حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 1079: التصور المله منا! (تصور ملت از ما!)

دوشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۳۰ ق.ظ

دم در ایستادیم که بریم بیرون

از فرصت استفاده میکنم و باز سر به سر پسر یکی از اقوام زن داییم میزارم 

(نصف من سن داره!)

بغلش میکنم و میچلونمش!!!

کسی که تا قبل از این عید اصن نمیشناختمش!

وقتی ولش میکنم و نفسش بالا میاد میگه:

تو باحال ترین حاجی ای هستی که دیدم!

میگم: شما تا حالا چند تا حاجی دیدی اصن؟!

میگه: شما خیلی باحالی! بقیه شون همه بد اخلاقن حاجیا!

میگم: شما بگو تا حالا تو عمرت چند تا حاجی دیدی! اصن با طلبه ها بودی؟!

میگه: نبودم! ولی تو فیلما دیدم!!!


من: 

:/

جامعه روحانیت: 

:((

صدا و سیمای ج.ا.ا:

>:(

  • ۹۳/۰۱/۰۴
  • حاجی ره

نظرات  (۲۳)

کاملا با نطر ÷سره موافقم منم یه همچین تصوری رو داشتم

شاید همین مورد باعث شده که من زیاد به وبلاگتون بیام

  • دختری با اسانس احسااس
  • من ذهنیت خوبی دارم از روحانیت ولی شما به کل بهترش کردی تا حالا عصا قورت داده زیاد دیدم ولی ادمای باحال مثل شما و این چند نفری که من میشناسم هم زیاد
    -روحانی مسجدمون رو دعوت کردیم خونمون برای صیغه ی محرمیت وقتی صیغه خوند با یه لحن شوخ و بامزه گفت ما دیگه با شما کاری نداریم برید حالشو ببرید که اسلام هم دستتون رو باز گذاشته:)))))
    اون روز تو مترو خانومه هی پشت سرم واساده بود داشت غر می زد !
    من غراشو نمی شنیدم ، دیدم بار دستشه گفتم حاج خانم اجازه میدید کمکتون کنم ؟
    همچین وسایلشو کشید انگار می خواستم بدزدم در برم :دی
    بعد اون وقت بعدش گفت "لابد توام پس فردا می خوای بگی حضرت زینبی" !!! من اصلا تو باغ نبودم :دی همین طوری نگاش کردم متعجب ! گفت والا ما دیگه به 12 تاشم شک کردیم !! من باز :o بالاخره توجیه شدیم طفلی دم عیدی فشار بهش زیاد بوده داشته سر نظام و لفظ "امام" غر می زده !
    خیلی چادری م بود ! 
  • دوشیزه فلانی
  • بابای منو همیشه تو جبهه با اون حاجاقاهه هست که خیلی می خنده؟!! خیلی شوخو می کنن؟!! بذار اسمش رو از بابام بپرسم! داره کلاه قرمزی می بینه! 
    آهان حاجاقا راستگو! 
    بابای منو تو جبهه با اون اشتباه می گرفتن! :)))
    هی بابام می گفته بابا به پیر به پیغمبر من اون نیستم! دیگران می گفتن حاجاقا بگید.ریا نمیشه!!! :)))
    آره!
    من اونو دوس دارم + حاجاقا مرادی + شما! 

    تصور مثبتی هم نسبت به روحانیت دارم! اما دزد و فاسد و فاسق تو هر لباسی می تونه بره! از جمله لباس روحانیت! 


    + حاجاقا با اون قیافه ی شوخویی که دارن چطور چنین تصوری رو برای اون بچه ایجاد کردن؟!!
    اصن دیدمون نسبت به روحانیت عوض شده حاجی
    من تا یه روحانی میبینم نیشم تا بنا گوش باز میشه یاد شما میفتم:)))
    حاجی، هر کسی یه نظری داره و نظر همه واسه خودشون با ارزشه
    نظر من اینه که ما میباس به نظر دیگران راجع به خودمون احترام بگذاریم اگر نظرشون راجع به ما اشتباه هست، نباید اجازه بدیم که روی ما تاثیر منفی بذاره و اگر نظرشون صحیح هست میباس بذاریم در ما تاثیر بذاره!
    اون روحانیونی که من باهاشون در ارتباط بودم یه خورده که نه، خیلی زیاد برای ما سخت گیری کردن ولی حالا که نوبت به بچه های خودشون رسید فتواهاشون تغییر کرد ییهوو!
    ولی من تعمیم به کل نمیدم هیچوقت.من تاحالا به جز شما،یه روحانی دیگه هم دیدم که خیلی عزیز بود،مرد شریفی بود،دمایِ روحانیتش معتدل بود!!! لازم به ذکر است که شمالی هم بود :))))) 
  • خانم هموستات
  • والا ما هم از نزدیک با روحانی برخورد نداشتیم ولی ته دلمون مثل اون بچه است یعنی زیاد مثبت نیست البته به زبون نمیاریم چون بهمون ثابت نشده
    البته آیت الله مکارم شیرازی از این قاعده مستثنی هستند.اصلا این مرد عشقه  یعنی خودِ خودِ خود عشق با اونهمه معلومات و آگاهی با بصیرت
    متاسفانه رفتار کودکانه خیلی شایع هست.
    ربطی به بچه و بزرگ هم نداره.
    پس قضاوت های ناشی از کودک بودن فکر آدم هم همه جا هست دیگه، نه؟

    + کی میکشید که ما نمی بینیم؟! :)
    ایشون از دور دیده، یا توی تلویزیون،
    حرفش قابل استناد نیست اصلا.
    +تقصیر تلویزیونه که فقط حاج آقاهای عصا قورت داده رو نشون میده.
    ما هم از نزدیک بدی ندیدیم از قشر محترم روحانیت. مونده یکی شما که باید از نزدیک ببینیم نظر بدیم! :)

    ++ ما حرف الکی که نمیزنیم. شما مورد پیدا کن. تعهدات ما سرجاشه. کشتین ما رو با این عروسی کردنتون! والا...
    پاسخ:
    بچه اس دیگه
    قضاوتاش بر اساس دیده هاشه
    از بزرگترهاش بعیده دیدهای بچه گانه!
    که متاسفانه زیاده!
    + من روزی خودم حداقل سه بار خودمو میکشم
    با این ازدواج کردنم!
    والا...
    :))) 
    حاجی. معضل واقعی همینه. که چهره خوبی نتونستن نشون بدن. شما بگو طلبه. بگو روحانی. من میگم دانشمند. یه چیزایی باعث شده که نگاه ها نسبت به دانشمندا تیره و تار باشه.
    پاسخ:
    در واقع و حقیقت روحانیت چهره خوبی داره
    این ملتن که زوم کردن رو نقاط منفی
    و کاارای یه عده معدود رو به کل روحانیت تعمیم دادن
    مخصوصا این که عده ای از بزرگان و مسیولین مملکتی روحانین
    و مردم به حق یا ناحق اونارو باعث و بانی مشکلاتشون میدونن
    و نگاهشون به تمام روحانیا از عملکرد اون عده  ناشی میشه!
    این درسته عایا؟!
    والا...
    :))
    از پشه به فیروزه ای:     ما بیشترتر :)) 

    فیروزه ای جونم سلام عزیزم

    سال نو مبارک

    امیدوارم ک امسال سال خوبی باشه براتون

    حاجی اینکه میچلونید طرفو.منکراتی نیست آیا؟؟؟؟؟؟

    خخخخخخخخخخخخخخ

    پاسخ:
    ...
    حالا خوبه تاکید کردم طرف پسره!!!
    :)))))
    اصلاحیه:
    هیچ حاجی ای به باحالی شما نیست و نخواهد بود
    با تشکر
  • فیروزه ای ....
  • از فیروزه ای به پشه
    ما بیـــــــــــــشـــــــــــتر :))
    از پشه به فیروزه ای
    دوست دارم! همینجوری...
    حاجی ولی من به چشم زیاد حاجی دیدم
    از شانس ما همه شون خشک و گیر و بداخلاق
    حالا درسته بین من و شما یه کدورت دیرینه است! ولی میباس عرض کنم که هیچ حاجی ای به باحالی شما نیست و نخواهیم بود،به جونِ پشه

  • فیروزه ای ....
  • از فیروزه ای به رمیصا
    رمیصا جون سلام
    سال نوت مبارک
    دلم برات تنگیده دختری:-*
  • فیروزه ای ....
  • یه حرکت انتحاری بکنید و این نسل روحانیت شوخو رو زیاد کنید خو
    داخل پرانتز باید اضافه کنم که(تجربه که میگم عموم و خاطراتی که ایشون از دوستاشون میگن منظورمه)

    چه حاجی!!!

    یکم آبروداری کن حاجی

    چه بساطیه اخه راه انداختی.

    جامعه روحانیت دارین همچین حاجیییییییییییییییییییی؟

    پاسخ:
    کدوم بساط؟!
    کدوم آبروریزی؟!
    بگین سانسور کنم!!!
    :)))
    :))))
    اکثر حاجی ها بقول ایشون باحالن،اینو تجربه ثابت کرده.
    پاسخ:
    خوشحالم که تجربه های خوبی ازشون دارین!
    خیلیا خلاف اینو میگن!
  • علیرضا صالحی نژاد
  • مینی مال زیبایی بود
    وبگاه عالی دارید
    باتشکر
    پاسخ:
    من از شما متشکرم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی