حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

المکالمات

يكشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۱۳ ب.ظ
بیرون خونه دایی ایستادیم
صحبت از زمین کنارمونه که 48 میلیارد تومان معامله شده
زمین خالی!!!
میگم: طرف دختر نداره؟!
همه میخندن
مادرم: دخترشو به تو میده آخه؟!
خاله ام:
خیلیم دلش بخواد! پسر به این خوبی!!!
در تایید خاله میگم:
الان همه واسه پول ازدواج میکنن کم پیدا میشن آدمایی مثه من که به خاطر خود خود دختر ازدواج کنن
والا...
:)))
  • ۹۳/۰۱/۰۳
  • حاجی ره

نظرات  (۳۳)

جیگر دخترا هم واسه پول ازدواج میکنن. تو چی داری؟ چقد داری؟ اصن داری؟ که این 40 و خورده ای میارد تومنیه ببینه از اون سر تری و بیاد زنت بشه؟
پاسخ:
من اخلاق دارم
اون پول!
یا هم خوشبخت میشیم اینجوری!!!
:)))

شما باز چه شانسی داری ک همچین دایی داری ولی دختر نداره.

باز ما میگیم کلا دایی نداریم چه برسه ب اینکه پسر داشته باشه یانه.

پاسخ:
در هر صورت هیچکدوممون شانس نداریم
والا..
:)))
ولی از من به تو نصیحت،حاجی به ه.خ بگو دِرار برات بیاره با گوجه سبز بزن به رگهای روحانی ت!
واسه من که نمیشه بیاره،شما بخور فوت کن به مانیتورت برسه به روح ما
پاسخ:
من اصن نمیدونم درار چی هس!!!
والا...
با قرص برنج فرق میکنه؟!
:)
سنت حسنه؟من تا الان فکر میکردم حسینه
پاسخ:
ادم اشتباه میکنه چه برسه به پشه!
والا...

ی چیزی ک فکر منو همیشه به خودش مشغول میکنه اینه ک چرا ما همیشه دیر رسیدیم؟

ی دایی اهوازی هم نداریم بریم اونجا پسراشونو تور کنیم.

والله

پاسخ:
حالا پسر هیچی
دخترشو هم عروس کرده!!!
والا...
حدیث سال 93...همونجوری با آجیل دیگران رفتار کنید ک می خواهید با آجیل شما رفتار می شود..:)
پاسخ:
به به!
واقعا گهربار بود!
:)))
حاجی,دوستان از اتاق فرمان ,اشاره میکنن که پست جدید بزارید ;-)
پاسخ:
به رو چشام!!!
نع 
دروغ سوم فروردین بود
پشه ها رو به گوجه سبز چکار؟
پاسخ:
چه سنت حسنه ای!!!
48مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیلیارد؟!
به پرس و جو میکردین پسر ندارن؟!
پاسخ:
شما هم مشتری شدین؟!
:)))
اصن شکی درش نیس قصدتون اول برای خدا بعد برای خلق خداست :)))
اصن مدیون کس دیگه جز این فک کنه نه؟؟؟
پاسخ:
مگه کسی فکر دیگه ای کرده؟!
داریم همچون آدمایی؟!
حاجی من دچار عذاب وجدان شدم و اعتراف میکنم که علاقۀ کاذب من به ه.خ فقط و فقط به خاطر رسیدن به این محصول خوشمزۀ شمالی ها بود، یعنی گوجه سبز با دِرار!!!!! :)))))))
پاسخ:
احساسات دو تا جوون رو به بازی گرفتین واسه گوجه سبز؟!
واقعا که!
حاجی تا فاز دوم مهموامونم ک بیان بازم ازین شاما هست
ضرر میکنین ها!!!
حالا بقیه هم خونه
اما دعوتیه خونه ما رو از دست دادن خیلی ضرر بزرگیه ها!!
گفده باشم!!!
دی:
دیدم ک میگم حاجی
پاسخ:
اینجا هم از این خبراس آخه!
چتربازی چتر بازیه دیگه!!!
چه اینجا چه اونجا!
:)))
ما ک س چاربار دعوت نمودیم نیومدین اشنا شین
میخواستیم عقدمونو شما خطبشو بخونین :)))
دیه الان افشا کردم :)))
امشب چی نمیاین؟؟
همون بساطه ها
پاسخ:
عقد امشبه؟!
نمیتونم اینقد زود خودمو برسونم که!
:)))
اصلاً اینطور نیست،هر گردی گردو نمیشه،تعمیم به کـُل نکنین لطفاً
من هنوز سر حرفم هستم و ملاکهام همونهان، اگه به نظر شما اینکه پسر از دختر کوچکتر نباشه سختگیری محسوب میشه،پس بگید سختگیری چی محسوب میشه؟!
چه جمله ای!

پاسخ:
من شخصا اگه طرفمو پیدا کنم
و بدونم طرفم واقعا طرفه
سنش واسم هیچ اهمیتی نداره!
سن پایینتر دختر تنها یه پوئن مثبته
نه ملاک رد و قبول ازدواج!

جوووووووووووووووووووووووون عمت اصلا دخترشو دیدی؟؟؟؟؟؟؟؟آِ کچل باشه دختره بهت بخندیدم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

مرسی ما خودمون صاحاب داریم هی

پاسخ:
ندیدم!
ولی یه حس قوی ای دارم که بهم میگه دختر خیلی خیلی باکمالاتیه!
:)))))))))))
+ دوشواری نداره که!
با هزینه باباش میریم بهترین کلینیک پوست و مو اروپا
خیلیم عالی!
اصن از همون رنگی که خوشم میاد میکاریم!!!
والا...

پس خونه خود دایی چند می ارزه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پسر ندارن اونا ایا؟

مدیونید فک کنید ما واسه پولشونه ک میپرسیم.

پاسخ:
به شما میگن مخاطب زرنگ!!!
:)))
خیلی خیلی کمتر!
دو تا داره
یکی المانه و میدونم یه دختر روس رو در نظر داره
(کلا روس و روسی با زندگی ما و فامیل عجین شده!)
این یکی هم مشکوک میزنه!
بدی پولدارا اینه که همیشه یکی رو زیر سر دارن!
والا...
  • دوشیزه فلانی
  • نگا کنااااااااااااااااااااااااااااا!
    واسه جاری کردن سنت پیامبر (ص) که انقد ناز نمی کنن! شرط نمی ذارن! 
    به هر حال هر کی نباشه شما باید باشین!!! :))))))))

    + مراسم عقد در حکم عروسی بنده، در غایت و نهایت سادگی خواهد بود که با ساده زیستی شما در تقابل نباشه!!! :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    پاسخ:
    بسیار عالی!!!
    فقط لطف کنین شام عروسی ساده زیستانه نباشه
    که بنده معذب میشم!
    گناه دارم این همه راه اومدم خب!
    والا...
    :)))
    از پوینت های مثبت حاجی یکی اینکه خوب ظرف میشوره:))))
    عروسی توی کشتی میخواد بگیره:))))
    شب ولنتاین یادش نمیره:)))
    فرانسوی هم میدونه چیه:))))))
    هنوزم بگم....
    پاسخ:
    بفرما!
    بازم بگن ایشون؟!
    خانم مژگان:
    مرحبا بکم!!!
    خودم به ذهنم نرسیده بود چیزی
    میخواستم حاشا کنم!!!
    :)))
    ما هم امروز رسیدیم اهواز..
    عجب شهر بزرگ و خوشگلیه
    کلا خوزستان خیلی خوشگله..
    بهتیه و سرشیر دزفول هم خیلی خوشمزه بود 
    یه حاج آقای قمی هم اینجا با ما همسایه است
    به یاد شما افتادم گفتم سلامی عرض کنم..

    پاسخ:
    به به! 
    رسیدن به خیر!
    بستنی مجید و فلافل خیابون لشکر فراموش نشه!!!
    لب ساحل هم که دیگه...

    + علیکم السلام و رحمه الله!
    خیلی لطف کردین!
    متشکرات!
    دی:

    ...
    شما پوینت هایی رو بفرمایید که با زمین میلیاردی برابری میکنه.
    اخلاق و ... رو فاکتور بگیرید که خودمون می دونیم! :)
    + مادیات رو بفرمایید. :)
    پاسخ:
    حضرت مژگان به نیابت از بنده فرمودن!
    و چه خوب فرمودن!
    والا...
    به به به..
  • دوشیزه فلانی
  • شما نفر سومی! باور کن!
    من و حاجاقای مجهولمون و شما و بقیه...! : دی


    + بزرگیتون رو می رسونم! 
    ++ بهش گفتم بابا! حاجاقا که نمیاد دعوتشم کنم! گف به همین خاطر میگم دعوتش کن!!!! :))))))))))))))))))))))))))))))))))))) 
    پاسخ:
    نکنه میخواین ازم سوء استفاده ابزاری کنین
    و عقد رو هم من باس بخونم؟!
    :)))

    من عروسی غریبه ها نمیرم که
    باس حداقل سه چهار باری قبلش دعوتم کنن جایی
    تا اول آشنا بشم!!!!
    تا بعد...
    :)))
    سلام حاج اقا :)
    پاسخ:
    علیکم السلام
    الکی قپی نیا حاجی
    یادته گفتین ملاکهات چیه (واسه ه.خ) گفتم فقط مهلبون باشه،خوش اخلاق باشه
    برداشتی گفتی:همین؟؟؟؟؟؟؟
    +حاجی هرکی ملاکهاش ساده تر باشه انگار سرش بی کلاه تر می مونه!
    پاسخ:
    و دیدین که ملاکاتون تنها همینا نبود و نیست!!!
    وگرنه چرا ردش کردین؟!
    مهلبون نبود یا خوش اخلاق؟!
    + شاید یه دختر به زبون بگه 
    اما در قلبش حرفهای بسیار دیگر است!
    والا...
    بعد شما پوینت مثبتت چیه؟!

    پاسخ:
    زیاده!
    از کجاش بگم؟!
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • من یه عقد ساده می گیرم و یه شام به همه میدم و زارت میرم خونه ی خودم!
    از الان هم می دونم حدود چن تا مهمون دارم! نردیک 50 نفر! تازه با ارفاق و مسامحه!
    عروسی نمیخاد که تو این گرونی!
    بی شوخی گفتم!
    دیدی شام میدم؟!! : دی

    + بابام چن روز پیشا میگه حاجی رو دعوت کن شام یه شب بیاد! :)))

    پاسخ:
    اونوخ ما جزو اون پنجاه نفر هستیم یا نه؟!
    این مهمه!!!
    :)))
    + الطافشون مستدام!
    سلام و عرض ادب و احترام بنده رو برسونین خدمتشون!
  • خانم هموستات
  • آخ بزنه و یه دختر عقب مونده داشته باشه
    البته عقب مونده باشه عب نداره سرطان که نیست.نجابت مهمه
    پاسخ:
    و چه کسی نجیب تر از دختری که عقب مانده است از نگاه پزشکی!
    و جلو رفته است از نگاه معنوی!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • واقعا! 
    یکی از سربازای حاجیمون واسه عروسیش شیرینی آورده بوده و بعد از بگو بخند و... حرف از این میشه که حالا دختره کیه.چیه؟ چطوریاس؟ پسره گفته بوده ای بد نیس! ازش بدم نمیاد! مهم اینه که باباش سرهنگ فلان جاس و وضعشون اینه و خونه شون اونه و ماشین دارن فلان تومنه و...! 
    حاجی انقد بابام قاطی بود اون روز! اصن کارد می زدی خونش درنمیومد! :(((
    بدبختی اینه که منم در چنین دام هایی ممکنه بیفتم... :(((((((((((((((((((((((((

    + من اصن عروسی نمی کنم... :((((((
    پاسخ:
    میخوای مارو از شام و شیرینی عروسی بندازی تعارف نکن!
    سفت بگو شام نمیدم!
    بهونه نمیخواد که!
    والا...
    :(((((((((((
    هییییییییی
    یه دایی هم نداریم ما رو دعوت کنه اهواز تو این سرما
    حاجی بیکار نباشین برین امار در بیارین (این استاتیک کجاست؟)خدا رو چه دیدین شایدم دختر داشتن.پسرم داشتن مسئله ای نیست چیزی که اینجا زیاده دختر دم بخت

    پاسخ:
    اینجا امروز گرمه!!!
    نعوذبالله!
    یعغنی چی پسرم داشتن مسئله ای نیس!!!
    استغفرالله
    :))))
    ما نشستیم واسه کی دعا میکنیم واقعا!؟
    با این ملاک های هشل هفتتون!
    آفرین! آفرین!
    + با ملاک های رایج و متداول تا حالا بچتونم عروس کرده بودین،
    حالا با این ملاک ها! الله اعلم!
    ++ شما به 48 میلیون رضایت بدین استاد! :)

    پاسخ:
    اینا ملاک نیستن که
    پوئن مثبتن!
    والا...
    :)))
    ++ اگه خونه و ماشین و حهیزیه با عروس باشه
    حرفی ندارم!
    :)))
    تـازه یـدونمـ بـرا مـَن فـرسـداده  ؛ دلـت آب پـرتقـال !! :D
    پاسخ:
    اونم پرتقال خونی!!!
    :(
    حاجی راست گووووووووووووواصلا و ابدا پول مهم نیس جووووون............احیاننا یه سوال پسر نداره این آقا ؟؟؟؟؟دی
    پاسخ:
    من از اخلاق دخترش خوشم اومد!!!
    والا...
    وگرنه باباش زمین 48 میلیاردی خریده که خریده!
    :)))
    اجازه بدین من دخترشو بگیرم
    امار پسراشو هم خدمت دوستان عرض میکنم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی