!

    + به اطرافیانتون بیشتر دقت کنین...
    این بستنیا خوردن نداره حاجییییییییییییییی!
    لیسیدن داره :)))
    پاسخ:
    دقیقا!!!
    :)))
    یک پست تکمیلی هم گذاشتم در مورد تخصص هام!
    اگر کافی نیست بازم بزارم!
    بعدشم ترشی که بلدم درست کنم خب!!! :)
    پاسخ:
    همین که میتونین زیتون پرورده درس کنین دیگه جای بحث نداره!
    والا...
    :)
    ما هم ترشی و بستنی درست کنیم میزارید بیایم صبح ها توی موسسه تون کار کنیم؟!
    (آیکون یک آدم بیکار که حوصلش سر رفته!)
    پاسخ:
    تو پستی که در مورد تخصصاتون گذاشته بودین تخصص مرتبطی ندیدم!
    وگرنه همکاری با شما مایه افتخار ماست!
  • فیروزه ای ....
  • عجب! انقد مردم آزار!!!
    انقد شکمو
    وای خدا توبه :)))
    پاسخ:
    حالا خوبه گفتم همه این کارا واسه خودشون میکنم!
    :))))
    + البته خودمم یه کم هوس بستنی کرده بودم!
    یه کم فقط!
    :))) بچه ها با منم این کارارو میکننا ملسم کلا:)))چه باج بگیری چ کتک :)))
    مظلومم ینی درحد همون خیلی.. میخواین منم بیام گروه صبح؟؟؟
    :)))
    پاسخ:
    یادم باشه شمارو!
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی