حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10108: الهمّ العظیمه!

شنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۳، ۰۳:۰۸ ق.ظ


تو ماهی و من ماهی این برکه ی کاشی
اندوه بزرگیســـــــــــت زمانی که نباشـی
آه از نفس پاک تو و صبح نشــــــــــــــابور
از چشم تو و حجره ی فیـــــروزه تراشـی
پلکی بزن ای مخزن اسرار که هـــــــر بار
فیــــــــــــروزه و الماس به آفاق بپاشـــی
ای باد سبکســــــــــــار مرا بـگذر و بـگذار
هشدار که آرامـــــــــــش ما را نخراشــی
هرگز به تو دستم نرسد ماه بلــــــــــندم
اندوه بزرگیــست چه باشی چه نباشـی


پ.ن:

https://www.radiojavan.com/mp3s/mp3/Hojat-Ashrafzadeh-Mah-o-Mahi?start=23704&index=0

  • ۹۳/۰۱/۰۹
  • حاجی ره

نظرات  (۳۰)

عالی بود مرسی
پاسخ:
سلام علیکم
اسم جدید میبینیم اینجا!!!
حاجی بالاخره گوشیدمش...کسی نیست خونه نیس جز من و الی...الان در حال پخشه...
تا عمق جان نفوذ کرد خداییش ....
الان من تشکر کنم یا  یه چی به شما بگم خب...من اگه اینو هفته ای یه بارم بگوشم از دیوانگی به جنون می رسم خب....الان هم اگه چن بار دیگه بگوشم پتانسیلشو دارم تا شب عین ننه مرده ها گریه کنم خب....
همون خودم می دونم نباید آهنگ گوش بدم....بهتره نگوشم...ولی خداییش قشنگ بود...سپاس....
رایت بفرمائید ارسال کنید کلبه عمو ضرغامی
بین اینهمه اراجیف رسانه ملی
بخوانید" دانشگاه اسلامی"!!!
پخش کنند ملت به شنیدن خوب ها هم عادت کنند
لذت بردیم
پاسخ:
عمو هم مطابق مذاق بینندگانش برنامه پخش میکنه!
ما باید ذائقه مونو عوض کنیم...
رفتم از یه سایت دیگه دانلودش کردم.

حاجی,تو انتخاب اهنگ خیلی خوش سلیقه ای!!!!!!!!!!!!
خیلی قشنگ بود.
به خصوص موزیکش!!تو سایت ها,دنبال آهنگش میگشتم(بدون متن )پیدا نکردم.
وگرنه اهنگش واسه درست کلیپ خیلی خوب بود.
پاسخ:
اگه میدونستم اینقدر طالبین زودتر میزاشتمش!
اهنگهامون محدودن!
این یکی توشون قشنگ دراومده!!!
گوارای وجود دوستان!
آره حاجی رادیو جوان کلا فیله سایتش :-؟ برا من که اینطوریه نمیدونم
پاسخ:
واسه من هویجوری باز میشه!!!
یادمه اون قدیما واسم فیلتر بود!
نمیدونم الان چی شده!!!
فهمیدم حاجی.
حواسم نبود,ادرس لینکشو ببینم.
ماه و ماهی؟؟حجت اشرف زاده.

ولی هنوزم فیلترها ;-)
پاسخ:
من بدون فیلتر شکن میبینمش!
هم موب هم لپ!
عجیبه!!!
حاجی,من دو سه بار خواستم اینو دانلود کنم نشد!!!
الانم که فیلتره :-D
آهنگه چیه؟؟!!!
پاسخ:
واسه من فیلتر نیس!
شاید چون حاجاغام!!!
:)))
خیلی وقته خودم به انتخاب خودم یه آهنگ گوش ندادم...
پاسخ:
اینم انتخاب ما!
هم نظر بودیم عایا؟!
بسی زیبا
movafegh chi hasti?
hom joje?
سلام حاج آقا
خوب هستید؟
کجایید استاد؟
+ جوجه جان به نظرتون کجا هستند مدیر وبلاگ!؟ :)
پاسخ:
سلام علیکم!
میگذره!
در خدمت دوستان و خانواده

+ مگه روابط عمومین ایشون؟!
:)))
موافقم باهات نگین
وااااااااا جوجههههههههههه؟؟؟
:(
آیکون حسادت
+گفتیم که گفته باشیم بعععله
از طرف منم مگسارو بتارون
نخیر جوجهههههههههههههههههههه
حاجی کلا با همه یکسان برخورد میکنه از ما بهترون ما نیستیم ک دوره داره حالا امروزم نوبت کامنت برا ما بود :)))))))
چرا حرف در میاری ما هم اینجا مگس میپرونیم تحویل نمیگیره کسی مارو :)))
نِگین نَگین
چوب کاری نکن
خودتو با ما جمع نبند
شما جز از ما بهترونید
من و فیروزه ای ساعت 12 ظهر امروز رد حاجی رو تو وب شما زدیم
یعنی تو با ما فرق داری

firozee va jooooojeee manam hastamaaaa

سلام،

با این پست همراه شوید و به صورت آنلاین آمار لحظه به  لحظه جهان را ببینید. علاوه بر آمار جمعیت جهان که عجیب است آمارهای دیگری هم به چشم می آیند. مثل:
* آمار خودکشی
* آمار سقط جنین
* آمار سیگارهای مصرف شده امروز
* آمار افراد دارای سو تغذیه
و...

تشریف بیارید:

http://ghasedoon.blog.ir/post/55

پاسخ:
سلام
چه خوب بود این :)
پاسخ:
گوارای وجود!
  • فیروزه ای ....
  • بیا از این پست بریم یکی پایین تر. این پست خیلیخوشگله. نمیخوام این پست شاهد جلافتای ما باشه
    اینجوری ما دوتا چیپ به نظر نمی رسیم به نظرت
    صابخونه که رفتن گل بچینن مهمونا هم فقط می خونن و می خونن و می خونن
    بدون هیچ نظر و کامنتی
    ما دو تا فقط باید دنبال آرمان های سایبری امام باشیم

  • فیروزه ای ....
  • جوجه جاها و و سایل غصبب شده رو از داداش گرامی پس گرفتی؟ :))
    * خره سرم درد میکنه از کم خوابی.
  • فیروزه ای ....
  • زبونشونو موش خورده خو جوجه
    دوستان آنلاین
    اگه من و فیروزه ای اینجا نیایم و سکوت رو نشکنیم
    شما 7نفر همیشه آنلاین حرفی برا گفتن ندارین؟!
    بسیار زیبا.....
    احسنت به این انتخاب...
    اندوه بزرگیست چه باشی چه نباشی :(

    لینک چون رادیو جوانه .. فیله :|
    پاسخ:
    واسه من نیست!
    نه با موب نه لپ!
    مطمئنین؟!
    ...
    سلام صبح بخیر حاج اقا لینکتون خرابه ....
    پاسخ:
    سلام
    صببحکم الله بالخیر
    من خودم مکررا از همین جا میارمش ها!

    حاجی فکر نکنید من ازتون ناراحتم یا کم لطف شدم یا هر چیز دیگه.

    من کلا کم حرف و آروم شدم.

    اما همچنان صبحها میخونمتون

    پاسخ:
    اختیار دارین!
    لطف عالی مستدام!
    بهتون نمیاد کم حرفی و آرومی البته!!!
    :)))
    سلام همچو عکس رخ مهتاب که افتاده در آب در دلم هستی و بین منوتو فاصله هاست /اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    سلام

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی