حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 1083: الفانتزیه!!!

دوشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۳، ۰۴:۱۹ ب.ظ
مادرم هعی میگه:
حاجی لباساتو عوض ، کن، خودتو خشک کن و ...
تو آفتاب ایستادم و میگم:
منتظرم یکی از این دخترا غرق بشه
من برم نجاتش بدم
بعد با من ازدواج کنه!

خانواده های کناریمون هم به خنده میفتن!
  • ۹۳/۰۱/۰۴
  • حاجی ره

نظرات  (۲۲)

حاجی اصلا فداکاریت منو کشته ...............

بعد دختره همین طوری فرت باهات ازدواج کنه حاجی بعله؟؟؟؟؟؟؟؟؟

:)))))))))))
اخه چباحال چقد شادی :)
جای ما خالی:)
حاجی من اخرش میام ب بهونه خوراکی اوردن دونه دونه موهاتو میکنم دی:
بگین نگین نگف :))))

پاسخ:
تا باشه این شادیا باشه!
با دوست و فامیل!!!
دلتون میاد خدایی؟!
والا...
:)))
:))))))
گفتم اما اثر نداشت!
پاسخ:
این یعنی واقعا زن میخواد!!!
:)))
به به
شنام که بلدی داداش...
پاسخ:
علموا اولادکم السباحه و الرمایه!
  • خانم هموستات
  • اونجاهم دست از این فانتزیاتون برنمیدارید:))
    پاسخ:
    این فانتزی هان که دس از سر ما بر نمیدارن!!!
    سلام حاااااااجی!
    عیدت مفاللللللک!
    پاسخ:
    سلام علیکم و رحمه الله!
    بر شما هم مبارک!
    اشکال نداره...
    مگه بلاگفا چشه؟؟؟
    ولی خب ازین به بعد پست هاتونو دنبال میکنم
    اهل رفت و امد هستین؟

    پاسخ:
    بلاگفا که مشکلای زیادی داره!
    منم از بلاگفا کندم!
    هرجند به وبای اپ شده دوستانم سر میزنم!
    با دوستان آره!
    خیلی وبت جالبه:))))))))))
    با تبادل لینک موافقی؟
    البته من لینکیدمتااااا 
    شما هم دوست داشتی بلینک بی زحمت
    پاسخ:
    خیلی لطف کردین!
    ولی فعلا فقط بلاگی های از دوستان نزدیک رو لینک میکنم!
    خیلی از پستاتونو خوندم!
    یعنی روزی که اینجا نوشته بشه ((حاجی مزدوج)) من خودم به همه مردم قم و حومه شله مشدی میدم :)))))))))
    پاسخ:
    شما یه دفه به خود بنده شله مشدی بدین
    من قول میدم در اسرع وفت مزدوج بشم!!!
    والا...
  • دختری با اسانس احسااس
  • یعنی حاجی عاشق این فانتزیاتم:)
    پاسخ:
    :)))))
    :))))
    من اگه جای مادرتون بودم هل تون میدادم تو آب تا یه یکی بیاد نجاتتون بده و با خواهرش ازدواج کنید. بعدش یه ملت از بابت شما خیالشون آسوده می شد :)) والا....
    پاسخ:
    والا ما خودمون یه ساعت تو آب ادای غرق شده ها رو درآوردیم
    هیشکی محلمون نذاشت
    چه برسه به اینکه خواهرشو بهمون بده!
    والا...
    یعنی تو باس تو همون قم بمونی :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    پاسخ:
    ده سال موندیم بس نیست؟!
    الان دیگه وقت خروجه!!!
    والا...
    الهی تب کنم شاید پرستارم تو باشی :))
    "حاجی در بین هذیان های سرماخوردگی:))"
    پاسخ:
    اگه به شانس ماست
    پرستارمون هم یه آدم سیبیبل کلفت از اب درمیاد!
    :)))
    نه ، نه، حاجی
    اگه دختره،داداش مجرد داشت، بندازش تو آب من بیام نجاتش بدم باهام ازدواج کنه
    پاسخ:
    اونوخ یکی باس بیاد دوباره شمارو نجات بده که!!!
    :)))
    حاجی اگه دختره داداش مجرد داشت ما رو خبر کن
    پاسخ:
    هر کی به فکر خویشه
    حاجی به فکر ریشه!!!
    والا...
    حاجی حیف تو نیست اینقدر کلیشه ای عاشق بشی؟متفاوت باش حاجی متفاوت :)))
    پاسخ:
    گور بابای تفاوت!!!
    والا...
    :)))
    چقدر باحال میشه که دختره رو نجات بدین و زبونم لال خودتون شما توی آب غرق بشید ! :)
    پاسخ:
    شهید راه عشق!!!
    خیلیم عالیه!
    والا...
    :)))
    خوش به حالتون...
    چ حالی میکنین اونجا...
    :(
    پاسخ:
    قسمت دوستان ایشالا!
    :))))))
    حاجی دادام ببینتت کبابت میکنه جسارتا.
    به مامانم این پستتون رو گفتم داره با دادام غر میزنه که یاد بگیر پسر مردم چه مشتاقه و پیگیر اما تو چی؟!!!
    پاسخ:
    بهشون بفرمایین:
    چه فایده مشتاقی و پیگیری که اثر نداشته باشه؟!
    والا...
    (والاشو با تاکید بگین!!!)
  • دوشیزه فلانی
  • فانتزی های عجیبی دارین هااااا! 
    :)))

    پاسخ:
    :)))
    eeeeeeeeeeeee
    اسغفرا...
    :)))))))
    پاسخ:
    نجات نفس واجبه خب!!!
    وظیفه شرعیه نجاتش!
    میگین چیکار کنم من؟!
    بشینم نیگا کنم؟!
    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی